keittopatani..missä nyt keittelen viikonlopun eliksiirit ja taikajuomat? Pitääkö tyytyä kuolevaisten pulloon...Kääk! ..vai raahautua baariin kenties..eijei sinne minua ei saa.. mitä vaan muuta..
Nyt meni viikonloppu perskutarallaa päin kyöpelin seinää !
Pakkanen halkaisi
15
705
Vastaukset
- Käytä
Kaivele taikakirja esille ja lorauta loitsu. Kyllä noitanainen padan korjaa loitsun voimalla.
LiirumLaarum........sillä se alkaa. - AMR-52
...Noitis..)) se on sen merkki, liityt mei tavallisten kuolevaisten joukkoo taian haihtuessa...))
- rahtari1
nyt ei auta muu ku tänään ponkaset pitkäripaseen hakee kunnon tärpätti ja muista et kunnon 4n kassin täys hivakka ja mielummin kirkasta
- perskuti
Kirpeä pakkanen ulkona, mutta sisälämpötila kaksikymmentäneljä ja kaikki hyvin:=))
- rahtari1
no en mä nyt tiiä onks sul niin hyvin jos sisäl -24 astetta,mul ois jo ainakin sillo pikkasen vilu nukkuuu
- Haamu M
rahtari1 kirjoitti:
no en mä nyt tiiä onks sul niin hyvin jos sisäl -24 astetta,mul ois jo ainakin sillo pikkasen vilu nukkuuu
Kaikille ja erikseen vielä NOIDALLE....Ollaankos samaa heimokantaa..
- rahtari1
Haamu M kirjoitti:
sit te kyl ootte jos sullakin pata halki ja pitkäripanen kutsuu
- perskuti
rahtari1 kirjoitti:
Heti aamusta herja päällä:))
Kaveri meni kapakkaan aamulla ja tilas:
Yks pitkä kylmä ziniä täys!
Siihen myyjä tokas:
Ota toi Lahtisen eukko tuolta nurkasta:DDD... - NoitaNainen
Haamu M kirjoitti:
ollaan saman kummituspuun oksistosta kjäh!
- kattilaa
soimaa,hyvä ettei revennyt retkeilyvittu samaan menoon!
- tuulikesa
sinä nyt kokeneena keittäjänä niin halpaan ole mennyt, että patasi nestettä sisältävänä olet jättänyt kylmään! Nyt ei muuta kuin uutta pataa hankkimaan! -25 on vähän liian kylmä säilytyslämpötila!
- NoitaNainen
ja kiitos niistä... liimasin patani oikein superhyperepoxilla ja on pitäny..On ollu kiirettä niin ettei oo huuhaaseen ehtinnä,kun kaik liemet pitäny keittää ja pullottaapahan päivän varalle.
Kysysin vaan tuolta yheltä, että mikä ihmeen retkeilyv****? mulla ei oo semmosta!- sinä täällä
tänään jo toisen kerran?
- NoitaNainen
sinä täällä kirjoitti:
tänään jo toisen kerran?
vaikka unten maille meinasin jo mennä....
- tuulikesa
minäkin mietin! Olisko sellainen eränaisten oma!Vähän niinkuin retkeilykirveskin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?412356Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411143Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1745064Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa283679Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963524Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss443047Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082769Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie372117Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132108Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191935