Siis näin,eilen oli eräs herjauksen kohteeksi palstalla joutunut kirjottanut vastineen siitä yhteen keskusteluun, mutta nyt hänen kommenttinsa on poistettu sieltä kirjoitusten seasta.Miksi? Onko täällä jollakin itsensä sekopääksi juoneella sanavalta, ja se ketä herjataan,ei saa puhua asiasta mitään. Ihme meininki tällä palstalla, mut niinhän ne monet muutkin sanovat.
Tämähän outo
39
2046
Vastaukset
- heekuli
mistä keskustelusta oli kysymys.Yleensä poistetaan sen kirjoitus,joka herjaa,ei sen,joka vastaa?Toisinaan häipyy koko avaus,vastauksineen,jos avaus on herjaajan kirjoittama.Oliskohan tullut jokin moka palstan sheriffille?Hän,voisi vaikka vastata tähän ketjuun?
- Lottovoitolla
aloituksessa ollut nimerkki Takkunen evk:n vastine siihen toissailtaiseen rienaukseen. Ei ollut Takkunen silloin kun se kirjottelu oli tapahtunut päässyt edes lukemaan. Oli eilen aamulla lukenu niitä kauhulla, sit huomannu et ottaa kopiot niistä kirjotteluista, mutta ne olikin kadonneet. Oli vaan kirjottanu vastineeseen sen mitä olisi tehny niillä kopioilla, mut eipäs ollu kerenny niitä edes ottaa kun oli pöllähtyneenä ensin miettiny, et mitäs se kirjottelu oikeen on.Itse lukeneena ne kirjotukset voin taata,että niistä olisi kirjottaja pitäny saada vastuuseen.Mutta onkos täällä se periaate,että jos vaki nikki tekee jostain kirjottelusta poistopyynnön,niin ne poistetaan, vaikka herjauksen kohde yrittäisi saada oikeuksiaan läpi. Tiedän kyllä ihan varmasti, kuka niiden poistopyyntöjen takana on, lapsellinen ihminen kaikenkaikkiaan, puolustellessaan niitä kirjoituksia missä se herjaaminen oli.
- tämä kyseinen
Lottovoitolla kirjoitti:
aloituksessa ollut nimerkki Takkunen evk:n vastine siihen toissailtaiseen rienaukseen. Ei ollut Takkunen silloin kun se kirjottelu oli tapahtunut päässyt edes lukemaan. Oli eilen aamulla lukenu niitä kauhulla, sit huomannu et ottaa kopiot niistä kirjotteluista, mutta ne olikin kadonneet. Oli vaan kirjottanu vastineeseen sen mitä olisi tehny niillä kopioilla, mut eipäs ollu kerenny niitä edes ottaa kun oli pöllähtyneenä ensin miettiny, et mitäs se kirjottelu oikeen on.Itse lukeneena ne kirjotukset voin taata,että niistä olisi kirjottaja pitäny saada vastuuseen.Mutta onkos täällä se periaate,että jos vaki nikki tekee jostain kirjottelusta poistopyynnön,niin ne poistetaan, vaikka herjauksen kohde yrittäisi saada oikeuksiaan läpi. Tiedän kyllä ihan varmasti, kuka niiden poistopyyntöjen takana on, lapsellinen ihminen kaikenkaikkiaan, puolustellessaan niitä kirjoituksia missä se herjaaminen oli.
Takkunen on itse myös täällä herjanut. Ihan omalla rekatulla nimimerkillä. Ja aika loukkaavastikin vielä.
- sä tarkotat?
tämä kyseinen kirjoitti:
Takkunen on itse myös täällä herjanut. Ihan omalla rekatulla nimimerkillä. Ja aika loukkaavastikin vielä.
Silloinko kun BB syytti Takkusta julkisesti jostain pilkkalaulun sanoituksesta?Siihen lauluun oli yksiomaan täälläkin tunnettu mies tehnyt sanoituksen, ja sekin syytös oli tullut Takkuselle täytenä yllätyksenä päin pläsiä.Eipäs ole ihme josko Takkunen olikin silloin avannu sanaisen arkkunsa,oikeutetusti kylläkin.Kysäsehän BB:ltä sitä,jos saisit itsekkin valaistusta asiaan, etkä kirjoittelis tänne omia oletuksiasi.
- itse en olisi mennyt
sä tarkotat? kirjoitti:
Silloinko kun BB syytti Takkusta julkisesti jostain pilkkalaulun sanoituksesta?Siihen lauluun oli yksiomaan täälläkin tunnettu mies tehnyt sanoituksen, ja sekin syytös oli tullut Takkuselle täytenä yllätyksenä päin pläsiä.Eipäs ole ihme josko Takkunen olikin silloin avannu sanaisen arkkunsa,oikeutetusti kylläkin.Kysäsehän BB:ltä sitä,jos saisit itsekkin valaistusta asiaan, etkä kirjoittelis tänne omia oletuksiasi.
vetämään lapsia peliin mukaan. eikös se nyt ole lapsellista. Käsittääkseni BB ei niin henkilökohtaisiin asioihin mennyt.
Takkunen silloin suorastaan herjasi tämän BB:een huonoksi äidiksi eikös se niin mennyt silloin! - näyttäköön
itse en olisi mennyt kirjoitti:
vetämään lapsia peliin mukaan. eikös se nyt ole lapsellista. Käsittääkseni BB ei niin henkilökohtaisiin asioihin mennyt.
Takkunen silloin suorastaan herjasi tämän BB:een huonoksi äidiksi eikös se niin mennyt silloin!asian sitten toisin, jos on saanut kuulla omasta käytöksestään. En ole silloin sitä kerennyt lukemaan, mutta siinä samassa oli kuulema ollut tälle äidille samoilla sanoilla olevaa tekstiä henkilöltä joka oikein hyvin tuntee sen äitiyden ajaltakin.Mutta kerrohan sekin että miten Takkunen silloin vedettiin lokaan?Et taida muistaa,vai etkö halua?
- ja todella minusta
näyttäköön kirjoitti:
asian sitten toisin, jos on saanut kuulla omasta käytöksestään. En ole silloin sitä kerennyt lukemaan, mutta siinä samassa oli kuulema ollut tälle äidille samoilla sanoilla olevaa tekstiä henkilöltä joka oikein hyvin tuntee sen äitiyden ajaltakin.Mutta kerrohan sekin että miten Takkunen silloin vedettiin lokaan?Et taida muistaa,vai etkö halua?
törkeää vetää jonkun henkilön lapsi mukaan ja kyseenalaistaa henkilö äitinä. Sellaista ei voi missään nimessä puolustella. Sinulta silloin jäänyt itseltäsi paljon lukematta. Moni vakkari huuhaalainen näki ja luki ne kirjoitukset.Ja puuttui asiaan. Takkunen ei tehnyt todellakaan oikein. Vai onko sinusta oikein lapsia vetää huuhaalle!
- yhtä osapuolta
ja todella minusta kirjoitti:
törkeää vetää jonkun henkilön lapsi mukaan ja kyseenalaistaa henkilö äitinä. Sellaista ei voi missään nimessä puolustella. Sinulta silloin jäänyt itseltäsi paljon lukematta. Moni vakkari huuhaalainen näki ja luki ne kirjoitukset.Ja puuttui asiaan. Takkunen ei tehnyt todellakaan oikein. Vai onko sinusta oikein lapsia vetää huuhaalle!
kun itse oli ensin asian tuonut tänne ruodittavaksi. Sen verran tiedän että siinä samassa oli ollut toistenkin kommentteja siitä äitinä olosta. Takkusen kirjoittamaksi oli vielä joku lisäillyt jotain sinne, joista Takkunen ei tiennyt mitään. Miksi yrität nytkin syyllistää tässä osassa Takkusta siitä, koska nythän on kysymyksessä se joku lone tai sitten muulla nikilla kirjotteleva sama tyyppi täällä kirjoitellut karseita. Niinhän se BB:kin oli aloittanu Takkusen parjaamisen täällä, että menkääpäs nyt peilin eteen ja katselkaa sieltä mitä se vastaa.
- peilin eteen
yhtä osapuolta kirjoitti:
kun itse oli ensin asian tuonut tänne ruodittavaksi. Sen verran tiedän että siinä samassa oli ollut toistenkin kommentteja siitä äitinä olosta. Takkusen kirjoittamaksi oli vielä joku lisäillyt jotain sinne, joista Takkunen ei tiennyt mitään. Miksi yrität nytkin syyllistää tässä osassa Takkusta siitä, koska nythän on kysymyksessä se joku lone tai sitten muulla nikilla kirjotteleva sama tyyppi täällä kirjoitellut karseita. Niinhän se BB:kin oli aloittanu Takkusen parjaamisen täällä, että menkääpäs nyt peilin eteen ja katselkaa sieltä mitä se vastaa.
menemistä. missäs tämä Takkunen on tai esimerkiksi BB. Minusta tällainen keskustelu ei edes ole suotavaa kun kyseiset henkilöt eivät ole paikalla.
Mutta itse näen Takkusen todella törkeänä ihmisenä. Itse en ketään arvostele äitinä tai isänä olosta ellen todella tunne henkilöä! loukkaavaa todella! - oli takkunen?
Missä todisteet?Yksityishenkilö ei voi ottaa kenenkään IP:tä selville ja jos on ottanut niin kysymys on tietomurrosta.
Oletteko ajatelleet että olemassa on vaihtuvat IP numerot,se mikä sinulla on tänään voi olla huomenna toisella?
Tyhmää syyttää yleisesti täällä jotain tiettyä nikkiä vaan arvailujen varassa.
Kasvakaa. - teette johtopäätökset
peilin eteen kirjoitti:
menemistä. missäs tämä Takkunen on tai esimerkiksi BB. Minusta tällainen keskustelu ei edes ole suotavaa kun kyseiset henkilöt eivät ole paikalla.
Mutta itse näen Takkusen todella törkeänä ihmisenä. Itse en ketään arvostele äitinä tai isänä olosta ellen todella tunne henkilöä! loukkaavaa todella! - on aikaa
niin eikö olisi aika unohtaa ja jatkaa eteenpäin?Mitä te enää sitä vatvotte ja paisuttelette keskenänne.Tämä on huuhaa ja jokainen pyörii täällä omalla vastuullaan.Turhaa tehdä kärpäsestä härkänen.
- varatartsan
sä tarkotat? kirjoitti:
Laitoin tänne huuhaalle 3.12.2005 oman sanoituksen Hectorin biisistä "Herra Mirandos". Takkusella ei ollut mitään osaa koko juttuun. Takkunen ei tiennyt koko sanoituksesta yhtään mitään. Se oli vain ja ainoastaan mun juttu.
Kyseessä ei ollut mikään pilkkalaulu, eikä mun luonnolle sopis sellaisia tehdäkkään. Koska tämä on huuhaa-palsta, pitäis jengin ottaa sellaiset sanoitukset huumorilla. Niin se otettiinkin yleisesti huumorilla, kuitenkin eräältä tuli täyslaidallinen, jossa hän haukkui minut ja siinä samalla Takkusen. Poistin itse sanoituksen ja koko ketjun samantien. Pyysin anteeksi sanoitustani, jota anteeksipyyntöä kyseiseltä henkilöltä kadun vieläkin. Sellaisen aiheettoman hyökkäyksen vuoksi anteeksipyyntö olis pitänyt esittää toisinpäin.
Kyseisessä käännöksessä mainitaan huuhaa ja kaatis sekä muutamia kirjoittajia. Ketään sanoituksessa ei pilkata, päinvastoin. Kyseinen sanoitus on kyllä tallessa, ihan vaan sen vuoksi, että joku vielä väittäis sitä pilkkalauluksi.
Olisi ehkä ollut kirjoittajalta viisaampaa heittää minun ja Takkusen haukut eri ketjuihin, ettei tällaista sekaannusta olis päässy syntymään.
Tuollaisen täyslaidallisen vuoksi en ole tänne enää viitsinyt paljon kirjoitella. Jos joku haluaa kommentoida vielä tätä mun kirjoitusta, vastaan siihen illalla, kun palaan koneelle.
Muistin virkistykseksi ja nille, jotka eivät tiedä taustoja...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000012338042 - tämä bbrunetti
varatartsan kirjoitti:
Laitoin tänne huuhaalle 3.12.2005 oman sanoituksen Hectorin biisistä "Herra Mirandos". Takkusella ei ollut mitään osaa koko juttuun. Takkunen ei tiennyt koko sanoituksesta yhtään mitään. Se oli vain ja ainoastaan mun juttu.
Kyseessä ei ollut mikään pilkkalaulu, eikä mun luonnolle sopis sellaisia tehdäkkään. Koska tämä on huuhaa-palsta, pitäis jengin ottaa sellaiset sanoitukset huumorilla. Niin se otettiinkin yleisesti huumorilla, kuitenkin eräältä tuli täyslaidallinen, jossa hän haukkui minut ja siinä samalla Takkusen. Poistin itse sanoituksen ja koko ketjun samantien. Pyysin anteeksi sanoitustani, jota anteeksipyyntöä kyseiseltä henkilöltä kadun vieläkin. Sellaisen aiheettoman hyökkäyksen vuoksi anteeksipyyntö olis pitänyt esittää toisinpäin.
Kyseisessä käännöksessä mainitaan huuhaa ja kaatis sekä muutamia kirjoittajia. Ketään sanoituksessa ei pilkata, päinvastoin. Kyseinen sanoitus on kyllä tallessa, ihan vaan sen vuoksi, että joku vielä väittäis sitä pilkkalauluksi.
Olisi ehkä ollut kirjoittajalta viisaampaa heittää minun ja Takkusen haukut eri ketjuihin, ettei tällaista sekaannusta olis päässy syntymään.
Tuollaisen täyslaidallisen vuoksi en ole tänne enää viitsinyt paljon kirjoitella. Jos joku haluaa kommentoida vielä tätä mun kirjoitusta, vastaan siihen illalla, kun palaan koneelle.
Muistin virkistykseksi ja nille, jotka eivät tiedä taustoja...
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000012338042on kaiken pahan alku kun vetää herneet nenään ihan 'tyhjästä'?
- minkälaista .........
tämä bbrunetti kirjoitti:
on kaiken pahan alku kun vetää herneet nenään ihan 'tyhjästä'?
toisten mollaamista nykyäänn täällä on,
oletteko noin tosikkoja tosiaan.
Ihmeellistä touhuu,miettikää kaikki,
pysähtykää ajattelemaan..... - mollaa
minkälaista ......... kirjoitti:
toisten mollaamista nykyäänn täällä on,
oletteko noin tosikkoja tosiaan.
Ihmeellistä touhuu,miettikää kaikki,
pysähtykää ajattelemaan.....Luin ketjun läpi ja tulos oli tuo.Ajatteleppa iteeee.
- varatartsan
mollaa kirjoitti:
Luin ketjun läpi ja tulos oli tuo.Ajatteleppa iteeee.
luit silloin joulukuun alussa ne mun käännössanatkin? Toi ketju, minkä mä laitoin tohon, oli vaan sen vuoksi, että muistutin vähän taustoista. Jos et ole lukenut niitä sanoja, voin heittää ne sinullekkin meiliin. Voit itse päätellä, olenko ketään loukannu. Mun meiliosoitteen löydät galleriasivultani. Heität vaan osoittees sinne. Saat sanat viikonlopun aikana. Kaikille muillekkin sama juttu. Ei minulla ole sen sanoituksen suhteen mitään kaduttavaa. Ainoa asia, mikä kaduttaa, on se, että rustasin niin hienoon biisiin ne käännössanat.
Jokos riittäis asian penkominen täällä? Palattais jo takas tähän päivään ja uusiin juttuihin. Jospa minäkin pian voisin kirjoitella tänne ilman pelkoa, että paskaa sataa niskaan.
