kirjoitin tänne aiemmin...ja hups. olipas vastaanotto. Jumalauta, olisi varmaan pitänyt korostaa että olen pitkässä parisuhteessa ja reippasti yli 20 ja ihan kumin kanssa toimittu mutta tämä pettänyt ( siis suomeksi sanottuna HAJONNUT ) ja kuka saatana nuita pillereitä nyt mielellään söisi kun koko keho menee sekaisin moisesta hormonimäärästä. Mutta siis tämä viesti vaan siksi että.. en ehkä toista kertaa tälläiseltä palstalta mitään kysy. Noh, tämä vastaanotto ei ollut yllätys mutta joku roti.
Ja raskaana ei luojan kiitos olla :) pillerit toimi ja toivottavasti kumit toimii paremmin jatkossa. pillereitä (ehkäisy) en aio syödä, en tarvitse lisää jännitystä elämääni.. niitäkin siis kokeillut.
näin siis kirjoitin:Otin n. viikko sitten jälkiehkäisypillerit ( viimeksi n.4kk sitten ) vahingon takia. Viimeksi minulla tuli ns.kahdet menkat kk:ssa. kaksi viikkoa oli väliä ja kun otin pillerit niin parin pvän päästä alkoi menkat taas. Mutta, nyt näitä menkkoja ei ole tullut ? Onko tässä kenties huolestumisen aihetta vai voiko pillereiden vaikutus/oireet vaihdella samalla ihmisellä? Tulipas sekavasti.
jälkiehkäisy
2
290
Vastaukset
- sekaisin
Siis nytkö sinulle ei tullut pillereiden ottamisen jälkeen "ylimääräisiä" menkkoja? Mutta "normaalit" menkat ovat nyt tulleet ajallaan vai puuttuvatko nekin?
Enivei, jälkiehkäisypillerit voivat aiheuttaa tosiaan vuotohäiriöitä ja pistää kierron ihan uusiksi eikä ihmiselimistö mikään kone ole, kyllä minun mielestäni on ihan normaalia, vaikka ne eivät prikulleen samalla tavalla joka kerta vaikuttaisikaan.
Siis jos raskaustesti on näyttänyt negatiivista ja "normaali"menkat ovat tulleet, niin ei kai tässä mitään ongelmaa sitten ole. Jos vielä seuraavallakin kierrolla kaikki on normaalia, niin no problem.
Jos taas näitäkään menkkoja ole tullut, niin raskaustesti uusiksi - minä suosisin verikoetta ennemmin, ja ainakin sitten, jos perusapteekkikama taas näyttää negatiivista eikä menkkoja vaan kuulu. Samalla voikin sitten kysäistä lähetteen antaneelta hoitajalta/lääkäriltä, että mikä muu voi olla syynä. - Aikuinen jälkiehkäisijä
Eipä se jälkiehkäisyn käyttö todellakaan tarkoita sitä, että olisi toheltanut ilman kumia ja noin suunnilleen alaikäisenä. Ite olen kohta 30 ja niin vain piti jälkiehkäisyyn turvautua, koska kumi meni rikki. Eikä sitä kumia mitenkään raavittu, samalla "kohtelulla" turvallisesti käytetty kymmeniä kumeja. Vastuullinenkin seksikäyttäytyminen tekee joskus tepposet. Onneksi apteekki auttaa, ettei tarvitse lääkäriin siinä hädässä jonottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403711Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333304- 692918
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912760- 351778
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811739- 241589
- 281537
- 291519
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231514