http://www.lagaakympil.net/raneweb/viewtopic.php?t=18
Ei ainakaan pahasti haukuttu. Kuinkahan tilanne olisi toisin päin, jos kysymys olisi esitetty p:ssä. Mitä mieltä ranewebistä...kyllähän olis hallit haukkunu tai sensuuri...
Mieltä Pakkotoistosta?
16
1578
Vastaukset
- Ranni
Miten tuo liittyy pakkotoistoon? Äijäthän lässyttää ihan mitä sattuu.
- fghfghfghgf
kaikki tällä palstalla liittyy pakkotoistoon ja jos ei muuten liity, niin laitetaan väkisin liittymään. kunhan vain saadaan haukuttua sitä jotekin.
- murskaaja
fghfghfghgf kirjoitti:
kaikki tällä palstalla liittyy pakkotoistoon ja jos ei muuten liity, niin laitetaan väkisin liittymään. kunhan vain saadaan haukuttua sitä jotekin.
nii pääasia on että Maikkii ottaa päähän...
- Puidaan
fghfghfghgf kirjoitti:
Variksen tapausta ja haukutaan tietty. Vaan edelleen kehonrakentajien doping käryt poistetaan. Vitun säälittävä foorumi
- City-lehden
Puidaan kirjoitti:
Variksen tapausta ja haukutaan tietty. Vaan edelleen kehonrakentajien doping käryt poistetaan. Vitun säälittävä foorumi
jutusta. Missä kehonrakennusta pidettin vähiten aivoja vaativana sekä epäerootisimpana lajina.
Tuohon aivottomuuteen yhdyn minäkin, ei järki paljon päätä pakota, kun pitää terveytensä pilata narsistisuuden takia. nyt siellä pui Suomen huippuja asiaa puolustavin kommentein.
Tiedän tutun kautta useita aineiden käyttäjiä mestarista muihin mitalisteihin. Valitettavan moni myös välittää aineita. Sairaita sanon minä, eikö riitä että itsensä tuhoavat. Harmi ettei poliisilla riitä resurssit seurata ja tutkia hormonikauppaa. Ei olisi kisalavoilla sen jälkeen ketään. :D - asiaa!
City-lehden kirjoitti:
jutusta. Missä kehonrakennusta pidettin vähiten aivoja vaativana sekä epäerootisimpana lajina.
Tuohon aivottomuuteen yhdyn minäkin, ei järki paljon päätä pakota, kun pitää terveytensä pilata narsistisuuden takia. nyt siellä pui Suomen huippuja asiaa puolustavin kommentein.
Tiedän tutun kautta useita aineiden käyttäjiä mestarista muihin mitalisteihin. Valitettavan moni myös välittää aineita. Sairaita sanon minä, eikö riitä että itsensä tuhoavat. Harmi ettei poliisilla riitä resurssit seurata ja tutkia hormonikauppaa. Ei olisi kisalavoilla sen jälkeen ketään. :DOlen täysin samaa mieltä. Itsekin voimailua ja muita lajeja harrastaneena en voi kuin ihmetellä bodaajien ajatusmaailmaa. Heidän kanssaan kun ei voi keskustella kuin harjoittelusta, ravinnosta tai roinasta. Toki poikkeuksiakin on mutta harvassa. Yleensähän bodaaja on sisäisesti aika hauras ja yrittää kovalla ulkokuorella peittää sitä. Rasvaprosentti on määräävä tekijä yleensä myös heidän ihmissuhteissaan. Harrastuksen hinta vaan on aika kova. Terveysongelmia ilmenee yleensä jossain vaiheessa ja taloudellinen tilanne on pääsääntöisesti aika huono. Tämänkin takia mielestäni kaikenmaailman roinafoorumeille pääsy pitäisi estää ainakin kaikilta alle 18vuotiailta. Toivoisin asiallista keskustelua aiheesta. Puolesta ja vastaan. t.sählynpelaaja
- dfgdgdfg
Puidaan kirjoitti:
miten säälittävän se tekee sinusta kun haukut sitä forumia, mutta luet samalla? :D
lapsukaiset vollottaa :D - but
dfgdgdfg kirjoitti:
miten säälittävän se tekee sinusta kun haukut sitä forumia, mutta luet samalla? :D
lapsukaiset vollottaa :DOli aiemmin parempi.Nykyään liian paljon niitä(teinejä),jotka näkevät tärkeimpänä postailla niin paljon kuin mahdollista ja kommentoida joka helvetin aihetta.Ylläpitäjän nuoleskelu ärsyttää jo varmaan ko. henkilöäkin.Silti palstalta löytyy tosi paljon hyvää tietoa ja päivittäin tulee selailtua.
