petän ja en tunne huonoa omaatuntoa...se siitä!
olen kakkosnainen
19
3224
Vastaukset
- janefonda
Ethän sinä ketään petä. Sinä olet kakkonen, mutta sinun miehesihän sitä ykköstä pettää. Sinä olet periaatteessa vapaa ihminen tekemään ihan mitä tahansa. Voit mm. valita vapaankin miehen, jonka kanssa voi rakentaa elämää. Pointti ei ole se ettei tunne syyllisyyttä. Pointti on se, että ihmissuhde on turvallinen ja siinä on hyvä ELÄÄ yhdessä.
- elämänohjeet!!
Huh huh. Onhan se toki niin, että mies tässä se pettäjä on, mutta ei kakkonenkaan syytön ole, hänhän tapailee varattua miestä eli on mennyt kahden ihmisen väliin. Valinta on sekin, ettei varattuihin miehiin koske, eikä huono päätös ollenkaan. Kuka haluaa olla kakkonen, kun on mahdollista olla jollekin ykkönen?
sä täällä käyt "tirkistelemässä"?
saatko sä jotain fiboja näistä jutuista?
ei kyllä vaikuta onnellisen ihmisen jutulta.- crap in
your skull.
- nimetön
tunne syyllisyyttä. Ethän olisi kakkonen jos tuntisit. Toivottavasti saat "maksaa omaa lääkettäsi" joskus tulevaisuudessa. Ehkä silloin ymmärrät, jos et ole aivan tunteeton.
- koettu ja nähty
nainen eron jälkeen alkaa tarkoituksella kakkoseksi että saa kokea sen mitä se on.Usein huomaa että jos olis tän tienny olis vieläkin aviossa,eli ei mitään herkkua kakkosen elämä.
- koska
olet kakkosnainen eli tyhmä ja säälittävä. ja halveksin sinua ja jos näkisin sinut sylkäisisin päällesi, koska enempää sinä et ansaitse.
- Mies.
sellaiset ihmiset, joiden itsekunnioitus ja itsetunto on vajonnut siihen pisteeseen, että tuntevat olevansa huipulla KAKKOSENA.
Ei kakkosuus rikos ole, vaan henkinen ongelma.- ihmettelijä..
Siis oikeesti antakaa nyt toistenne jo olla! Ymmärrän niitten kiukuttelun kenen kohdalle on sattunut jotain, mutta kaikki muut ketkä kakkosista jaksaa jupista. Annetaanko jokaisen elää elämänsä ihan niinkuin lystää?
Itse olen kakkonen, en siitä ole ylpeä mutta en myöskään sitä häpeä. Ja olen myös saanut suhteessa tuntea sen kun miehellä on ollut kakkonen, mutta elämä on! Onni ei kasva puussa, joten otetaan se sieltä missä sitä tarjolla on ja nautitaan siitä niin kauan kuin sitä kestää.
Ja noi toiveet kakkosille että sais kokea itse ton saman ni on ihan turhia, koska eiköhän se nykypäivänä ole todennäkösempää tulla petetyksi kuin löytää sellainen ihminen mikä on luottamuksen arvoinen ja YKSIAVIOINEN...
Mutta tapelkaa ihmeessä jos se jonkun mieltä lämmittää :) - Mies.
ihmettelijä.. kirjoitti:
Siis oikeesti antakaa nyt toistenne jo olla! Ymmärrän niitten kiukuttelun kenen kohdalle on sattunut jotain, mutta kaikki muut ketkä kakkosista jaksaa jupista. Annetaanko jokaisen elää elämänsä ihan niinkuin lystää?
Itse olen kakkonen, en siitä ole ylpeä mutta en myöskään sitä häpeä. Ja olen myös saanut suhteessa tuntea sen kun miehellä on ollut kakkonen, mutta elämä on! Onni ei kasva puussa, joten otetaan se sieltä missä sitä tarjolla on ja nautitaan siitä niin kauan kuin sitä kestää.
Ja noi toiveet kakkosille että sais kokea itse ton saman ni on ihan turhia, koska eiköhän se nykypäivänä ole todennäkösempää tulla petetyksi kuin löytää sellainen ihminen mikä on luottamuksen arvoinen ja YKSIAVIOINEN...
