Onko siis todellakin teistä oikein, että henkisesti heikoilla oleva vietellään lahkoon? Onko oikein, että mielenterveysongelmissa kamppailevalle valehdellaan ja lupaillaan mahdottomia? Eikö tulisi ennemminkin AUTTAA kuin johdattaa lahkoon viettelevän uskiksen uhriksi? Alla olevassa jukan "kiitosketjussa" moista aika moni ylistelee.
Kukin ruvetkoon lahkolaiseksi, jos tahtoo, Henkisesti heikoilla olevan viettelyn tulisi kuitenkin olla laitonta ja moraalittomaksi tuomittua. Kun ei ole tasapainossa, ihminen tekee helposti harkitsemattomia päätöksiä, joita katuu, kun saa tasapainonsa takaisin.
Miksi uskontoon viettely on sallittua?
Viettelyn synnistä
38
1165
Vastaukset
- tode'
lukenut oikein Ajatuksen kanssa sen evankeljumisi? muistelen näet, että olet kertonut täällä olevasi kristitty?
- poikalapsi
Uskon Jumalaan vakaasti yhä. Sitä en ymmärrä, miksi henksiesti heikoilla olevan viekottelu muka on sallittavaa. Minusta se ON moraalitonta - ja se ON moraalitonta, vieteltiinpä hänet sitten lahkoon, puolueeseen, yhdistykseen tai mihin ikinä.
Miten hädänalaisen tilan hyväksikäyttö on sinusta kristillistä? - Utelias
poikalapsi kirjoitti:
Uskon Jumalaan vakaasti yhä. Sitä en ymmärrä, miksi henksiesti heikoilla olevan viekottelu muka on sallittavaa. Minusta se ON moraalitonta - ja se ON moraalitonta, vieteltiinpä hänet sitten lahkoon, puolueeseen, yhdistykseen tai mihin ikinä.
Miten hädänalaisen tilan hyväksikäyttö on sinusta kristillistä?minusta ainut moraalittomuus on se; kun sinä peijooni> elät säädyttömässä irstaudessa,siis toisen miehen kanssa!Mitähän sinulla sitten oisi tarjota näille heikoille? Ilmeisesti veisit heidät gay kerhoosi hmn,,,,heh heh
Se minua eniten ihmetyttää, kun yrität ohjata hellareita? Kuinka sokea voi toista sokeaa taluttaa, eiköhän molemmat lankea kuoppaan,,et silleen pojusein..... - tode'
poikalapsi kirjoitti:
Miten hädänalaisen tilan hyväksikäyttö on sinusta kristillistä?olet sitä mieltä, että Jeesuksen Ristin juurelle opàstaminen on moraalitonta?
- auttoi
Taas nurinpäin penikkalaps,päin vastoin.
Uskovaisten yhteteen hakeutuu itse,ehkä viimeinen
oljenkorsi mielessään väsynyt taistelija.
Kohdallani on aikanaan käynyt siten, Helluntai-
seurakunnasta sain avun selvitä ehkä varmalta
tuholta.- poikalapsi
Itse hakeutuminen on eri asia kuin vaikkapa se tapahtumaketju, jota tuossa alempana kuvataan. Siinä "tukihenkilö" = viettelijä menee paikalle, lurittaa laulujaan ja tyrkyttelee oppejaan heikoilla olevalle. Tilanne on ihan eri kuin silloin, jun joku itse menee vaikkapa helluntailahkon kokoukseen omasta tahdostaan.
Ikävä kyllä sinulla ei näyttäisi olevan yhtään asiakkaita. Sinä vain luulet ja luulet. Pidät itsestään selvyytenä, että nämä "uhrit" eivät oikeasti saa mitään apua, vaan pelkästään joutuvat "lahkon" orjuuteen.
On hassua, ettet tajua, että Jumala on ihmiselle paras apu. Vain Hän voi antaa todellisen avun, niin kuin tässäkin tilanteessa kävi. Hän pääsi irti viinan himosta, on saanut aloittaa uuden elämän Kristus-kalliolla. Häntä tuetaan ja rakastetaan. Hän saa alkaa parantua haavoistaan ja säröistään Jumalan hellässä huolenpidossa. Tämä on parasta, mitä rikkonaiselle ihmiselle voi tapahtua.
