Poikaa kiusattiin

järkyttynyt

Tänään tuli UusiRauma-lehti, jossa Meri ja Marke pelastivat 13.v. pojan köysistä (kansan kanava "julmaa välinpitämättömyyttä")

Eli, Raumalla nuori poika oli lähtössä kotiin, kunnes vastaan tulivat pari 16.v poikaa,jotka sitoivat hänet liikennemerkkiin kaulasta alaspäin lahjanarulla "niin kireälle, ettei hän pystynyt liikuttamaan itseään yhtään. Kovalla pakkasella paleltumisvaara olisi ollut suuri jos apua ei olisi saatu ajoissa". Sen lisäks, jos poika ei olisi jaksanut seisoa, hän olisi vointu tukehtua.

Paikka oli oli aika vilkas, ja poika kertoi että moni autoilija meni ohi ilman että pysähtyisi auttamaan. (!!!!)

Shokki tilanteessa kun pelastajat olivat, niin unohtivat (pojan vastustelun takia) tehtä rikosilmoitus ja kertoa sillä tavalla vanhemmille. Taisivat myös unohtaa kysyä pojan nimeäkin.

Kiusaajat ovat rikosoikeudellisessa vastuussa.

Tämä tapahtui 29.1. ja kello n.19.45 aikaan.

Lue tästä:
http://www.uusirauma.fi/artikkeli.phtml?id=15207
www.uusiraua.fi ->kansan kanava

---------------------------------------

Toivoisin, että tuo poika kertoisi jollekulle. Kiusaaminen on niin väärin! Pitäisikö nostaa rangaistusta? Alentaa ikärajaa?

Itse olen ihan järkyttynyt, kun miettii että jos moni autoilija on mennyt ohi, mikä taas merkkaa sitä, että autoilijat ovat olleet aikuisia, joten kyllä heitän pitäisi huomata pojan!

Mikä ihmee juttu tätä maailmaa vaivaa ku ei edes pysähtytä auttamaan? Ihmisten liukastumisista ovien avamiseen! Onko kaikilla niin kiire: "kyllähän joku tuota auttaa, mutta mulla on nyt sika kiire".

2

362

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peacemaker

jos lastasi kiusataan niin kuin minua aikoinaan.
      ei auta poliisit, ei opettajat, ei mikään muu kuin sinä isä itse.
      Pesäpallomaila,sinä ja kiusaajan isä.
      ainoa tapa on muiluttaa kiusaajan isää.
      ensin sanoin ja sitten teoin. Oma isäni ei aikoinaan juuri noteerannut asiaa joten asia on hoidettu näin jälkikäteen kasvaessani pitkäksi
      lihaskimpuksi. joka kiusaajasta on hakattu paskat
      pihalle. omia lapsiani EI KIUSATA sen TAKAAN

• Tarx

Olin kiusattuna peruskoulussa ala-asteelta lähtien. Ylä-asteelle päästyäni vedin kiusaajille turpiin yksi kerrallaan. Sen jälkeen uskoivat vahvempaa ja lopettivat.

Yksi vanhempi jannu on vielä listalla.

Tekussa aikuiset miehet alkoivat myös kiusata minua - se oli lähinnä suusanallista pilkkaamista. Ne nyt oli tietty itseäni huomattavasti isompia, joten en vastannut väkivallalla. Tein läksyni itse enkä ostanut valmiita vastauksia kuten he. Erästä pienempää vänkääjää vedin turpiin oppitunnin alussa kaikkien läsnäollessa ja siihen loppui isompienkin kiusaaminen.

Hommassa tärttee olla sopivasti teatteria, jotta kiusaajat alkavat pelkäämään oikein kunnolla. Siitä alkaa tasavertaisuus ja keskinäinen kunnioitus. Tarvitaan kunnon islamin kostohenkeä. Pahuutta ei hyvällä voiteta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      49
      4143
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      66
      3803
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      70
      3328
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      96
      3230
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      94
      2227
    6. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      2138
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1999
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      36
      1989
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      38
      1969
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1874
    Aihe