mistä johtuu kun puolestani rukoillaan siis penkissä istuen-niin ikään kuin henkisesti poistun paikalta.en ole läsnä siinä? johtuukohan se siitä kun hellari äitini aina parkui kuinka kauhea olen.voi herravarjele sentään kyll jumala sutki viälä pelastaa,oli yleisin lause päivittäin.ja tämä piti huutaen ja parkuen valittaen minulle julki tuoda.olenkohan siis alitajuisesti vain allerginen?
mitä luulette?
mitä luulet-työmies?
tämä on oikeesti mulle vaikea juttu.en ole toipunut äitini hirmuvallasta vieläkään vaikka olen työstänyt tätä terapiassakin vuosia.olen juuttunut kiinni.pääsenkö vapaaksi? vaiko onko toivoni menetetty??
Rukous-ongelma!!
7
327
Vastaukset
- johtuuko siitä
mutta olen tosi pahoillani puolestasi.
Lapsi tarvitsee aina vanhempiensa hyväksynnän, muuten sisin kyllä haavoittuu.
Äitisi ei tajunnut, että Jumalahan on rakkaus, ja ainut käsky, mitä Jeesus meille antoi on rakastaa Jumalaa ja lähimmäistämme niinkuin itseämme.
Toivon että tulet ehjäksi!
Ja uskon että tulet, sillä Jeesus on parantaja!
Joskus vaan aikaa saattaa mennä mutta Jumalalle ei mikään ole mahdotonta.
En kylläkään ole Työmies mutta uskovana aikuisten lasten äitinä halusin tämän kirjoittaa. - RitariOlevainen
työmieheltä tuollaisa kysellä,sehän on umi-ateisti !
Kysy vaikka "hansutuulialta",siellä on asiat kunnossa,ja sydäntäkin löytyy.
Mutta älä kysele pahan palvelijalta uskon asioita,varsinkaan rukouksesta,saatana kammoo kun rukoillaan Jeesuksen nimessä ! - myöskin hellariäidin tyär
mut joudut elämään tuon asian kanssa koko loppuelämss. Jälkiä se jättää kenellä suurempia kenellä pienempiä. Ite en oo selvinnyt vieläkään vaikka oon jo keski-iässä. olen vaan joutunut miettimään, miettimään. terapiat on käyty. mutta ei ne niin hirveesti mulla auttanut. ainoa mikä on auttanut, kun on ottanut etäisyyttä katkaisematta kuitenkaan välejä. Nuorena painoi hirveä syyllisyys vanhempia kohtaan, tunsin olevani niin paha ihminen.
mä aloi sit vastarukoilla , että herra jeesus jos sää vähääkää välität musta niin pelasta äitini. ja äitini rukoili samoin lausein, et pelasta toi mun lapsi. hullunkurista, mutta se toimi.
riippuu ihmisen psyykestä kuinka sitä kestää ja pääsee "omilleen". nykyään ku äiti alkaa sen jeesus paapatuksen, ni mä alan vasta painoksi puhua säästä ja vaihtaa puheen aihetta. sadat keskustelut eivät äitini kanssa ole auttaneet, se kun alkaa sit itkee ja mä pahoitan siitä taas mieleni. joten vältä keskustelua koko aiheesta. lopetin kokouksissa käynnit jo 13-15 vuotiaana.
et toivotan onnea matkaan ja ota - anteeksianto
vapauttaa sinut tuosta. Anna äidillesi anteeksi, sillä jos sinä uskot Jeesukseen sinä pystyt siihen. Älä kanna äitisi syntiä itsessäsi. Pyydä Jeesusta apuun.
- - one way -
Hellarin tytär kirjoitti:
"tämä on oikeesti mulle vaikea juttu.en ole toipunut äitini hirmuvallasta vieläkään vaikka olen työstänyt tätä terapiassakin vuosia.olen juuttunut kiinni.pääsenkö vapaaksi? vaiko onko toivoni menetetty??"
Minusta tämä ei ole oikeaa kristinuskoa, mutta tälläinen vaan hyväksytään monessa seurakunnassa.
Kukaan ei halua puuttua oikeasti äitisi käyttäytymiseen. Valitettavasti ihmiset ovat välinpitämättömiä.
Jeesus rakastaa sinua ja hän on nimeltä kutsunut sinut. Herra on tuki ja turva. Kenenkä luokse me oikeastaan menisimme nyt tässä elämässä ja iankaikkisuudessa. Luota siihen, että Herra kantaa.
Isä myös kuule huokauksesi kun et jaksa rukoilla.
Jeesus Kristus on sinut vapauteen kutsunut! että olet menossa parempaa suuntaan. Sanoit, että poistut henkisesti paikalta, kun ympärilläsi rukoillaan. Olet vaan huomannut, että heidän rukouksensa ovat pelkkää sanahelinää, hokemista, silmän palvontaa. En pysty näkemään pahana sitä, että olet ymmärtänyt asian todellisen laidan ja alkanut suhtautua kriittisesti.
Pystyt myös näkemään tilanteesi jo vähän objektiivisemmin. Sinut on johdateltu uskomaan, että olet kelvoton ja paha. Ehkäpä epäilet sitäkin: olet saattanut huomata itsessäsi hyviä ominaisuuksia, joiden avulla voit mahdollisesti tukea samassa tilanteessa olevia. Heitä on varmaan paljon muitakin.
Uskonnollinen, tiivis yhteisö luo turvallisuuden ja yhteenkuuluvuuden tunnetta, mikä on täysin ymmärrettävää. Nuo tuntemukset valitettavasti ovat osittain keinotekoisesti aikaansaatuja. Huomaat, että elämää ja ihmisiä on seurakunnan ulkopuolellakin. Väitän, että todelliset ystäväsi kohtaatkin juuri siellä.
Päivä paistaa, vaikka on välillä kylmääkin. Jos taivaalla on pilviä, on aurinko niiden takana kuitenkin, vaikka emme sitä aina näkisikään.
*Aurinkoista Päivää!* toivottelee Työmies- hellarin tytär
jes! ihanaa!!olen aina ollut sellainen että en ole manipuloitavissa vaan käytän omaa järkeäni ja tarkkailen hyvin laskelmoidusti.ja olet kyllä ihan oikeassa siinä mitä kirjoitit.tuntuu siltä että sinä tunnet minut paremmin ja ymmärrät paremmin kuin pastorit jotka tulee läähättään viereeni ja valittaan kuinka kauhean syntinen ihminen olen ja kuinka uppiniskainen kun en toimi heidän pillinsä mukaan.vaan uskallan kyseenalaistaa.ja se on varmaan sellainen varo-toimen pidekin kun poistun henkisesti paikalta-kun muistan aina kuinka äitini leimasi minut täysin kelvottomaksi ja pahaksi,jo ihan heti synnyttyäni.
ja sitten pastorit vielä alkavat mököttään jos en toimi heidän mielensä mukaan jos en antaudu kokonaan heidän virtaansa.se varmaan johtuu siitä että minuun on isketty sellainen määrätty leima että on oltava nöyrä ja alistuttava.minussa on alistuneen leima alistetun leima ja he tahtovat nusertaa lisää.ja mikä pahinta jos mulla sattuu oleen toistuvasti samat murheet niin sitä he ei kestä.koska he o nsitä mieltä että niitä ei sovi kantaa-kaikki on jätettävä ja vaan oltava hyssyn tyssyn.
Ja olet oikeassa.minut on johdateltu uskomaan aina kuinka kelvoton ja paha olenkaan ja on suoranainen ihme jos jumalaka voi mulle mitään.niin kauhea olen.voi herra varjele sentään:))
mutta onneksi aurinko paistaa minullekin! ja sulle myös:)
t.hellarin tytär-yhä edelleen:) mihis se muuttus ei mihinkä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi423900Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393486- 703108
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912940Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851934- 351928
- 241769
- 321713
- 291711
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231664