Suomen evankelisluterilainen kirkko ja yksi lainaus sen opeista: "Jeesus Kristus on todellinen Jumala." Tuollainen kohta löytyy ev.lut. kirkon sivuilta. Minun tietääkseni Jeesus sanoi kerran että (löytyy raamatusta) pitää uskoa AINOAAN TODELLISEEN Jumalaan JA Jeesukseen, Jumalan Poikaan. Jos Jeesuskin myönsi ettei ole Jumala, vaan "ainoastaan" Jumalan Poika, niin olkaa hyvä ja vetäkää omat johtopäätöksenne asiasta...
Kirkko ja harhaoppi?
4
245
Vastaukset
- Reiska
Muuttaako se jotenkin X-jengin käyttäytymistä, kirjoittelua tai heidän syntisyytensä astetta?
Vai onko niin että jesseä tarvitaan välttämättä anteeksiantoon, ja sen vuoksi jessestä tehdään jumalaa, siis jotta päästään samettitaivaaseen? - mie vain
Jeesus on Jumalan Poika, siis on kyllä ihmiseen verrattuna Jumala. Hän maksoi ristillä uskovaisten syntivelat, koska muuten ei yhdelläkään ihmisellä olisi mahdollisuutta pelastua, niin syntisiä me ihmiset olemme.
Jeesus sanoi: Yksikään ei pääse minun Isäni tykö muutoin kuin minun kauttani, ja se joka uskoo ja saa kasteen, pelastuu. Niin paljon on Jumala maailmaa rakastanut että Hän antoi ainoan Poikansa, ettei yksikään joka Häneen uskoo hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.- Reiska
Kolo 22:58 minä tämän ennustin. Nyt se tuli virallisesti ulos, tietenkin raamatunlauseilla, heh heh.
- riivaa
Missä tää "halvenna toista ihmistä" oppi saadaan? Puetaan organisaatio vihaksi, mutta todellisuudessa vihataan ykslöä joka kuuluu tuohon organisaatioon. Taistellaan ja taistelaan, vieläpä otetaan raamattu avuksi tuohon taisteluun. Sydän ei kyllä sano mitään, ainakaan rakastavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403751Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333344- 692958
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912800- 351818
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no821786- 241639
- 281577
- 291559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231544