VOI ,JUMALAN LAPSET

evankelista T

Piru nauraa ja riemuitsee kun Jumalan lapset "riitelee". Tulee mieleen Jeesuksen aikaiset opetuslapset; kuka meistä on suurin?
Maailma tuntee Jeesuksen opetuslapset keskinäisestä RAKKAUDESTA.
Kilpailla toki saa; kilpailkaa, toinen toisenne kunnioittamiseesa, on Raamatun ohje!
Herra Jeesus auta meitä. 1KOrinttolaiskirje koko 13 luku.

5

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin tapahtukoon

Tosi usko vie perille. Kunnioita lähimmäistäsi niinkuin itseäsi. Tarkoittaa KAIKKIA muidenkin uskontokunnan edustajia, myös muslimeja ja juutalaisia sekä niitä, eivät ole saaneet vielä tuntea Jumalan kosketusta

• RitariOlevainen

ReaAalolle,ensin,ja sitten meille muillekkin,missä olit,kun hän varkaaksi nimittelee,nyt kun hieman yhteisen palstan hyväksi,saadaksemme tuollaiset "ylijumala zeukset"kuin Rea luulee olevansa,ja että saa puhua mitä lystää, jonkinlaiseen ruotuun,jos olet ollut tällä plastalla,tiedät rean hillittömän kielen,vaikka mahdotontahan sitä on tukkia,vaikka se on sytytämässä koko palastan väärään tuleen.
      Pahempi suusttan hillitä kuin valtamerilaivat ohjata myrskyssä.

• hansutuulia

Reankin pitää omistaa tämä kohta jossa Jumalan rakkaus tulee nähtäväksi. Ei lyömällä ja haukkumalla vaan rakastamalla, Hänen omiaan.

Luukkaan evankeliumi

9:50 Mutta Jeesus sanoi hänelle: "Älkää
        kieltäkö; sillä joka ei ole teitä vastaan, se on teidän puolellanne."
        9:53 Mutta siellä ei otettu häntä vastaan, koska hän oli vaeltamassa kohti Jerusalemia.
        10:8 Ja mihin kaupunkiin te tulettekin, missä teidät otetaan vastaan, syökää, mitä eteenne pannaan,
        10:10 Mutta kun tulette kaupunkiin, jossa teitä ei oteta vastaan, niin menkää sen kaduille ja sanokaa:
        11:23 Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan, ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

• K.H.

Elä hyvä veli sano kaajoo Jumala lapseks! Hää ei oo ies mikkää rom! Peng igila kaajo...

• Rakas !!!!!!!

Jos sulla on paha olla niin kysy Jumalalta! Jeesus voitko autta minua tässä asiassa?

Vaikka minä tiedän että Hän auttaa sua jos kännyt hänen puoleen !!!! Niin ei sun oo pakko uskoa mua! voit ite kokeilla! Kysy ootko todella olemassa?

Ei sun textistä ollut mitään vika rakas! Ajattelin jos joku ulkis kinnosta miten hän löytää apu niin kysykööt ite ! Koska kyseilijä löytää!

Savixelta terkkuja Pyhältä Maalta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      73
      5012
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      119
      4721
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      80
      4213
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      107
      4189
    5. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      3
      3328
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      124
      3137
    7. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2848
    8. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      28
      2787
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      40
      2773
    10. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      37
      2762
    Aihe