Mutta tapelkaa ihmeessä jos se jonkun mieltä lämmittää :)tyttö hyvä, ei se ole tappelua, että kerroin vain sen, mitä minä ajattelen kakkosena olemisesta, riippumatta sukupuolesta.
Jos en väärin käsittänyt, niin tämän ketjun aloittaja on kakkonen ja hän kertoo olevansa onnellinen, joten hänkin toi mielipiteensä esille asiasta, kuten sinäkin, liemnee luonnollista, ettei kaikilla kuitenkaan ole samanlainen mielipide ja suhtautuminen asioihin.
On hyvä erottaa mielipiteiden, keskustelun, tappelun, riitelyn yms. erot.
Olet oikeassa, ettei onni kasva puissa, vaan se on rakennettava. Kukin valitsee itse rakennustarpeet ja "laadun". - ihmettelijä
Mies. kirjoitti:
tyttö hyvä, ei se ole tappelua, että kerroin vain sen, mitä minä ajattelen kakkosena olemisesta, riippumatta sukupuolesta.
Jos en väärin käsittänyt, niin tämän ketjun aloittaja on kakkonen ja hän kertoo olevansa onnellinen, joten hänkin toi mielipiteensä esille asiasta, kuten sinäkin, liemnee luonnollista, ettei kaikilla kuitenkaan ole samanlainen mielipide ja suhtautuminen asioihin.
On hyvä erottaa mielipiteiden, keskustelun, tappelun, riitelyn yms. erot.
Olet oikeassa, ettei onni kasva puissa, vaan se on rakennettava. Kukin valitsee itse rakennustarpeet ja "laadun".Huonostipahan ilmaisin itseäni, mutta siis tolla tappelulla viittasin tähän palstaan yleensä..
ja tuo viesti ei pitänyt tulla sulle "henkkoht" mutta lipsahti..
Mielipiteiden ilmaisuahan tämä on pitkälti mutta aika paljon myös tota "tappelua" havaittavissa noin niinku yleensä.. - Mies.
ihmettelijä kirjoitti:
Huonostipahan ilmaisin itseäni, mutta siis tolla tappelulla viittasin tähän palstaan yleensä..
ja tuo viesti ei pitänyt tulla sulle "henkkoht" mutta lipsahti..
Mielipiteiden ilmaisuahan tämä on pitkälti mutta aika paljon myös tota "tappelua" havaittavissa noin niinku yleensä..ja ehkä en osannut lukea riviesi välistä, ettei viestisi ollut tarkoitettu henk.kohtaisesti minulle, vaan yleiseksi kommentoinniksi laajemmassa merkityksessä. No eip anneta sen pilata perjantaita, vaan lähdetään unelmat kainalossa kohti tuntematonta.
Olen kyllä samaa mieltä siinä, että tällaisilla palstoilla asiat menee helposti hyvin jyrkäksi vastakkainasetteluksi ja kinaamiseksi, jopa henkilökohtaiseksi mollaamiseksi tietämättä ihmisestä mitään.
Ei tapella kuitenkaan.
PS. Alkaisitko mulle myös kakkoseksi, sillä kakkonen voi olla monelle yhtä aikaa :P - kakkosnelonen
Mies. kirjoitti:
ja ehkä en osannut lukea riviesi välistä, ettei viestisi ollut tarkoitettu henk.kohtaisesti minulle, vaan yleiseksi kommentoinniksi laajemmassa merkityksessä. No eip anneta sen pilata perjantaita, vaan lähdetään unelmat kainalossa kohti tuntematonta.
Olen kyllä samaa mieltä siinä, että tällaisilla palstoilla asiat menee helposti hyvin jyrkäksi vastakkainasetteluksi ja kinaamiseksi, jopa henkilökohtaiseksi mollaamiseksi tietämättä ihmisestä mitään.
Ei tapella kuitenkaan.
PS. Alkaisitko mulle myös kakkoseksi, sillä kakkonen voi olla monelle yhtä aikaa :PHeitänpä kysymyksen kokeneille kakkosille ja muille keskustelijoille! Miten kakkoseksi päädytään? Onko se aina oma valinta?
Tutustuin mielestäni fiksuun eronneeseen keski-ikäiseen mieheen netissä. Aikamme kirjoiteltuamme kävimme kahvilla ja siitä lähtivät tapailut käyntiin. Kokeilimme sitten rakasteluakin, kaksi aikuista kun olemme (itse olen 49 v) ja huomasimme, että olimme kuin luodut toisillemme.
