sinä rohkea seksikäs mukava n 25v mies joensuusta,meilaile 24v blondille [email protected]
seksiseuraa joensuusta
3
3096
Vastaukset
- jasu
Moi!
Kiinnostuin viestistäsi ja ajattelin heti kirjoitella sinulle.
Olen 27 wee nuorimies-kuopiosta, 173/67, vaalea, urheilullinen, huumorintajuinen, luotettava, ERITTÄIN HALUKAS.
Olen tulossa huomenna joensuuhun tutustumaan-aloitan työt lokakuussa joensuussa.Paikka on minulle vielä vieras.
Olisi kiva saada sinusta seuraa-OLEN kestävä ja erittäin paljon SEKSISTÄ pitävä.Ihaninta on naida kiimaisen nuoren naisen kanssa-monessa eri asennossa-pitkään-aina aamuun asti.
Viestittele jos kiinnostuit.Olisi kiva kuulla sinusta.Odotan viestiäsi.
t.Jasu - brunette
Etkö sinä saa elävässä elämässä seuraa, kun pitää täältä vongata?? Minä se käyn iskemässä miehen baarista, jos seksiseuraa haluan. Katsekontakti ja kemia on ihan must.
- Eukko
sitä seksiseuraa saa hakea ihan mistä itse haluaa,eihän se mielestäni muille kuulu se hakupaikka.Kaikilla ei ole mahdollisuutta lähteä laukkaamaan esim.kapakkaan,elikkä otetaanpas tälläinenkin huomioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635608Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204237Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172916- 1552193
- 171926
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1281760- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77988