Tämäkö tervettä oppia?

Kadotettumies...

Lähetetty: 14.05.2004 17:30 Viestin aihe: VOIKO USKOVASSA OLLA DEMONI?

--------------------------------------------------------------------------------

suom. RebekkaVOIKO USKOVASSA OLLA DEMONI? Bob Larson Tammikuu 2004

Onko sinulta koskaan kysytty tuota kysymystä? Minä olen vastannut tuohon kysymykseen tuhansia kertoja oman palvelustyöni puitteissa. Vaikka miten monta kertaa vastaisin, ihmiset aina vain uudestaan sitä kysyvät. Siihen on muutamia syitä.

Ensinnäkin tavanomainen kristillinen logiikka sanoo, ei voi olla totta! Toiseksi, tämänkaltaisten palvelustehtävien kuten tämä meidän on, arvostelijat lyövät vastustavilla sanoillansa lakkaamatta.

Nämä ‘asiantuntijat’ eivät ole itse koskaan ajaneet ainuttakaan demonia ulos. Siksi ihmettelen, mistä heillä on kaikki vastaukset asian tiimoilta.

Voiko uskovassa olla demonia? Aihe tuli kirkkaasti esille äskettäin pitämässämme konferenssissa eräässä seurakunnassa. Toisena kokousiltana Herra johdatti minut rukoilemaan erään naisen puolesta joka istui etupenkkirivissä. Kun lähestyin häntä, minä tunsin että hänessä oli demoneita.

Mutta olin vastahakoinen palvelemaan häntä. Miksi? Hänen pukunsa rinnassa oli kiinnitettynä lappu, jossa luki: pääsielunhoitaja.

Christine oli johtava esirukoilija tässä kirkossa. Joka ilta, ennen kuin ihmiset saapuivat kirkolle, hän käveli kirkon käytävillä rukoillen jokaisen penkkirivin puolesta. Hän anoi että Jumalan voimat tulisivat ja taistelisivat pahuuden voimia vastaan Jokainen joka kävelisi sisälle tuosta ovesta, olisi sen voitelun kohteena, jonka hän kutsui alas taivaasta. Miten hänellä voisi olla demoni sisällään?

Mutta sillä sekunnilla, kun voitelin hänet öljyllä, hänen ruumiinsa jäykistyi ja ääni hänen sisältään sanoi: Mikä sinä luulet olevasi? Miksi olet tullut tänne meitä häiritsemään?

Christine oli mahtava Jumalan nainen, mutta hänen kaunis käytöksensä kätki koko elämänajan haavat, jotka olivat peräisin hänen lapsuudestaan. Hän oli avioton lapsi, ja hänen isänsä tahtoi hänet abortoitavaksi. Hänen isänsä näin hylkäsi hänet ja tämä henkinen hylkääminen työnsi hänet saatanan haltuun.

Puhuttelin saatanaa: Milloin sinä meni Christineen? Minä vaadin saada tietää! Hän on ollut minun jo kauan aikaa, siitä asti kun hän oli kaksi vuotta vanha, sanoi demoni.

Miksi menit häneen kun hän oli kaksi vuotias?

Demoni kohautti olkapäitään: se oli aika, jolloin hänen tunnemaailmansa oli kaikista haurain.

Useimmissa demonien ulos ajamisissa haluan tietää, mikä sen nimi on. Tässä tapauksessa olin tosi hämmästynyt vastauksesta: Kun paha henki antoi nimensä, ilme Christinen kasvoilla muuttui dramaattisesti. Hänen pehmeä olemuksensa, joka normaalisti heijasti Kristuksen rakkautta, muuttui inhottavaksi ja hänen silmänsä kapenivat ja tummentuivat. "Minun nimeni on Puhdas Paha", se demoni sanoi. "Minä olen täällä lopettaakseni Jumalan voitelun hänen elämässään ja estämässä ettei hän tule olemaan täysin Jumalan käytössä."

