Täällä ON hiljaista

ei voi

muuta sanoa. Mitä te ihmiset teette tähän aikaan? Istuskeletteko baarissa vai? Vai oletteko kenties pehmoisen peiton alla nukkumassa? Vai palaatteko vasta nyt töistä?

Etsintäkuulutan kaikki ne, jotka eivät tee mitään yllä luetelluista, vaan ovat hiljaisin äänin selailemassa tätä palstaa...

31

1252

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vastaajasi

minä kelpaan. Muuta en enää uskalla sanoa.

• mitä uskaltamista

on sanoa esim. "täällä, m -78, porvoo"??

• olen varma

että en ole koskaan kelvannut hänelle. Hyvästi.

• väärin!
        mitä uskaltamista kirjoitti:

Luin sanan "enää" sanaksi "enempää" :D

• taas..
        väärin! kirjoitti:

jälleen kerran :D

Tajusin sittenkin oikein, koska kirjoitit sanan "muuta". Joo... uninen olotila pistää hölmöks.

• täällä
        mitä uskaltamista kirjoitti:

n 100v. Tämä on tehnyt minut vanhaksi harmaaksi ja hyvin vihaiseksi. Jos olen viisas lähden täältä niinkauan kuin voin ja lakkaan rakastelemasta tämän koneen kanssa.

• paljon
        täällä kirjoitti:

n 100v. Tämä on tehnyt minut vanhaksi harmaaksi ja hyvin vihaiseksi. Jos olen viisas lähden täältä niinkauan kuin voin ja lakkaan rakastelemasta tämän koneen kanssa.

nautit tietokoneella olemisesta :D :D

Just joo... sanopa sukupuolesi, kiitos?

• sukupuoleton
        paljon kirjoitti:

nautit tietokoneella olemisesta :D :D

Just joo... sanopa sukupuolesi, kiitos?

tai tänään toista ja huomenna toista. ihan miten vaan tykkäät.vai tykkäätkö?

• minut
        väärin! kirjoitti:

mutta vain vähäksi aikaa, poistun nyt ja sinut ihastuttavaan seuraasi.turha toivottaa hyvää yötä koska et aio nukkua koko yönä?täällä on niin kivaa?

• en tiedä..
        sukupuoleton kirjoitti:

tai tänään toista ja huomenna toista. ihan miten vaan tykkäät.vai tykkäätkö?

oletko kaipaamani lutu-hauva vai et, mutta häntä mulla on ikävä. Sen sanon!

• kyllä!
        minut kirjoitti:

mutta vain vähäksi aikaa, poistun nyt ja sinut ihastuttavaan seuraasi.turha toivottaa hyvää yötä koska et aio nukkua koko yönä?täällä on niin kivaa?

Yksinkertaiset ajatusvirheet vain vahvistavat sen, että minun täytyy mennä tästä nukkumaan -ja hyvin pian! :)

• ...............
        en tiedä.. kirjoitti:

oletko kaipaamani lutu-hauva vai et, mutta häntä mulla on ikävä. Sen sanon!

Se on kadonnut, sehän sanoi, vittu minua ei kiinosta.

• vastaajasi
        minut kirjoitti:

aion mennä nukkumaan 24.00. ja nukun niin kuin muutkin. Hyvää yötä sullekin!
        Kone on tänään tosi hidas.

• höh...
        ............... kirjoitti:

Se on kadonnut, sehän sanoi, vittu minua ei kiinosta.

lutu-hauva on lutu... Ei se saa kadota noin vain
        =)

• ...............
        höh... kirjoitti:

lutu-hauva on lutu... Ei se saa kadota noin vain
        =)

jonku naisen vierestä tänäyönä, kuka tietää millanen meniä hän on. Tekiskö hän väärin sinua kohtaan?

• koska...

jonku naisen vierestä tänäyönä, kuka tietää millanen meniä hän on. Tekiskö hän väärin sinua kohtaan?

en ole hänestä tosissani kiinnostunut. Hän on vain ajanvietettä minulle koneellani -siis silloin, kun sattuu olemaan paikalla.

• liioitella!
        koska... kirjoitti:

en ole hänestä tosissani kiinnostunut. Hän on vain ajanvietettä minulle koneellani -siis silloin, kun sattuu olemaan paikalla.