Mä en noista häiriköistä välitä, mutta on tosi ikävää lukea, kun haukutaan vaan lämpimikseen toisia kirjoittajia. En tarkoita tällä tätä juttua, vaan niitä mitä tällä palstalla on viime aikoina saanut lukea. Täältä on aivan liian moni hyvä kirjoittaja joutunut lähtemään pois sen vuoksi. Kyllä tänne juttua riittää, ei kenenkään jutut ole toisilta pois!
http://media.putfile.com/06-Perjantai-on-mielessain - turha
varatartsan kirjoitti:
luit silloin joulukuun alussa ne mun käännössanatkin? Toi ketju, minkä mä laitoin tohon, oli vaan sen vuoksi, että muistutin vähän taustoista. Jos et ole lukenut niitä sanoja, voin heittää ne sinullekkin meiliin. Voit itse päätellä, olenko ketään loukannu. Mun meiliosoitteen löydät galleriasivultani. Heität vaan osoittees sinne. Saat sanat viikonlopun aikana. Kaikille muillekkin sama juttu. Ei minulla ole sen sanoituksen suhteen mitään kaduttavaa. Ainoa asia, mikä kaduttaa, on se, että rustasin niin hienoon biisiin ne käännössanat.
Jokos riittäis asian penkominen täällä? Palattais jo takas tähän päivään ja uusiin juttuihin. Jospa minäkin pian voisin kirjoitella tänne ilman pelkoa, että paskaa sataa niskaan.
Mä en noista häiriköistä välitä, mutta on tosi ikävää lukea, kun haukutaan vaan lämpimikseen toisia kirjoittajia. En tarkoita tällä tätä juttua, vaan niitä mitä tällä palstalla on viime aikoina saanut lukea. Täältä on aivan liian moni hyvä kirjoittaja joutunut lähtemään pois sen vuoksi. Kyllä tänne juttua riittää, ei kenenkään jutut ole toisilta pois!
http://media.putfile.com/06-Perjantai-on-mielessaintiukkapipoisuus kaikilta,myös niiltä hyviltä kirjoittajilta.Minulle on ihan sama jos aloitetaan kaikki puhtaalta pöydältä koska ei tämä asia minua koske ja en ole nähnyt edes niitä laulujen sanoja joista tämä bbrunetti niin hermostui ja sai puoli nettiyhteisöä syyttämään sinua ja takkusta vai miten se meni.
Sen vielä lisään mitä päivällä oli ketjuun kirjoitettu että jokainen on täällä omalla vastuullaan.Jos tänne joku kirjoittaa yksityisasioistaan niin se on sen oma moka koska tämä on tosiaan netti ja täällä tulee vastaan mitä vaan.
Ei heikkohermoisille.
Jokainen paljastelija saa syyttää ihan itseään mitä ruutuun tulee ja on yksinkertaisesti vastaamatta jos siltä tuntuu.
Niin metsä vastaa kun sinne huutaa on loppuun kaluttu lause täällä suomi24:ssä.
Minä en enää halua sanoa tästä teidän asiasta mielipiteitä enkä halua edes nähdä koko sanoja ja uskon ettei niissä tosiaan ollut mitään pahaa,joku on vaan niin mahdottoman tosikko että siitä tämä sirkus alkoi.
Pikkukollin käytös oli kuitenkin hyvän maun vastaista ja se siitä.
Sen asian voisitte kyllä mielestäni hoitaa huuhaarajojen ulkopuolella jos siltä tuntuu.Minua ei ainakaan enää kiinnosta. - sori vaan....
varatartsan kirjoitti:
http://media.putfile.com/06-Perjantai-on-mielessainolisi minun pitänyt osoittaa kommenttini
selvemmin,tämä ei ollut sinulle tarkoitettu,
sori, jatka vaan käännöksien tekoo..... - haukkumisesta vielä
varatartsan kirjoitti:
http://media.putfile.com/06-Perjantai-on-mielessainItse en ole suoraan ketään haukkunut mutta monesti kommenteistani vedetään herneitä,varsinkin täällä.Niistä loukkaannutaan jos asia menee liian lähelle totuutta.Aika herkkänahkaisia ihmisiä näyttää täällä olevan.Ja se mitä olen huomannut että koko huuhaayhteisö "hyökkää" niskaan kun noin ikävästi sanot tosiasiat ja ihmettelen että miksi.Eikö täällä saa ulkopuolinen sanoa mielipidettään.
Toisin oli silloin kun pikkukolli täällä uhkaili ja haukkui niin kukaan huuhaaystävistä ei yrittänyt rauhoitella häntä,eivät kai uskalla ettei joudu huonoon valoon porukassa.Ulkopuoliset yrittivät ihan asiallisesti kollia rauhoitella niin uhkailut ja haukkumiset vaan yltyi.
Mikä siinä on että vakkarit saa täällä mellastaa ihan vapaasti ja nikittömät/ulkopuoliset ei?