Tein työtä Christinen kanssa lähes yhden tunnin, palvellen häntä sisäisen parantumisen alueella sille pikku lapselle joka oli kaksi vuotta vanha, kun demoni meni häneen. Autoin häntä vahvistumaan uskossaan. Lopulta ‘Puhdas Paha’ niminen demoni tuli ulos hänestä hirvittävällä huudolla Christinen pudottauduttua polvilleen. Kun hän nousi siitä ylös, hänen kasvonsa loistivat niin kuin enkelin kasvot. Hänet oli nyt vapautettu vaeltamaan sitä Jumalan kutsumusta kohti ja voitelua kohti, mitä hänelle on varattu uudella tavalla. Christine oli kristitty. Jokainen kirkossa tiesi, että hän oli kristitty ja tunsivat hänen todistuksensa Herrasta. Itse pastorikin todisti että tämä nainen oli yksi hengellisimmistä ihmisistä hänen seurakunnassaan. Kuitenkin Christinessä oli demoni joka selkeästi ilmaisi itsensä koko seurakunnan edessä.

TOINEN TAPAUS

Kaksi iltaa myöhemmin, samassa kirkossa, olin juuri lopettamassa kokousta, kun Pyhä Henki ohjasi minut kävelemään kirkon takaosaan. Välittömästi huomasin miehen joka seisoi tuijottaen minua uhkaavasti. Hän kiristi hampaitaan ja päästi mörisevän kurkkuäänteen syvältä sisältään. Hän alkoi lähestyä minua uhkaavan näköisenä. ‘Kuka sinä olet’, vaadin tietää demonilta. ‘Minä olen murhan henki’ oli vastaus.

Minä tunsin tämän miehen. Hän oli Calvin niminen ja hän oli pääuhrinkantaja. Vähän aikaisemmin hän oli ohjannut uhrin keräämisessä. Hän ja hänen vaimonsa olivat aktiivisia kirkon jäseniä. Kuinka tämä uhrinkantaja oli saanut demonin itseensä?

Tunnin kestävän demonin ulosajon aikana sain tietää, että Calvin oli myös ollut isänsä hylkäämä. Hänen äitinsä kuoli pojan ollessa yhdeksän vuotias ja hänet lähetettiin asumaan setänsä luokse. Setä oli myös ollut lapsena väärinkäytösten kohde ja käsitteli Calvinia samalla tavalla. Mitä ikinä Calvin teki, setä oli hänelle aina julma. Calvinia hakattiin jatkuvasti metallisella jakoavaimella (metal wrench)niinkin pienistä asioista kun veden läikyttämisestä lattialle juomalasista. Lapsi Calvinin sisässä oli täynnä murhantäyteistä raivoa tuota setää kohtaan.

Calvin oli suurikokoinen mies valtavan suuret käsivarret ja lihaksikas keho. Murhan henki hänessä tuli raivon valtaan kun olin paljastanut sen olemassaolon jolloin Calvin iski minuun väkivaltaisesti useita kertoja. Kuusi aikuista miestä eivät kyenneet pitämään häntä kontrollissa. Kolme kertaa hän yritti hyökätä kimppuuni. Hän tarttui kiukkuisesti kiinni jaloistani ja vaatteistani. Vain Jumalan armosta ja Hänen pyhien enkeliensä suojeluksen takia ja siksi että käytin jalkojani nokkelasti, säästyin vakavalta loukkaantumiselta. Minun vaimoni katseli tätä etupenkistä rukoillen koko aika puolestani.

Lopuksi murhan henki oli ajettu ulos, ja iso Calvin lensi lattiaan tömähtäen. Hän makasi siinä muutaman minuutin kuin kuollut mies, ja sitten hitaasti nousi jaloilleen. Kyyneleet valuivat hänen poskilleen kun hänet oli vapautettu koko elämän ajan haudatusta vihasta pahoinpitelevää setäänsä kohtaan.

Calvin samoin kuin Christinekin olivat kristittyjä ja kaikki jotka näkivät hänen vapautumisensa, todistivat että Calvin oli Kristuksen todistaja. Kuinka voivat Calvin ja Christine olla dynaamisia kristittyjä ja silti heissä saattoi olla sisällä väkivaltainen ja murhanhenkinen demoni?

Molemmilla oli kaksi samankaltaista asiaa.