Jos hän tasapainoon päästyään haluaa hylätä Jumalan, se on hänen omissa käsissään. Silloin ei (niin kuin ei aikaisemminkaan) kukaan voi tehdä päätöksiä hänen puolestaan.
Hyvää illanjatkoa Poikalapsi.- poikalapsi
Niinpä niin: KUN minä sanon viettelyä viettelyksi ja kysyn moraalin perään, minä "luulen". Ei, en siis olekaan nähnyt aitoja tilanteita, niinkös? Ei, ei uskovissa ole viettelijöitä, ei, on vain Jumalan avun tarjoajia?
Kuulepas nyt arvon Laurentius: AVAA silmäsi! - isä-ukko
poikalapsi kirjoitti:
Niinpä niin: KUN minä sanon viettelyä viettelyksi ja kysyn moraalin perään, minä "luulen". Ei, en siis olekaan nähnyt aitoja tilanteita, niinkös? Ei, ei uskovissa ole viettelijöitä, ei, on vain Jumalan avun tarjoajia?
Kuulepas nyt arvon Laurentius: AVAA silmäsi!esimerkki:
Meidän poika on mukava poika kun on selvin päin.
Ei pojassa ole muuta vikaa, kuin se että alkoholi on hänen herransa. Hänen vaimonsa ei jaksanut jatkuvaa viinankäyttöä ja työttömyyttä. Heillä on kolme pientä lasta jotka kaipaavat isäänsä ja poika heitä, mutta ei ole
kanttia tehdä asialle mitään.
Nyt on kyllä työpaikka, mutta tilit menevät juomisiin ja viinavelkoihin. Omaa asuntoakaan ei ole, vaan hän asuu toisten nurkissa. Hän on pienestä pojasta asti tiennyt uskonasiat, mutta ne eivät kiinnosta kuin joskus pahassa jälkihumalassa. Paha krapula sattui taas ja sanoin, että voisit rukoilla Jumalan apua asiaan.
Hän katsoi minua kauan ja hymyili, ja sanoi, että ei ole niin heikko, ettei selviä itse.
Selviä mistä, kysyin? Vastaus oli, paniikista itsesyytöksistä huonosta omastatunnosta ja siitä tiedosta, että elämä on päin helvettiä. Ja lopuksi, hän sanoi että hänellä on ylpeytensä. Mikä ihmeen ylpeys? Se, että oli hän, oli vastaus.
Jos ihminen ei halua, ei häntä voi väkisin käännyttää, vaikka Jumala tietää että haluaisin.
Jokainen tulee vapaasta tahdosta, koska se vaatii ylpeydestä luopumista ja nöyrtymistä itsensäkin edessä, kun on tunnustettava ettei ilman Jumalaa selviä.
Uskon että tämä Poika josta Jukka-Finland
kertoi, nöyrtyi itsensäkin edessä, vaikka'
se on se kaikkein kovin pala. - RitariOlevainen
poikalapsi kirjoitti:
Kuulepas nyt arvon Laurentius: AVAA silmäsi!sinua pitäisi rangaista.
Olisiko ollut tässäkin,"jukan" hyvän työn sijasta jättää saatanan runtelema ihmispoloinen omanonnensa varaan?
Oletko varma,ettei olisi jo omankädenkautta ylittänyt rajan,josta ei ole paluuta?
Ajattelisit vähän,ennenkuin tulet tänne palstalle moralisoimaan,ja soveltamaan kaikkea homouteesi,sillä siitähän nytkin on sinun puoleltasi kysymys.
Ja "vakaa" uskosi on riivaajain uskoa,oma kirjoittelusi tässäkin ketjussa sen paljastaa,koska sinulta puuttuu tuo lähimmäisen rakkaus,jota "jukkafinland" osoitti lähimmäistään kohtaan käytännön tasolla! poikalapsi kirjoitti:
Kuulepas nyt arvon Laurentius: AVAA silmäsi!Minäkun ajattelin sanoa sinulle samaa.
Avaa silmäsi todelliselle evankeliumille, joka vapauttaa tämän Tonin kaltaiset nuoret viinan, huumeiden ja muiden kahleiden orjuudesta. Ei kyseessä ole mikään lahkoon viettely. Ei. Kun Jumala kutsuu, ei siinä katsota minkälaista oppia tarjotaan. Silloin Jumala tarjoaa armoaan ja rakkauttaan, ja silloin ei kirkkokunnalla ole väliä.
Kerro toki näistä aidoista tilanteista. Minä uskon, että kun yksilö kohtaa Jumalansa ja saa avun, ei siitä kukaan enää halua kääntyä. Mielestäni on outoa, että näet Jumalan (johon itsekin sanot uskovasi) luokse johdattamisen viettelemisenä. Puhummekohan me samasta Jumalasta? Luulisi sinun olevan iloinen jokaisesta pelastetusta, joka tulee Vapahtajan luokse synteineen.- VAIN
Laurentius kirjoitti:
Minäkun ajattelin sanoa sinulle samaa.
Avaa silmäsi todelliselle evankeliumille, joka vapauttaa tämän Tonin kaltaiset nuoret viinan, huumeiden ja muiden kahleiden orjuudesta. Ei kyseessä ole mikään lahkoon viettely. Ei. Kun Jumala kutsuu, ei siinä katsota minkälaista oppia tarjotaan. Silloin Jumala tarjoaa armoaan ja rakkauttaan, ja silloin ei kirkkokunnalla ole väliä.
Kerro toki näistä aidoista tilanteista. Minä uskon, että kun yksilö kohtaa Jumalansa ja saa avun, ei siitä kukaan enää halua kääntyä. Mielestäni on outoa, että näet Jumalan (johon itsekin sanot uskovasi) luokse johdattamisen viettelemisenä. Puhummekohan me samasta Jumalasta? Luulisi sinun olevan iloinen jokaisesta pelastetusta, joka tulee Vapahtajan luokse synteineen.KADOTUS...
- poikalapsi
RitariOlevainen kirjoitti:
sinua pitäisi rangaista.
Olisiko ollut tässäkin,"jukan" hyvän työn sijasta jättää saatanan runtelema ihmispoloinen omanonnensa varaan?
Oletko varma,ettei olisi jo omankädenkautta ylittänyt rajan,josta ei ole paluuta?
Ajattelisit vähän,ennenkuin tulet tänne palstalle moralisoimaan,ja soveltamaan kaikkea homouteesi,sillä siitähän nytkin on sinun puoleltasi kysymys.
Ja "vakaa" uskosi on riivaajain uskoa,oma kirjoittelusi tässäkin ketjussa sen paljastaa,koska sinulta puuttuu tuo lähimmäisen rakkaus,jota "jukkafinland" osoitti lähimmäistään kohtaan käytännön tasolla!"Ajattelisit vähän,ennenkuin tulet tänne palstalle moralisoimaan,ja soveltamaan kaikkea homouteesi,sillä siitähän nytkin on sinun puoleltasi kysymys."
Minusta olisi enemmän kuin mukavaa kuulla, millä perusteella arvon riivattu-Ritari yhdistää asiallisen kannanoton helluntailaisten taipumukseen VIETELLÄ viattomia ihmisiä lahkoon nyt tässä homouteen? En näe syy- enkä seurausyhteyttä.
Se siistä tyhmyydestä, sinä saatanan sontaluukku! - näköjään
poikalapsi kirjoitti:
"Ajattelisit vähän,ennenkuin tulet tänne palstalle moralisoimaan,ja soveltamaan kaikkea homouteesi,sillä siitähän nytkin on sinun puoleltasi kysymys."
Minusta olisi enemmän kuin mukavaa kuulla, millä perusteella arvon riivattu-Ritari yhdistää asiallisen kannanoton helluntailaisten taipumukseen VIETELLÄ viattomia ihmisiä lahkoon nyt tässä homouteen? En näe syy- enkä seurausyhteyttä.
Se siistä tyhmyydestä, sinä saatanan sontaluukku!Joko penikkalapsela viiraa päästä, ja luulempa
tulevaisuuvessa viiraa varmastikin ,jos et
hillitse puheitasi. - etsluu
Laurentius kirjoitti:
Minäkun ajattelin sanoa sinulle samaa.
Kerro toki näistä aidoista tilanteista. Minä uskon, että kun yksilö kohtaa Jumalansa ja saa avun, ei siitä kukaan enää halua kääntyä. Mielestäni on outoa, että näet Jumalan (johon itsekin sanot uskovasi) luokse johdattamisen viettelemisenä. Puhummekohan me samasta Jumalasta? Luulisi sinun olevan iloinen jokaisesta pelastetusta, joka tulee Vapahtajan luokse synteineen.mihinkään lahkoon "viettelemisestä". jokaiselle ihmiselle tuo ilosanoma, evankeliumi Jeesuksesta Kristuksesta on tarjolla. mutta kuinka kukaan voi uskoa, ellei ole ketään kuka kertoo tätä ilosanomaa eteenpäin. me uskovat emme kerro siitä mitä olemme kuulleet vaan kerromme siitä, minkä olemme itse henkilökohtaisesti kokeneet; uskoontulon eli syntyminen Jumalan lapseksi. ei voi suurempaa iloa ja vapautusta kokea!
kun tulin uskoon, Herra vapautti minut alkoholista, kapakkaelämästä ja kaikesta muusta mitä siihen elämään kuului. On kertakaikkiaan mahtavaa olla viimein vapaa siitä elämästä, joka loppujen lopuksi vain hajoitti sisintäni eikä tuonut mitään hyvää elämääni.
Herra kyllä kykenee vapauttamaan ihmisiä, olivat nämä millaisessa alkoholin, huumeiden tms. kahleissa tahansa. kun uskova kertoo Jeesuksesta toisille ihmisille hän ennenkaikkea ajattelee tämän toisen ihmisen parasta. että tämä toinenkin voisi kokea vapautuksen kaikista riippuvuuksistaan ja saisi sen avun, jonka vain Herra voi antaa. olisi itsekästä jättää kärsivää ihmistä oman onnensa nojaan ja varsinkin, jos ihminen voi niin pahoin, että on koettanut tehdä itsemurhan tai on itsemurha-aikomuksia. evankeliumihan on ilosanoma, ja kun tällainen kärsivä ihminen saa kuulla ja tietää, että on olemassa Joku, joka häntä todella rakastaa ja voi häntä auttaa ja vapauttaa hänet henkisestä tuskasta ja kärsimyksistä ja antaa tilalle rauhan ja ilon, minkä vain Herra voi antaa, niin miksei tällaiselle ihmiselle kerrottaisi meidän Vapahtajastamme Jeesuksesta Kristuksesta. kun tällainen ihminen ottaa Jeesuksen vastaan sydämeensä hän saa toivon ja aivan uuden rauhan sydämeensä, mitä mikään muu maailmassa ei voi antaa kuin Jeesus Kristus itse. ja samalla hän saa takaisin elämänhalunsa, kun käsittää, että on Joku, joka todella häntä rakastaa ja kykenee auttamaan. - etsluu
poikalapsi kirjoitti:
"Ajattelisit vähän,ennenkuin tulet tänne palstalle moralisoimaan,ja soveltamaan kaikkea homouteesi,sillä siitähän nytkin on sinun puoleltasi kysymys."
Se siistä tyhmyydestä, sinä saatanan sontaluukku!ei se liity helluntailaisuuteen...uskovia on paljon muuallakin kuin helluntailaisissa, heitä on luterilaisissa, vapaakirkkolaisissa, baptisteissa jne.
kyllä kärsiviä ihmisiä tulee auttaa ja paras apu heille löytyy Herran Jeesuksen Kristuksen luota. muu apu on vain hetkellistä ja ohimenevää. kun Hänen luokseen menee apua hakemaan ja hän ottaa omaksi lapsekseen, sinulla on Auttaja rinnallasi 24h vuorokaudessa. - poikalapsi
etsluu kirjoitti:
mihinkään lahkoon "viettelemisestä". jokaiselle ihmiselle tuo ilosanoma, evankeliumi Jeesuksesta Kristuksesta on tarjolla. mutta kuinka kukaan voi uskoa, ellei ole ketään kuka kertoo tätä ilosanomaa eteenpäin. me uskovat emme kerro siitä mitä olemme kuulleet vaan kerromme siitä, minkä olemme itse henkilökohtaisesti kokeneet; uskoontulon eli syntyminen Jumalan lapseksi. ei voi suurempaa iloa ja vapautusta kokea!
kun tulin uskoon, Herra vapautti minut alkoholista, kapakkaelämästä ja kaikesta muusta mitä siihen elämään kuului. On kertakaikkiaan mahtavaa olla viimein vapaa siitä elämästä, joka loppujen lopuksi vain hajoitti sisintäni eikä tuonut mitään hyvää elämääni.
