Palavatko Raamatut pian?

Late

Nimittäin usein kuulee evofundamentalistien uhoavan,
kuinka epäpätevä Pekka Reinikainen ei saisi arvostella evoluutioteoriaa? :)

No Pekka sentään suoritti lääkärinopintonsa loppuun, jota taasen Darwin ei kyennyt tekemään.

Luepa tästä millainen sähläri on tämä globaalijulkkis ja evofundamentalistien palvova "Lajien Synty" kirjan kirjoittanut sirkkuhihhuli/puolijumala Darwin. ;)

http://kotisivu.mtv3.fi/tjt2/evdarwin.html

13

864

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joka on tämä

      Ota sinä sillä välin selvää, mikä on tieteellinen menetelmä ja mikä asema auktoriteeteilla on tieteessä. Luetaan sitten tuo TJT:n sepustus, jos jaksetaan.

      Vastaukset voit palauttaa tähän keskusteluryhmään esseemuodossa. Aikaa saat vaikka kuukauden näin aluksi.

    • asdfasdfasdf

      Kreationistit ovat niin kusessa, että he yrittävät ihmisiä pilkkaamalla voittaa jo häviämäänsä kilpailua.

      On sitä paitsi aivan sama vaikka Darwin olisi pedofiili, jälkeenjäänyt, kakkapylly ja ties mitä. Hänen esittämänsä malli on myöhemmin todistettu lukuisten Latea paljon fiksumpien ihmisten toimesta.

      • Late

        ...niin ei tule tällaisia lapsuksia, kuin sinulle taas kerran tuli? :)

        "--Kreationistit ovat niin kusessa, että he yrittävät ihmisiä pilkkaamalla voittaa jo häviämäänsä kilpailua. ---"

        Sinulta vain jäi huomaamatta, että tämän kirjoituksen ovat ENSIN kirjoittaneet evoluution kannattajat, jotka eivät piilota ikävää tietoa evouskovien kannalta. ;)

        Mutta ilmeisesti kun tämän saman asian kirjoittaa
        luomisopin kannattaja, niin se muuttuu evouskovien
        silmissä Darwinin pyhäinhäväistykseksi, eli synniksi. Heh! (ja Raamatut palavat)

        >>>Tämän sivun tietolähteenä on käytetty kahta sivun lopussa mainittua [EVOLUTIONISTISTA] kirjaa, ja tekstissäni niihin viitataan koodilla, jossa kirjain viittaa kirjan tekijään ja numero on sivunumero.


    • reaaliotus
      • Late

        "--Tämä veti sinut hiljaiseksi...
        reaaliotus 5.2.2006 klo 13.21
           http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000003&conference=1500000000000073&posting=22000000013552645

        Ja turha vedota mihinkään työkiireisiin.
        Ei siitä mihinkään pääse että Lubenow vääristeli ja on hänkin epäpätevä ainakin oikeaksi tohtoriksi, jona kretiinit häntä usein mainostavat näissä keskusteluissa.--"

        Pyrin yleensä välttämään lipsumista avatusta aiheesta, mutta nyt teen poikkeuksen, koska onnistui riittävästi provosoimaan. :)

        Pyrin myös välttämään vastauksia suoranaisiin ns. itse itsensä pois sulkeviin väittämiin, jotka "maalaisjärjelläkin" haistaa mahdottomiksi.(ei koske kaikilta osin evouskovien pöllöölyä)

        Tuossahan on aivan selvästi havaittavissa Lubenovin kohdalla, että häntä on hyvin todennäköisesti siteerattu väärin ja onko sitten kysymys painovirhepaholaisesta vai tahallisesta vääristelystä, niin sitä en tiedä?

        Toinen vaihtoehto on tietysti, että Lubenow on täysin idiootti väittäessään päin parempaa tietoaan.(siihen en taasen usko, koska olen tutustunut hänen kirjoituksiinsa ja ne ovat mielestäni erittäin älykkäitä ja kansanomaisesti ymmärrettävissä tällaiselta alan harrastelijaltakin.

        Se miksi joku evouskova tarrautuu tällaiseen väittämään, niin saattanee johtua monestakin syystä esim. jos näkövinkkeli on ammattikorkean ja avoimien yliopistojen pulpeteista, niin saattaapi olla, että kompetenssi ei vaan yksinkertaisesti riitää ymmärtämään sitä tosiasiaa, että väittämä 500kpl tohtorinhattuja Piltdownin miehestä on täyttä Bullshittiä vailla vertaa, jollaista puppua
        ei oikean yliopiston ihminen lähde edes fiilistelemään negatiivisesti.


    • squirrel

      Darwinin oppi -kun "verenperintö" jne. arvaukset kirjaimellisesti otettuna unohdetaan, jää Darwinin työstä käteen mikroevoluutio.

      Darwin,tuo Saatanan Sohlo, siis tuotti mikroevoluutioteorian, jota kretiinitkään eivät kiistä.

    • Mr.K.A.T.

      Miksi sä Late (ja tjt) olette niin negatiivisia Darwiniin nähden. Onko teillä jokin syvä ahdistus, sisäisen sankarin kaipuu ?

      Ensi sunnuntaina 12.2. vietetään Darwinin päivää.
      Oliko taka-ajatuksena piruntorjuntajoukkojen vahvistaminen pilaamalla meidän ilo etukäteen ?

      Oliko Galileokaan virheetön, kun esim. jätti Keplerin lähes huomiotta ? Kreationistit eivät kuitenkaan mustamaalaa häntä ?

      Kuitenkaan Kuopion piispa Wille Riekkinen puolustaessaan homoutta ja ja vastustaessaan Raamatun kirjaimellista fundamentalistista ei vedonnut Darwiniin vaan juuri Galileo Galileihin ja hänen nostamaansa meteliin ja esimerkkiin siitä miten kirkko erehtyi. Ei voi olla mainitsematta että se on vaikuttanut (ja tähtit. populaarikirjoissa toistaminen) myös minun kielteiseen suhtautumiseen fundamentalisteihin.
      Galilein ja Keplerin perintönä tuli deismi, kirkon ja Jumalan työntö sivuraiteelle, valistus ja ateisminkin nousu 1700-luvulla.

      Darwinin mustaamiselle ette saavuta yhtikäs mitään. Galilei ja valistus pitäisi mustamaalata kanssa. Ette voi tuhota G:n ja D:n perintöä. Nolaatte vain itsenne.

      "Maankiekko oli leikkikalunani,.." -Sananl.8:31

      • Rakkaudensanoma

        Sua taitaa ahdistaa ottaa kantaa siihen kun mä kerron mitä Sun elämääs olis tarjolla. Mutta ei se mitään!,sillä mä tiedän että Jeesus tekee hiljaa nyt työtä Sun sydämessäs.

        Mutta puhutaan nyt sitä Sun asiaas! Kerros meille Kari miksi alkuperäiskansojen muinaismuisto ja Raamattu osuu yksiin mitä tulee 1000-vuotiaisiin ihmisiin,dinoihin ja tulvaan.

        SUN PUOLESTAS RUKOILLAAN1


      • Rakkaudensanoma
        Rakkaudensanoma kirjoitti:

        Sua taitaa ahdistaa ottaa kantaa siihen kun mä kerron mitä Sun elämääs olis tarjolla. Mutta ei se mitään!,sillä mä tiedän että Jeesus tekee hiljaa nyt työtä Sun sydämessäs.

        Mutta puhutaan nyt sitä Sun asiaas! Kerros meille Kari miksi alkuperäiskansojen muinaismuisto ja Raamattu osuu yksiin mitä tulee 1000-vuotiaisiin ihmisiin,dinoihin ja tulvaan.

        SUN PUOLESTAS RUKOILLAAN1

        Mä oon vähän intoillut siihen nähden kun mä lupasin lopettaa toistaiseksi. No nyt mä lopetan ja tuun joskus kuukauden päästä kysymään miten nää jutut on kantanu hedelmää.

        Mutta siihen olis kiva vielä kuulla vastaus,että miten voi Raamattu osua yksiin historiallisen tiedon kanssa 1000-vuotiaista ihmisistä...


      • Rakkaudensanoma
        Rakkaudensanoma kirjoitti:

        Mä oon vähän intoillut siihen nähden kun mä lupasin lopettaa toistaiseksi. No nyt mä lopetan ja tuun joskus kuukauden päästä kysymään miten nää jutut on kantanu hedelmää.

        Mutta siihen olis kiva vielä kuulla vastaus,että miten voi Raamattu osua yksiin historiallisen tiedon kanssa 1000-vuotiaista ihmisistä...