1. Heidän isänsä oli hylännyt heidät lapsena siten antaen saatanalle henkisen oikeuden hyökätä lastensa päälle.

2. Demonit eivät täydellisesti voineet kontrolloida heidän elämäänsä. Mutta heidän elämänsä oli sidottua siinä määrin etteivät he voineet päästä täyteen Herran voiteluun uskon vaelluksessaan.

Demonit olivat piilossa, niitä ei kukaan uhannut, joten ne odottivat oikeaa aikaa hyökätäkseen.

Olivatko Christine ja Calvin tässä tilassa matkalla taivaaseen? Ehdottomasti! Olivatko he todella pelastuneita ? Totta kai! Olivatko he täyttämässä elämässään Jumalan tahtoa sellaisena kun Jumala sen oli heitä varten ajatellut? Ei, koska demoni esti sen.

Tämä vapauttaminen ei pelastanut heitä. Heidän Jeesuksen Kristuksen veren tunnustaminen oli sen jo tehnyt. Heidän henkensä oli lunastettu, mutta heidän sielunsa (mieli ja tunteet) olivat sidottuja. He eivät kyenneet toteuttamaan täyttä kutsumustaan Herrassa.

Toivon että meillä olisi ollut videokamerat käytössä tuona iltana. Mutta ne eivät olleet. Mutta tämän kokemuksen jälkeen olin entistä päättäväisempi tuomaan sen sanoman esille, että joillakin uskovaisillakin saattaa olla demoneita. Kutsu sitä sitten vaikka painostukseksi, pakkomielteeksi, ahdistukseksi, riivatuksi,

tai miten tahansa niitä haluatkin kutsua, mutta demonit ovat todellisia ja ne asuvat jossakin sielun alueella.

Olemme tehneet videon nimeltä: Kuinka kristityllä voi olla demoni. Se on hätkähdyttävä. Siinä kuulet minun opettamistani aiheesta. Näet myös nuoren miehen joka on raamattukoulun oppilas, jossa ilmenee demoni, voimallinen, suvun kirouksesta johtuva. Näet siinä nuoren miehen joka tunnetaan elävänä kristittynä, mutta kuitenkin kiroaa ja häpäisee Jumalan (meidän piti pahimmat kiroukset jättää pois). Hänessä oli demoneita koska oli suvun kirous veriliitto alkaen 25 sukupolvea taaksepäin! Hänen johtava demoni Jumalan pilkan henki. Joka tämän videon katsoo, tulee aivan varmasti vakuuttuneeksi siitä, että kristityillä voi olla demoneja.

Sinun tulee tietää totuus tästä asiasta, koska ystävät ja sukulaiset, joita sinä rakastat, saattavat olla sidottuja, aivan samalla tavalla kuin Christine ja Calvin. Jumala voi käyttää sinua vapauttamaan heidät.

Tämä video olisi hyvä kaikkien uskovien nähdä. Saata tieto eteenpäin, mitä tulee saatanan salaiseen aseeseen, demonisidonnaisuuteen, jota se käyttää niiden kohdalla joilla on ollut elämässään syvä trauma ennen uskoon tuloaan.

Vain harvat ovat halukkaita koskettamaan tällaista aihetta. Oletko sinä kuullut pastorisi opettavan tästä aiheesta? Oletko sinä kuullut kenenkään radio evankelistan tai televisio evankelistan ottavaan voimakkaasti kantaa tässä asiassa? Vain harvoilla on rohkeutta. Sen vuoksi sinun ja minun on tehtävä kaikkemme, minkä voimme saadaksemme sanoma eteenpäin ja vapauttaa kristityt paholaisen vallasta vapaaksi.

Meidän palvelustehtävämme on antautunut sielujen voittamiseen. Mutta pidämme myös tärkeänä että kristityt saavat elää vapaudessa ja Kristuksen voimassa. Sen vuoksi me olemme Jumalan armon avulla istuttaneet enemmän kuin 100 parantamis_ ja vapauttamistiimiä ympäriinsä Pohjois Amerikassa.

Sen vuoksi me olemme pystyttämässä Hengellisen vapauden kirkkoja, jotka ovat liittyneinä meihin täyttääkseen sen Kristuksen lähetyskäskyn saarnata evankeliumia, parantaa särkyneitä sydämiä, vapauttaa vangitut. Luukas 4:18 etc.