Elämäni parasta seksiä ensi kosketuksesta...
Tapailimme siinä sitten pari kuukautta, kuumaa huumaa, kunnes ylkäni yllättäen lähetti tekstarin, että juttu on parasta lopettaa. Ihmettelin, mutta ok, se loppui sitten joulun pyhiksi.
Pyhien jälkeen tiikerini halusi tavata taas. Ja taas parin viikon jälkeen poikki! Ihmettelin ja kysyin syytä. Tunnustus tuli: hänellä on ollut jo vuoden suhde toisella paikkakunnalla asuvan naisen kanssa. Toivotin hänet huitsin nevadaan.
Veto toisiimme oli kuitenkin vastustamaton ja olimme tottuneet taivaalliseen rakasteluun kerran-pari viikossa. Lopulta mies ehdotti, että rupeisinko "toiseksi naiseksi", hän ei kuulemma tiedä mitä haluaa. Rupeaisinko? Minusta tulisi siis kakkonen, mutta kuinka pitkäksi aikaa?
Itse olen avoliitossa, jossa mies kulkenut omia teitään pari vuotta, kotona ei seksiä. Mutta 2 ihanaa kouluikäistä lasta ja iso omakotitalo.
Mietin asiaa; ikinä en ole ollut varatun kanssa.
Mikä olisi tulevaisuus ja millainen soppa joskus olisi selvitettävänä? Voisiko tämä olla rakkautta? - ihmettelijä
Mies. kirjoitti:
ja ehkä en osannut lukea riviesi välistä, ettei viestisi ollut tarkoitettu henk.kohtaisesti minulle, vaan yleiseksi kommentoinniksi laajemmassa merkityksessä. No eip anneta sen pilata perjantaita, vaan lähdetään unelmat kainalossa kohti tuntematonta.
Ei tapella kuitenkaan.
PS. Alkaisitko mulle myös kakkoseksi, sillä kakkonen voi olla monelle yhtä aikaa :Phoukutteleva ehdotus, mutta vaikkakaan uskollisuus ja kakkosena oleminen ei sovi samaan lauseeseen niin minuun ne sopii.. eli siis yksi kerrallaan :)
- ihmettelijä
kakkosnelonen kirjoitti:
Heitänpä kysymyksen kokeneille kakkosille ja muille keskustelijoille! Miten kakkoseksi päädytään? Onko se aina oma valinta?
Tutustuin mielestäni fiksuun eronneeseen keski-ikäiseen mieheen netissä. Aikamme kirjoiteltuamme kävimme kahvilla ja siitä lähtivät tapailut käyntiin. Kokeilimme sitten rakasteluakin, kaksi aikuista kun olemme (itse olen 49 v) ja huomasimme, että olimme kuin luodut toisillemme.
Tapailimme siinä sitten pari kuukautta, kuumaa huumaa, kunnes ylkäni yllättäen lähetti tekstarin, että juttu on parasta lopettaa. Ihmettelin, mutta ok, se loppui sitten joulun pyhiksi.
Pyhien jälkeen tiikerini halusi tavata taas. Ja taas parin viikon jälkeen poikki! Ihmettelin ja kysyin syytä. Tunnustus tuli: hänellä on ollut jo vuoden suhde toisella paikkakunnalla asuvan naisen kanssa. Toivotin hänet huitsin nevadaan.
Veto toisiimme oli kuitenkin vastustamaton ja olimme tottuneet taivaalliseen rakasteluun kerran-pari viikossa. Lopulta mies ehdotti, että rupeisinko "toiseksi naiseksi", hän ei kuulemma tiedä mitä haluaa. Rupeaisinko? Minusta tulisi siis kakkonen, mutta kuinka pitkäksi aikaa?
Itse olen avoliitossa, jossa mies kulkenut omia teitään pari vuotta, kotona ei seksiä. Mutta 2 ihanaa kouluikäistä lasta ja iso omakotitalo.
Mikä olisi tulevaisuus ja millainen soppa joskus olisi selvitettävänä? Voisiko tämä olla rakkautta?ole oma valinta, mutta useimmiten kai..
