sain haavan ja verta tuli, mutta se hyytyi ihmeen nopeasti. ajattelin vaan että olenkohan todella terve vai aiheuttaako jokin sairaus veren nopeaa hyytymistä???
olipa tyhmä kysymys...
nopeasti hyytyvä veri
4
4286
Vastaukset
- Sairas ?!
Eikös se ole vaan hyvä asia, että se hyytyi nopeasti. Et ole sairas.
- Trombos
Nopea hyytyminen voi viitata myös siihen, että tukosten riski on suurempi. Normaalisti veri on juoksevaa, joten epänormaalisti hyytyvä veri ei ole automaattisesti hyvä merkki. Itse olen miettinyt samaa, kun suvussa on riski veritulpalle. Sen voi välttää toki elämäntavoilla. Kuten sanotaan, on olemassa a-tyypin ihmiset, jotka ovat hyvin stressaantuneita ja hermostuvat nopeasti. Sen luokan ihmiset ovat riskiryhmä verisuonitukosten suhteen. Isoisäni kuoli toiseen infarktiin, ja isä kävi läpi pallolaajennuksen. Joten ilman reseptia olen suolessa imeytyvää asetyylisalisyylihappoa ajoittain käyttänyt. Sitä saa ilman reseptiäkin. Kalanmaksaöljy ohentas verta myös. Elintapasairaus, johon liittyy henkinen stressialttius. Isoisäni oli ns. periaatteen mues, kireä persoona. Isoäiti oli taas rytmihäiriöihin taipuva stressin alaisena. Olen tullut isovanhempiini melko suurissa määrin. Molemmin puolin.
- Trombos
Lisään linkin:
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00849 - Anonyymi
Ei ollenkaan. Minäkin sain haavoja jotka noin vain tyrehtyi? Siis...niinku HYYTELÖKSI? Pelottaa...onko minulla joku vaiva???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181756
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill381475Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221408Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1671299- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.481014