Tuo kysymys oli vain niin provosoiva, että pakko oli laittaa jotain vastaavaa tulemaan... ärräyh!
        ;)

• ...............
        liioitella! kirjoitti:

Tuo kysymys oli vain niin provosoiva, että pakko oli laittaa jotain vastaavaa tulemaan... ärräyh!
        ;)

Kuka se lutu-hauva on? Siis ihan tosissaan.

• ...............

Kuka se lutu-hauva on? Siis ihan tosissaan.

Ainahan teitä on kaksi, jostain ihmeen syystä.

• ..?

Ainahan teitä on kaksi, jostain ihmeen syystä.

Täh... Minä olen minä ja lutu-hauva on lutu-hauva. Lutu-hauvalle odottaisi syli valmiina, mutta eipähän suostu tulemaan... :(

• ...............
        ..? kirjoitti:

Täh... Minä olen minä ja lutu-hauva on lutu-hauva. Lutu-hauvalle odottaisi syli valmiina, mutta eipähän suostu tulemaan... :(

Eiköhän tuo ole joku fantasia olento.

• :D :D :D

Eiköhän tuo ole joku fantasia olento.

Miten hupsu ja suloinen kommentti.. =)

• ei suostu
        :D :D :D kirjoitti:

Miten hupsu ja suloinen kommentti.. =)

puhumaan mulle

• ...............
        ei suostu kirjoitti:

puhumaan mulle

Anna olla sitten. Jos se ei halua niin saa olla minun puolesta.

• sanon
        ei suostu kirjoitti:

puhumaan mulle

häntä lutu-hauvaksi. Se on vain pelkkä lempinimi hänelle... Siis tietenkään en voisi kirjoittaa tähän hänen oikeaa etu- ja sukunimeänsä, joten niinpä kutsun häntä epämääräisellä nimityksellä "lutuhauva".

Lutu-hauva ei ymmärrä, että häntä odottaa iso joukko halauksia ja pusuja, jos hän vain tajuaisi ottaa yhteyttä MUULLA TAVOIN kuin tähän mennessä.

• ...............
        ei suostu kirjoitti:

puhumaan mulle

toinen henkilö välillä!

• nimetön
        ei suostu kirjoitti:

puhumaan mulle

"Se ehkä johtuu siitä että olet toinen henkilö välillä!"

Voi sentään... :)
        Ihminen on monipuolinen. Kukaan ihminen ei ole joko "tällainen" tai "tällainen". Ihmisen niin käytöksessä kuin itse persoonassakin on selviä ristiriitoja. Harmi, ettet tiedä tuota. Minulla ei ole yhtäkään sairautta, ihan tiedoksi vain. Ei jakomielisyyttä, paniikkihäiriötä jne. Ei yhtään mitään. Miksi muutun välillä ääripäästä toiseen? Koska saat mut sekaisin. Mun motiivini ovat sekaisin. En tiedä oikein, mitä haluan. Jos joku minua puoli vuotta (ylikin) häiritsee, niin tottakai se on niin imarteleva asia, ettei sitä hetkessä unohda. Mutta toisaalta en halua ajatella tyyppiä, joka on vastakohtani joka asiassa. Ymmärrätkö? Haluan tutustua vain samanhenkisiin ihmisiin, en tähän nykymaailman lössiin.

• taas täällä

tämä kielletty sisäpiirin sätti täällä perjantai iltana.me elämme rikasta elämää. Oikeesti me emme ole kyenneet saavuttamaan muuta. kaikki muut tietävät sen, me vain emme myönnä sitä itse.

• juurih..

Lutu-hauvaa kaipaisin "sisäpiirin sättiin" :D

Lutu-hauva, olet aivan ihana ja kelpaat mulle toden totta, jos vain suostut ottamaan ehdotukseni vastaan. Mutta jos sanot puhelimessa "vittu, mua ei kiinnosta", niin voin sanoa silloin sulle aivan saman takaisin. Ilkeys kostautuu, aina!
        Päätä mitä teet.

• ...............

Se siitä lutu-hauvasta.

• At.

En ole sanonut sanaakaan... tässäkään tätä ennen, kerronpa sen nyt muuten vaan, ketä kiinnostaa, ketä ei...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3469
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3241
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2696
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2424
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1803
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1424
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1293
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe