NAISILLE SIVEYSVYÖ

JA HETI

Feministi naiset käyttää miehiä hyväkseen "rakkauden" nimikkeen alla !
Heille pitää saada "suitset" suuhun ja "siveysvyö" jotta miehet ei joudu kärsimään heidän törkeistä tempuistaan.

14

10530

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että,

      kaikki feministit alistuu sängyssä.

    • Colli.

      Kuka senkään tietää vaikka vielä palaamme noihin ritarilliin aikoihi, jolloin mies vielä hallitsi naisen ruumista.

      Modernimpi versio siveysvyöstä voisi olla vaikka sellainem, että mies saa heti hälytyksen kännykkäänsä jos hänen vaimonsa alapäähänsä koskee vieraalla DNA:lla sisältvä vaimo.

      • Colli.

        Se Chianti colli taas. Tarkoitin, että "jos hänen vaimonsa sukelimiin koskee vieras DNA MIES!


      • korjaus..
        Colli. kirjoitti:

        Se Chianti colli taas. Tarkoitin, että "jos hänen vaimonsa sukelimiin koskee vieras DNA MIES!

        Kyllä se femakoilla on usein myös nainen, ehkä harvemminin mies, molempien tahdosta.


    • Tai sitten

      Miten olisi jos väkisinmakaajien sukupuolielimet eliminoitaisiin?

      • JOS ETTE YMMÄRRÄ

        että siveysvyö sallii VAIN sukupuolielimien valtuutetun käytön. Sinne ei ole asiaa kuin niillä joilla on kummallakin avain vyön aukaisemiseen. Siis vain valtuutetut kahdestaan käyttävät elimiä , jolloin EI VOI olla väkisinmakaamista tai syrjähyppyjä - HIMOISSANSA HÄSSIMISTÄ !


      • ISKI TAAS

        Heti tuli femakolta kyytiä POISTAA miehiltä munat.
        Se on taas hyvä esimerkki miksi suomaalaisia naisia tulee karttaa ja välttyä väkisinmakaamis syytteiltä ! VAROKAA MIEHET !!!!!
        NÄPIT IRTI FEMAKOISTA JA FEMINISMIKIN KUOLEE SUKUELIN - SUKU PUUTTOON JA PUUTTEESEEN - Hähähäääääää hhääää hääää sxxxxtana.


      • lentelee,,,,,

        Söisit varmaan ne femakkona lautaselta, ilman mausteita.


      • tarjoillaan
        lentelee,,,,, kirjoitti:

        Söisit varmaan ne femakkona lautaselta, ilman mausteita.

        en ole femakko - en emakko ! En katso reikään syvään - en maista siellä mitään hyvää.
        On femakko niin karmea lepakko.
        Sen reikä on syvä kuin musta aukko
        se imee kaiken pesäänsä kuin saukko.
        Ei valoa putkessa femakon nää
        oli pilvi taikka aurinkoinen sää
        Kun femakon kynsiin ihminen joutuu
        jo siitä äkkiä tuho koituu.
        Ei ihmisen pidä femakkoa koskea
        ei paijata sen pehmeeää poskea
        Se valhetta kaikki on
        ja joudut kynsiin karmean kohtalon.
        Miehenä neuvon toiselle annan
        lähde kauas pois , luo paremman rannan.
        Thaimaa kutsuu pojat kotiin !


    • uroo

      aivan , aivan !

    • rakkaudella

      Hei,mistä moderneja, kivoja siveysvöitä saisi ostaa? haluaisin antaa sellaisen avaimen uudelle rakkaalleni lahjaksi,...ja sitten riisuuntua... jotta hän voi sen avata.... aika kiva idea, eiks vaan!

      • jo käyttävä

        parhaan saa euroopasta
        saksasta 100km frankfurtista
        www.neosteel.de


      • ilonai
        jo käyttävä kirjoitti:

        parhaan saa euroopasta
        saksasta 100km frankfurtista
        www.neosteel.de

        Ostin itselleni saksassa käydessäni vyön, sillä on kiva "kiusata" miesystävääni. Tapaamme vain viikonloppuisin ja se luulee että aina saa, vaan eipäs saakkaan. Nykyisin saan paljon kaikkia pikku lahjoja ja huomiota häneltä osakseni kun tapaamme. Vanha kikka toimii ....


    • Anonyymi

      Miehelle se kuuluu. Naisena saa ansaitseman huomion ja hellyyden. Kotityötkin alkaa kummasti miehelle maistua. Tämähän pitäisi mennä niin jos nainen miehelle vyön määrää on miehen sitä käytettävä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe