Käynnissä on selkeä offensiivi! Perusteilla on mausoleumi.
Keskellä salia on kullanruskeahko hiippapipo. Ja selkään taputushanska. Näillä eväillä kokeilevat kerman jäsenet pipoa vuoronperään toisten taputellessa hanskalla selkään. Riitin tarkoituksena oletetaan olevan hyvin menneen puolustuksen juhlinta. Tämä meno vahvistanee yhteenkuuluvuuden tunnetta. Sillä on myös symbaalinen merkitys ja lällällää ulkopiiriläisille. Saapas taas nähdä reaktiot. Syntyykö suhinaa rekkaamattomien lukuisissa riveissä. Vai jääpikö offensiivi huomaamatta.
Täällä esko ja urpo pilarin takaa.
Päätämme raporttimme tähän.
MAUSOLEUMI HIIPPAPIPOLLE
28
1178
Vastaukset
- jokainen tarvitsee
taputuksen silloin tällöin
ei ihmisiä vaivaa rakkaus vaan rakkaudettomuus- esko tennari
Olemme äänestyksen 3-0 perusteella valinneet kommenttisi palstan parhaaksi tällä vuosikymmenellä. Esko (siis minä) ja urpo (tuo ikihippi peacemaker) olemme otettuja.
- ilmeisen petetty
esko tennari kirjoitti:
Olemme äänestyksen 3-0 perusteella valinneet kommenttisi palstan parhaaksi tällä vuosikymmenellä. Esko (siis minä) ja urpo (tuo ikihippi peacemaker) olemme otettuja.
kenties jätetty?
*nyyskis* - ihmeen
esko tennari kirjoitti:
Peacemaker! Onks Eskolla jo sydämentahdistin kun läpyttää niin epätahtisesti? Sähän olet kohta suorastaan sydämetön!
- taitaa
ihmeen kirjoitti:
Peacemaker! Onks Eskolla jo sydämentahdistin kun läpyttää niin epätahtisesti? Sähän olet kohta suorastaan sydämetön!
ollakin Pacemaker, mutta sehän on melkein sama kuin peacemaker:)
- nefernefer ja titi
Tästä riitistähän ei puutu muuta kuin nuolenpäillä kirjoitus.
Hyvinkö tennareilla luistelee?- kertalaakista
pusulla poskeen
- raprtti jäi kesken
päätä on syytä ulkoiluttaa
- nefernefer ja titi
malttoi jättää pipon paikalle?
- puristavat pipot
nefernefer ja titi kirjoitti:
malttoi jättää pipon paikalle?
tekee hassun näköiseksi
- esko tennari
Täältä pilarin takaa on oiva tarkkailla menomestan tapahtumia. Evääksi ottamamme urpon special, sienisalaatti näkyleivän päällä, pitää kurnutuksen loitolla. Ilta sujunee eittämättä suruttomasti. Taidanpa myös ensi syksynä "vahingossa" hävittää urpon sienioppaan.
- pojat pojat
lasista näkyy läpi
*tsoh tsoh*
- taikis*
eskokin taputeltavana :))
- lähteä ns.
käpälämäkeen
;D - taikis*
lähteä ns. kirjoitti:
käpälämäkeen
;Dmenevänsä....
silmä kovana seuraa tuleeko lisää läpytyksiä :)) - läpsäyksiä ja pusuja
taikis* kirjoitti:
menevänsä....
silmä kovana seuraa tuleeko lisää läpytyksiä :))niin että esko taas pärjää :D
- taikis*
läpsäyksiä ja pusuja kirjoitti:
niin että esko taas pärjää :D
kukapa tyhjään jaksaisi huutaa kovin kauan...
Pitäisköhän urpoakin vähän läpytellä kokeeksi :DD - Angiina
taikis* kirjoitti:
kukapa tyhjään jaksaisi huutaa kovin kauan...
Pitäisköhän urpoakin vähän läpytellä kokeeksi :DDMusta urpo on ihana. Mä ainakin voisin läpytellä sitä kokeeksi, tai ihan miksi vaan. Mut mä epäilen, et tennari on mustasukkanen ja piilottelee urpoo!
- taikis*
Angiina kirjoitti:
Musta urpo on ihana. Mä ainakin voisin läpytellä sitä kokeeksi, tai ihan miksi vaan. Mut mä epäilen, et tennari on mustasukkanen ja piilottelee urpoo!
niin..se halua kaiken läpytyksen ittellens, hei mutta läpyttele sää urpoa niin mä voisin tuota eskoa..eskoa kyllä pitäis läpsiä rautahanskalla :))
- Angiina
taikis* kirjoitti:
niin..se halua kaiken läpytyksen ittellens, hei mutta läpyttele sää urpoa niin mä voisin tuota eskoa..eskoa kyllä pitäis läpsiä rautahanskalla :))
... tosissas et antaisit urpon (tämän makeanveden helmen) mulle ihan ikiomaksi. Saamarin tossu; se urpo on varmaan ujo ja arka ja sit tennari raahaa sitä kaiken aikaa yhdestä kummallisesta paikasta vielä kummallisempiin paikkoin. Urpo on varmaan ihan näännyksissä, rassu.
- taikis*
Angiina kirjoitti:
... tosissas et antaisit urpon (tämän makeanveden helmen) mulle ihan ikiomaksi. Saamarin tossu; se urpo on varmaan ujo ja arka ja sit tennari raahaa sitä kaiken aikaa yhdestä kummallisesta paikasta vielä kummallisempiin paikkoin. Urpo on varmaan ihan näännyksissä, rassu.
olen tuosta touhusta saanut :)
Kyllä, urpo olkoot sinun, pidä hyvää huolta siitä, anna levätä ja juota lämmintä teetä ja ehdottomasti läpytyksiä ja halipusuja niin että raasu edes hiukka saa itseään ja omanarvontunnettaan kootuksi tuosta mielettömästä rumbasta ja rääkistä johon esko on raukan puoliväkisin venyttänyt.
- Puhurix
pojat esiin sieltä niin hyvä veli ja sisar -kerho taputtaa teitäkin selkään.
- esko tennari
Urpoa seireenit houkuttelevat pois rahakkaista, hmm, no ainakin eskon kutsumusmissiolta poijes.
Missä moraali, missä häpy kyselee urpo (tuo naturelli kolmijalkainen). Seis, sanon minä (siis esko)! Olemme niin lähellä ydyn ydintä!!!- nefernefer ja titi
moraali on muumioitu, vai yhäkö pyrkii ulos ytimestään?
- taikis*
urpon menoa, ne nuo kiinan seireenit osaa hommansa. Nyt joutuukin itse j
Zournalisti likaisiin hommiin, eiköhän tuo kerman solvaaminen ala vähitellen hyytymään,kun ei saa ketään myrskyn silmään työnnettyä... sulokin jo laulelee täysin rinnoin toisaalla, ne on eskolla kohta kaverit vähinä, viisain ois ottaa toinen ote kermaan ja lyöttäytyä vaan hiippapipoa testailemaan...kipin kapin.
*läppäsee selkään*
- Ja takanojaa
Eläköön kaikki ne joita on verrattu entiseen yleisnyytäjään. Viisaus on ennen syntymää tarttunutta ka myös hipiä niin herkkä, että heti vetää. Siippahippo on lainattu paskakuskin hanskasta, ja kun aktit puuttuvat siksi huuto. Tosin piirin kehällä on suurenpi metrinen nopeus samalla kierrosluvulla, vaan hitot siitä. Ja E. Tunnarin museo jo etukädessä on oikeassa. Herranjestas sentäs.
- ????
Kun Eeva herää?
- !!!!
???? kirjoitti:
Kun Eeva herää?
Kysymysmerkkejä pelkää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1274830Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa133498Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1573310Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss302762Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu862506Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181823Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo101442Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1271351Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41288Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101259