Herra kyllä kykenee vapauttamaan ihmisiä, olivat nämä millaisessa alkoholin, huumeiden tms. kahleissa tahansa. kun uskova kertoo Jeesuksesta toisille ihmisille hän ennenkaikkea ajattelee tämän toisen ihmisen parasta. että tämä toinenkin voisi kokea vapautuksen kaikista riippuvuuksistaan ja saisi sen avun, jonka vain Herra voi antaa. olisi itsekästä jättää kärsivää ihmistä oman onnensa nojaan ja varsinkin, jos ihminen voi niin pahoin, että on koettanut tehdä itsemurhan tai on itsemurha-aikomuksia. evankeliumihan on ilosanoma, ja kun tällainen kärsivä ihminen saa kuulla ja tietää, että on olemassa Joku, joka häntä todella rakastaa ja voi häntä auttaa ja vapauttaa hänet henkisestä tuskasta ja kärsimyksistä ja antaa tilalle rauhan ja ilon, minkä vain Herra voi antaa, niin miksei tällaiselle ihmiselle kerrottaisi meidän Vapahtajastamme Jeesuksesta Kristuksesta. kun tällainen ihminen ottaa Jeesuksen vastaan sydämeensä hän saa toivon ja aivan uuden rauhan sydämeensä, mitä mikään muu maailmassa ei voi antaa kuin Jeesus Kristus itse. ja samalla hän saa takaisin elämänhalunsa, kun käsittää, että on Joku, joka todella häntä rakastaa ja kykenee auttamaan.Jahas: ja uskovalla on siiis sinusta oikeus "tietää", mikä on hädänalaiselle parasta? Älä horise! Minulla ei ole mitään sitä vastan, että käännyttelette terveitä ja tasapainoisia ihmisiä. Moraalitonta on henkisesti ahtaalla olevien VIETTELY lahkoihin. Se on viettelyä, eikä se musta valkoiseksi muutu, vaikka te lahkolaiset itse muuta kuinka hokisitte.
Asenteenne sentään onneksi osoittaa, että osalla teistä on hiukan omaatuntoä jäljellä - yritätte edes oikeuttaa moraalittomuuttanne. No, moraalitonta se viettely silti yhä on.
Sinullekin olisi parasta tulla järkiisi ja lopettaa horinat. - Antti
poikalapsi kirjoitti:
Jahas: ja uskovalla on siiis sinusta oikeus "tietää", mikä on hädänalaiselle parasta? Älä horise! Minulla ei ole mitään sitä vastan, että käännyttelette terveitä ja tasapainoisia ihmisiä. Moraalitonta on henkisesti ahtaalla olevien VIETTELY lahkoihin. Se on viettelyä, eikä se musta valkoiseksi muutu, vaikka te lahkolaiset itse muuta kuinka hokisitte.
Asenteenne sentään onneksi osoittaa, että osalla teistä on hiukan omaatuntoä jäljellä - yritätte edes oikeuttaa moraalittomuuttanne. No, moraalitonta se viettely silti yhä on.
Sinullekin olisi parasta tulla järkiisi ja lopettaa horinat.kannattaisi lopettaa hinttailut ja eheytyä.
- poikalapsi
Antti kirjoitti:
kannattaisi lopettaa hinttailut ja eheytyä.
Mistähän hinttailusta mahdatkaan puhua? Eheydy ise, jos kerran olet rikki. Minä EN ole rikki.
VAIN kirjoitti:
KADOTUS...
Ollaanpa sitä känkkä ränkkä päällä. Kyllä Jeesuksen armo riittää pesemään kauheimmatkin synnit.