Tämä oli taas tämä asia mikä minun piti saada sanoa ja ei tarvitse vastata niin vaikenen.Toivottavasti antaa kuitenkin miettimisen aihetta miksi tämä huuhaailmapiiri on mennyt tällaiseksi.Moikka! - varatartsan
sori vaan.... kirjoitti:
olisi minun pitänyt osoittaa kommenttini
selvemmin,tämä ei ollut sinulle tarkoitettu,
sori, jatka vaan käännöksien tekoo.....kyllä Sun kommenttis, eikä mun juttu ollut todellakaan Sua vastaan. Heh, mä herrako? :o))) Älähän huoli, sait mut jo hymyilemään, kiitos siitä. Lupaan Sulle, että heitän vielä sanoituksia tännekkin! Kiitos tuosta kirjoituksestas, ihan totta! Sait minut hyvälle tuulelle! :o))) Halaa...:o)))))))))))))))
- varatartsan
haukkumisesta vielä kirjoitti:
Itse en ole suoraan ketään haukkunut mutta monesti kommenteistani vedetään herneitä,varsinkin täällä.Niistä loukkaannutaan jos asia menee liian lähelle totuutta.Aika herkkänahkaisia ihmisiä näyttää täällä olevan.Ja se mitä olen huomannut että koko huuhaayhteisö "hyökkää" niskaan kun noin ikävästi sanot tosiasiat ja ihmettelen että miksi.Eikö täällä saa ulkopuolinen sanoa mielipidettään.
Toisin oli silloin kun pikkukolli täällä uhkaili ja haukkui niin kukaan huuhaaystävistä ei yrittänyt rauhoitella häntä,eivät kai uskalla ettei joudu huonoon valoon porukassa.Ulkopuoliset yrittivät ihan asiallisesti kollia rauhoitella niin uhkailut ja haukkumiset vaan yltyi.
Mikä siinä on että vakkarit saa täällä mellastaa ihan vapaasti ja nikittömät/ulkopuoliset ei?
Tämä oli taas tämä asia mikä minun piti saada sanoa ja ei tarvitse vastata niin vaikenen.Toivottavasti antaa kuitenkin miettimisen aihetta miksi tämä huuhaailmapiiri on mennyt tällaiseksi.Moikka!Heitit hyvän jutun! Joku todellakin ottaa sen kuuluisan herneen nenään täällä ihan ihmeellisistä jutuista. Tämä palsta on huuhaa, ja jolta ei löydy huumorintajua, voi vaihtaa vapaasti foorumia. Mulla loppuu kans huumorintaju siinä vaiheessa, kun heitän tänne jonkun jutun, ja yksi tai kaksi kirjoittajaa pilaa fiiliksen. Ei niin haittais, jos ne olis puskista huutelijoita, mutta kun ihan nikillä heitellään paskaa niskaan. Kerran näinkin päin, että en haluis niitä juttuja nikillisiltä yleiseen jakeluun. Siksi on minullakin galleriassa meiliosoite, että sinne voi heittää henkilökohtaisuudet. Miksi pahoittaa toisten mielen? En ymmärrä!!! Noi nikittömät voi heittää sen, niistä en todellakaan välitä, paitsi muutamista nikittömistä, jotka kuitenkin kirjoittaa sillä samalla (Kuunkulkija), nikitön ja hänellä todella kivat jutut, muitakin on. En todellakaan hyväksy toisten suoraa haukkumista palstoilla. Oli se haukkuja kuka tahansa! Tuosta rauhoittelusta sen verran, että varmaan olis vaikeeta se rauhoitteleminen näin näppäimistön välityksellä. En ollut silloin itse paikalla vaan duunissa. Niin, vaikeen heitit. Jurriselle kun puhe ja sanat ei meinaa aina tehota. Jospa tehdyt mokat laittais joskus mietityttämään. Mun puolesta jokainen sekoilkoon, kunhan ei tällaisissa ympyröissä, ja ei toisia aleta haukkumaan. Kirjoituksesi oli todella hyvä ja ajankohtainen. Toivottavasti moni löytää sen vielä täältä. Tsempataan ja toivotaan kivempaa jatkoa...
- kippari
onkin syy miksi en täällä enää viitsi paljoo kirjoitella.Minusta sen mitä kyseinen henkilö kirjoitti silloin pitäisi jo ip-osoite laittaa pannaan ei tollaisia saisi kirjoittaa olenkaan täällä eikä muuallakaan.Ja huomasin saman et vastineen siihen olevaan juttuun kirjoittanut henkilön teksi on poistettu.No eihän se ole uutta jos täällä tälläistä tapahtuu.
- perskuti
En tiedä mistä porukka porisee, mutta kyllähän meitä maailmaan mahtuu...
Pannaas hymyillen tämä Huuhaa ja kirjoitellaan mukavia...
Otetaan quistiksesta esikuva ja toivotetaan kaikille menestystä elämässä:=)) - kippari
perskuti kirjoitti:
Otetaan quistiksesta esikuva ja toivotetaan kaikille menestystä elämässä:=))mä olenkin täällä aina toivonut että kirjoiteltas mukavia huuhaa tarinoita eikä oltas kiusaamassa toisia niikuin tää nykyään on mennyt.Onneksi meitä on viellä mukavia ihmisiä täällä ja eikä kiusata muita kirjoittajia:=)Oikein hyvää perjantaita sinulle:=)
- mistä puhutaan
kippari kirjoitti:
mä olenkin täällä aina toivonut että kirjoiteltas mukavia huuhaa tarinoita eikä oltas kiusaamassa toisia niikuin tää nykyään on mennyt.Onneksi meitä on viellä mukavia ihmisiä täällä ja eikä kiusata muita kirjoittajia:=)Oikein hyvää perjantaita sinulle:=)
mutta minun puoleltani asia on loppuun kaluttu.En provosoi enkä niin sanotusti kiusaa eli kirjoita mielipiteitäni tänne koska ne otetaan loukkauksena.Nyt tanskalla on sen verran kuumat oltavat että laittoi ainakin minut miettimään ja tämä huuhaa älämölö on ihan turhaa.Elämässä on suurempiakin asioita kuin millainen huuhaa on jne.Hyvää jatkoa kaikille ja miettikää tekin mikä elämässä on tärkeää.
