Ostin suht tunnetusta maahantuojaliikkeestä tuontiauton, jonka huoltokirja osoittautuikin väärennetyksi eli huonoksi kopioksi alkuperäisestä. Myyjän kanssa asiasta on keskusteltu, mutta hän ei olut moksiskaan ja väitti oleenssa tietämätön asiasta (20 v myyntikokemuksella..). Vaikuttaa oudolta, koska itse, nähtyäni vastaavan aidon huoltokirjan, huomasin asian välittömästi, vaikken todellakaan ole alan asiantuntija. Tyhmänä vielä ostin auton yritykseni (jolla ei ole mitään toimintaa) nimiin eli en ilmeisesti saa apua edes kuluttajaviranomaisilta.
Onko kellään kokemuksia tai neuvoja. Miten nyt toimia?
Huoltokirja
11
2772
Vastaukset
- Firman
Nimi jotta muutkin voivat ottaa asian esille.
- Pallero
En tietenkään väitä, että huoltokirja on väärennetty kyseisessä liikkeessä. Kovasti vaan ihmettelen heidän välinpitämätöntä suhtautumistaan asiaan, kun se tuli ilmi.
- neuvo!
Vie huoltokirja poliisille, poliisi kysyy liikeestä että mikä on tilanne, toimii varmasti
- finnbulli
tuo on petos.
- Pallero
vastaavanlaisen tapauksen oikeusprosessista?
- olet automies
Pallero kirjoitti:
vastaavanlaisen tapauksen oikeusprosessista?
tapauksellesi ei ole mitään tehtävissä. jo pelkästään oma kirjoituksesi asiata sulkee petoksen ja rikoksen pois. olet ostanut sellaisen auton minkä olet omalla tutkinnalla ja harkinnalla päättänyt ostaa. on turha kiusata itseään moisella seikalla jälkeenpäin, kun se ei ostohetkelläkään merkinnyt mitään!
tältäpalstalta löydät kaikki Suomen petetyimmiksi ilmenneet surkimukset jotka antavat pikatuomioita otsikon perusteella.
nämä pippelinpuristajat yrittävät johtaa suo harhaan ja koittavat saada sut tappelemaan tuulimyllyjä vastaan,kun itse eivät uskalla evätkä voi. muista nimettömien on hyvä yksinkertaistaa ja tuomita omien patoutumien mukaan, joten jos olet järkevä UNOHDA KOKO JUTTU! - Pallero
olet automies kirjoitti:
tapauksellesi ei ole mitään tehtävissä. jo pelkästään oma kirjoituksesi asiata sulkee petoksen ja rikoksen pois. olet ostanut sellaisen auton minkä olet omalla tutkinnalla ja harkinnalla päättänyt ostaa. on turha kiusata itseään moisella seikalla jälkeenpäin, kun se ei ostohetkelläkään merkinnyt mitään!
tältäpalstalta löydät kaikki Suomen petetyimmiksi ilmenneet surkimukset jotka antavat pikatuomioita otsikon perusteella.
nämä pippelinpuristajat yrittävät johtaa suo harhaan ja koittavat saada sut tappelemaan tuulimyllyjä vastaan,kun itse eivät uskalla evätkä voi. muista nimettömien on hyvä yksinkertaistaa ja tuomita omien patoutumien mukaan, joten jos olet järkevä UNOHDA KOKO JUTTU!vaan auto on minulle pakollinen työväline. Juridisesti olen tässä asiassa mitä ilmeisimmin petoksen uhri. Kiitos kuitenkin kommenteistasi.
- mikä suakin vaivaa ???
olet automies kirjoitti:
nämä pippelinpuristajat yrittävät johtaa suo harhaan ja koittavat saada sut tappelemaan tuulimyllyjä vastaan,kun itse eivät uskalla evätkä voi. muista nimettömien on hyvä yksinkertaistaa ja tuomita omien patoutumien mukaan, joten jos olet järkevä UNOHDA KOKO JUTTU!Etkö ole saanut viime aikoina ? Onko yöllä yksinäistä ? Rahat loppu ? mene sosiaalihuoltoon !
- Neuvoja
Tsekkaapa tota ketjua ylenpänä "Yksityinen autohuijari..", saattais löytyä jotain sunkin asiaas.
- Pallero
Siimaa on annettu, myyjä lupasi toimittaa kopiot italialaisen merkkiliikkeen alkuperäisistä huoltodokumenteista. Enemmän kuin kohtuullinen aika lupauksesta on jo kulunut. En ole saanut puheluihini tai viesteihini enää vastausta, eikä ko. asiakirjoja ole näkynyt.
Olisin ollut valmis sopimaan asian myyjäliikeen kanssa, mutta nähtävästi he eivät jätä minulle vaihtoehtoja.- diileri
Kyllä et voi mitään...
Koska auto on yrityksen et voi hakea apua kuluttajaviranomaisilta..Ainoa keino nostaa oikeusjuttu joka on liian kallis mahdollisiin tuloksiin nähden.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383662Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal273209- 652845
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak822677- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no801680- 281507
- 151475
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231464- 281458