mitkä kokemukset teil on täst.kertokaa hyväät ja huonot...kiitos.
fiat stilo wagon100
4
1668
Vastaukset
- tyytyväinen.
Edullinen, hyvin varusteltu, mukava ajaa, todella tilava ja mielestäni varsin laadukkaasti tehty auto. Verrattuna muihin 1.6 litrasiin kone on laiska kulkemaan matalilla kierroksilla (kunnolla kenkää annettassa kyllä kulkee). Itsellä ollut ko. auto nyt 2,5 vuotta/50tkm ja varsin tyytyväinen olen ollut.
väittämän et tohon ois aika hankala vaihtaa ajovalo polttimo.
pitääkö paikkansa että pitäs irrottaa mm maski, puskuri, lokari, ja umpio, vai onko toi pelkkää p****njauhantaa?- tyytyväinen.
jannetin82 kirjoitti:
väittämän et tohon ois aika hankala vaihtaa ajovalo polttimo.
pitääkö paikkansa että pitäs irrottaa mm maski, puskuri, lokari, ja umpio, vai onko toi pelkkää p****njauhantaa?Pitää paikkansa, että polttimon vaihto on hankalaa, mutta mitään ei tarvitse suht isokätisenkään purkaa. Itse olen vaihtanut kyseiseen autoon molemmat lähivalopolttimot pari kertaa ihan normaalisti mitään irroittamatta ja se on sellanen 5-10 minuutin homma per puoli.
tyytyväinen. kirjoitti:
Pitää paikkansa, että polttimon vaihto on hankalaa, mutta mitään ei tarvitse suht isokätisenkään purkaa. Itse olen vaihtanut kyseiseen autoon molemmat lähivalopolttimot pari kertaa ihan normaalisti mitään irroittamatta ja se on sellanen 5-10 minuutin homma per puoli.
taas vaan "kateelliset" panettelee. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.2807317Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on413796PropsApp Koodi
Haluatko ansaita ja kilpailla fiksusti samalla kun seuraat urheilua? Props tekee sen mahdolliseksi. Sovelluksessa pääset23408Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a663107Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,1112795"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin272550IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-492451Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.522206- 681973
- 961821