- typsykkä
perskuti kirjoitti:
Otetaan quistiksesta esikuva ja toivotetaan kaikille menestystä elämässä:=))tulee kohta pitämään jonkinlaista jöötä tänne,oli vakkari tai ei niin se kyllä sanoo jos rajat ylittyy.
- kippari
mistä puhutaan kirjoitti:
mutta minun puoleltani asia on loppuun kaluttu.En provosoi enkä niin sanotusti kiusaa eli kirjoita mielipiteitäni tänne koska ne otetaan loukkauksena.Nyt tanskalla on sen verran kuumat oltavat että laittoi ainakin minut miettimään ja tämä huuhaa älämölö on ihan turhaa.Elämässä on suurempiakin asioita kuin millainen huuhaa on jne.Hyvää jatkoa kaikille ja miettikää tekin mikä elämässä on tärkeää.
tämä olekaan tärkeintä elämässä ei ainakaan minulle;=)Mulle on kanssa ihmiset paljon tärkeämpiä kuin täällä roikkuminen.Mut toivoo tässä että täälläkin palstalla ihmiset tajuisivat kuinka paljon helpompaa elämä olisi ilman riitoja.Sinulle myös oikein hyvää perjantaita mäkin tässä alan touhuun ja lähtemään viettämään viikonloppua rakkaan luokse jonka kanssa ei tarvii ainakaan riidellä:=)
- miettimisen
typsykkä kirjoitti:
tulee kohta pitämään jonkinlaista jöötä tänne,oli vakkari tai ei niin se kyllä sanoo jos rajat ylittyy.
aihetta.Tiedätkös edes koko asiasta mitään?Eikös se jota oli herjattu, ole oikeutettu sinun mielestä hakemaan oikeuksiaan.Kukas se "yski" on?
Mitkäs ne rajat oikein sitten onkaan. Sekä on oikein että joku sekopäissään saa kirjotella mielin määrin mitä haluaa,ja siteen kun asianomainen rienauksen ja haukunnank ohde hakee oikeuksiaan, sekö oikeuksien hakija on väärässä?On sulla otsaa, mieti mitä kirjottelet, tai katoa. - Yksi typyä tarkoitin
miettimisen kirjoitti:
aihetta.Tiedätkös edes koko asiasta mitään?Eikös se jota oli herjattu, ole oikeutettu sinun mielestä hakemaan oikeuksiaan.Kukas se "yski" on?
Mitkäs ne rajat oikein sitten onkaan. Sekä on oikein että joku sekopäissään saa kirjotella mielin määrin mitä haluaa,ja siteen kun asianomainen rienauksen ja haukunnank ohde hakee oikeuksiaan, sekö oikeuksien hakija on väärässä?On sulla otsaa, mieti mitä kirjottelet, tai katoa.Ajoin tällä aikaisemmalla kirjoituksellani sitä takaa kun tämä yksi uhkaili ja heilui täällä niin kukaan niin sanottu nettiystävistä ei yrittänyt rauhoitella riehujaa.Seurasivat vain sivusta,jos nikitön heiluisi samalla lailla jota tuskin tulee tapahtumaan niin olisi tämä niin sanottu huuhaaystäväporukka sanoneet vastaan oikein reilulla kädellä.Nyt näin ei käynyt vaan seurattiin sanomatta sivusta koska kyseinen riehuja kuuluu 'ystäväpiiriin'.
Yksi typy olisi sentään yrittänyt rauhoitella tapausta.
En nyt ottanut kantaa tuohon että onko herjattu oikeutettu hakemaan oikeuksiaan.
Sinullekkin suosittelen asennemuutosta ja että lue vähän tarkemmin ennen kuin hyppäät silmille. ;) - perskuti
Yksi typyä tarkoitin kirjoitti:
Ajoin tällä aikaisemmalla kirjoituksellani sitä takaa kun tämä yksi uhkaili ja heilui täällä niin kukaan niin sanottu nettiystävistä ei yrittänyt rauhoitella riehujaa.Seurasivat vain sivusta,jos nikitön heiluisi samalla lailla jota tuskin tulee tapahtumaan niin olisi tämä niin sanottu huuhaaystäväporukka sanoneet vastaan oikein reilulla kädellä.Nyt näin ei käynyt vaan seurattiin sanomatta sivusta koska kyseinen riehuja kuuluu 'ystäväpiiriin'.
Yksi typy olisi sentään yrittänyt rauhoitella tapausta.
En nyt ottanut kantaa tuohon että onko herjattu oikeutettu hakemaan oikeuksiaan.