Tee mitä Jeesus teki

Bob Larson

MIKÄ ON DEMONI?

Pelkän nimen maininta saa mieleen irvokkaita pimeyden olentoja, joilla on torahampaita, eläimen sorkat,

selkä kyttyrässä turmeltuneisuuden painosta. Monet riivatut väittävät nähneensä sellaisia olentoja. Kuitenkin, meidän luonnolliset silmät eivät voi niitä nähdä. Ne ihmiset jotka ovat antanet itsensä salatieteisiin, eli okkultismiin, ovat voineet nähdä verhon taakse tai heillä on demonien aiheuttamia näkyjä.

Joissakin tapauksissa kun demoni on ilmestynyt sitä ulos ajettaessa, uhri on kuvannut sen demonin olleen erittäin kauniin näköinen. Tämä muistuttaa minua siitä mitä apostoli Paavali sanoo varoituksena korinttilaisille 2 Kor.11:14 Kun se käy saatanan etujen saamiseksi, demoni voi muuttaa itsensä valkeuden enkeliksi.

Mutta tämä näkyvä demonin muoto ei sano mitään sen todellisesta luonteesta, langenneitten enkelien luonteesta. Sekä maallinen että uskonnollinen historia on täynnä viittauksia demoneihin, ne ovat siis tunnettuja molemmilla puolilla. Muinaiset ihmiset jotka eivät olleet kosketuksissa Pyhiin kirjoituksiin, pitivät demoneita suuressa taikauskoisessa arvossa. Kreikkalaiset uskoivat että demonit olivat kuolleitten pahojen ihmisten sieluja.

DEMONIT JA SAIRAUDET Bob Larson

Minä olen joutunut käsittelemään monenlaisia eri tautien demoneja, himon demoneja, aivohalvauksen demonista skitsofreniaan, heroiini riippuvaisuuden demonista pakonomaisen masturboinnin demoniin, kun olen ihmisiä niistä vapauttanut. Tällä en tahdo sanoa, että kaikki sellaiset pahuudet tai himonpuuskat olisivat aina demonista johtuvia. Enkä väitä, että ihminen jolla on henkistä heikkoutta tai tunnealueen ongelmaa tai fyysistä heikkoutta, olisi demonin kontrollissa.

Kuitenkin sielunhoidollisessa neuvonnassa olen oppinut kokemuksesta, että demonit voivat saada aikaan sekä fyysistä sairautta ja epänormaalisuutta, ja ne myös rohkaisee uhriaan normaalista poikkeavaan jopa harhaiseen käytökseen. Esimerkiksi demoni on voinut tietää jostakin henkilöstä että hänellä on geenillisesti heikkoutta alkoholiriippuvuuteen. Demoni houkuttaa tämän ihmisen alkoholin ylisuureen käyttöön. Kun se sitten saattaa ihmisen riippuvaisuuteen se alkaa esittelemään sairauden oireita. Toisin sanoen oireita voi olla demonin aiheuttamana, ilman että todellista sairautta onkaan. Niin ollen on vaikea tietää, mikä on todella sairautta ja mikä oire on demonin valhetta.

Fyysisen sairauden kohdalla demoni voi matkia todellisen sairauden oireita. Se vaikuttaa psyykkisesti ja neurosensori toimintoihin tai kiihdyttää oireyhtymän oireita kunnes demonin vaikutusta ei enää huomaa itse taudin oireista. Esimerkiksi anorexian demoni voimistaa uhrinsa itseä inhoavaa itsetuntoa, niin pitkälle että ruuan karttaminen voisi olla yhtä aikaa sekä psyyken että demonin aiheuttama ilmiö.

Sielunhoitaja, jonka tulee erottaa se, mikä on tullut demonin manipulaatiosta, mielen ja tunteiden alueella. Samoin on huomattava psykologiset häiriöt ja täytyy tarkasti osata erottaa mikä on luonnollista lähteistä peräisin ja mikä on demonista, yliluonnollista, joka vaivaa taudin uhria.

