Pakkanen halkaisi

NoitaNainen

keittopatani..missä nyt keittelen viikonlopun eliksiirit ja taikajuomat? Pitääkö tyytyä kuolevaisten pulloon...Kääk! ..vai raahautua baariin kenties..eijei sinne minua ei saa.. mitä vaan muuta..

Nyt meni viikonloppu perskutarallaa päin kyöpelin seinää !

15

705

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Käytä

Kaivele taikakirja esille ja lorauta loitsu. Kyllä noitanainen padan korjaa loitsun voimalla.
      LiirumLaarum........sillä se alkaa.

• AMR-52

...Noitis..)) se on sen merkki, liityt mei tavallisten kuolevaisten joukkoo taian haihtuessa...))

• rahtari1

nyt ei auta muu ku tänään ponkaset pitkäripaseen hakee kunnon tärpätti ja muista et kunnon 4n kassin täys hivakka ja mielummin kirkasta

• perskuti

Kirpeä pakkanen ulkona, mutta sisälämpötila kaksikymmentäneljä ja kaikki hyvin:=))

• rahtari1

no en mä nyt tiiä onks sul niin hyvin jos sisäl -24 astetta,mul ois jo ainakin sillo pikkasen vilu nukkuuu

• Haamu M
        rahtari1 kirjoitti:

no en mä nyt tiiä onks sul niin hyvin jos sisäl -24 astetta,mul ois jo ainakin sillo pikkasen vilu nukkuuu

Kaikille ja erikseen vielä NOIDALLE....Ollaankos samaa heimokantaa..

• rahtari1
        Haamu M kirjoitti:

sit te kyl ootte jos sullakin pata halki ja pitkäripanen kutsuu

• perskuti
        rahtari1 kirjoitti:

Heti aamusta herja päällä:))

Kaveri meni kapakkaan aamulla ja tilas:
        Yks pitkä kylmä ziniä täys!
        Siihen myyjä tokas:
        Ota toi Lahtisen eukko tuolta nurkasta:DDD...

• NoitaNainen
        Haamu M kirjoitti:

ollaan saman kummituspuun oksistosta kjäh!

• kattilaa

soimaa,hyvä ettei revennyt retkeilyvittu samaan menoon!

• tuulikesa

sinä nyt kokeneena keittäjänä niin halpaan ole mennyt, että patasi nestettä sisältävänä olet jättänyt kylmään! Nyt ei muuta kuin uutta pataa hankkimaan! -25 on vähän liian kylmä säilytyslämpötila!

• NoitaNainen

ja kiitos niistä... liimasin patani oikein superhyperepoxilla ja on pitäny..On ollu kiirettä niin ettei oo huuhaaseen ehtinnä,kun kaik liemet pitäny keittää ja pullottaapahan päivän varalle.

Kysysin vaan tuolta yheltä, että mikä ihmeen retkeilyv****? mulla ei oo semmosta!

• sinä täällä

tänään jo toisen kerran?

• NoitaNainen
        sinä täällä kirjoitti:

tänään jo toisen kerran?

vaikka unten maille meinasin jo mennä....

• tuulikesa

minäkin mietin! Olisko sellainen eränaisten oma!Vähän niinkuin retkeilykirveskin!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      4
      12356
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11143
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      174
      5064
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3679
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3524
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      44
      3047
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2769
    8. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      37
      2117
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2108
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1935
    Aihe