Opel Vivarosta

kysyisin

sen verran, että olen ostamassa itselleni pakua ja olen käynyt monia katsomassa ja ajamassa. Tykästyin yhteen Vivaroon vm 2003, millä on ajettu 120000 km tiedän, että Opel on sama, kuin Rellu, mutta kysyisin silti, mihin kannattaa tässä merkissä kiinnitää huomiota, hintapyyntö on 16800€, onko liikaa.

17

14243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarjottiin

      minulle 12000 eur, kun olisin vaihtanut uuteen isompaan.
      Vikoja ei ole ollut.Ihan hyvä ja ajaettava, jos tilat riittä.
      Minulle vivaro on liian pieni.

      • korjauksia

        "Ruisku- ja syöttöpumppu uusittu"
        ja vasta 160tkm ajettu.


      • olekkin
        korjauksia kirjoitti:

        "Ruisku- ja syöttöpumppu uusittu"
        ja vasta 160tkm ajettu.

        samoja, eri alihankkijoiden esim. Boschin toimittamia, eri dieseli koneita valmistavilla tehtailla.


    • TDS-jani

      Vivaro/Primastar/Trafik... Jakohihnan vaihto on juuri 120Tkm, joten ota selvää onko se tehty! Yllättävän laadukas auto. Ei uskois ooppeliksikaan. Mulla itsellä on Primastar, mutta vasta 38000 ajettu. Jarrupalat meinaa ruostua satulan liukuihin kiinni sekä edessä, että takana. Kannattaa siis hioa palat reilusti väljiksi, niin ei ruostu. Eipä oo kuulemma vikoja juurikaan suuremmissakaan kilometrimäärissä. Joku oli joutunut etupyöränlaakerin vaihtamaan. tms. Suosittelen pakuksi.

      • Ducatoman

        Kokemuksesta sanon että auto on laadukkaampi kuin Volkkkari tai Transit.Mun firmassa ajettu vanhemmalla 145000km ja autossa ei ole ollut mitään isompaa vikaa,aikaisemmat transporterit oli pajalla melko tiuhaan.Kyllä Traficin laatu on selvästi parempi
        Autothan tekee Renault ja koneena on sama 1.9-diesel,kuin esim Meganessa,Lagunassa,Nissaneissa.Tämä kone on ollut pitkään valmistuksessa ja laadukkaksi todettu


      • Metro-Auto

        kertoi, että uudemmissa vivaroissa 2004- ylöspäin hihnan vaihtoväli on 160000 km, mikä on totuus.


      • Alpo K
        Ducatoman kirjoitti:

        Kokemuksesta sanon että auto on laadukkaampi kuin Volkkkari tai Transit.Mun firmassa ajettu vanhemmalla 145000km ja autossa ei ole ollut mitään isompaa vikaa,aikaisemmat transporterit oli pajalla melko tiuhaan.Kyllä Traficin laatu on selvästi parempi
        Autothan tekee Renault ja koneena on sama 1.9-diesel,kuin esim Meganessa,Lagunassa,Nissaneissa.Tämä kone on ollut pitkään valmistuksessa ja laadukkaksi todettu

        Minä, että transit on laadukkaampi kuin vivaro sisarineen.


      • hihnanvaihtoväli on
        Metro-Auto kirjoitti:

        kertoi, että uudemmissa vivaroissa 2004- ylöspäin hihnan vaihtoväli on 160000 km, mikä on totuus.

        Valmistenumeroon 3V610499 asti 120000 km, alkaen 3V610500 150000 km, tiedot on Opelin huoltokirjasta.
        Itselläni on kesäkuussa 2004 käyttöönotettu ja valmiste numero alkaa V633---.
        Itse autoon, kilometrejä on kertynyt ainoastaan 35000 ja rapiat, mutta kokemukset ovat erittäin myönteiset. Vikalista on lyhyt, ajopalopolttimot vaihdettu kerran, ei muuta, tosin paku on minulla täysin yksityikäytössa ja aikaisempi pirssi oli henkilöauto, mutta tälläisen vapaaherran varsinkin, kun lapsetkin ovat lähteneet maailmalle, niin paku oli oikea ratkaisu hankkia kulkupeli. Kokeilin muitakin merkkejä ja päädyin vivaroon, itselleni tärkeiden seikkojen takia, joita ovat ohjaamon tilat, ajo-ominaisuudet jne.


