täällä monissa puheenvuoroissa painotetaan ja myös Matti Vanhanen painottaa kauppasuhteita eli rahaa tässä länsimaisen perusarvon eli sananvapauden ja islamilaisen uskonnon kunnioituksen välisessä kiistassa.
Siksi Matti Vanhanen lähtee Kuwaitiin tekemään kauppoja puolustusteollisuudellemme.
Tanskan pääministeri Anders Fogh Rasmussen on eri linjoilla. Hän painottaa länsimaista sananvapautta.
Minä olen Tanskan pääministerin linjoilla.
Ainut arvo raha?
3
126
Vastaukset
- Gabriel
Islamilaisissa maissa halvennetaan ja uhkaillaan länsimaita.
Länsimaissa on länsimainen kulttuuri. Muslimimaat eivät voi edellyttää, että länsimaissa noudatetaan islamilaista sananvapautta.
Länsimaissa on rangaistukset Jumalanpilkasta.
JyllandPosten tuomittakoon Tanskan lakien mukaisesti. Siihen ei ole kellään muslimimaan kansalaisella mitään sanomista!- asiaakin
täällä.
Sanoisko, samaa mieltä. - voipi
Voisi kuitenkin olettaa, ettei länsimaissa halveerattais virallisella tasolla muslimimaiden pyhiä arvoja jos olettaa kuitenkin olevansa jonkunlaisissa kauppasuhteissa heidän kanssaan.
Tyhmä Tanska!
Tyhmä Rasmussen!
Tyhmä palstan tyhmät!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614659Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal954365- 733815
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963737Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1182772- 352558
- 372462
- 242439
- 382439
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232304