http://www.plasticsurgery.org/public_education/photo_gallery/Patient-Photo-Gallery.cfm?photoStoryId=6600&procedureId=24
Rinnat- vai vatsa, tai peräti molemmat. Kauniita tissejä, (ainakin minun mielestäni nuo leikatut)
Siitä vasemmalta ylhäältä saat klikattua abdominoplasti, jos haluat kuvia vatsaläpyskän poistosta.
Katso tämä!
30
3348
Vastaukset
- tässä oli varmaan
kyse rinnan pienennysleikkauksesta, eikä implanteista? right? vrt.edell aiheeseen
- brest augmentation
Kiitos hyvästä linkistä. Itse suunnittelen tuota rasvaimua, joka sekin näkyy tuossa linkissä!
- Nea
Kiitos loistavasta linkistä! Olen itse menossa suurennuttamaan rintani luultavimmin kesällä ja oli kiva nähdä lopputuloksia. Löysinkin pari mielenkiintoista, joissa molemmissa lähtötilanne oli melko saman kaltainen kuin itselläni.
http://www.plasticsurgery.org/public_education/photo_gallery/Patient-Photo-Gallery.cfm?photoStoryId=2714&procedureId=23
http://www.plasticsurgery.org/public_education/photo_gallery/Patient-Photo-Gallery.cfm?photoStoryId=2714&procedureId=23
Ensimmäisessä lopputulos oli mielestäni kaunis ja luonnollinen, toisessa juuri sellainen jota en halua.
Kaikissa esimerkeissä oli näköjään käytetty pyöreää implanttia, olisi kiva nähdä myös, millaisia lopputuloksi anatomisilla saa.- Nea
Jos joku ehti jo miettiä, niin kyllä, nuo kaksi liittämääni kuvaa olivatkin yksi ja sama. Eli tässä oikea, mielestäni hieman luonnoton lopputulos.
http://www.plasticsurgery.org/public_education/photo_gallery/Patient-Photo-Gallery.cfm?photoStoryId=2135&procedureId=23 - EI HERKILLE
Nea kirjoitti:
Jos joku ehti jo miettiä, niin kyllä, nuo kaksi liittämääni kuvaa olivatkin yksi ja sama. Eli tässä oikea, mielestäni hieman luonnoton lopputulos.
http://www.plasticsurgery.org/public_education/photo_gallery/Patient-Photo-Gallery.cfm?photoStoryId=2135&procedureId=23tään sivun jälkein kaveri ei halunnut otta silikonit.huom ei herkille http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=9 jos ei toimi niin www.silikonitieto.net
- tämähän
EI HERKILLE kirjoitti:
tään sivun jälkein kaveri ei halunnut otta silikonit.huom ei herkille http://www.silikonitieto.net/artikkeli.phtml?ID=9 jos ei toimi niin www.silikonitieto.net
ei ole mitään uutta. vanha juttu, kaikki ovat jo käyneet siellä.
- ____!
mä en tienny!! sorry!!!
- :-)
kävin katsomassa kuvat...ja nyt en oikein tiedä tarvitsenko rasvaimun vai vatsanmuotoiluleikkauksen. Noissa esimerkkitapauksissa oli kuitenkin niin paljon sitä ylimääräistä ettei mulla tommoisia nahkoja ole :) . Pitää varmaankin käydä näyttäytymässä kirurgilla, niin voi sanoa mikä olisi paras vaihtoehto.
Rinnat oli tosiaan kaikilla semmoiset palloimplantit :D . Nuo sivut tais olla jenkkeistä? Siellä on varmaan tärkeä että on tissit, eikä haittaa vaikka kaikki tietäis että ne on silarit.- lehdissä
luki et vanhemmat antavat 21v lahjaksi silikonit huh!ja aika monet sano julkisussa jo minulla on leikaus laitan vähän isommat silarit!
- anatomiset
... pallomaiset taitavat olla suositummat kuin anatomiset. Siellähän jokaisella kunnon naisellisella naisella "kuuluu olla" implantit ja ne sitten pitää kans näyttää implanttirinnoilta kun kerran niihin on rahaa laitettu. Tässä ajattelutavassa on eroa meikäläiseen ajattelutapaan. Itselläni on anatomiset, eikä kyllä näytä edes liivien kanssa tuollaisilta. Onneks.
- Nea
anatomiset kirjoitti:
... pallomaiset taitavat olla suositummat kuin anatomiset. Siellähän jokaisella kunnon naisellisella naisella "kuuluu olla" implantit ja ne sitten pitää kans näyttää implanttirinnoilta kun kerran niihin on rahaa laitettu. Tässä ajattelutavassa on eroa meikäläiseen ajattelutapaan. Itselläni on anatomiset, eikä kyllä näytä edes liivien kanssa tuollaisilta. Onneks.
Kiva kuulla, että anatomisilla voi saavuttaa vähän luonnollisemman tuloksen.
Kertoiko lääkärisi silareja valittassa, että kuinka iso ero on sillä, onko implantit pyöreät vai anatomiset? Olisi kiva tietää, kuinka suuri todennäköisyys on saada pyöreillä implanteilla kaunis lopputulos.
Ainakin Jyväskylässä pyöreät saa 500€ halvemmalla, mutta näyttäväthän nuo rintakehään liimatut pallot aikas karseilta, itselläni kun rasvakudosta on vielä melko vähän. 500€ vaan on ihan tuntuva rahasumma. - harkitsen
Nea kirjoitti:
Kertoiko lääkärisi silareja valittassa, että kuinka iso ero on sillä, onko implantit pyöreät vai anatomiset? Olisi kiva tietää, kuinka suuri todennäköisyys on saada pyöreillä implanteilla kaunis lopputulos.
Ainakin Jyväskylässä pyöreät saa 500€ halvemmalla, mutta näyttäväthän nuo rintakehään liimatut pallot aikas karseilta, itselläni kun rasvakudosta on vielä melko vähän. 500€ vaan on ihan tuntuva rahasumma.implanteilla on sellainen vaikutus, että ne tahtoo jäädä sojottamaan, jos on rintakudosta ennestään vähän. Anatomiset siinä mielessä paremmat, ovat luonnollisemmat ja laskeutuvammat.
- anatomiset
Nea kirjoitti:
Ainakin Jyväskylässä pyöreät saa 500€ halvemmalla, mutta näyttäväthän nuo rintakehään liimatut pallot aikas karseilta, itselläni kun rasvakudosta on vielä melko vähän. 500€ vaan on ihan tuntuva rahasumma.Suomessa kirurgitkin haluavat tehdä mahdollisimman luonnollisen näköiset, joten käsittääkseni pyöreitä ei kovin paljon täällä laiteta. Mulle laitettiin Jyväskylässä (Rintamäki) ja mun mielestä implanttien hinnat oli samat, mallista ja koosta riippumatta, tosin en kyllä pyöreitä edes harkinnut, joten varma en ole. Oletko sinä menossa Salmen vai Rintamäen klinikalle?
- Nea
anatomiset kirjoitti:
Suomessa kirurgitkin haluavat tehdä mahdollisimman luonnollisen näköiset, joten käsittääkseni pyöreitä ei kovin paljon täällä laiteta. Mulle laitettiin Jyväskylässä (Rintamäki) ja mun mielestä implanttien hinnat oli samat, mallista ja koosta riippumatta, tosin en kyllä pyöreitä edes harkinnut, joten varma en ole. Oletko sinä menossa Salmen vai Rintamäen klinikalle?
