Voi että on hullua porukkaa!

ulkopuolinen.

:D :D

19

976

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juntti

mää varotan teitä.Hulluus saattaa tarttua.
      Elekää oloko niin ylypeitä.

• oletko olemassa

Täällä osa porukasta on hulluja kuin pullosta tulleet. Toiset hullut vielä vastailevat. Tai hullu itse vastailee itse omiin kirjoituksiinsa. Onko mitään järkeä vastata etsintäkuulutukseen, joka ei koske itseä tai josta itse ei tiedä mitään?

• juntti

tämä palsta taitaisi muuttua todella hiljaiseksi, jos niin kävisi.Olisi kyllä tosi aneemista meininkiä.Kuinkahan moni Suomen kansalainen löytäisi täältä itsensä ja kuinkahan moni tätä edes seuraa? Tuskin kovinkaan moni.

• nyt niin

hullu ole, jos vastaa niin tietää jotain. Mutta mitä, sitä eivät tiedä muut kuin vastaaja!!!!!!!!!!!! Hullua on morkata toisia jos ne tekevät jotain kivaa..miksi ei saisi olla hauskaa..

• järkeä.

Voi vain haukkua vieressä sopivasti :D Sen hyödyn löydät varmaankin siitä viestistä.

• juntti
        nyt niin kirjoitti:

hullu ole, jos vastaa niin tietää jotain. Mutta mitä, sitä eivät tiedä muut kuin vastaaja!!!!!!!!!!!! Hullua on morkata toisia jos ne tekevät jotain kivaa..miksi ei saisi olla hauskaa..

usein varsinainen PERISYNTI.Sen todella olen huomannut.

• niin väärin
        juntti kirjoitti:

usein varsinainen PERISYNTI.Sen todella olen huomannut.

sitä pitää harrastaa salassa. Ettei kukaan tule kateelliseksi.

• juntti
        niin väärin kirjoitti:

sitä pitää harrastaa salassa. Ettei kukaan tule kateelliseksi.

olen huomannut sen, että joillakin ihmisillä potuttaa pahasti silloin kun pidän itse hauskaa.
        Tulevat vissiin kateelliseksi.Se on kai heiltä itseltään pois.

• siitä
        juntti kirjoitti:

olen huomannut sen, että joillakin ihmisillä potuttaa pahasti silloin kun pidän itse hauskaa.
        Tulevat vissiin kateelliseksi.Se on kai heiltä itseltään pois.

aina saa kuulla kommentteja jos itse nauraa.. Mikä nyt on niin hauskaa? jne.. kyllä seki potuttaa.

• juntti
        siitä kirjoitti:

aina saa kuulla kommentteja jos itse nauraa.. Mikä nyt on niin hauskaa? jne.. kyllä seki potuttaa.

lukenut joskus, että suomalainen saa voimaa negatiivisista tunteista, toisin kuin muut kansat.
        Tämä on surullista.Olemmeko tosiaan näin surkeita?

• sitä on
        juntti kirjoitti:

lukenut joskus, että suomalainen saa voimaa negatiivisista tunteista, toisin kuin muut kansat.
        Tämä on surullista.Olemmeko tosiaan näin surkeita?

yhden ihmisen taistella koko kansaa ja käsityksiä vastaan. Mutta aina voi yrittää. Tai voihan sitä kokeilla josko amerikassa olisi hauskempaa, mutta itse en sinne menisi tietystä syystä, mikä on mielestäni siellä vielä huonommin kuin Suomessa.

• juntti
        sitä on kirjoitti:

yhden ihmisen taistella koko kansaa ja käsityksiä vastaan. Mutta aina voi yrittää. Tai voihan sitä kokeilla josko amerikassa olisi hauskempaa, mutta itse en sinne menisi tietystä syystä, mikä on mielestäni siellä vielä huonommin kuin Suomessa.

välitä niinkään Amerikasta, mutta olen ollut lapsuudestani saakka kosketuksissa yleensä ulkomaalaisiin.Täytyy sanoa, että he ovat paljon elämänmyönteisempiä ihmisiä, siltä tuntuisi.
        Luulen, että olen luonteeltani sellainen, että viihtyisin eri kulttuurissa paremmin, mutta rakastan syvästi täkäläistä luontoa enkä halua muuttaa tällä erää muualle.

