sen verran, että olen ostamassa itselleni pakua ja olen käynyt monia katsomassa ja ajamassa. Tykästyin yhteen Vivaroon vm 2003, millä on ajettu 120000 km tiedän, että Opel on sama, kuin Rellu, mutta kysyisin silti, mihin kannattaa tässä merkissä kiinnitää huomiota, hintapyyntö on 16800€, onko liikaa.
Opel Vivarosta
17
13299
Vastaukset
- tarjottiin
minulle 12000 eur, kun olisin vaihtanut uuteen isompaan.
Vikoja ei ole ollut.Ihan hyvä ja ajaettava, jos tilat riittä.
Minulle vivaro on liian pieni. - korjauksia
"Ruisku- ja syöttöpumppu uusittu"
ja vasta 160tkm ajettu. - olekkin
korjauksia kirjoitti:
"Ruisku- ja syöttöpumppu uusittu"
ja vasta 160tkm ajettu.samoja, eri alihankkijoiden esim. Boschin toimittamia, eri dieseli koneita valmistavilla tehtailla.
- TDS-jani
Vivaro/Primastar/Trafik... Jakohihnan vaihto on juuri 120Tkm, joten ota selvää onko se tehty! Yllättävän laadukas auto. Ei uskois ooppeliksikaan. Mulla itsellä on Primastar, mutta vasta 38000 ajettu. Jarrupalat meinaa ruostua satulan liukuihin kiinni sekä edessä, että takana. Kannattaa siis hioa palat reilusti väljiksi, niin ei ruostu. Eipä oo kuulemma vikoja juurikaan suuremmissakaan kilometrimäärissä. Joku oli joutunut etupyöränlaakerin vaihtamaan. tms. Suosittelen pakuksi.
- Ducatoman
Kokemuksesta sanon että auto on laadukkaampi kuin Volkkkari tai Transit.Mun firmassa ajettu vanhemmalla 145000km ja autossa ei ole ollut mitään isompaa vikaa,aikaisemmat transporterit oli pajalla melko tiuhaan.Kyllä Traficin laatu on selvästi parempi
Autothan tekee Renault ja koneena on sama 1.9-diesel,kuin esim Meganessa,Lagunassa,Nissaneissa.Tämä kone on ollut pitkään valmistuksessa ja laadukkaksi todettu - Metro-Auto
kertoi, että uudemmissa vivaroissa 2004- ylöspäin hihnan vaihtoväli on 160000 km, mikä on totuus.
- Alpo K
Ducatoman kirjoitti:
Kokemuksesta sanon että auto on laadukkaampi kuin Volkkkari tai Transit.Mun firmassa ajettu vanhemmalla 145000km ja autossa ei ole ollut mitään isompaa vikaa,aikaisemmat transporterit oli pajalla melko tiuhaan.Kyllä Traficin laatu on selvästi parempi
Autothan tekee Renault ja koneena on sama 1.9-diesel,kuin esim Meganessa,Lagunassa,Nissaneissa.Tämä kone on ollut pitkään valmistuksessa ja laadukkaksi todettuMinä, että transit on laadukkaampi kuin vivaro sisarineen.
- hihnanvaihtoväli on
Metro-Auto kirjoitti:
kertoi, että uudemmissa vivaroissa 2004- ylöspäin hihnan vaihtoväli on 160000 km, mikä on totuus.
Valmistenumeroon 3V610499 asti 120000 km, alkaen 3V610500 150000 km, tiedot on Opelin huoltokirjasta.
Itselläni on kesäkuussa 2004 käyttöönotettu ja valmiste numero alkaa V633---.
Itse autoon, kilometrejä on kertynyt ainoastaan 35000 ja rapiat, mutta kokemukset ovat erittäin myönteiset. Vikalista on lyhyt, ajopalopolttimot vaihdettu kerran, ei muuta, tosin paku on minulla täysin yksityikäytössa ja aikaisempi pirssi oli henkilöauto, mutta tälläisen vapaaherran varsinkin, kun lapsetkin ovat lähteneet maailmalle, niin paku oli oikea ratkaisu hankkia kulkupeli. Kokeilin muitakin merkkejä ja päädyin vivaroon, itselleni tärkeiden seikkojen takia, joita ovat ohjaamon tilat, ajo-ominaisuudet jne.
- mike
Mulla meni alapallonivel. Ilmeisesti valmistusvika, kun katsastusmies sanoi toisen puolen nivelen olleen uuden veroinen. Ajettu 50000km. Jousitus on vähän kovanoloinen,muuten mukava auto, tilaa kuljettajalle ,kulutus 6-8l./100km.
- parempi...
vaihtoehto. Esim 100 heppaisia kun käyt vertaan, niin transiitti tuntuu huomattavasti pirteämmältä. Transiitti on myös huomattavasti jämäkämmän oloinen ajettava.
- Teuvo
Mullakin on -74 vm Transiitti ja ei oo parempaa autoa vielä maailmassa tehty. Akun otan yöksi sisään lämpiämään ja kosanilla lämmittelen aamulla öljypohjaa, niin hörähtää käyntiin vaikka ois pakkanen toisellakin kymmenellä. Eikä maksa osat paljoa. Harvase viikko oon jotain laittanut ja aina on vielä pullarahat jäänyt. En kyllä toista pakua alkais edes kokeilemaan, on ne sellasen rimpulan näköisiä muutenkin. Ja hyvähän se on, että on hiekkasäkki aina mukana - ei koskaan tiedä milloin tarttee. Yhtenäkin juhannuksena olis tarvinnut, mut silloin oltiin bussilla matkassa kun vesipumppu laukes...
- Ducatoman
Kyllähän Transit on tukeva(=jähmeä) ajettava,toinen varsinkin tiukoissa mutkissa vielä tukevampi on Ducato.Näissä molemmissa autoissa voi kokea aitoa pakettia-auton ajettavuutta.
Kyllähän Transporter ja Trafic sisarukset tuo pakettiautoihin ihan uuden
ajettavuusluokan,"henkilöautomaiset pakut" - vainen!
Uusi transu on varsin mukava peli! Nyt 31000 ajettu 2005 transulla! ja ei voi kun kehua!
- pakun omistaja
ok vehkeitä mulla meni edestä pyöränlaakerit ja alatukivarret ja jarrut...ajettu 80000 km. takuuseen laittoivat,muuten hyvin pelannut. koneet on hyviä ei vie öljyä.
- rellu
Meillä eniten liikenteessä traffic, toiseksi suosituin vw ja ransetti lähtee aina viimeisena, asentajat tykkää renusta, vikoja ei kyllä ole ollut muissakaan, mutta on kuulemma kaikkein mukavin ajaa toi renu.
- Anonyymi
Olen ajanut vivaroa 2.5 litrainen kulkee hyvin ja ei vikoja,pikkasen alle 600 tuhatta ajettu eikä loppumisen oireita oletan että moni ransiitti on jo jäänyt Kuusankoskelle paljon ennen noita kilsoja. T. Esa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384102Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html453167Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343056Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4842754Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1912003Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 401447
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51281- 781222