Meidän eläkeläisille..

SampoRadikaali

ei makseta mitään, mutta auta armias jos muhamettilaisten grillijuhlilla sattuu satamaan ja tötteröhatut kastuu, niin ollaan heti kaiken maailman kriisiavut ja terapiat kustantamassa...
-tony halme

15

402

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläkewaari

maksetaan se minkä ovat ansainneetkin, vai pitäisikö sun mielestä maksaa elämänsä työttömänä maanneelle maksaa sama kuin ikänsä raataneelle. Mene huutaan bingon ovelle, sinnehän nuo osa eläkeläisistä tulonsa kantaa ja sitte itketään ettei raha pisaa

• sitä ollenkaan

tyhmien kanssa...

• Eläkewaari
        sitä ollenkaan kirjoitti:

tyhmien kanssa...

löytynyt vastausta pösilöllä, ei, ku sulla ei oo sitä totuuteen

• nythän se on
        Eläkewaari kirjoitti:

löytynyt vastausta pösilöllä, ei, ku sulla ei oo sitä totuuteen

sulla tumppuaika...

• tapaus..

Miksi sinä vahdit bingossa käyviä eläkeläisiä?

• sinäkin,

vanhuksilta viinarahasi,kuten minä teen? Jos eivä ehdi bingossa pelata, niin kyllä ne mun kurkusta alas menee. Otappa toinen tyyli, nappaa ne sieltä bingon ovelta jo.

• Eläkewaari
        sinäkin, kirjoitti:

vanhuksilta viinarahasi,kuten minä teen? Jos eivä ehdi bingossa pelata, niin kyllä ne mun kurkusta alas menee. Otappa toinen tyyli, nappaa ne sieltä bingon ovelta jo.

tulla tältä eläkeläiseltä kiristeleen niin turpiis saat ja nätisti, paska housuun ja taju kankaalle, ei jää viranomaisille mitään jälkiä

• Eläkewaari
        tapaus.. kirjoitti:

Miksi sinä vahdit bingossa käyviä eläkeläisiä?

vahdit, ku et osaa sanoa mitään tässä, sanoinko jotain vahtimisesta. Minä vaan satun tietään muutakin kuin mitä joku täällä vaahtoo

• ystävällisesti
        Eläkewaari kirjoitti:

tulla tältä eläkeläiseltä kiristeleen niin turpiis saat ja nätisti, paska housuun ja taju kankaalle, ei jää viranomaisille mitään jälkiä

osoitteesi, niin painetaan sua samalla persr..än. On nääs taipumuksia, suklaa osastollekkin. Maksat tietysti, hyvällä tai itkien. Näääs... :=))))

• niin sullakin
        Eläkewaari kirjoitti:

vahdit, ku et osaa sanoa mitään tässä, sanoinko jotain vahtimisesta. Minä vaan satun tietään muutakin kuin mitä joku täällä vaahtoo

Kerroit vahtivasi eläkeläisten bingossa käyntejä ja kehoitit muitakin menemään bigohallien oville katsomaan pelaako siellä vähävaraisia eläkeläisiä. Myönnän, että sinä varmuudella tiedät enemmän kuin mitä täällä vaahdotaan mutta vain eläkeläisten bingokäytöksestä. Minä en tiedä siitä asiasta yhtään mitään enkä haluakkaan tietää.

• Eläkewaari
        ystävällisesti kirjoitti:

osoitteesi, niin painetaan sua samalla persr..än. On nääs taipumuksia, suklaa osastollekkin. Maksat tietysti, hyvällä tai itkien. Näääs... :=))))

käydä kattoon sun osottees, ku käväsen kylillä, suhteita on. Sittenpä saadaan tietoon taas yks "suklaanmaistelija"

• daaveddi
        niin sullakin kirjoitti:

Kerroit vahtivasi eläkeläisten bingossa käyntejä ja kehoitit muitakin menemään bigohallien oville katsomaan pelaako siellä vähävaraisia eläkeläisiä. Myönnän, että sinä varmuudella tiedät enemmän kuin mitä täällä vaahdotaan mutta vain eläkeläisten bingokäytöksestä. Minä en tiedä siitä asiasta yhtään mitään enkä haluakkaan tietää.

lukihäiriö, en minä näe häne kirjoittaneen vahtimisesta mitään?

• tehtävääsi
        daaveddi kirjoitti:

lukihäiriö, en minä näe häne kirjoittaneen vahtimisesta mitään?

Menehän bongaamaan niitä eläkebingoilijoita.

• jos asia kiinnostaa
        Eläkewaari kirjoitti:

käydä kattoon sun osottees, ku käväsen kylillä, suhteita on. Sittenpä saadaan tietoon taas yks "suklaanmaistelija"

:Onkos tänään bingopäivä? Sulla on sitten kylmä homma, jos et itse aijo pelata. Mutta pidä nyt silmäsi auki ja tule taas kertomaan, kuinka ne rahojaan tuhlaavat.

• jos elätte niin vanhaksi
        jos asia kiinnostaa kirjoitti:

:Onkos tänään bingopäivä? Sulla on sitten kylmä homma, jos et itse aijo pelata. Mutta pidä nyt silmäsi auki ja tule taas kertomaan, kuinka ne rahojaan tuhlaavat.

Jotkut on niin vihaisia kaikille, oli ne sitten eläkeläisiä tai muslimeja, mitä milloinkin tarpeen mukaan. Vähän pitäisi katsoa peiliin ja kysyä olenko minä suurin, viisain, kaunein ja ainiaan oikeassa. Minä en ainakaan haluaisi elää niin vanhaksi, että viimeiset vuoteni makaisin hoitokodissa käänneltävänä, yksi ajaa ruokaa suuhun, toinen vaihtaa vaipat kerran päivässä. Antakaa eläkeläisten painaa koko rahan edestä niin paljon kun sielu sietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      28
      11538
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      60
      4119
    3. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      125
      3335
    4. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      201
      2655
    5. Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?

Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin
      Maailman menoa
      114
      2363
    6. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      Henkinen hyvinvointi ja mielenterveys
      205
      1894
    7. Sofia Virralle täydet 12 pistettä!

Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.
      Maailman menoa
      340
      1251
    8. Kuvaile kaivattusi

ulkonäkö. Asiattomatkin kommentit saa laittaa. -🏚️
      Ikävä
      68
      1048
    9. Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?

Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta
      Kuhmo
      20
      957
    10. Missä milloin

Missä milloin nähdään?
      Ikävä
      65
      850
    Aihe