Koskaan tauti ei ole demoni, mutta demoni voi saada aikaan sairauden ja demoni voi antaa tautioireita taudista jota ei ole. Oikea lääketieteellinen tieto, hengellinen näkökyky, ja tunnollinen uhrin tilan hoitaminen aina tulee johdattamaan auttajan oikealle tielle, niin että mahdollinen demoni ajetaan ulos, ja niin demonin uhri vapautettuna saa aloittaa alusta, ja hengellinen ja fyysinen hyvinvointi alkaa.

MITEN DEMONIT VARASTAVAT UHRILTAAN?

Kun Jeesus sanoi että saatana varastaa, voisit päätellä että tämä viittaa varastamisen ja vandalismin tekoihin yksinomaan. Niin voisi olla, mutta saatanalla on monia tapoja varastaa. Hän varastaa puhtauden koskemattomuuden seksuaalisilla houkutuksilla, hän varastaa toivon jättäen jäljelle rikkoutuneet unelmat. Saatana vie kyvyn erottaa hyvän pahasta ja ryöstää uskon Jumalaan ja Hänen Sanaansa.

Suurin tuho mitä saatana tekee, on usein näkymättömissä, kuten on niissä tapauksissa, missä demoni ryöstää ihmiseltä hänen terveen itsetuntonsa. Olen käsitellyt ihmisiä, jotka demonien ollessa kontrollissa, ovat tunteneet halua tehdä hirvittäviä tekoja. Pyhäkoulun opettaja meni juomajuhliin hummaamaan. Nuori yksinäinen nainen harjoitti irrallista seksiä tuntemattomien miesten kanssa. Kotiäiti otti vaarallisen annoksen huumeita. Eräs nuori mies kertoi että hän tuli pois transsitilasta, ja tajusi että saatanallisen kultin jäsenet olivat käyttäneet hänen ruumistaan perverssiin seksiin hänen ollessa täysin siitä tietämätön. Vaikka hän ei ollut suoraan vastuussa toisten teoista, hän siltikin koki häpeän. Tämä aiheutti hänelle omanarvon tunteen alentumista.

Saatanan tuhoaminen on täydellistä silloin kun ihminen ei enää osaa nähdä maailmaa Jumalan silmin. Puhtaus on mennyttä. Moraalin tunto haurastuu ja nautinnot vääristyy. Saatanan varastaminen ihmissuhteissa on silloin saavutettu, kun suhteet hajoavat, ja kun riivattu on pantu eristyksiin kärsimään yksinänsä, useinkin ainoana ajatuksena tehdä itsemurha.

VOIKO IHMISESSÄ OLLA DEMONI ILMAN ETTÄ HÄN ITSE TIETÄÄ SITÄ

Tämä on tärkeä kysymys kun ajatellaan vapauttamista. Vastaus on kyllä. Ihmisessä voi olla demoni, vaikka hän ei tiedä sitä itse. Tosiasiassa, kun ihmiset kysyvät minulta, onko heissä mahdollisesti demoni, heidän kysymyksensä on jo merkki siitä ettei heissä ole demonia.

Demonit voivat kokea velvollisuudekseen antaa minulle haaste, kun rukoilen henkilön kanssa, niin normaalisti ne eivät mainosta läsnäoloaan jos ne eivät koe olevansa vaarassa.

Jotkut jotka ovat riivattuja, tietävät että heissä on demoni, koska he ovat nähneet niitä. Nämä ihmiset tavallisesti tulevat sellaisista taustoista, missä on harrastettu okkultismia ja missä tiettyjä demoneita on kutsuttu ja on ilmestynyt pyynnöstä. Jotkut voivat tietää että heissä on demoneita, koska he kuulevat ääniä päässään. Jotkut yksilöt voivat kuulla jopa demonien välisiä keskusteluja. Toiset ihmiset menettävät ajantajun koska demonit on panneet heidät transsitilaan, ja he ihmettelevät voiko sellainen amnestia olla seurausta pahan hengen läsnäolosta. (Äänien kuuleminen ja ajantajun menetys voivat olla oireita myös ilman demonin läsnäoloa persoonallisuuden jakautumisesta, mielenterveysongelma.)

