Teenkö jotakin täysin väärin?

Bob the bodybuilder

Ongelma on se, että kolmen vuoden vääntämisen jälkeen penkissä ei ole tapahtunut juuri mitään parannusta. Nyt joku viisas voi huomauttaa että olisit nyt muuttanut treenityyliäsi, mutta kun en tiedä miten niitä enää voisi muuttaa. Olen tehnyt 4-6 sarjoja, olen tehnyt 1-3 sarjoja. Entä apuliikkeet? Mielestäni mikään ei voi toimia yhtä hyvin kuin itse penkki, eihän? Olen syönyt mielestäni hyvin, kotiruokaa ja kouluruokaa (joskus syön koko ajan), olen nukkunut hyvin (paitsi tänä yönä) ja olen ainakin levännyt tarpeeksi (se on varma se). Muualla kropassa on tapahtunut aivan kiitettävän hyvin tuloksia, mutta penkissä jokin kiikastaa.

7

1261

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jani Rainela

Noi sun sarjat on liian lyhyitä! Pitäisi panostaa 8-10 sarjoihin pienillä painoilla. Toiseksi uskon että treenaat liikaa liian kovilla painoilla (suhteutettuna)! Kuinka usein teet penkkiä?

• Bob the bodybuilder

kertaa viikossa, kuitenkin yleensä noin kerran viikossa. Voiko kevyemmät painot muka tuoda voimaa?

• sdsdfs
        Bob the bodybuilder kirjoitti:

kertaa viikossa, kuitenkin yleensä noin kerran viikossa. Voiko kevyemmät painot muka tuoda voimaa?

tarkista tekniikka että se on virheetön. pidä myös huoli että et vie sarjoja loppuun asti, jätä toistovaraa vähintään yksi toisto jokaiseen sarjaan. ja tee myös niitä pidempiä sarjoja, koska jos teet vain lyhyitä, lihas tottuu niihin ja voimat voi jopa laskea. lisäksi ne tuo enemmän massaa, jota ilman ei voi olla voimaa.

• Tehosta ja monipuolista
        sdsdfs kirjoitti:

tarkista tekniikka että se on virheetön. pidä myös huoli että et vie sarjoja loppuun asti, jätä toistovaraa vähintään yksi toisto jokaiseen sarjaan. ja tee myös niitä pidempiä sarjoja, koska jos teet vain lyhyitä, lihas tottuu niihin ja voimat voi jopa laskea. lisäksi ne tuo enemmän massaa, jota ilman ei voi olla voimaa.

Kerta viikossa penkkiä ei paljon vaikuta. Jos sen ottaa vielä pohjiin ja aivan loppuun ajaen voi mennä kulutuksen puolelle. Kun kuitenkin olet jo harjoitellut usean vuoden on pohjaa kuitenkin kertynyt riittämiin.Pidennä sarjoja ottaen tangosta noin 80%:tiin maksimista,kaksi kertaa viikossa. Joka kolmas viikko vaihda maksiminostoihin.Lämmittele kunnolla aina.Maksimi viikolla käsipainoilla aivan loppuun. Ylä ja alarinta pidettävä myös mukana kuvassa sarjoja suunniteltaessa. Ojentaja on aina kuvassa pitkillä ja lyhyillä sarjoilla,joka penkkipäivä.Tarkkaile että lepoa on tarpeeksi,muuten ei tule mitään ja alkaa tympiä.Muista kuitenkin että jalat ovat ne joilla tämä elämä kävellään.Jalkatreenit tuo koko kroppaan jytyä. Kiinnitä huomiota.

• vääräleuka

ensimmäinen virheesi oli se että aloit ylipäänsä nostelemaan puntteja. siitä hommasta et elämässäsi tule hyötymään tilkkaakaan.

toinen virheesi on se, että tahkoat penkkiä vaikka se on pudonnut vääjäämättä pois muodista. esim. voimanostossa seuraavaksi lajiksi penkkipunnerruksen jälkeen ounastellaan etukyykkyä.

kolmas virheesi on se, että kysyt tältä palstalta neuvoa vaikka saat mitä luultavimmin vain leukavia vastauksia. suunnista siis http://forum.ufs.fi, rekisteröidy (vie vain pari minuuttia) ja saat huomattavasti asiantuntevampia vastauksia!

• pippelihiiri

Ite treenaisin penkkiä 3 kertaa päivässä...

• gubben

tee 8x6 n.60% painoilla tavoitteestasi 3 kertaa viikossa n 4 viikon ajan

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3799
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1845
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      754
    9. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      698
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      56
      697
    Aihe