Jos kakkosena olemisessa puhutaan vaan pitempi aikaisista jutuista eikä satunnaisista baariyön jälkeisistä seikkailuista niin itse olen ainakin tiennyt mihin ryhdyn tai luulin tietäväni ennenkuin rakastuin :)
mutta en itse ainakaan etsimällä etsi näitä varattuja, vaan joskus tuntuu että ne etsivät mua..kai mulla on otassa iso kakkonen :(
Mutta kukin tyylillään.. - nimetön
ihmettelijä kirjoitti:
houkutteleva ehdotus, mutta vaikkakaan uskollisuus ja kakkosena oleminen ei sovi samaan lauseeseen niin minuun ne sopii.. eli siis yksi kerrallaan :)
Mikä on kakkosnaisen motiivi, kun rakkaudesta ei ole kyse ja kuitenkin jahtaa ukkomiestä puoli vuotta ja kun vaimo saa tietää, on sitten niin pahoillaaan? Jatkosssa, suhteen loputtua (?)pyytää miestä haravoimaan olematonta pihaansa!!!
- ....
nimetön kirjoitti:
Mikä on kakkosnaisen motiivi, kun rakkaudesta ei ole kyse ja kuitenkin jahtaa ukkomiestä puoli vuotta ja kun vaimo saa tietää, on sitten niin pahoillaaan? Jatkosssa, suhteen loputtua (?)pyytää miestä haravoimaan olematonta pihaansa!!!
Puhut siis jostain tietystä toisesta naisesta. Siihen ei auta muu, kuin kysyä häneltä itseltään. Jos todellakaan mies ei ole ruokkinut kiinnostusta (yleensähän suhteen luulisi muodostuvan miehen tehdessä aloitteen tai yhteisestä sellaisesta) niin ehkä siinä kyse vain pakkomielteestä jos puoli vuotta ollut ilman mitään rohkaisua toisen perässä. Toisaalta eihän silloin ole kyse "toisesta naisesta" jos ei suhdettakaan ole. Mutta yleisesti joillain syy on rakkaus, joillain seksi, joillain halu kostaa omat pettymyksensä ja joillan samat syyt miksi yleensäkin parisuhteessa ollaan. Eiköhän miehesi kannattaisi sanoa suorat sanat ilman mitään kaunisteluja. Tuskin hän on velvoitettu jonkun naisen pihaa haravoimaan!
- Kakkoskolmonen
kakkosnelonen kirjoitti:
Heitänpä kysymyksen kokeneille kakkosille ja muille keskustelijoille! Miten kakkoseksi päädytään? Onko se aina oma valinta?
Mikä olisi tulevaisuus ja millainen soppa joskus olisi selvitettävänä? Voisiko tämä olla rakkautta?Kakkosiksi päädytään kai monestakin syystä. Itselläni on suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Alunperin teimme "säännöt" selviksi eli mies ei eroa vaimostaan ja minä lopetan suhteen jos alan itse seurustelemaan tai homma muuten hiipuu. Muuten elämme aivan eri kaupungeissa ja eri piireissäkin..oma elämä siis molemmilla.
Itseasiassa tilanteemme on kai aika tavallinen..mies pitkässä, jo tottumukseksi muuttuneessa "sisko ja sen veli" avioliitossa ja minä olen vapaa. Kyseessä on kai jonkinlainen järjestely eli puhua voisi kai "fuckbuddysta". Pitkän avioliiton aikana on ollut lukemattomia irtosuhteita mutta tämä "järjestelymme" on kestänyt jo toista vuotta. Ja niin sinisilmäinen en ole että kuvittelisin miehen minulle olevan "uskollinen". Enkä sitä vaadi..ei ole halua eikä edes oikeuttakaan.
Pidämme toisistamme ja erilaisissa olosuhteissa ehkä jopa seurustelisimmekin jollain tasolla. Toisaalta, kerran pettäjä aina pettäjä eli en koskaan avioituisi ko. miehen kanssa saati häneen luottaisi.
En koe olevani mitenkään häviäjä saati sitten säälittäväkään. Nykypäivää tämä on..ja yllättävän yleistä niin miehillä kuin naisillakin.
- petetty
Toivon, että rakastut joku päivä sydänjuuriasi myöten ja yksi kaunis päivä huomaatkin, että miehesi pettää sinua ja sinun elämäsi romahtaa!Näköjään muuten et voi tietää millaista tuskaa aiheutat toisille!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431649
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111551Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va281179Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931121- 83951
- 74921
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351913- 61788
- 49761
- 50756