sinä rohkea seksikäs mukava n 25v mies joensuusta,meilaile 24v blondille [email protected]
seksiseuraa joensuusta
3
3117
Vastaukset
- jasu
Moi!
Kiinnostuin viestistäsi ja ajattelin heti kirjoitella sinulle.
Olen 27 wee nuorimies-kuopiosta, 173/67, vaalea, urheilullinen, huumorintajuinen, luotettava, ERITTÄIN HALUKAS.
Olen tulossa huomenna joensuuhun tutustumaan-aloitan työt lokakuussa joensuussa.Paikka on minulle vielä vieras.
Olisi kiva saada sinusta seuraa-OLEN kestävä ja erittäin paljon SEKSISTÄ pitävä.Ihaninta on naida kiimaisen nuoren naisen kanssa-monessa eri asennossa-pitkään-aina aamuun asti.
Viestittele jos kiinnostuit.Olisi kiva kuulla sinusta.Odotan viestiäsi.
t.Jasu - brunette
Etkö sinä saa elävässä elämässä seuraa, kun pitää täältä vongata?? Minä se käyn iskemässä miehen baarista, jos seksiseuraa haluan. Katsekontakti ja kemia on ihan must.
- Eukko
sitä seksiseuraa saa hakea ihan mistä itse haluaa,eihän se mielestäni muille kuulu se hakupaikka.Kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä laukkaamaan esim.kapakkaan,elikkä otetaanpas tälläinenkin huomioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932119Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741339Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391224- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511051Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2531016Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901