- mikään ei ole
poikalapsi kirjoitti:
Jahas: ja uskovalla on siiis sinusta oikeus "tietää", mikä on hädänalaiselle parasta? Älä horise! Minulla ei ole mitään sitä vastan, että käännyttelette terveitä ja tasapainoisia ihmisiä. Moraalitonta on henkisesti ahtaalla olevien VIETTELY lahkoihin. Se on viettelyä, eikä se musta valkoiseksi muutu, vaikka te lahkolaiset itse muuta kuinka hokisitte.
Sinullekin olisi parasta tulla järkiisi ja lopettaa horinat.moraalittomampaa kuin se, että tietää Totuuden eikä kertoisi sitä muille ihmisille!!! jos me uskovat vaikenisimme pelastuksesta Jeesuksessa Kristuksessa niin mitään kauheampaa ja moraalittomampaa tekoa emme voisi tehdä!
Jeesus on tie, totuus ja elämä! Hän on ainoa tie Isän tykö Taivaaseen! Hän on voimallinen vapauttamaan sinut kaikista riippuvaisuuksista ja kahleista.
tämä maailma viettelee ihmiset asioihin, jotka lopulta ovat vain heidän tuhokseen. mutta Jumala, joka rakastaa joka ikistä ihmistä, tarjoaa kaikille ihmisille jotain parempaa, rauhaa ja lepoa jokaisen ihmisen sielulle. niinkuin Jeesus sanoi, tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. - poikalapsi
mikään ei ole kirjoitti:
moraalittomampaa kuin se, että tietää Totuuden eikä kertoisi sitä muille ihmisille!!! jos me uskovat vaikenisimme pelastuksesta Jeesuksessa Kristuksessa niin mitään kauheampaa ja moraalittomampaa tekoa emme voisi tehdä!
Jeesus on tie, totuus ja elämä! Hän on ainoa tie Isän tykö Taivaaseen! Hän on voimallinen vapauttamaan sinut kaikista riippuvaisuuksista ja kahleista.
tämä maailma viettelee ihmiset asioihin, jotka lopulta ovat vain heidän tuhokseen. mutta Jumala, joka rakastaa joka ikistä ihmistä, tarjoaa kaikille ihmisille jotain parempaa, rauhaa ja lepoa jokaisen ihmisen sielulle. niinkuin Jeesus sanoi, tulkaa minun tyköni kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.Siis; koska sinä "tiedät", sinulla on oikeus käyttää heikkona olevan ihmisen heikkoutta hyväksesi? Tuoko on sinusta hyvää etiikkaa?
Kun ihminen tietää jotakin, tieto on todennettavissa. Sikäli sanavalintasi on väärä. Uskot tietäväs. siis uskot - et tiedä. Siinä on ISO ero. - Matti
poikalapsi kirjoitti:
Siis; koska sinä "tiedät", sinulla on oikeus käyttää heikkona olevan ihmisen heikkoutta hyväksesi? Tuoko on sinusta hyvää etiikkaa?
Kun ihminen tietää jotakin, tieto on todennettavissa. Sikäli sanavalintasi on väärä. Uskot tietäväs. siis uskot - et tiedä. Siinä on ISO ero.http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=4500000000000217&posting=22000000013828483
Saatanan homo tuollaisilta pitäsi leikata pallit pois ja työntää kaktus perseeseen. Homot on aina vastustamassa hyvää työtä ihmisten hyväksi ja tuollainen perkele niin kuin sinä niin kivekset pitäisi laittaa tiilien väliin. Mitäs jos sinä saatanan homo äpäre pidät jatkossa turvan kiinni...
- Ehdoton hetero
vietellään homoksi? Siis kiiluvasilmäinen hinttivaari viettelee nuoren pojan homotiaisen taipaleelle.
Kuinkahan moni?- poikalapsi
Ihan avain oikaisu: homouteen tai heterouteen EI voi vietellä, lahkoon voi, ja ko. viettely näkyy olevan helluntailaisen linjuan mukaan kiitettävää toimintaa. Se teidän moraalistanne!
- Ehdoton hetero
poikalapsi kirjoitti:
Ihan avain oikaisu: homouteen tai heterouteen EI voi vietellä, lahkoon voi, ja ko. viettely näkyy olevan helluntailaisen linjuan mukaan kiitettävää toimintaa. Se teidän moraalistanne!
vika jos sinä harrastat ihmisten viettelyä homojen hommiin. Helvettiin joudut...
- poikalapsi
Ehdoton hetero kirjoitti:
vika jos sinä harrastat ihmisten viettelyä homojen hommiin. Helvettiin joudut...
Minä en viettele ketään yhtään mihinkään. Homoksi muuten EI voi vietellä. Sen terveet ihmiset tietävät jo todeksi myöntävät. Tällä palstalla on tosin muutama jäärä, jotka kai sitten toivovat tulevansa vietellyiksi homoiksi, kun niin ahnaasti luulevat semmoisen mahdolliseksi. No: mahdollista se ei ole - paitsi helluntailahkon propagandassa.
- RitariOlevainen
poikalapsi kirjoitti:
Homouteen voi vietellä,Raamattu sanoo,että "he viillintyivät toisistaan samaan sukupuoleen
irstaillessaan,miehet miespuolisten ja naiset naispuolisten kanssa" !
Ja,miksi homot ja lesbot lisääntyvät kuin kaniinit nykyaikana,jos ei niitä vietellä irstailemaan saman sukupuolen kanssa?
Miksi pedofilissa on enemmistö juuri homoja,he viettelevät pieniä poikia harrastamaan sopimattomia,ja ties kuinka moni poikaparka saa siitä himon,jota ei voi vastustaa, aloittaakseen olla homo lopunelämäänsä ?
Että täyttä puppua sun elvistely,etteikö muka homoksi voida vietellä ? - poikalapsi
RitariOlevainen kirjoitti:
Homouteen voi vietellä,Raamattu sanoo,että "he viillintyivät toisistaan samaan sukupuoleen
irstaillessaan,miehet miespuolisten ja naiset naispuolisten kanssa" !
Ja,miksi homot ja lesbot lisääntyvät kuin kaniinit nykyaikana,jos ei niitä vietellä irstailemaan saman sukupuolen kanssa?
Miksi pedofilissa on enemmistö juuri homoja,he viettelevät pieniä poikia harrastamaan sopimattomia,ja ties kuinka moni poikaparka saa siitä himon,jota ei voi vastustaa, aloittaakseen olla homo lopunelämäänsä ?
Että täyttä puppua sun elvistely,etteikö muka homoksi voida vietellä ?Lainaamasi raamatunkohta kuvaa heteroseksuaalisten miesten irstailua. Hetero ei muutu homoksi, jos hän irstauttaan osallistuu homoseksuaaliseen aktiin. Ei myöskään homo muutu heteroksi olemalla sukupuoliyhteydessä naisen kanssa - vaikka niinhän ne eheytysvalehtelijat väittävät! No: seksuaalinen suuntautuminen on PALJON muutakin kuin seksiä - paitsi sinulle, oi ritari. Siis: homouteen EI voi vietellä, luit sinä Raamattua ihan kuinka paikka paikoin tahansa. Luet kuin piru: siksi sinua saatanan sontaluukuksi nykyisin sanonkin, ja syystä. Sen tuokin vihaviestisi omituisine "raamatuntulkintoineen" taas osoittaa.
Missä niin on sanottu, että homot ja lesbot lisääntyvät? Onko asiasta tilastotietoa?
Pedofiileistä enemmistö EI ole homoja. Muun väittäminen on tahallista kansanryhmää vastaan kiihottamista. Suurin osa pedofiileistä on heteroita, siitä ON tilastotietoakin olemassa. ÄLÄ siis valehtele ja parjaa, kiitos.