Sinullekkin suosittelen asennemuutosta ja että lue vähän tarkemmin ennen kuin hyppäät silmille. ;)Otetaan kaikki rennommin ja unohdetaan menneet, yksitypy palaa Isänmaan kamaralle tuossa puolen kuun paikkeilla, kestetään sen aikaa sovussa:=))
Ei Huuhaalla kaivata "tappeluksia", jätetään ne muille palstoille... - vakkarit ei voi
perskuti kirjoitti:
Otetaan kaikki rennommin ja unohdetaan menneet, yksitypy palaa Isänmaan kamaralle tuossa puolen kuun paikkeilla, kestetään sen aikaa sovussa:=))
Ei Huuhaalla kaivata "tappeluksia", jätetään ne muille palstoille...unohtaa jotain mikä on tapahtunut kauan aikaa sitten tai ainakin oletan niin koska itse olen tullut tänne vähän aikaa sitten enkä ole huomannut mitään.Tehty kärpäsestä härkänen.Miksi vakkarit ottavat niin tosissaan huuhaan ja mitä siellä sanotaan?Kuin Lähi-idän asenne konsanaan.Antaisivat nyt olla jo ja jatketaan niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan?Pitääkö viedä asiat näin pitkälle?
- perskuti
vakkarit ei voi kirjoitti:
unohtaa jotain mikä on tapahtunut kauan aikaa sitten tai ainakin oletan niin koska itse olen tullut tänne vähän aikaa sitten enkä ole huomannut mitään.Tehty kärpäsestä härkänen.Miksi vakkarit ottavat niin tosissaan huuhaan ja mitä siellä sanotaan?Kuin Lähi-idän asenne konsanaan.Antaisivat nyt olla jo ja jatketaan niinkuin ei mitään olisi tapahtunutkaan?Pitääkö viedä asiat näin pitkälle?
Itse en voi tehdä asialle enempää kuin kirjoittamalla oman mielipiteeni.
Minulla on vähän sellainen"kutina", että tuon tyyppisellä provo-avauksella saa lukijoita ja kirjoittajia, siinä avaaja onkin onnistunut:=)) - minäkin voin
perskuti kirjoitti:
Minulla on vähän sellainen"kutina", että tuon tyyppisellä provo-avauksella saa lukijoita ja kirjoittajia, siinä avaaja onkin onnistunut:=))vaan esittää mielipiteeni mutta mitä minä olen käsittänyt että alkujaan homma on lähtenyt jonkun yksityisasian takia niin miksi yleensä henkilöt kertovat täällä yksityisasioitaan?Sehän on selvä että ne asiat jäävät tänne roikkumaan ja mielestäni se joka täällä ykstyisasioitaan kertoilee kansalle niin on itse vastuussa kirjoituksistaan ja se on hänen oma mokansa jos loskaa tulee.Itse en täällä kertoisi jos olisin rekistöröitynä henkilökohtaisia asioita koska tajuan sen itsekkin että niistä kuulee tulevaisuudesta varmasti.Pitää miettiä tarkoin ennenkuin leikkiin ryhtyy. Pidetään huuhailu huuhailuna ja muut asiat mennään ratkaisemaan sinne kuuluville paikoille.
Se siitä ja sen kestävyydestä.Toivotaan että ihmiset tulevat järkiinsä ja jättävät asian tähän. - Takkunen evk.
perskuti kirjoitti:
Minulla on vähän sellainen"kutina", että tuon tyyppisellä provo-avauksella saa lukijoita ja kirjoittajia, siinä avaaja onkin onnistunut:=))Mikäs helvetti täällä on irtipäässy mun piikkiin?????? Kuka noita kirjottelee? Se Takkunen nikkikään ei ole mulla ollu aikoihin enää voimassa,mutta Pikkukollin kirjotuksista kyllä varmasti mua tarkotti. Eilen siinä Lottovoitto ,vai mikä se ny olikaan,kyllä kyselin Takkunen evk. nikillä oikeuksieni perään. Kun tätä huuhaata ihan vasta aloin lueskella, menin sinne eiliseen kirjotukseen, ja tosiaan se mitä olin kirjottanu sinne, oli poisettu. Se mitä siinä oli,huomasin et oli minulle puolesta puhujia aika paljon.Kiitos siitä kuuluu heille. Mutta en silloin kyseisenä kirjotteluiltana ollu edes koneella ja seuraamassa sitä Pikkukollia.Mutta olikohan hänen toiveissaan, et olisin kulkenu hänen perässään aloituksesta toiselle, niinkuin hän oletti, kaiketi mua tarkoittaen. En tosiaakaan ole ollut Pikkukollin, enkä kenenkään muunkaan perässä roikkuja, sillä mun live-elämä vie niin paljon aikaa, et viitsi edes vaivaa nähdä kenenkään peesaamisesta.Se ei todellakaan ollu kaunista tekstiä mitä Pikkukolli oli kirjotellu, mutta kun ei ole kaikki kohdallaan, niin minä en ainakaan sille mitään voi. Siihen miksi se nikki Takkunen ei ole mulla enää, en ole velvoitettu vastaamaan. Mutta eipäs nyt sitten tule niiltä henkilöiltä sinne postiakaan ,ketä en halua lähestyä missään muodossa. Takkunen2 on voimassa,mutta se on toisella foorumilla ja sille ei ole edes e-mail osoitetta,et rauha minulle sieltä suunnalta tuli.Nyt sitten, jos jotain kiusaa vielä tämä asia, tai joku tässä aloituksessa ilmitulleesta asista, laittakaapas ny sitte tähän jatkoksi kaikki kysymykset, niin vastaan niin pian kuin ehdin, taisit sefu antaa tän olla täällä,kun laitoin tuon entisen nikkini näkyviin. Olen kyllä tietonen tuosta henkilöstä joka tämän aloitti, mutta hänkään ei luullut tämän paisuvan aivan mahdottomuuksiin. Hän kysyi että poistaako hän tämän aloituksen, vastasin vain että entaa nyt olla siellä siihen asti kun minä itse ehdin tänne lukemaan.
