Maailma on piankkoih sodassa, koska tällaisia asioita tapahtuu. Se lehden kirjoittelija luuli varmaankin vain keksineensä huumoria jonka muslimitkin olisivat huumoriksi ymmärtäneet.
Mutta he eivät ymmärtäneet.
Olen huolissani suomesta ja toivon että suomalaiset jättäisivät kommentoimatta siihen pilapiirrosasiaan, koska se ei ollut muslimeille mikään leikin asia. Että suomi voisi vieläkin olla maa jossa ei ole sota vaan rauha.
muslimeja on loukattu
11
427
Vastaukset
- keskenämme
Aidot ja oikeat kristityt eivät mitenkään ja milloinkaan loukkaa muslimi veljiä ja sisaria. Mutta nämä kansallissosialistit kylläkin, joita näkyy olevan myöskin näiden herätysliikkeiden kannatusjäseninä.
- Nasse
et sitten jättänyt narskauttamatta?
- Reiska
krisselit. Onko vielä muunlaisia krisseleitä.
Mistä tunnistat aidon krisselin? Määritelmä: se jotka "ei loukkaa muslimiveljiä ja -sisaria"? Mukaan luettuna se joka ei uskalla avata suutaan lainkaan.
Epäaidot taas loukkaavat, siitä heidät tunnistaa.
Krisselikunta jakaantuu siten kahtia. Jokainen määrittelee itse itsensä?? Vai räyhäkirkko seuloo?
Tulee olemaan kaksi luterilaista kirrkoa: Aito ja epäaito. Jälkimmäinen ottaa nimeksensä Ortodoksinen Räyhäkirkko, erotukseksi Aidosta Räyhäkirkosta.
Islam seuraa tätä meinikiä. - xzcrtsrew
Nasse kirjoitti:
et sitten jättänyt narskauttamatta?
velipuoltamme kohtaan, mistä tulevat kaikki ne rakkaat veljemme ja sisaremme jotka eivät millään voi jättää narskauttamatta?
Osa tulee räyhistä, joiden narskautus kaikkeen on: "Jeesus."
Toiset taas alkavat pulputtaa. - mie vain
Reiska kirjoitti:
krisselit. Onko vielä muunlaisia krisseleitä.
Mistä tunnistat aidon krisselin? Määritelmä: se jotka "ei loukkaa muslimiveljiä ja -sisaria"? Mukaan luettuna se joka ei uskalla avata suutaan lainkaan.
Epäaidot taas loukkaavat, siitä heidät tunnistaa.
Krisselikunta jakaantuu siten kahtia. Jokainen määrittelee itse itsensä?? Vai räyhäkirkko seuloo?
Tulee olemaan kaksi luterilaista kirrkoa: Aito ja epäaito. Jälkimmäinen ottaa nimeksensä Ortodoksinen Räyhäkirkko, erotukseksi Aidosta Räyhäkirkosta.
Islam seuraa tätä meinikiä.Hassusti kirjoitit kristinuskovaisista krisseli, joka ei tuo minun mieleeni edes ihmistä vaan jonkinlaisen jäniksen.
Mistä tunnistat aidon kristinuskovaisen?
Siitä että hän osaa ottaa toisetkin ihmiset huomioon ja on ne ihan kivojakin. He tunnustavat uskonsa kun sitä heiltä kysyy, eivätkä kiertele ja kaartele. He eivät yleensä tuputa omaa uskoansa yhtään kenellekkään, ja niillä uskovaisilla on enemmän vastoinkäymisiä jotka julistavat Jumalan Sanaa, johtuen vastustavasta pimeästä henkimaailmasta piruineen.
Kaduilla et kuitenkaan arvaa kuka heistä on uskovainen ja kuka ei ole.
Jos joku pieni uskovainen joskus loukkaa toista ihmistä ei se tarkoita että hän olisi vähemmän uskovainen, vaan sitä että hän on vain tavallinen mokaileva ihminen, joka joutuu pyytämään käyttäytymistänsä asiankuuluvasti anteeksi.
Räyhäkirkossa en ole ikinä käynyt enkä halua räyhäävään kirkkoon edes mennäkkään, mutta kirkossa olen kuitenkin käynyt eikä kerta viimeiseksi tule jäämään.
Islam ei seuraa kristinuskoisia liikaa vaan elävät omaa elämäänsä, omissa opeissansa, joissa nainen joutuu hunnutetuksi. Mutta nykyisin maailma on menossa kohti sotia koska muslimeja on tosiaankin loukattu, kun ei ole ymmärretty miten vakavasti he uskoonsa suhtutuvat.
Minä itse uskon niinkuin Raamattu opettaa, ja se kiitos riittää minulle!
- Muslimejakin on moneksi...
On syytä erottaa toisistaan muslimi ja "muslimi".
Missä tämä pilakuva-julkaisu aiheutti ammuskelua, hyökkäyksiä ja muita mielenilmauksia? No, siellä missä on näitä rätteihin naamioituneita, konepistoolein varustettuja "Allahin miehiä", jotka leikkelevät ihmisten kurkkuja huvikseen kuin vihanneksia konsanaan! Siellä missä raaka väkivalta ja alistaminen on päivittäistä ja suuri osa kulttuuriperintöä. Siellä missä ihmiskunta on turhautunutta ja vihaista. Siellä missä huumorintajua ei käsitteenä edes tunneta, vaan kaikki otetaan kuolemanvakavasti.
Oikea muslimi korkeintaan tuhahti pilakuville ajatellen, että olipa taas tyhmä juttu...- xzcrtsrew
Itseäsikö yrität varjella?
- mie vain
Uutisissa haastateltiin suomen muslimien imaamia, joka selitti että muslimeja on syvästi loukattu. Hän sanoi sen tyynen rauhallisesti eikä raivonnut tai kiihkoillut, tai yrittänyt lietsoa enempää vihaa.
- >>>
xzcrtsrew kirjoitti:
Itseäsikö yrität varjella?
Varjella? Miltä? Keneltä? Mitä sinä puupää oikein horiset...?
- LÖRBENGT
HEI HALOO, MITÄ VÄLIÄ ON LOPPUJEN LOPUKSI JOS JOKU PIIRTÄÄ JOTAIN JOKA LOUKKAA JOTAIN TOISTA TAI JOTAIN RYHMÄÄ TMS. EI TODELLAKAAN MITÄÄN.PIIRTÄKÖÖN KUKIN IHAN MITÄ HUVITTAA, KUN MITÄÄN HENKILÖKOHTAISTA PILKKAA EI OLE KENELLEKÄÄN TEHTY. ERI ASIA JOS TÄÄ MUHAMETTI OLIS HENGISSÄ SE VOIS KYSELLÄ OIKEUKSIAAN...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614789Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1034506- 793980
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963887Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1212922- 352678
- 372592
- 272589
- 382559
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232424