Älä viitsi puhua asiasta, josta et tiedä. Fobiasi on voimakas, samaten halusi syrjiä. OLET SAATANALLINEN, Pirun tapaan pahan olon ja väärän tiedon puolella. Saatanan sontaluukkukin on sinua kuvaavana kiltti ilmaus, senkin valehteleija. - palstalla.
poikalapsi kirjoitti:
Lainaamasi raamatunkohta kuvaa heteroseksuaalisten miesten irstailua. Hetero ei muutu homoksi, jos hän irstauttaan osallistuu homoseksuaaliseen aktiin. Ei myöskään homo muutu heteroksi olemalla sukupuoliyhteydessä naisen kanssa - vaikka niinhän ne eheytysvalehtelijat väittävät! No: seksuaalinen suuntautuminen on PALJON muutakin kuin seksiä - paitsi sinulle, oi ritari. Siis: homouteen EI voi vietellä, luit sinä Raamattua ihan kuinka paikka paikoin tahansa. Luet kuin piru: siksi sinua saatanan sontaluukuksi nykyisin sanonkin, ja syystä. Sen tuokin vihaviestisi omituisine "raamatuntulkintoineen" taas osoittaa.
Missä niin on sanottu, että homot ja lesbot lisääntyvät? Onko asiasta tilastotietoa?
Pedofiileistä enemmistö EI ole homoja. Muun väittäminen on tahallista kansanryhmää vastaan kiihottamista. Suurin osa pedofiileistä on heteroita, siitä ON tilastotietoakin olemassa. ÄLÄ siis valehtele ja parjaa, kiitos.
Älä viitsi puhua asiasta, josta et tiedä. Fobiasi on voimakas, samaten halusi syrjiä. OLET SAATANALLINEN, Pirun tapaan pahan olon ja väärän tiedon puolella. Saatanan sontaluukkukin on sinua kuvaavana kiltti ilmaus, senkin valehteleija.Ritari on kyllä latvasta laho.Luen tieten tahtoen hänen juttunsa että saan nauraa, tänäpäivänä on hyvin harvinaista löytää noin yksinkertaisia ihmisiä.
Ei kai kukaan ole homojenkaan suhteen oikeasti noin tyhmä. Provosoikohan Ritari tahallaan riitoja?
- ihan okei.
En näe mitään väärää mielisairastuttavaan tappajalahkoon viettelemisessä. Se on ihan okei.
- kuin sinä
Miks jotkut vastaa ilkeästi,meitä on henkisesti
heikkoja ja sairaita uskovia.
Miks hauluatte meille pahaa, meillä monella on
lohtuna usko Jumalaan.
Minä olen henkisesti heikko ja sairaskin, ja tässä paikassa toivon esim. vaikka sinulle, kun-
nollista elämän kolhua,ja rukoilen sitä Jumalal-
ta. - sinäkin
homo?
- julma!
kuin sinä kirjoitti:
Miks jotkut vastaa ilkeästi,meitä on henkisesti
heikkoja ja sairaita uskovia.
Miks hauluatte meille pahaa, meillä monella on
lohtuna usko Jumalaan.
Minä olen henkisesti heikko ja sairaskin, ja tässä paikassa toivon esim. vaikka sinulle, kun-
nollista elämän kolhua,ja rukoilen sitä Jumalal-
ta.Millainen ihminen voi toivoa toiselle pahaa ja verrata sikaan? Oletko sinä ihminen ollenkaan?
- on totuus
julma! kirjoitti:
Millainen ihminen voi toivoa toiselle pahaa ja verrata sikaan? Oletko sinä ihminen ollenkaan?
Sen sanon pilkkaajat eivät ole sikaa kummempia,
Ja jos minua pilkkaatte,varmasti rukoilen
kostoa Jumalalta joka ikiselle pilkaajalleni. - kasi
on totuus kirjoitti:
kostoa Jumalalta joka ikiselle pilkaajalleni.niiden PUOLESTA jotka teitä vainoavat.
- MunNimi
on totuus kirjoitti:
kostoa Jumalalta joka ikiselle pilkaajalleni.Kristillisen lämpimästi sinä rukoilet Koston Jumalaltasi hyökkäystä pilkkaajien suuntaan. Jeesus kehotti kääntämään toisenkin posken mutta Jumala ei sellaseen nynnyilyyn alennu vaan kostaa.
- hoh hoijaa
Olet väsyttävä ja toivottoman huomionhaluinen homppeli. Mitäs meiltä kyselet viettelyksistä; etköhän ole asiantuntija vastaamaan itse itsellesi? Mutta tilinteon päivä tulee VARMASTI.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?1012427Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511193Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1775112Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa313726Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963564Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss503149Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1092874Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132448Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie532185Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191975