Opel Vivarosta

kysyisin

sen verran, että olen ostamassa itselleni pakua ja olen käynyt monia katsomassa ja ajamassa. Tykästyin yhteen Vivaroon vm 2003, millä on ajettu 120000 km tiedän, että Opel on sama, kuin Rellu, mutta kysyisin silti, mihin kannattaa tässä merkissä kiinnitää huomiota, hintapyyntö on 16800€, onko liikaa.

17

12912

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjottiin

      minulle 12000 eur, kun olisin vaihtanut uuteen isompaan.
      Vikoja ei ole ollut.Ihan hyvä ja ajaettava, jos tilat riittä.
      Minulle vivaro on liian pieni.

      • korjauksia

        "Ruisku- ja syöttöpumppu uusittu"
        ja vasta 160tkm ajettu.


      • olekkin
        korjauksia kirjoitti:

        "Ruisku- ja syöttöpumppu uusittu"
        ja vasta 160tkm ajettu.

        samoja, eri alihankkijoiden esim. Boschin toimittamia, eri dieseli koneita valmistavilla tehtailla.


    • TDS-jani

      Vivaro/Primastar/Trafik... Jakohihnan vaihto on juuri 120Tkm, joten ota selvää onko se tehty! Yllättävän laadukas auto. Ei uskois ooppeliksikaan. Mulla itsellä on Primastar, mutta vasta 38000 ajettu. Jarrupalat meinaa ruostua satulan liukuihin kiinni sekä edessä, että takana. Kannattaa siis hioa palat reilusti väljiksi, niin ei ruostu. Eipä oo kuulemma vikoja juurikaan suuremmissakaan kilometrimäärissä. Joku oli joutunut etupyöränlaakerin vaihtamaan. tms. Suosittelen pakuksi.

      • Ducatoman

        Kokemuksesta sanon että auto on laadukkaampi kuin Volkkkari tai Transit.Mun firmassa ajettu vanhemmalla 145000km ja autossa ei ole ollut mitään isompaa vikaa,aikaisemmat transporterit oli pajalla melko tiuhaan.Kyllä Traficin laatu on selvästi parempi
        Autothan tekee Renault ja koneena on sama 1.9-diesel,kuin esim Meganessa,Lagunassa,Nissaneissa.Tämä kone on ollut pitkään valmistuksessa ja laadukkaksi todettu


      • Metro-Auto

        kertoi, että uudemmissa vivaroissa 2004- ylöspäin hihnan vaihtoväli on 160000 km, mikä on totuus.


      • Alpo K
        Ducatoman kirjoitti:

        Kokemuksesta sanon että auto on laadukkaampi kuin Volkkkari tai Transit.Mun firmassa ajettu vanhemmalla 145000km ja autossa ei ole ollut mitään isompaa vikaa,aikaisemmat transporterit oli pajalla melko tiuhaan.Kyllä Traficin laatu on selvästi parempi
        Autothan tekee Renault ja koneena on sama 1.9-diesel,kuin esim Meganessa,Lagunassa,Nissaneissa.Tämä kone on ollut pitkään valmistuksessa ja laadukkaksi todettu

        Minä, että transit on laadukkaampi kuin vivaro sisarineen.


      • hihnanvaihtoväli on
        Metro-Auto kirjoitti:

        kertoi, että uudemmissa vivaroissa 2004- ylöspäin hihnan vaihtoväli on 160000 km, mikä on totuus.

        Valmistenumeroon 3V610499 asti 120000 km, alkaen 3V610500 150000 km, tiedot on Opelin huoltokirjasta.
        Itselläni on kesäkuussa 2004 käyttöönotettu ja valmiste numero alkaa V633---.
        Itse autoon, kilometrejä on kertynyt ainoastaan 35000 ja rapiat, mutta kokemukset ovat erittäin myönteiset. Vikalista on lyhyt, ajopalopolttimot vaihdettu kerran, ei muuta, tosin paku on minulla täysin yksityikäytössa ja aikaisempi pirssi oli henkilöauto, mutta tälläisen vapaaherran varsinkin, kun lapsetkin ovat lähteneet maailmalle, niin paku oli oikea ratkaisu hankkia kulkupeli. Kokeilin muitakin merkkejä ja päädyin vivaroon, itselleni tärkeiden seikkojen takia, joita ovat ohjaamon tilat, ajo-ominaisuudet jne.


    • mike

      Mulla meni alapallonivel. Ilmeisesti valmistusvika, kun katsastusmies sanoi toisen puolen nivelen olleen uuden veroinen. Ajettu 50000km. Jousitus on vähän kovanoloinen,muuten mukava auto, tilaa kuljettajalle ,kulutus 6-8l./100km.

    • parempi...

      vaihtoehto. Esim 100 heppaisia kun käyt vertaan, niin transiitti tuntuu huomattavasti pirteämmältä. Transiitti on myös huomattavasti jämäkämmän oloinen ajettava.

      • Teuvo

        Mullakin on -74 vm Transiitti ja ei oo parempaa autoa vielä maailmassa tehty. Akun otan yöksi sisään lämpiämään ja kosanilla lämmittelen aamulla öljypohjaa, niin hörähtää käyntiin vaikka ois pakkanen toisellakin kymmenellä. Eikä maksa osat paljoa. Harvase viikko oon jotain laittanut ja aina on vielä pullarahat jäänyt. En kyllä toista pakua alkais edes kokeilemaan, on ne sellasen rimpulan näköisiä muutenkin. Ja hyvähän se on, että on hiekkasäkki aina mukana - ei koskaan tiedä milloin tarttee. Yhtenäkin juhannuksena olis tarvinnut, mut silloin oltiin bussilla matkassa kun vesipumppu laukes...


      • Ducatoman

        Kyllähän Transit on tukeva(=jähmeä) ajettava,toinen varsinkin tiukoissa mutkissa vielä tukevampi on Ducato.Näissä molemmissa autoissa voi kokea aitoa pakettia-auton ajettavuutta.

        Kyllähän Transporter ja Trafic sisarukset tuo pakettiautoihin ihan uuden
        ajettavuusluokan,"henkilöautomaiset pakut"


      • vainen!

        Uusi transu on varsin mukava peli! Nyt 31000 ajettu 2005 transulla! ja ei voi kun kehua!


    • pakun omistaja

      ok vehkeitä mulla meni edestä pyöränlaakerit ja alatukivarret ja jarrut...ajettu 80000 km. takuuseen laittoivat,muuten hyvin pelannut. koneet on hyviä ei vie öljyä.

      • rellu

        Meillä eniten liikenteessä traffic, toiseksi suosituin vw ja ransetti lähtee aina viimeisena, asentajat tykkää renusta, vikoja ei kyllä ole ollut muissakaan, mutta on kuulemma kaikkein mukavin ajaa toi renu.


    • Anonyymi

      Olen ajanut vivaroa 2.5 litrainen kulkee hyvin ja ei vikoja,pikkasen alle 600 tuhatta ajettu eikä loppumisen oireita oletan että moni ransiitti on jo jäänyt Kuusankoskelle paljon ennen noita kilsoja. T. Esa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2910
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      115
      2155
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1574
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      71
      1033
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      890
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      884
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      795
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      736
    Aihe