Ilmeisesti uskonnon nimissä saa aloittaa sotia ja järjestää terroristi iskuja silloin kun "pyhää kirjaa" ja "johtajaa" on loukattu. Sanon vaan, että kaikki maailman uskonnot ovat sotien ja pahan alku. Ihmiset uskovat johonkin mielikuvitus henkilöön niin paljon, että sillä verukkeella voi aloittaa sotimaan ja tappamaan muita ihmisiä. Ilmeisesti kaikki uskonnolliset teokset antavat valtuututkset kaikille ihmisille oikeuden alkaa tappaa ja uhkailla muita ihmisiä, jos asiat ei heitä miellytä. On se vaan ihmeellistä. Itse olen pärjännyt koko elämän ilman Jeesuksia tai Allahia, ilmeisesti sen takia en ole ruvennut terroristiksi?? Suomea jos ryhtyvät uhkailemaan jonkun uskonnon nimissä, niin.........
T:Ateisti
Ihme uskontoja
5
172
Vastaukset
- itsekään
Käyttävät vain koraaniaan päästäkseen tekemään sitä samaa mitä muhammed aikoinaan teki...ryöstelemään,käännyttämään tappamalla uskontoonsa,elättämään itsensä ja joukkonsa eripaikoissa,eli mitä psykopaatti muhammed on itse tehnyt ja kirjauttanut kuulioillaan kuola suustavaluen koraaniksi tekojansa.
Tutustukaapa kyseisen henkilön tekemisiin aikoinaan niin kyllä sen päänsisuksen toiminta jotakuinkin selviää. - paattinen m
Kyllä uskonnon nimissä on paljon pahaa tehty.Muista että kommunistinen NL oli ateistinen maa.Siellä Lenin oli jumala.Mikä oli seuraus,moraalinen rappio.Ihmisissä on sisäänrakennettu tarve uskontoon,jumalaan ym.Ateistikin tekee ateismista itselleen uskonnon.
- Ateisti
Älä nyt sekoita minua mihinkään entiseen Neuvostoliittoon. Asun demokraattisessa Suomen tasavallassa ja siitä kiitos kaikille Suomen vapaudesta taistelleille. Uskon omaan vapaaseen ajatteluun, mitä ei mitkään poliitikot tai uskonnon kiihkoilijat sekoita. Miksi ihmisillä pitää olla olla jonkin puolueen valtakirja tai uskonnollinen kirja, jonka verukkeella he voivat ruveta riehumaan ja tappamaan muita ihmisiä. Siinä sitä on suvaitsevuutta kerrakseen...
- ateisti20
ihmisissä ei ole sisäistä tarvetta uskoa johonkin jumalaan. Monet elävät koko elämänsä uskomatta mihinkään korkeampiin voimiin.
Neuvostoliitto ei ollut ateistinen valtio, vaan sen poliittinen järjestelmä oli ateistinen. Neuvostoliitossa oli uskovaisia ihmisiä aivan siinä missä kaikissa muissakin maissa. Täysin uskovaista tai ateistista valtiota ei voi olla edes olemassa, koska valtio on kansa ja kansalaisilla taas on erilaisia uskomuksia ja katsomuksia. - hejsan svejsan
ateisti20 kirjoitti:
ihmisissä ei ole sisäistä tarvetta uskoa johonkin jumalaan. Monet elävät koko elämänsä uskomatta mihinkään korkeampiin voimiin.
Neuvostoliitto ei ollut ateistinen valtio, vaan sen poliittinen järjestelmä oli ateistinen. Neuvostoliitossa oli uskovaisia ihmisiä aivan siinä missä kaikissa muissakin maissa. Täysin uskovaista tai ateistista valtiota ei voi olla edes olemassa, koska valtio on kansa ja kansalaisilla taas on erilaisia uskomuksia ja katsomuksia.joo,, mutta diktatuuri ei ole kansa,, eikös niin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi434036Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal513681- 703238
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak943115Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no892094- 352048
- 241909
- 351870
- 311861
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231794