- ehkä sittenkin
dfgdgdfg kirjoitti:
lapsukaiset vollottaa :Dilmaisin mielipiteeni liian kärjistyneesti. Olisi hienoa jos siellä pystyttäisiin tuomaan julki myös sponsoroituun henkilöön kohdistuneet keskustelut. Jos kyseessä ei ole mitään salattavaa niin miksi ihmeessä siitä ei saa keskustella. Muuten hyvä foorumi.
T: säälittävä:D - pippelihiiri
City-lehden kirjoitti:
Tiedän tutun kautta useita aineiden käyttäjiä mestarista muihin mitalisteihin. Valitettavan moni myös välittää aineita. Sairaita sanon minä, eikö riitä että itsensä tuhoavat. Harmi ettei poliisilla riitä resurssit seurata ja tutkia hormonikauppaa. Ei olisi kisalavoilla sen jälkeen ketään. :DToni eiku Tommi on monesti sanonut hakevansa poliisikouluun, lol.
- Minä vain!
asiaa! kirjoitti:
Olen täysin samaa mieltä. Itsekin voimailua ja muita lajeja harrastaneena en voi kuin ihmetellä bodaajien ajatusmaailmaa. Heidän kanssaan kun ei voi keskustella kuin harjoittelusta, ravinnosta tai roinasta. Toki poikkeuksiakin on mutta harvassa. Yleensähän bodaaja on sisäisesti aika hauras ja yrittää kovalla ulkokuorella peittää sitä. Rasvaprosentti on määräävä tekijä yleensä myös heidän ihmissuhteissaan. Harrastuksen hinta vaan on aika kova. Terveysongelmia ilmenee yleensä jossain vaiheessa ja taloudellinen tilanne on pääsääntöisesti aika huono. Tämänkin takia mielestäni kaikenmaailman roinafoorumeille pääsy pitäisi estää ainakin kaikilta alle 18vuotiailta. Toivoisin asiallista keskustelua aiheesta. Puolesta ja vastaan. t.sählynpelaaja
Kirjoituksesi sisälsi paljon asiaa, vaikkakin ehkä hieman kärjistetyssä muodossa.
Todellakin useiden voimailulajien harrastajien kanssa ei voi puhua mistään muusta kuin treenaamisesta. Kaikki muu elämässä tuntuu olevan lähes turhaa. Ja jossain vaiheessa tuntuu, että kaikkeen asioihin sotketaan jotain kautta se sali, vaikka miten yrittäisi puhua jostain muusta.
Tuo rasvaprosentin määräävä tekijä ihmissuhteissa on erittäin hyvä huomio. Ja valitettavasti pätee 95% voimailijoista! Mikään muu ominaisuus kumppanissa ei ratkaise, kuin rasvaprosentti. Olettaisin, että myös tämä olisi seurausta jotenkin tuosta sisäisestä hauraudesta. Yritetään kumppanin valinnalla saada sosiaalista hyväksyntää, näyttämällä tyyliin "tällasen kumppanin mä olen saanut".
Ai niin. Itse olen voimailulajeja harrastanut yli 10 vuotta aktiivisesti ja roinaakin vetänyt. Tyttöystävänä minulla on ihan normaali kadun tallaaja, ei fitnesstyttö, eikä edes itse käy salilla. Itse asiassa tästä valinnasta olen jopa kuullut voimailupiireissä ihmettelyä.
Tuohon taloudelliseen tilanteeseen en osaa sanoa. Itse työskentelen kohtuu palkalla. Tosin olen huomannut, että joillakin voimailijoilla työmotivaatio on melko heikko.
Terveysongelmista en osaa sanoa. Kovan luokan kuurittajilla tiedän kyllä tällaisia olleen.
Itse en haluaisi vapaa-aikana kauheasti puhua salilla käynnisä missään muodossa. Joskus tietysti tietyissä piireissä tulee sananen vaihedttua, mutta "siviili"seurassa yleensä pyrin välttelemään koko aihetta. Joskus se on tosin vaikeaa, kun baareissa tullaan kyselee paljonko penkki ja kauanko olet harrastanut. Kerran jopa jouduin oikeasti sanomaan eräälle innokkaalle kyselijälle, että olen juomassa kaljaa ja rentoutumassa anteeksi vaan, mutta en haluaisi aiheesta kauheasti keskustella silloin.