Salmelle olin ajatellut mennä, mutta pääsen vasta alkukesästä kun sitä ennen en voi pitää lomaa. Eli on aikaa vielä muuttaa mieltä. Ei Salmella ja Rinatamäellä kai ratkaisevaa eroa ole, eivätköhän molemmat osaa asiansa
Karl Ludwigilla oli tosiaan hinnaston mukaan tuo viiden sadan hinnanero, mutta olen sen verran enemmän valmis kyllä maksamaan jos kerran lääkäritkin laittavat mieluummin anatomisia. Jos viisi tonnia silareihin laittaa, olisi ihan kiva, että lopputulos olisi mieleinen:)
Vähän vaan hirvittää noita amerikkalaisia kuvia katsella, kun vaikka joukossa on kauniita ja luonnollisiakin lopputuloksia, on suuri osa todella epäaidon näköisiä. Kiva kuulla, ettei tuollainen lopputulos ole silikonien perusominaisuus, vaan amerikkalaista käsitystä kauneudesta:)
Itseäni ei tosiaan lainkaan hirvitä itse leikkaus, vaikka kuinka olisin Silikonitietoa lueskellut. Mikä tahansahan, mikä reväistään ihmiskehon sisältä, näyttää aika kauhealta. Enemmän pelottaa se, että ostan isolla lainalla näyttämiskelvottomat rinnat. - ...
harkitsen kirjoitti:
implanteilla on sellainen vaikutus, että ne tahtoo jäädä sojottamaan, jos on rintakudosta ennestään vähän. Anatomiset siinä mielessä paremmat, ovat luonnollisemmat ja laskeutuvammat.
Itselläni oli pyöreät karheapintaiset implantit ja ihan luonnollisilta näytti. Ei ne mihinkään sojottanut eikä näyttänyt miltään palloilta.
- on todella
... kirjoitti:
Itselläni oli pyöreät karheapintaiset implantit ja ihan luonnollisilta näytti. Ei ne mihinkään sojottanut eikä näyttänyt miltään palloilta.
pieni olematon lähtökohta ja siihen laitetaan pyöreät pallot niin todellakin jää sojottamaan eteenpäin.
- ...
on todella kirjoitti:
pieni olematon lähtökohta ja siihen laitetaan pyöreät pallot niin todellakin jää sojottamaan eteenpäin.
itselläsi kokemusta? pieniin tisseihin pienet pyöreät niin ei sojota.
- ukkppp----
on todella kirjoitti:
No mulla on kyllä laitettu "olemattomiin"pyöreät implantit eikä sojota mihinkään eikä ole mitkään "pallot".
- teillä
ukkppp---- kirjoitti:
No mulla on kyllä laitettu "olemattomiin"pyöreät implantit eikä sojota mihinkään eikä ole mitkään "pallot".
pallorintaisilla kynä esim. rintojen alla?
- ei ole
teillä kirjoitti:
pallorintaisilla kynä esim. rintojen alla?
pallorintoja niin ei voi vastata :)))))
- ............++++++++++
ei ole kirjoitti:
pallorintoja niin ei voi vastata :)))))
Just niin, vähän vaikee sillon vastata! :)
- elikkä
............++++++++++ kirjoitti:
Just niin, vähän vaikee sillon vastata! :)
teillä ei pysy, kun ette vastaa. Ja just sellaset sojottaakin, jossa ei kynä pysy rinnan alla. Ja ne, jotka kauniisti laskeutuu ja kynä pysyy rinnan alla niin ne ovat kauniit rinnat ja luonnollisemmat.
- hmmm
anatomiset kirjoitti:
Lisäksi, jenkeissä ei asenneta silikonia vaan suolavesi-implantteja, joten tulos on "kovemman" näköinen kuin eurooppalainen silikoni-implanttirinta.
- AA=>B
ukkppp---- kirjoitti:
Jos olemattomiin laitetaan pyöreät rintalihaksen alle, niin ei sojota, koska rintalihas latistaa sitä implanttia. Rintalihaksen päällä voi sojottaa, mutta AA-kuppisillehan laitetaan miltei aina ainakin implantin yläosa rintalihaksen alle.
- AA=>B
elikkä kirjoitti:
teillä ei pysy, kun ette vastaa. Ja just sellaset sojottaakin, jossa ei kynä pysy rinnan alla. Ja ne, jotka kauniisti laskeutuu ja kynä pysyy rinnan alla niin ne ovat kauniit rinnat ja luonnollisemmat.
Jos sun lähtökohta on ollut entinen C, joka roikkuu imetyksen jälkeen tyhjänä, niin jos sinne lyödään sisälle 250cc tai isompi implantti rintalihaksen päälle, oli se sitten pyöreä tai anatominen, niin varmasti pysyy kynä alla. Jos lähtökohta on ollut AA ja sisälle laitetaan kohesiivigeelinen implantti kokoa 180-225cc, ei taatusti pysy kynä siellä, vaikka olisi miten muotoiltu implantti.
- en tiedä
elikkä kirjoitti:
mutta omasta kokemuksesta tiedän. Lähtökohta oli AA, hieman riippa (2 lasta imettänyt). Laitettiin pienet pyöreät ja lopputulos oli luonnollinen. (Ne mitkä näyttävät "palloilta" niin sinne on laitettu liikaa täytettä).
elikkä kirjoitti:
ovat ja luonnollisen näköiset. Nännit tietenkin "sojottavat" eteenpäin eikä alaspäin.
- närhin
AA=>B kirjoitti:
Jos olemattomiin laitetaan pyöreät rintalihaksen alle, niin ei sojota, koska rintalihas latistaa sitä implanttia. Rintalihaksen päällä voi sojottaa, mutta AA-kuppisillehan laitetaan miltei aina ainakin implantin yläosa rintalihaksen alle.
Aivan niin,mullakin on laitettu rintalihaksen alle.
- tarkoitinkin,
*** kirjoitti:
ovat ja luonnollisen näköiset. Nännit tietenkin "sojottavat" eteenpäin eikä alaspäin.
että jos on pieni lähtökohta ja täyte on iso niin todellakin tojottaa eteenpäin kuin mitkäkin ohjukset. Sellainen on tosi rumannäköistä eikä luonnollista.
- anatomiset
Nea kirjoitti:
Salmelle olin ajatellut mennä, mutta pääsen vasta alkukesästä kun sitä ennen en voi pitää lomaa. Eli on aikaa vielä muuttaa mieltä. Ei Salmella ja Rinatamäellä kai ratkaisevaa eroa ole, eivätköhän molemmat osaa asiansa
Karl Ludwigilla oli tosiaan hinnaston mukaan tuo viiden sadan hinnanero, mutta olen sen verran enemmän valmis kyllä maksamaan jos kerran lääkäritkin laittavat mieluummin anatomisia. Jos viisi tonnia silareihin laittaa, olisi ihan kiva, että lopputulos olisi mieleinen:)
Vähän vaan hirvittää noita amerikkalaisia kuvia katsella, kun vaikka joukossa on kauniita ja luonnollisiakin lopputuloksia, on suuri osa todella epäaidon näköisiä. Kiva kuulla, ettei tuollainen lopputulos ole silikonien perusominaisuus, vaan amerikkalaista käsitystä kauneudesta:)
Itseäni ei tosiaan lainkaan hirvitä itse leikkaus, vaikka kuinka olisin Silikonitietoa lueskellut. Mikä tahansahan, mikä reväistään ihmiskehon sisältä, näyttää aika kauhealta. Enemmän pelottaa se, että ostan isolla lainalla näyttämiskelvottomat rinnat... tietty siihen mikä on lopputulos (itse olen imettänyt ja minulla oli suht isot rinnat ennen imetyksiä, joten sekin vaikuttaa lopputulokseen että ovat luonnollisemmat kun omaa löysää kudosta mukana).
Mutta jokatapauksessa kyllä Suomessa kuitenkin haetaan mahdollisimman luonnollista lopputulosta ja tätähän sun kannattaa myös korostaa kun vastaanotolle menet. Itse olin tyytyväinen Rintamäen rehellisyyteen ja tarkkasilmäisyyteen siinä mitä tapauksessani oli odotettavissa.
Mutta uskon että kummatkin ovat hyviä kirurgeja ja osaavat asiansa. Salmi olisi ollut minullakin toinen vaihtoehto Rintamäen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal253202- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633- 351718
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801660- 281487
- 151455
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231444- 271415