    • mike

      Mulla meni alapallonivel. Ilmeisesti valmistusvika, kun katsastusmies sanoi toisen puolen nivelen olleen uuden veroinen. Ajettu 50000km. Jousitus on vähän kovanoloinen,muuten mukava auto, tilaa kuljettajalle ,kulutus 6-8l./100km.

    • parempi...

      vaihtoehto. Esim 100 heppaisia kun käyt vertaan, niin transiitti tuntuu huomattavasti pirteämmältä. Transiitti on myös huomattavasti jämäkämmän oloinen ajettava.

      • Teuvo

        Mullakin on -74 vm Transiitti ja ei oo parempaa autoa vielä maailmassa tehty. Akun otan yöksi sisään lämpiämään ja kosanilla lämmittelen aamulla öljypohjaa, niin hörähtää käyntiin vaikka ois pakkanen toisellakin kymmenellä. Eikä maksa osat paljoa. Harvase viikko oon jotain laittanut ja aina on vielä pullarahat jäänyt. En kyllä toista pakua alkais edes kokeilemaan, on ne sellasen rimpulan näköisiä muutenkin. Ja hyvähän se on, että on hiekkasäkki aina mukana - ei koskaan tiedä milloin tarttee. Yhtenäkin juhannuksena olis tarvinnut, mut silloin oltiin bussilla matkassa kun vesipumppu laukes...


      • Ducatoman

        Kyllähän Transit on tukeva(=jähmeä) ajettava,toinen varsinkin tiukoissa mutkissa vielä tukevampi on Ducato.Näissä molemmissa autoissa voi kokea aitoa pakettia-auton ajettavuutta.

        Kyllähän Transporter ja Trafic sisarukset tuo pakettiautoihin ihan uuden
        ajettavuusluokan,"henkilöautomaiset pakut"


      • vainen!

        Uusi transu on varsin mukava peli! Nyt 31000 ajettu 2005 transulla! ja ei voi kun kehua!


    • pakun omistaja

      ok vehkeitä mulla meni edestä pyöränlaakerit ja alatukivarret ja jarrut...ajettu 80000 km. takuuseen laittoivat,muuten hyvin pelannut. koneet on hyviä ei vie öljyä.

      • rellu

        Meillä eniten liikenteessä traffic, toiseksi suosituin vw ja ransetti lähtee aina viimeisena, asentajat tykkää renusta, vikoja ei kyllä ole ollut muissakaan, mutta on kuulemma kaikkein mukavin ajaa toi renu.


    • Anonyymi

      Olen ajanut vivaroa 2.5 litrainen kulkee hyvin ja ei vikoja,pikkasen alle 600 tuhatta ajettu eikä loppumisen oireita oletan että moni ransiitti on jo jäänyt Kuusankoskelle paljon ennen noita kilsoja. T. Esa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat

      Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude
      Maailman menoa
      149
      13168
    2. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

      Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      72
      9621
    3. Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat

      Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h
      Maailman menoa
      95
      9103
    4. Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee

      – Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k
      Maailman menoa
      20
      7746
    5. Giorgia Meloni vs Riikka Purra

      Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk
      Maailman menoa
      38
      6724
    6. 148
      6148
    7. Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä

      Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri
      Maailman menoa
      15
      3124
    8. En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen

      Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä
      Maailman menoa
      391
      1199
    9. Aikuisten säälittävä käytös

      Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v
      Hyrynsalmi
      7
      1154
    10. YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet

      www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutos­neuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl
      Imatra
      84
      990
    Aihe