Mutta kaiken kaikkiaan erittäin asiallinen ja hyvä kirjoitus sinulta sählynpelaaja! Onneksi on vielä olemassa viisaita ihmisiä maailmassa, jotka osaavat kirjoittaa asiallista kriittistä tekstiä, eikä samaa "bodarit on pullamössö hinttejä". - sählynpelaaja
Minä vain! kirjoitti:
Kirjoituksesi sisälsi paljon asiaa, vaikkakin ehkä hieman kärjistetyssä muodossa.
Todellakin useiden voimailulajien harrastajien kanssa ei voi puhua mistään muusta kuin treenaamisesta. Kaikki muu elämässä tuntuu olevan lähes turhaa. Ja jossain vaiheessa tuntuu, että kaikkeen asioihin sotketaan jotain kautta se sali, vaikka miten yrittäisi puhua jostain muusta.
Tuo rasvaprosentin määräävä tekijä ihmissuhteissa on erittäin hyvä huomio. Ja valitettavasti pätee 95% voimailijoista! Mikään muu ominaisuus kumppanissa ei ratkaise, kuin rasvaprosentti. Olettaisin, että myös tämä olisi seurausta jotenkin tuosta sisäisestä hauraudesta. Yritetään kumppanin valinnalla saada sosiaalista hyväksyntää, näyttämällä tyyliin "tällasen kumppanin mä olen saanut".
Ai niin. Itse olen voimailulajeja harrastanut yli 10 vuotta aktiivisesti ja roinaakin vetänyt. Tyttöystävänä minulla on ihan normaali kadun tallaaja, ei fitnesstyttö, eikä edes itse käy salilla. Itse asiassa tästä valinnasta olen jopa kuullut voimailupiireissä ihmettelyä.
Tuohon taloudelliseen tilanteeseen en osaa sanoa. Itse työskentelen kohtuu palkalla. Tosin olen huomannut, että joillakin voimailijoilla työmotivaatio on melko heikko.
Terveysongelmista en osaa sanoa. Kovan luokan kuurittajilla tiedän kyllä tällaisia olleen.
Itse en haluaisi vapaa-aikana kauheasti puhua salilla käynnisä missään muodossa. Joskus tietysti tietyissä piireissä tulee sananen vaihedttua, mutta "siviili"seurassa yleensä pyrin välttelemään koko aihetta. Joskus se on tosin vaikeaa, kun baareissa tullaan kyselee paljonko penkki ja kauanko olet harrastanut. Kerran jopa jouduin oikeasti sanomaan eräälle innokkaalle kyselijälle, että olen juomassa kaljaa ja rentoutumassa anteeksi vaan, mutta en haluaisi aiheesta kauheasti keskustella silloin.
Mutta kaiken kaikkiaan erittäin asiallinen ja hyvä kirjoitus sinulta sählynpelaaja! Onneksi on vielä olemassa viisaita ihmisiä maailmassa, jotka osaavat kirjoittaa asiallista kriittistä tekstiä, eikä samaa "bodarit on pullamössö hinttejä".No vähän kärjistetysti asiat esitin. Toivoin että se saisi täällä aikaan vähän keskustelua mutta ei näköjään uponnut. Itsekritiikki tuntuu bodyäijillä olevan aika hankalaa. Yksi elämän suurista taidoista on mielestäni itselle nauraminen. Sen vaan aika harva taitaa.
Onneksi sentään löytyy vielä fiksujakin voimailijoita. Kaikkea hyvää sinulle ja tyttöystävällesi!! :)
t.sählynpelaaja
- asd
pakkotoisto on asiallisin bodaus foorumi, ikinä.
Paljon luotettavampaa tietoa ku esim. suomi24 noobi palsoilla- kujtdhesrt
Totta ei suomeen mahdu kuin yksi hyvin toimiva bodyfoorumi, siksi muut foorumit kuolevat aina jonkun ajan päästä. Pakkis on tullut jäädäkseen!
- pippelihiiri
kujtdhesrt kirjoitti:
Totta ei suomeen mahdu kuin yksi hyvin toimiva bodyfoorumi, siksi muut foorumit kuolevat aina jonkun ajan päästä. Pakkis on tullut jäädäkseen!
Totta! Juuri tämän takia aion siirtyä Pakkikselle!
- jkjjkj
pippelihiiri kirjoitti:
Totta! Juuri tämän takia aion siirtyä Pakkikselle!
No eipä tuo kaveripiirissä ainakaan kovin suosittu ole. :D Noh, kukin tavallaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708