http://www.tuulilasi.fi/valokeila/?subarea=uutiset&article=126070
Vain Tojoista tykkääville, muut älköön lukeko
6
675
Vastaukset
- Audi-ukko
olisko jotain Toyotan myynnistä. Suomessahan se laski. Ja ihan sama minulle kun Tojo ei ole tehnyt vielä kunnollista autoa vaikka myisivät triljoona autoa kuukaudessa.
Arvostan vain laatua. Mersut, Bemarit ja Audit käy hyvillä varustuksilla minulle. Kinnerit on muille tarkoitettu. Hyvä, että jotkut ovat todella vähään tyytyväisiä.- make
ajan tojotalla ja laitan bemariin tms menevän rahan osakkeisiin tai kiinteistöihin. se tuottaa!
auto ei tuota jollei kyseessä ole joku museoauto.
tosin myönnän kyllä että bemari ja jopa fiat on parempi ajaa kuin tojota mut jokainen tykkää mistä tykkää. - noin
make kirjoitti:
ajan tojotalla ja laitan bemariin tms menevän rahan osakkeisiin tai kiinteistöihin. se tuottaa!
auto ei tuota jollei kyseessä ole joku museoauto.
tosin myönnän kyllä että bemari ja jopa fiat on parempi ajaa kuin tojota mut jokainen tykkää mistä tykkää.minä nautiskelen myös autolla ajamisesta. Tojolla ajaessa ei nautintoa saa. Mitään ei täältä mukaan saa kun lähdetään. Toyotan omistaja tosin saattaa saada sen taivaspaikan.
- Nöf-Nöf
Eikös tämä ole nyt hiukan väärällä palstalla?
- realisti
"Myyntimäärän kasvuun on vaikuttanut tuntuvasti eurooppalaisuus"
Niinpä tietenkin !- maassa luonnollisesti
ostetaan tietysti mieluummin oman maan tuotteita.
Toyotahan suunnittelee ensimmäisenä uskalikkona ulkolaisena avata autotehtaan Saksaan.
Ensin on tarkoitus etsiä mahdollisia tarpeeksi laadukkaiden komponenttien toimittajia.
Tähän asti autotehtaat ovat ennemminkin paenneet Saksasta kovan verotuksen, kalliiden palkkakustannusten yms. ongelmien vuoksi.
Saa nähdä, miten käy.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881541
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1141420Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras701285- 301161
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1171000Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks422981Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46928- 19892
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66808- 46743