Onko kellään kokemusta Dentway valkaisu- aineen tehosta?
dentway
21
30184
Vastaukset
- koklaaja
...ei ole kovin pitkäikäinen. Enemmänkin kyse on hampaiden maalaamisesta. Mutta tyydyttävästihän tuo on toiminut kun vaan jaksaa aineen kanssa pelata. Hampaat vihloo ainakin alussa ilkeesti, mutta sama oire on myös ammattilaisella teetetyssä käsittelyssä.
- kokemusta
Kiitos tiedoista. Oli melko järkkyä huijausta. En varman tilaa ainakaan ko.tuotetta enkä muutakaan. Taidan marssia hammaslääkärille.
- esmeralda
Tilasin dentwayn tuotteen ja luin sen jälkeen näit juttuja kauhulla. Mutta tuote on aitoa 22% karbamiidiperoksidia millä hammaslääkäritkin valkaisee. Ja se toimii todella. En siis ymmärrä miksi yhden ihmisen nettikirjoituksen perusteella aine olisi jotenkin erilaista kuin muut vastaavat..??
Onneksi en mennyt laservalkaisuun! Ainetta riittää vielä vuosiksi. Ja sitä saa ostaa lisää.- kantapään kautta
tarkistapaaka yrityksen yhteystiedot ja y-tunnus ym.. ei löydy mtn tietoja eikä eikä puh nrot toimi eikä ketään saa kiinni.. laskut kyllä tulee.. yrittäkääpä saada tuote kslain mukaan palautetuksi :)
- ASTUINPASKAAN
kantapään kautta kirjoitti:
tarkistapaaka yrityksen yhteystiedot ja y-tunnus ym.. ei löydy mtn tietoja eikä eikä puh nrot toimi eikä ketään saa kiinni.. laskut kyllä tulee.. yrittäkääpä saada tuote kslain mukaan palautetuksi :)
Mutta meilläpä mamma tilas kyseisestä puulaakista valkaisut ja niitä ei koskaan
saapunut,mutta lasku saapui.Lähetettiin kyselyitä ja lopulta perumisia.Ensin osasivat suomea,sitten kieli muuttui englantiin ja lopulta meni vissiin kirjoituskyky.
Meni monta kuukautta ja kas,Intrum Justitia muistaa meitä terveisillä kyseiseltä
firmalta.Onneksi on ne sähköpostit tallella kun ties tätä odottaa.Hyvin näköjään hoitaavat asiat ja selvittely onnistuu.....??
Eli rahat pois jne.Tuotteesta ei osata sanoa ku ei oo kokeiltu. - nanananaannaaa
kantapään kautta kirjoitti:
oon ite kattonu kans noita eri vaihtoehtoja... sellanen ku smilefresh.net on näkäjään kotimainen (ainaki sivuilta löytyy se suomalainen y-tunnus). Hinnatki paremmat ku dentwayllä... taidan tilata tuolta... vai onko kokemuksia?
- keltahammas
Itse tilasin tuota ainakin koska siinä on 22% valkaisu ainetta ja samaa mitä hlääkärit käyttävät! toinen syy oli että se oli niin halpaa.. ja netistä luin juttuja niin vaikutti ainakin että toisilla on toiminut hyvin ja valkaisu kestänyt ja muutamia on taas kenellä on toiminut mutta vaikutus on jäänyt lyhyeksi.. katsotaan miten minulla käy..
Olisi kiva tietää miten se sulla toimii. Itsekin haluaisin kokeilla sitä mutta en ole tullut sitä vielä tilanneeksi kun siitä on erilaisia kokemuksia.
- kokeiltu on
paapa kirjoitti:
Olisi kiva tietää miten se sulla toimii. Itsekin haluaisin kokeilla sitä mutta en ole tullut sitä vielä tilanneeksi kun siitä on erilaisia kokemuksia.
Kyllä itse aine on tehokasta, jos sulla on ne hammaslääkärin tekemät lusikat. Itse tilasin mömmöä ja toimi hyvin. Eikä se Dentwayn aine nyt niin edullista ole. Hammaslääkäristä itse mömmöä saa kai jopa halvemmalla. Se, mikä hammaslääkärissä maksaa ovat juuri ne lusikat, jotka ensi kerralla tehdään ja jotka valkaisussa ovat kaiken perusta (tämän jälkeen ostat tietty aina vain pelkkää valkaisuainetta). Ne tee-se-itse-lusikat, jotka Dentwaylta saat ovat niin huonot, että aineeseen sekoittuu sylkeä, jolloin aineen teho katoaa.
- mjauza
on kokemusta dentway hamp.valk.aineesta, toimii mutta ei tule semmonen "yliluonnollisen valkoinen hollywood hymy", luonnollisen valkoiset hampaat.
- mulle
Toimii! Tilasin ensimmäisen kerran n. vuosi sitten, tänään tilasin ainetta lisää;-)! Jo muutaman kerran jälkeen hampaat ovat tosi valkoiset ja vaikutus kesti ainakin mulla n.6kk, edellisen kerran valkaisin heinäkuussa ja hampaani ovat vielä paljon valkoisemmat kuin ennen käsittelyä.
