Pois meidän rahat

muslimeilta

Miksi me maksamme ja he tekevät mitä haluavat.
Tappavat ja riehuvat. Tappaminen vähenee, kun rahat vähenevät.

3

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minun rahani

Evät kaikki amerikkalaiset ole muslimeja,vaikka ne riehuvatkin Arabimaissa pyssyineen ja lentokoneineen. Sitäpaitsi ne maksavat itse riehumisensa,vaikkakin varastamallaan Irakilaisella öljyllä

• Pro-Tanska

Mikäs sen riehumisen aihe olikaan? Ai niin Saddam pistettiin vallasta. Itse olisin ainakin tyytyväinen, jos minun maastani moinen diktaattori heitettäisiin ulos. Pelastivathan jenkin Kuwaitinkin Saddamin kynsistä ja Afganistanin talebaneista. Entä ent. Jugoslavian muslimi albaanit serbien kynsistä.

USA taisikin tuomita pilakuvat melko yksikantaan.

Merkillistä, että Usaa syytetään kaikesta nykyään. Entä Venäjä, sillähän on koko ajan sota muslimeja vastaa. Al Qaida sai alkunsa Neukkujen sodasta Afganistanissa.

Joku pölkkypää on jopa väittänyt että CIA kaatoi itse kaksoistorni New Yorkissa, anna minun kaikki kestää.

Ongelma on islamin uskonnossa. Koraanihan yllyttää muslimeja sotaan toisuskoisia vastaan. Muhammed vihasi kristittyjä ja muslimeja, koska he eivät lähteneetkään hänen odotusten mukaan seuraamaan islamia. Muhammed siirsi tämän vihan koraaniin ja sieltä nyky islam sitä ammentaa tässä pari esimerkkiä.

Osa länsimaiden moderneista muslimesita tulkitsee tämän henkiseksi taisteluksi. mutta valitettavan moni käytännön taisteluksi.

”Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.» Ja tämä siksi, että he niskoittelevat Jumalaa (Allahia) ja Hänen lähettilästään (Muhammed) vastaan, sillä jos joku niskoittelee Jumalaa ja Hänen lähettilästään vastaan, on Jumala totisesti ankara rangaistessaan. Tässä on rangaistus teille; maistakaa sitä siis! Uskottomia varten on tulen tuska.” (Suura Al-Anfal 8:12 – 14)

Ainoa palkka niille, jotka sotivat Jumalaa ja Hänen lähettilästään vastaan sekä levittävät turmiota maassa, on että heidät tapetaan tai ristiinnaulitaan, tai heidän kätensä ja jalkansa hakataan poikki eri puolilta, ristiin, tai heidät karkotetaan maasta. Sellainen on heidän häväistyksensä tässä elämässä, ja tulevassa heille on kauhea kuritus, lukuun ottamatta niitä, jotka katuvat, ennen kuin te saatte heidät valtaansa.” (Suura Al-Maidah 5:33 – 34)

”Taistelkaa heitä vastaan, kunnes pakanuuden viettelys (epäusko islamia kohtaan ja toisen kuin Allahin palveleminen) lakkaa ja keskuudessamme vakiintuu ainoan Jumalan (islamin Allah) palveleminen. Mutta jos he herkeävät, älköön vallitko vihollisuutta muita kuin uskottomia (polyteisteja, monijumalaisia) vastaan.” (Suura Al-Baqarah 2:193)

• yksi monista
        Pro-Tanska kirjoitti:

Mikäs sen riehumisen aihe olikaan? Ai niin Saddam pistettiin vallasta. Itse olisin ainakin tyytyväinen, jos minun maastani moinen diktaattori heitettäisiin ulos. Pelastivathan jenkin Kuwaitinkin Saddamin kynsistä ja Afganistanin talebaneista. Entä ent. Jugoslavian muslimi albaanit serbien kynsistä.

USA taisikin tuomita pilakuvat melko yksikantaan.

Merkillistä, että Usaa syytetään kaikesta nykyään. Entä Venäjä, sillähän on koko ajan sota muslimeja vastaa. Al Qaida sai alkunsa Neukkujen sodasta Afganistanissa.

Joku pölkkypää on jopa väittänyt että CIA kaatoi itse kaksoistorni New Yorkissa, anna minun kaikki kestää.

Ongelma on islamin uskonnossa. Koraanihan yllyttää muslimeja sotaan toisuskoisia vastaan. Muhammed vihasi kristittyjä ja muslimeja, koska he eivät lähteneetkään hänen odotusten mukaan seuraamaan islamia. Muhammed siirsi tämän vihan koraaniin ja sieltä nyky islam sitä ammentaa tässä pari esimerkkiä.

Osa länsimaiden moderneista muslimesita tulkitsee tämän henkiseksi taisteluksi. mutta valitettavan moni käytännön taisteluksi.

”Muista, kuinka Herrasi julisti enkeleille: »Olen kanssanne; tukekaa siis niitä, jotka uskovat. Täytän pian uskottomien sydämet pelolla; silloin hakatkaa poikki heidän kaulansa ja heidän kaikki sormensa.» Ja tämä siksi, että he niskoittelevat Jumalaa (Allahia) ja Hänen lähettilästään (Muhammed) vastaan, sillä jos joku niskoittelee Jumalaa ja Hänen lähettilästään vastaan, on Jumala totisesti ankara rangaistessaan. Tässä on rangaistus teille; maistakaa sitä siis! Uskottomia varten on tulen tuska.” (Suura Al-Anfal 8:12 – 14)

Ainoa palkka niille, jotka sotivat Jumalaa ja Hänen lähettilästään vastaan sekä levittävät turmiota maassa, on että heidät tapetaan tai ristiinnaulitaan, tai heidän kätensä ja jalkansa hakataan poikki eri puolilta, ristiin, tai heidät karkotetaan maasta. Sellainen on heidän häväistyksensä tässä elämässä, ja tulevassa heille on kauhea kuritus, lukuun ottamatta niitä, jotka katuvat, ennen kuin te saatte heidät valtaansa.” (Suura Al-Maidah 5:33 – 34)

”Taistelkaa heitä vastaan, kunnes pakanuuden viettelys (epäusko islamia kohtaan ja toisen kuin Allahin palveleminen) lakkaa ja keskuudessamme vakiintuu ainoan Jumalan (islamin Allah) palveleminen. Mutta jos he herkeävät, älköön vallitko vihollisuutta muita kuin uskottomia (polyteisteja, monijumalaisia) vastaan.” (Suura Al-Baqarah 2:193)

osasit hyvin valita sanasi,oikein hyvä.
        eipä muuta kuin kiitos ja jatkoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4793
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      11
      3459
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2686
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      82
      2414
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1218
    Aihe