- jaksaa
Takkunen evk. kirjoitti:
Mikäs helvetti täällä on irtipäässy mun piikkiin?????? Kuka noita kirjottelee? Se Takkunen nikkikään ei ole mulla ollu aikoihin enää voimassa,mutta Pikkukollin kirjotuksista kyllä varmasti mua tarkotti. Eilen siinä Lottovoitto ,vai mikä se ny olikaan,kyllä kyselin Takkunen evk. nikillä oikeuksieni perään. Kun tätä huuhaata ihan vasta aloin lueskella, menin sinne eiliseen kirjotukseen, ja tosiaan se mitä olin kirjottanu sinne, oli poisettu. Se mitä siinä oli,huomasin et oli minulle puolesta puhujia aika paljon.Kiitos siitä kuuluu heille. Mutta en silloin kyseisenä kirjotteluiltana ollu edes koneella ja seuraamassa sitä Pikkukollia.Mutta olikohan hänen toiveissaan, et olisin kulkenu hänen perässään aloituksesta toiselle, niinkuin hän oletti, kaiketi mua tarkoittaen. En tosiaakaan ole ollut Pikkukollin, enkä kenenkään muunkaan perässä roikkuja, sillä mun live-elämä vie niin paljon aikaa, et viitsi edes vaivaa nähdä kenenkään peesaamisesta.Se ei todellakaan ollu kaunista tekstiä mitä Pikkukolli oli kirjotellu, mutta kun ei ole kaikki kohdallaan, niin minä en ainakaan sille mitään voi. Siihen miksi se nikki Takkunen ei ole mulla enää, en ole velvoitettu vastaamaan. Mutta eipäs nyt sitten tule niiltä henkilöiltä sinne postiakaan ,ketä en halua lähestyä missään muodossa. Takkunen2 on voimassa,mutta se on toisella foorumilla ja sille ei ole edes e-mail osoitetta,et rauha minulle sieltä suunnalta tuli.Nyt sitten, jos jotain kiusaa vielä tämä asia, tai joku tässä aloituksessa ilmitulleesta asista, laittakaapas ny sitte tähän jatkoksi kaikki kysymykset, niin vastaan niin pian kuin ehdin, taisit sefu antaa tän olla täällä,kun laitoin tuon entisen nikkini näkyviin. Olen kyllä tietonen tuosta henkilöstä joka tämän aloitti, mutta hänkään ei luullut tämän paisuvan aivan mahdottomuuksiin. Hän kysyi että poistaako hän tämän aloituksen, vastasin vain että entaa nyt olla siellä siihen asti kun minä itse ehdin tänne lukemaan.
Toivottavasti ei haaste sentään kolahda postiluukusta niinkuin pikkukolli antoi ymmärtää?
- Takkunen evk.
jaksaa kirjoitti:
Toivottavasti ei haaste sentään kolahda postiluukusta niinkuin pikkukolli antoi ymmärtää?
ja yrittää ymmärtää sairautta, sillä harva sille mitään voi. Ei mua enää niin riso kun sillon heti sen herjakirjottelun jälkeen. Mut sitä mä kyllä ihmettelen et mites mä olen aina jonkun hampaissa, vaikka en itse ole tietonen asiasta yhtään mitään. Kummasti ain joku ilmottelee vaan, et meneppäs lekaseen, siel on taas joku jolla ollu jotain hampaankolossa mua vastaan. Tällekkään palstalle ole kuukausiin kirjottanu tavuakaan ennen kuin,eilen, mut jos se on sit mun HAAAAMUUUU, varokaas vaan et tuu kummiiteleen vielä teille heheheheeee.
- Tuu vaan.
Takkunen evk. kirjoitti:
ja yrittää ymmärtää sairautta, sillä harva sille mitään voi. Ei mua enää niin riso kun sillon heti sen herjakirjottelun jälkeen. Mut sitä mä kyllä ihmettelen et mites mä olen aina jonkun hampaissa, vaikka en itse ole tietonen asiasta yhtään mitään. Kummasti ain joku ilmottelee vaan, et meneppäs lekaseen, siel on taas joku jolla ollu jotain hampaankolossa mua vastaan. Tällekkään palstalle ole kuukausiin kirjottanu tavuakaan ennen kuin,eilen, mut jos se on sit mun HAAAAMUUUU, varokaas vaan et tuu kummiiteleen vielä teille heheheheeee.
Kyllä tänne yksi kummitus mahtuu muiden joukkoon. ;)
- Takkunen evk.
Tuu vaan. kirjoitti:
Kyllä tänne yksi kummitus mahtuu muiden joukkoon. ;)
mut sillon toi takkunen ei enää ole nikkinä. Jos se tämän osan jälkeen jossain yhteydessä ilmestyy tälle tai jollekkin muulle palstalle, se en ole sillon minä,vaan sit se on taas joku toinen. Tämän päivän jälkeen se nikki on vapaasti käytettävissä,ja sen jälkeen jokainen, joka sillä nikilla kirjottelee, on vastuussa kirjotuksistaan, eikä kenenkään kannata repiä pelihousujaan jos sillä nikillä on kirjoteltu,se kun on niin helppo toisia syyllistää.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664