Asiaa Pohjoismaiden numeropalvelusta

Kyllästynyt

Ihmiset, olkaa tarkkoina! kun teille soitetaan Pohjoismaiden numeropalvelusta.
Ko. yritys harjoittaa kieltämättä hieman "omaperäistä" markkinointi tekniikkaa ja itse irtisanoin itseni juuri tästä syystä. Ko. yritystä vastaa on kuulemma nostettu syyte ja firma on vastannut samalla mitalla takaisin. Kyseessä on Pohjoismaiden numeropalvelun ja Suomen yritysnumeropalvelun välinen kiista. Myyjien proviisiot ovat 12kk:n diilistä 40€ ja 6kk:n diilistä 20€ ja tiedoksi yrittäjille, että firman toimitatavan mukaisesti sopimus on voimassa toistaiseksi, välillä sitä ei ilmoiteta asiakkaalle. Yrityksiä on rekisterissä n.5000 ja asiakkaalle annettaan ymmärtää, että rekisterissä on huomattavasti enemmän yrityksiä, voidaan sanoa, että niitä on yli 10000. Mutta totuus on, että rekisterissä on vain 5000 yritystä. Kehoitan kaikkia yrityksiä olemaan varuillaan ja ottamaan selvää asioista todella tarkkaan, ennen kuin aloitatte mahdollisen yhteistyön Pohjoismaiden numeropalvelun kanssa. Sitten palvelunumero 0800-101 101 ei todellakaan toimi kunnolla, siellä on hyvin epäpäteviä ihmisiä töissä, jotka eivät löydä yritystä joka on heidän rekisterissään, asia on kokeiltu, kysyin erästä yritystä joka oli heidän tietokannassaan ja löysin sen itse heti Pohjoismaiden numeropalvelun nettisivuilta, ja "palvelunumerosta" sitä ei löytynyt, vaan jouduin itse neuvomaan "asiakaspalvelijaa" miten etsiä ko. yritys!, huh mitä toimintaa....

9

2964

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utelias

"Mutta totuus on, että rekisterissä on vain 5000 yritystä"

Haluatko kertoa mistä olet saanut tietoosi tämän "totuuden"?

• Kyllästynyt

Asia on tarkastettu virallisesta lähteestä. Oletko kenties Pohjoismaiden numeropalvelun työntekijä, tms? kun kerran haluut saada tietää, mistä olen tietoni saanut

• della
        Kyllästynyt kirjoitti:

Asia on tarkastettu virallisesta lähteestä. Oletko kenties Pohjoismaiden numeropalvelun työntekijä, tms? kun kerran haluut saada tietää, mistä olen tietoni saanut

Miten te jaksatte aina vaan jauhaa täällä yhdestä ja samasta yrityksestä?Ja mistäköhän tämän ketjun aloittanut tietää tarkkaan MUKA kaiken tuon,mistä kirjoittaa??
        Suomen yritysnumero palvelun mollaavat viestit Pohjoismaiden numeropalvelua kohtaan ovat suorastaan törkeitä!!Toki kilpailu on kovaa,mutta ei tässäkään maassa "mustamaalaamista" läpi sormien katsota,ei todellakaan.Ja hyvä niin.

Teitä mollaajia vain kaduttaa,ettette itse ole onnistuneet lyömään läpi mitään hyvää yritysideaa.

Antakaa olla jo!!

• torsti
        della kirjoitti:

Miten te jaksatte aina vaan jauhaa täällä yhdestä ja samasta yrityksestä?Ja mistäköhän tämän ketjun aloittanut tietää tarkkaan MUKA kaiken tuon,mistä kirjoittaa??
        Suomen yritysnumero palvelun mollaavat viestit Pohjoismaiden numeropalvelua kohtaan ovat suorastaan törkeitä!!Toki kilpailu on kovaa,mutta ei tässäkään maassa "mustamaalaamista" läpi sormien katsota,ei todellakaan.Ja hyvä niin.

Teitä mollaajia vain kaduttaa,ettette itse ole onnistuneet lyömään läpi mitään hyvää yritysideaa.

Antakaa olla jo!!

Tämähän on ihan ala-astemeininkiä! Tässä olaan aikuisia hyvät herrat ja rouvat! Kyllä tuo ketjun aloittaja on niin läpinäkyvä. Taidat olla Yritysnumeropalvelusta itse. Kuulin että ongelmia lakijuttujen kanssa on Yritysnumeropalvelulla, ei tuolla Pohjoismaisella. Yritys hyvä, mutta pisteet nolla, jäbä!

• Silmät auki
        torsti kirjoitti:

Tämähän on ihan ala-astemeininkiä! Tässä olaan aikuisia hyvät herrat ja rouvat! Kyllä tuo ketjun aloittaja on niin läpinäkyvä. Taidat olla Yritysnumeropalvelusta itse. Kuulin että ongelmia lakijuttujen kanssa on Yritysnumeropalvelulla, ei tuolla Pohjoismaisella. Yritys hyvä, mutta pisteet nolla, jäbä!

Niin, jos vaikka vertaa näiden yritysten nettisivuja, yrityksistä kirjoitettuja juttuja (esim. digitoday, kauppalehti) ja vaikkapa YTJ:n (www.ytj.fi) tietoja, niin tulee väkisin miettineeksi, että tämä Pohjoismaiden firma on hieman ahtaalla.

Mielenkiinnolla itse seuraan tilannetta. Samoin kuin seurasin sen Kotimaan numeropalvelunkin menoa ja oli niitä Indiciumia ja muita, mm. ojan.net kirjoitti niistä todella loisteliaasti.

Näitä todella riittää moneen lähtöön, mutta tuo 020300200 (suomen yritysnumeropalvelu) vaikuttaa ulkopuolisen tarkkailijan silmiin isolta poikkeukselta tässä ryhmässä. Nettisivuilla on karttahaku (WM-Data Oy:n kanssa yhteistyössä), niiden asiakasrekisteri pohjautuu Patentti- ja rekisterihallituksen rekisteriin (rekisteriselosteessa), muita yhteisyökumppaneita on mm. TietoEnator (rekisteriselosteessa), niiden mainoksia näkyy kerran viikossa mm. taloussanomien kannessa... Vastaavaa vakuuttavuutta en ole löytänyt muilta samalla alalla toimivilta yrityksiltä.

Mitä olette mieltä?

• perkle
        Silmät auki kirjoitti:

Niin, jos vaikka vertaa näiden yritysten nettisivuja, yrityksistä kirjoitettuja juttuja (esim. digitoday, kauppalehti) ja vaikkapa YTJ:n (www.ytj.fi) tietoja, niin tulee väkisin miettineeksi, että tämä Pohjoismaiden firma on hieman ahtaalla.

Mielenkiinnolla itse seuraan tilannetta. Samoin kuin seurasin sen Kotimaan numeropalvelunkin menoa ja oli niitä Indiciumia ja muita, mm. ojan.net kirjoitti niistä todella loisteliaasti.

Näitä todella riittää moneen lähtöön, mutta tuo 020300200 (suomen yritysnumeropalvelu) vaikuttaa ulkopuolisen tarkkailijan silmiin isolta poikkeukselta tässä ryhmässä. Nettisivuilla on karttahaku (WM-Data Oy:n kanssa yhteistyössä), niiden asiakasrekisteri pohjautuu Patentti- ja rekisterihallituksen rekisteriin (rekisteriselosteessa), muita yhteisyökumppaneita on mm. TietoEnator (rekisteriselosteessa), niiden mainoksia näkyy kerran viikossa mm. taloussanomien kannessa... Vastaavaa vakuuttavuutta en ole löytänyt muilta samalla alalla toimivilta yrityksiltä.

Mitä olette mieltä?

Ei paljon vakuuta. Soita maksutta tarkoittaa sekin maksullista soittamista, varsinkin kännykästä

• MAINOSTAA TÄÄLLÄ SATAA
        Silmät auki kirjoitti:

Mitä olette mieltä?

HALOO!!! EIKÖ KUKAAN SAA TÄTÄ MAINOSTAJAA ULOS,
        nää tekstit ei voisi läpinäkyvämpiä olla

"""Mielenkiinnolla itse seuraan tilannetta. Samoin kuin seurasin sen Kotimaan numeropalvelunkin menoa ja oli niitä Indiciumia ja muita, mm. ojan.net kirjoitti niistä todella loisteliaasti.

Näitä todella riittää moneen lähtöön, mutta tuo 020300200 (suomen yritysnumeropalvelu) vaikuttaa ulkopuolisen tarkkailijan silmiin isolta poikkeukselta tässä ryhmässä. Nettisivuilla on karttahaku (WM-Data Oy:n kanssa yhteistyössä), niiden asiakasrekisteri pohjautuu Patentti- ja rekisterihallituksen rekisteriin (rekisteriselosteessa), muita yhteisyökumppaneita on mm. TietoEnator (rekisteriselosteessa), niiden mainoksia näkyy kerran viikossa mm. taloussanomien kannessa... Vastaavaa vakuuttavuutta en ole löytänyt muilta samalla alalla toimivilta yrityksiltä. """

ONKO MAINOS TALOUSSANOMISSA KERRAN VIIKOSSA NÄKYVYYTTÄ!!!!!!!! LEVIKKI?????

• Matti
        della kirjoitti:

Antakaa olla jo!!

Ai mikä niin kaduttaa? Eivät nuo ole lyöneet mitään läpi, ovat vain kopioineet toisilta.

• meneekö 020...jo noin huonosti

Millähän motiivilla soitit jos kerran löytyi nettihakemistosta...? Ja vielä aloit nöyrästi neuvomaan kilpailevan yrityksen henkilökuntaa, sepä jaloa!

..."kysyin erästä yritystä joka oli heidän tietokannassaan ja löysin sen itse heti Pohjoismaiden numeropalvelun nettisivuilta, ja "palvelunumerosta" sitä ei löytynyt, vaan jouduin itse neuvomaan "asiakaspalvelijaa" miten etsiä ko. yritys!, huh mitä toimintaa...."

Hoh hoijaa...
      Kunpa käyttäisitte tuonkin ajan oman toimintanne kehittämiseen...
      Nimimerkillä teille siitä maksanut

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3047
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2108
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe