Oon tehny hauiskääntöjä 20 kilon painoilla(siis yks käsi kerrallaan) 4x5 sarjat kun oon yrittäny tota voimaa kasvattaa. Nyt ei kuitenkaa taho tuntua enää missään ja aloin kokeilla leuanvetoa. Kysymys olis, että onko noi leuanvedot tehokkaampia hauiksen voiman kasvatuksessa kun nuo mun 20kg painot? Painan n. 70kg ja oon vissiin pituuteeni(173) nähen aika painava.
hauiskääntö vs. leuka
1
850
Vastaukset
- xcvxcv
ei noita oikein voi absoluuttisesti vertailla keskenään, leuanveto (vastaote) ottaa myös selkään (kylläkin myös hauiskääntö huonolla tekniikalla :D), monipuolisuus kuitenkin kunniaan. ei ole pahaksi jos teet molempia, aloitat leuanvedolla joka toimii niin ikään etukäteisväsytyksenä haukkareille ja ehkä jotain muitakin selkäliikkeitä, ja tee hauikselle vaikka vaihteeksi hammerkääntöä tai keskitettyä hauiskääntöä. kokonaisuuden kannalta kuitenkin leuanveto on "parempi" liike, ja hauis kyllä kehittyy ihan pelkällä leuanvedolla niin ettet välttämättä tarvitse hauiskääntöä ollenkaan jos otat sen ohjelmaasi.
ps. muistathan treenata myös jalkoja :P
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511447- 639900
- 1495597
- 1443794
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 652815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603