Yleensä ihminen jossa on demoni, tietää, että hänellä on vakavia henkisiä ongelmia, jotka ovat uhmanneet hänen kaikkia yrityksiään tulla paremmaksi. Hän on saattanut jopa ihmetellä, josko hänen ongelmiensa perimmäinen juuri olisi demoninen. Useimmat eivät ole koskaan vakavasti ottaneet huomioon sitä mahdollisuutta että he olisivat riivattuja.

BOB LARSON NEUVOO:

Mitä pitää olla läsnä kun ajetaan ulos riivaajat. Bob Larson

Ota raamattusi, ja merkitse ne paikat helposti löydettäviksi, mitä tarvitaan.

Mahdollisesti on hyvä olla erilaisia käännöksiä myös saatavilla. Raamatun hakusanakirja. Pyhä Henki voi tuoda mieleesi jonkun tietyn raamatunjakeen, taistelussa demonia vastaan ja silloin löytääksesi kyseinen kohta, sanakirja on tarpeellinen. Löydät raamatun kohdan helposti ja käytät sitä sanatarkasti.

Jos tämä riivaajan ulosajotaistelu on vaikea, niin uhri usein kokee erittäin suurta janoa. Joskus kevyt terveellinen välipala on avuksi sinulle itsellesi, jos olet ollut paastossa ennen tätä tapahtumaa.

Olen myös huomannut että on avuksi, kun on lähellä kasettisoitin tai levysoitin että voi kuunnella ylistysmusiikkia. Niitä käytetään silloin kun otat tauon vaikeassa taistelussa demonia vastaan. Ylistysmusiikki on kidutusta demonille ja sinulle ne ovat hetki Jumalan läheisyyden vahvistumiseksi sinussa.

Pidä huoli että vessatilat on lähellä käytettävissä, äläkä anna demonin uhria milloinkaan mennä yksin sinne, silloin kun ulosajo on kesken ja demonit on ärsytystilassa. Jos uhri on nainen ja ulosajamista hoitaa mieshenkilö, niin pidä huoli että on toinen nainen läsnä, joka voi auttaa jos uhrilla on tarvetta vessaan.

Uhri voi tuntea olonsa noloksi, mutta toisen henkilön on oltava lähellä, vaikka raollaan olevan oven takana (ei lukkoon), ettei hän jää sinne tuntikausiksi tai tee jotakin odottamatonta. Olen kokenut että kun demonit ovat ilmaisseet olemassaolonsa, ulosajon alettua, ja kesken kaiken uhri haluaa vessaan, demonit voivat pitää uhria vessassa tuntikausia transsitilassa ja siten keskeyttävät ulosajon viemisen loppuun. Tällaisen estämiseksi on oltava vartija lähellä.

Olen kokenut sellaistakin, että kesken ulosajon henkilö tahtoi vessaan ja demoni yritti saada uhrinsa tekemään itsemurhaa siellä. Monesti lääkekaappi on kylpyhuoneessa ja siellä on mahdollisesti saatavilla partakoneen teriä, saksia, tai muita teräviä esineitä. Demonit tahtovat lopettaa niiden ulosajamisen erilaisilla taktiikoilla jonka takia on vartioitava kaikkia pitkittymiseen tähtääviä yrityksiä.

MILLOIN HENKILÖSTÄ AJETAAN ULOS RIIVAAJA JA MINNE.

Bob Larson

Demonin läsnäolo henkilössä ei vielä tee tarpeelliseksi sen välitöntä ulosajamista. Jotkut kristityt

ajattelevat että jos demoni on ilmaissut olemassaolonsa henkilössä haastavasti, niin heti olisi tehtävä

vastahyökkäys. Tosi asia on se, että uhri ei aina ole valmis tähän. Ratkaisun tekemiseen tulee ottaa huomioon

seuraavaa: uhrin tahdonalainen halukkuus demonin ulosajamiseen, auttajan valmius hengellisesti, demonin heikentynyt ote uhristaan.

Kaikki riivatut eivät tahdo vapaaksi. Demonista riippuvaisuus, ja tilapäinen demonista tullut etu voi estää uhria etsimästä apua. Nekin jotka tahtovat tulla vapaaksi, eivät aina ole yhteistyöhaluisia vapautusprosessissa. Uhri on saattanut saada uhkauksia itseään kohtaan tai perhettään kohtaan.

Luottamus on iso asia. Luottaako demonin uhri auttajaansa. Luottaako uhri itse Jumalaan. Vapauden haluaminen on eri asia kuin halukkuus vapauteen. Uhrin oma tahto on hengellinen taistelukenttä tässä taistelussa. Jos uhri vähänkin perääntyy eikä tahdokaan vapaaksi, voi olla tappioksi ulosajossa.

Esimerkiksi, voi nousta esille asioita, joita pitää ensin hoitaa, kesken demonin ulosajamisen. Tämä on nyt se missä raamatullinen palvelustehtävä ja terve psykologinen ymmärtämys ovat yhdessä ja niiden kautta ymmärretään, miten sielun vamma vaikuttaa sieluun.

Hiljattain oli tapaus missä ajoin ulos demonia naisesta, ja sen yhteydessä sain tietää että hän oli isänsä sukurutsauksen uhri. Tämä nainen eli kieltäen sen. Hän tahtoi olla vapaa demoneista, mutta hänestä oli erittäin vaikeaa myöntää että isä, jota hän oli rakastanut niin syvästi, oli tehnyt häntä kohtaan sellaista väkivaltaa hänen ollessa nuori tyttö. Hänen haluttomuutensa myöntää isänsä häpeällinen teko tosiasiana, antoi demoneille oikeuden pysyä hänessä. Uhrin on myönnettävä tällaiset rikkomukset minkä kohteena ovat olleet.

Kun ajan demonin ulos, komennan sen menemään kuiluun. Joka kerta kun sen teen, demoni alkaa kerjäämään ettei sinne tarvitsisi mennä. Sinne minne ne eivät tahdo mennä, sinne minä komennan ne menemään.

Kun demonit on ajettu ulos, sinun tulisi kysyä vapautetulta miten hän tuntee nyt olonsa.

Seuraa häntä vielä jonkun aikaa, ja tee arviosi onko hän todella täysin vapaa. Hän saattaa tuntea olonsa ontoksi, koska paikka jonka demoni otti, on nyt tyhjä hänen sielussaan.

Yksi tapa tutkia onko demoni vielä jäljellä ihmisessä, on se, että rukoilee uhrille täydellistä Pyhän Hengen täyteyttä. Käsittele häntä nyt niin kuin Pyhän Hengen temppeliä. Pyhitä kukin kehon osa Herralle Kristukselle. Pyydä Jumalan näyttämään onko enää joku alue mielessä tai kehossa, mitä demoni saattaisi yrittää kontrolloida. Ota aikaa tehdäksesi hengellisen diagnostisen seuraamisen, kunnes näet voiton hedelmät täysin saavutetuiksi.

9

419

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

vaan jutut menee hullummaksi ja hullummaksi. Jospa menisitte seuraavan kerran niitä demoneita karkottamaan mielenterveystoimistoon.

• ja täysin

raamatullista oppia. Sinä olet kai taas joku luterilaispakana?

• asdfasdfasd

Sai taas lukea silmät pyöreinä kun hullut pyörii piirissänsä!

Demoneita... ei hyvänen aika. Saattaa tuollainen kyllä Raamatun mukaista olla, mutta ei, TERVETTÄ se EI ole.

Demoneita ei ole olemassakaan. On olemassa vilkas mielikuvitus, helppouskoisia ihmisiä, fantasiointiin alttiita persoonia (tunnetaan uskovaisille tyypillisenä persoonallisuushäiriönä nimeltä "fantasy prone personality") ja helposti suggestoituvia ihmisiä.

Luterilaiset ovat sentään sen verran täysjärkisiä, etteivät elä missään harhoissa! Ei kai valtio anna harhaisten ihmisten toimia lasten huoltajina? Jos hellarit uskovat laajemminkin tuollaisiin juttuihin, niin teiltähän pitäisi pakkohuostaanottaa lapset välittömästi!

• Ex-Baalinpalvoja
        asdfasdfasd kirjoitti:

Sai taas lukea silmät pyöreinä kun hullut pyörii piirissänsä!

Demoneita... ei hyvänen aika. Saattaa tuollainen kyllä Raamatun mukaista olla, mutta ei, TERVETTÄ se EI ole.

