HÄN tappaa ja enemänkin!

kalamiesk

Hän on rakastava Jumala, joka tappaa ja enemänkin!

"Joka hylkää Mooseksen lain, sen pitää armotta kahden tai kolmen todistajan todistuksen nojalla kuoleman: kuinka paljoa ankaramman rangaistuksen luulettekaan sen ansaitsevan, joka tallaa jalkoihinsa Jumalan Pojan ja pitää epäpyhänä liiton veren, jossa hänet on pyhitetty, ja pilkkaa armon Henkeä!"
>>>
"Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; tämä on toinen kuolema."

Lake of fire (toimii WIN media playerilla): http://www.chick.com/catalog/videos/clips/lotw-lakeoffire.wmv

Jumalan rakkaus pitää sisällään oikeudenmukaisuuden, JOTKA EIVÄT OTA VASTAAN JEESUSTA HERRAKSEEN; TUOMITAAN!

"Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

tv.Jaakko Kuoppasalmi
(Miten pelastun? http://www.freewebs.com/kalamiesk/etusivu.html)

6

467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torvi

mää nään ettei näitä kiistelyjä käy tosiuskovat, eikä uskova ihminen tapa toista ihmistä. Nythän on niin että kaikki riitelevät osapuolet ovat uskottomia ihmisiä tai lumeuskovia. Itsekkyys ja omanedun tavoittelu pistää uskottomat ihmiset hämmentämään ja jopa tappamaan toisiaan. Yrittävät vielä vierittää syyn uskovien ihmisten niskaan. Jotkut vähä-älyiset julistavat olevansa Jumalan asialla, valetta sanon minä.

• Lyydiat

Näin minäkin ymmärrän tämän. Pilkkaa tekevät yleensä uskonnottomat tai sitten eksyneet uskovaiset. Eksyneillä uskovaisilla tarkoitan ihmisiä, jotka ovat uskossa, mutta eivät koe sitä todella sydämessään.

• kalamiesk

ihan hyvä pointti!!

"Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."

• Ei huuhaata.
        kalamiesk kirjoitti:

ihan hyvä pointti!!

"Jos joku sanoo: "Minä rakastan Jumalaa", mutta vihaa veljeänsä, niin hän on valhettelija. Sillä joka ei rakasta veljeänsä, jonka hän on nähnyt, se ei voi rakastaa Jumalaa, jota hän ei ole nähnyt."

Olipa hyvä pointti!Oletteko kaikki tervejärkisiä
        kun uskotte moiseen.Täytyy vissiin pistää uusi
        uskontoryhmä aluilleen,sillähän nämä ns.saarnamiehet tienaavat hyvät rahat,ja saadaan
        paljon uskovia heikkomielisistä!No asiaan.En sano
        rakastavani jumalaa,koska olen 35 vuotias ja en
        usko ennen kuin näen tämän paskahousu jumalan.
        Hän tappaa viattomia lapsia/vanhuksia nälkään.
        Sellaista jumalaa en halua tunnustaa.Oletko muuten itse nähnyt Jumalan/ihmeteot?No niin arvenkelin.Kaikki on humpuukia vuodelta 0.Ja vielä v 2006 osa uskoo tällaiseen joulupukkiin.
        Herätkää todellisuuteen pikku hiljaa!!!!!!!!!!
        Tunnen monta tosiuskovaista ja heidän mielipiteillä tulee lähinnä itku silmään.Käy sääliksi heitä 100% varnuudella.Mutta olen aina
        ollut sosiaalinen/hyvin toimmeentuleva ihminen,eli en aseta heidän
        vakaumustaan kyseenalaiseksi!!

• nomel
        Ei huuhaata. kirjoitti:

Olipa hyvä pointti!Oletteko kaikki tervejärkisiä
        kun uskotte moiseen.Täytyy vissiin pistää uusi
        uskontoryhmä aluilleen,sillähän nämä ns.saarnamiehet tienaavat hyvät rahat,ja saadaan
        paljon uskovia heikkomielisistä!No asiaan.En sano
        rakastavani jumalaa,koska olen 35 vuotias ja en
        usko ennen kuin näen tämän paskahousu jumalan.
        Hän tappaa viattomia lapsia/vanhuksia nälkään.
        Sellaista jumalaa en halua tunnustaa.Oletko muuten itse nähnyt Jumalan/ihmeteot?No niin arvenkelin.Kaikki on humpuukia vuodelta 0.Ja vielä v 2006 osa uskoo tällaiseen joulupukkiin.
        Herätkää todellisuuteen pikku hiljaa!!!!!!!!!!
        Tunnen monta tosiuskovaista ja heidän mielipiteillä tulee lähinnä itku silmään.Käy sääliksi heitä 100% varnuudella.Mutta olen aina
        ollut sosiaalinen/hyvin toimmeentuleva ihminen,eli en aseta heidän
        vakaumustaan kyseenalaiseksi!!

Jos ihmeistä haluat kuulla, kannattaa lukea "Taivaallinen mies" tai "KK kuolemankauppias" tai vaikka "juokse poika juokse".. Mieti mikä ihme jo se on että sä saat elää. Mieti sitä!
        Täytyy sanoa että kyllä mä ainakin välillä asetan kyseenalaiseksi niin oman kuin muidenkin vakaumuksen. Ei se vaarallista oo. Kyllä Raamattu sen kestää (oon huomannut) ja jos jossain uskonnossa ei totuutta ole, on ehkä ihan hyväkin kyseenalaistaa.
        Siunausta sulle, ja jos joskus tuntuu että elämä on tyhjää, suosittelen Jeesusta! :D (älä usko sokeasti, opettele tuntemaan Jeesus)

• kalamiesk

"Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
      Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat" [Mal.4:1-2]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe