Hengen Jättiläinen on kuollut 4.2.2006 klo 18.45,
mutta Minä olen uudesti syntynyt Johannes Kusettaja ja tulen hallitsemaan maita ja mantuja Minun mahtavan kääpiöhevosilla varustetun Uzbekkiarmeijan kanssa sen jälkeen kun olette toisenne hengiltä jonkun piirroksen takia nuijineet!
Vaviskaa koirat ja rätit!
Uliskaa niin että jumalanne teidät kuulevat, tosin pahoin pelkään että Jahve on jo niin alkoholisoitunut että se kuulee ääniä liikaakin, ja Allah on pelannut viimeiset kuusisataa vuotta sököä pannuhuoneväen kanssa.
"Mutta vaviskaa Te Imbesillit! Älkääkä kirkuko kun Me tulemme, sillä ette voi sanoa, ettenkö Minä varoittanut!" (Metth 20: 3-4 , Frangenfuehrin painos 2002)
Herra Mormon on anonut pääsystä Joukkoihini, mutta hän on vielä koeajalla ja yhtä varoitusta vajaa siirrosta Baghdadiin.
"Vaviskaa, sillä paskani on Jäykkää!" (Cymb 11: 23-27 , Vanhan Liiton AgitProp)
"Hänellä on Suuri Elin, siihen mahtuu Koko Maailma!" (Sepp I 34: 1 , Frang. käännös 2002)
"Imekää paskaa, sillä se ei ole loppuva, ei kuuna päivänä... [x] ...ja katso, Hän ratsasti washingtoniin selässään Vessapaperi paalu, johon oliva Uusi Rotu pyyhkivä, Oi.." (Sepp IV 288: 198-345 , Frang. käännös 2002)
Amen.
Vaviskaa juutit ja tsuhnat!
1666999i
4
363
Vastaukset
- Bator
Heh heh, tämä on ihan oikeasti hyvä....
- Pastorin Nelli ja Ruskaa Pa...
Kaunista, niin kaunista.
- pekka puupää
plaah. ei ole enää edes hauskaa tällainen.
- huumorintaju
pekka puupää kirjoitti:
plaah. ei ole enää edes hauskaa tällainen.
oot kuiva mormoonikäppänä joka pitelee komerossa kaverin pippelistä kaksin käsin kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709