Demoneita ei ole olemassakaan. On olemassa vilkas mielikuvitus, helppouskoisia ihmisiä, fantasiointiin alttiita persoonia (tunnetaan uskovaisille tyypillisenä persoonallisuushäiriönä nimeltä "fantasy prone personality") ja helposti suggestoituvia ihmisiä.

Luterilaiset ovat sentään sen verran täysjärkisiä, etteivät elä missään harhoissa! Ei kai valtio anna harhaisten ihmisten toimia lasten huoltajina? Jos hellarit uskovat laajemminkin tuollaisiin juttuihin, niin teiltähän pitäisi pakkohuostaanottaa lapset välittömästi!

Mutta Raamattu ei opeta mitään tuollaisia oppeja niiden ulosajamisesta. Tunnetaan vain Jeesuksen Kristuksen nimi joka on kaikkia nimiä korkeampi. Ollaan vaan menty reilusti yli sen mitä on kirjoitettu. Nuo opit ovat hyvin kiehtovia ja vievät helposti ihmisen mukanaan juuri kiehtovutensa takia. Kun ihmisen mieli täytetään kaikenlaisilla uusilla opeilla niin Raamatun selkeä ilmotus puuroutuu ja ihminen on helpommin eksytettävissä. Näiden oppien mukaan Raamattu on vain vanha pölyinen kirja joka ei riitä uskovalle ohjeeksi vaan tarvitaan Suurten Jumalan miesten oppeja

• harrat
        Ex-Baalinpalvoja kirjoitti:

Mutta Raamattu ei opeta mitään tuollaisia oppeja niiden ulosajamisesta. Tunnetaan vain Jeesuksen Kristuksen nimi joka on kaikkia nimiä korkeampi. Ollaan vaan menty reilusti yli sen mitä on kirjoitettu. Nuo opit ovat hyvin kiehtovia ja vievät helposti ihmisen mukanaan juuri kiehtovutensa takia. Kun ihmisen mieli täytetään kaikenlaisilla uusilla opeilla niin Raamatun selkeä ilmotus puuroutuu ja ihminen on helpommin eksytettävissä. Näiden oppien mukaan Raamattu on vain vanha pölyinen kirja joka ei riitä uskovalle ohjeeksi vaan tarvitaan Suurten Jumalan miesten oppeja

Raamattu opettaa paljonkin asiasta.
        Markus 16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. 16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
        16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
        16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
        .

• asdfasdfasd
        Ex-Baalinpalvoja kirjoitti:

Todista että on! Oletko nähnyt demonin?

Jos demoneita näkevät/kokevat vain ne jotka niihin uskovat, niin miten se eroaa siihen että pikkulapsi "melkein näki" ikkunan alla toimiaan valvovan tontun joulun alla...

• Voitto Ramu

POLTTAKAA TUO Rebecca Brown`in kirja: "Valmistaudu sotaan"

Sama tehkää Jordan ja Emily Binningin kirjalle :
      "Olkaa Jumalle alamaiset"

Laadin aikaan kustantajan pyynnöstä noista kirjoista kirja-arvostelun ja sen myötä kustantaja veti ne pois markkinoilta.

• Voitto Ramu

Muuten

Kyseinen Rebecca menetti Jenkeissä kirjansa ja pirunjatti-toimintansa vuoksi lääkärinoikeutensa.

• Huhhuh!

Eikä muuten pidä unohtaa että tuollaista toimintaa on myös suomessa. Siksi kannattaa pitää mielessä, että mikäli elämässä on kriisi, tai mielenterveysongelmia, apua ei kannata hakea kristillisestä sielunhoidosta. Siellä kun pörrää jos jonkinlaisia henkimaailmaan ja demoneihin uskovia hörhöjä. Kun nämä hörhät alkavat "hoitaa" mielenterveysongelmaisten sieluja, siitä ei hyvä seuraa.

Joten ystävät rakkaat: jos tarvitsette apua mielenterveydellisiin ongelmiin, menkää MIELENTERVEYSTOIMISTOON!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11538
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      60
      4119
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      125
      3335
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      201
      2655
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      114
      2363
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      205
      1894
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      340
      1251
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      68
      1048
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      957
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      850
    Aihe