• on hyvä ottaa
        juntti kirjoitti:

välitä niinkään Amerikasta, mutta olen ollut lapsuudestani saakka kosketuksissa yleensä ulkomaalaisiin.Täytyy sanoa, että he ovat paljon elämänmyönteisempiä ihmisiä, siltä tuntuisi.
        Luulen, että olen luonteeltani sellainen, että viihtyisin eri kulttuurissa paremmin, mutta rakastan syvästi täkäläistä luontoa enkä halua muuttaa tällä erää muualle.

oppia... uskon vaan että jos sinne muuttaisi pysyvästi niin saattaisi olla vaikeampaa kuin olisi kuvitellut, mutta olisihan se varmaan mukava köllötellä auringossa päivät pitkät ja uida lämpimässä vedessä.. mutta pakkohan se on todeta että elämästään saa aika lailla sellaisen kuin haluaa.. että suomessakin voi elää tyytyväisempänä jos valitsee oikein.

• juntti
        on hyvä ottaa kirjoitti:

oppia... uskon vaan että jos sinne muuttaisi pysyvästi niin saattaisi olla vaikeampaa kuin olisi kuvitellut, mutta olisihan se varmaan mukava köllötellä auringossa päivät pitkät ja uida lämpimässä vedessä.. mutta pakkohan se on todeta että elämästään saa aika lailla sellaisen kuin haluaa.. että suomessakin voi elää tyytyväisempänä jos valitsee oikein.

Näin se on.Mutta yhden asian olen oppinut.
        Mikäli mahdollista, niin ilkeitä ihmisiä koetan vältellä parhaani mukaan.

• ku tää on
        nyt niin kirjoitti:

Katos, tämä ei ole hauskanpitopalsta vaan etsintäpalsta. Sinä yrität tuhota tätä palstaa ja pilata kaiken tunkemalla itseäsi joka paikkaan koska se on sinun milestäsi haskaa. Sairasta se on.

• Juntti & Juntti
        juntti kirjoitti:

Näin se on.Mutta yhden asian olen oppinut.
        Mikäli mahdollista, niin ilkeitä ihmisiä koetan vältellä parhaani mukaan.

Tässä on malliesimerkki hullun yksinpuhelusta.

• mun mielestä
        Juntti & Juntti kirjoitti:

Tässä on malliesimerkki hullun yksinpuhelusta.

kaksi osallistujaa, vaikkei saisikaan vastata mitään.

• niihpä...

mutta mikä kaikkein hulluinta,kukaan ei huomaa sitä,paitsi tietysti ulkopuoliset.

• Kaija

että tällä on se viimeinen toivo löytää hänet joka valtaa mielen, vie ajatukset.. Harmi vain että se periaatteessa voi olla meistä ihan kuka tahansa voi olla juuri "hän".. tummatukkainen ja ruskeat silmät.. Vaaleat lyhkäset hiukset.. laiha.. paksu.. J... K... K.M... Aivan hassua :)Ollaan niin salaperäisä ja silti halutaan löytää SE OIKEA :)

Kirjoittakaamme tuntomerkkejä niin että se jota haemme löytyy, eipä jää epäselväksi!

Onnea kaikille etsijöille!

Itse olen hyvin värikäs (vihreää, punaista, keltaista) ja eläväinen (ääneni kuuluu kauas ja minut kuullaan), paras tuntomerkkini on pitkä, musta käyrä nokka josta pieni pala puuttuu oikealta puolelta! Mielelläni lennän paikasta toiseen (en oikein pidä yleisitä kulkuneuvoista) ja olen hyvin paljon maailmaa nähnyt.... Viimeksi minut nähtiin Kauhajoella.

*haliiiiiiii kaikki pitkillä siivillä*

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      96
      2191
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      45
      2142
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1855
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1380
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      90
      1326
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1130
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      62
      1093
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      68
      969
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      920
    Aihe