- kyllä toimii
Valkaisin ensin dentwaylla vaan yläleuan hampaat ja iso ero oli alaleuan hampaisiin. Kyllä toimii ja hampaat näyttää luonnollisen valkosilta. Tuntu vähä sähläyksellä ekan muotin kanssa mutta onneks ne aina lähettää yhen ylimääräsen niin sai kuiten kaks ihan hyvää muottia. Kärsivällisyyttä vaan valkaisussa niin tulee näkymään ero :)
- Miinu-Liisa
Mä oon kans joskus tilannut täältä Dentway.fi paikast ja kyllähän se ihan hyvin toimikin. Nyt löysin tämmösen valkoisethampaat.com ja hintaa on alle puolet tohon Dentwayhin verrattuna eli 39€ vaan maksaa sama paketti! Kolmesti oon käsitellyt nyt ja ihan samalla lailla näyttäis toimivan ku noi dentwaylta tilaamat aineet!
- haluan valkoiset hampaat
tilasin itsekin tuolta dentwaylta hampaiden valkaisu aineet ja olen nyt noin kuukauden käyttänyt tuotteita ja pitänyt ainetta yli tunnin aina suussa. Hampaisiini on vain tullut valkoisia läikkiä käsittelyn yhteydessä mutta muuten kyllä ovat pysyneet yhtä keltaisina. Olen tehnyt käsittelyä vain ylähampaisiin jotta näkisin eron, mutta näyttää siltä että hukkaan menivät rahat.
- miksei toimi...?
Hei,
Olen itsekin miettinyt tuota Dentwayn tarjousta, mutta koska itselläni on geneettisesti melko keltainen hammasluu, epäilen suuresti käsittelyn tulosta ja varsinkin pysyvyyttä.
Olen kerran kokeillut Hollywood Smileä, jolloin tulos oli tyydyttävä, mutta ei kestävä. Hampaita vihloi käsittelyn jälkeen silloin melkoisesti.
Sopiiko tiedustella, onko sinulla samanlainen tilanne hammasluun suhteen vai oletko onnistunut tummentamaan hampaat ahkeralla tupakoinnilla, kahvin ja punaviinin juomisella tms. ja yrität nyt palauttaa alkuperäisen valkoisemman värin...? - Liian luottavainen
Ostin tuota kamaa ja muotit ja yritin hommaa tosissani, mutta se nyt ei vaan toimi! Muotit ovat surkeita, aine ei tehoa, hampaiisin tulee pieniä hirveän näköisiä valkoisia pilkkuja sinne tänne eli tämä litku ja menetelmä on aivan hirveetä huijausta!
- Filadelfia
Liian luottavainen kirjoitti:
Ostin tuota kamaa ja muotit ja yritin hommaa tosissani, mutta se nyt ei vaan toimi! Muotit ovat surkeita, aine ei tehoa, hampaiisin tulee pieniä hirveän näköisiä valkoisia pilkkuja sinne tänne eli tämä litku ja menetelmä on aivan hirveetä huijausta!
Itselläni on hammaslääkärissä teetetyt muotit ja 40% ainetta. Kaiken a ja o on oikea levitys - aine kannattaa sivellä huolellisesti haluttuihin hampaisiin huulipunapensselillä. Jos ikeneen joutuu ainetta, se pitää puhdistaa pois vanupuikolla. Itselläni on luonnostaan todella keltainen hammasluu, ja hampaani ovat valkaistuneet luonnollisen valkeiksi. En käytä (enkä ole koskaan säännöllisesti käyttänyt) mitään hammasta värjääviä aineita. Valkaisukuurin aikana kannattaa jättää kaikki värjäävät aineet pois, samoin joksikin aikaa valkaisun jälkeen.
Kaikkein kriittisin vaihe valkaisussa on juuri tuo levitys. Ennen laittelin aineen muotteihin suoraan ruiskusta, ja eihän siitä mitään tullut, tulos epätasainen. Nyt sivelen aineen suoraan hampaisiin, laitan muotin ja varmistan vielä vanupuikolla ettei ainetta ole ikenillä. - Kamaha
Filadelfia kirjoitti:
Itselläni on hammaslääkärissä teetetyt muotit ja 40% ainetta. Kaiken a ja o on oikea levitys - aine kannattaa sivellä huolellisesti haluttuihin hampaisiin huulipunapensselillä. Jos ikeneen joutuu ainetta, se pitää puhdistaa pois vanupuikolla. Itselläni on luonnostaan todella keltainen hammasluu, ja hampaani ovat valkaistuneet luonnollisen valkeiksi. En käytä (enkä ole koskaan säännöllisesti käyttänyt) mitään hammasta värjääviä aineita. Valkaisukuurin aikana kannattaa jättää kaikki värjäävät aineet pois, samoin joksikin aikaa valkaisun jälkeen.
Kaikkein kriittisin vaihe valkaisussa on juuri tuo levitys. Ennen laittelin aineen muotteihin suoraan ruiskusta, ja eihän siitä mitään tullut, tulos epätasainen. Nyt sivelen aineen suoraan hampaisiin, laitan muotin ja varmistan vielä vanupuikolla ettei ainetta ole ikenillä.Niin olikos jollakin kokemusta tosta valkoisethampaat.comista?
Ja onko kellään hammaskorua? Mulla on ja kiinnostaisi tietää voiko se jotenkin vaurioittua valkaisussa??
- tatu
On kokemusta ja olen saanut ihan hyvät tulokset,ilman kalliita hammaslääkärivalkaisuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633