        ETTÄ SUN PUOLESTAS RUKOILLAAN KOKO SEURAAVA KUUKAUSI!!!


      • Late

        "--Miksi sä Late (ja tjt) olette niin negatiivisia Darwiniin nähden. Onko teillä jokin syvä ahdistus, sisäisen sankarin kaipuu ?--"

        No eei oikeastaan, vaan kyse on enempikin heikohkon pätevyyden omaavan Darwinin fanijoukoista, eli evouskovien hurmoshenkisestä puolijumalaksi paaluttamisesta.

        Negatiivinen singnaali tulee tietysi siitä, että
        olisi ollut monta häntä pätevämpää, mutta hän oli riittävän yksinkertainen, joka siihen evouskovien
        patsasteltavaksi saatiin höynäytettyä.

        Monet Darwinin omat ehtonsa ovat jo poistaneet ko. teorian tieteiden kartalta, jos tarkkoja ollaan, mutta eihän sitä nyt poistamaan. :)

        "--Ensi sunnuntaina 12.2. vietetään Darwinin päivää.
        Oliko taka-ajatuksena piruntorjuntajoukkojen vahvistaminen pilaamalla meidän ilo etukäteen ?--"

        Minähän haluaisin teidän iloanne vain lisätä, mutta meillä onkin erikäsitys toimintatavoista, kuinka sitä aitoa iloa oikeasti nostatetaan. :)

        Sinänsä Darwinia vastaan minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin minkä hänen epäpätevyydestään tuossa yllä sanoin.

        "--Oliko Galileokaan virheetön, kun esim. jätti Keplerin lähes huomiotta ? Kreationistit eivät kuitenkaan mustamaalaa häntä ?--"

        No ei varmaankaan, kuten ei kukaan muukaan ihminen ole virheetön, mutta kokonaisuutena Galileo Galilei oli kuitenkin tiedemiehenä pätevyydeltään aivan omaa luokkaansa verrattuna Darwiniin.

        Toiseksi Galileon vaikutus evoluutioteorian kannalta oli jokseenkin merkityksetön.

        "--Kuitenkaan Kuopion piispa Wille Riekkinen puolustaessaan homoutta ja ja vastustaessaan Raamatun kirjaimellista fundamentalistista ei vedonnut Darwiniin vaan juuri Galileo Galileihin ja hänen nostamaansa meteliin ja esimerkkiin siitä miten kirkko erehtyi. Ei voi olla mainitsematta että se on vaikuttanut (ja tähtit. populaarikirjoissa toistaminen) myös minun kielteiseen suhtautumiseen fundamentalisteihin.
        Galilein ja Keplerin perintönä tuli deismi, kirkon ja Jumalan työntö sivuraiteelle, valistus ja ateisminkin nousu 1700-luvulla.--"

        Ah-haa, siis tämä ateistien, homojen ja evouskovien hellimä suosikki piispa Wille Riekkinen on siis kysymyksessä, jota leipäpiispaksikin kutsutaan. :) Hyvä!

        Juu,_ no tähän nyt tarvitsee enempää sanoa, kuin sen jotta kyllä vakka kantensa valitsee ja uskosta osaton etsii puhetta esim. Riekkisen suunnalta korvasyyhyynsä ja Raamatun sana painetaan tietysti
        alimpaan maan rakoon vaikkapa suvaitsevaisuuden kaapuun pukeutuneena. ;) (kieroa porukkaa ja valitettavasti vastuu on meillä kaikilla)

        "--Darwinin mustaamiselle ette saavuta yhtikäs mitään. Galilei ja valistus pitäisi mustamaalata kanssa. Ette voi tuhota G:n ja D:n perintöä. Nolaatte vain itsenne.--"

        Nooh,_ rauhoitus nyt Mr.K.A.T. ei tässä nyt mitään
        Darwinin mustamaalaus mielenosoituksia olla järjestelemässä, kunhan nyt tuli hieman lainailtua
        teikäläisten omia tekstejä, jolla nyt hieman kompensoidaan sitä, ettei pahimpien evofundamentalistien pirskeet mene aivan ääliömäisen överiksi. ;) HEH!

        >>"Maankiekko oli leikkikalunani,.."


      • Rakkaudensanoma kirjoitti:

        Sua taitaa ahdistaa ottaa kantaa siihen kun mä kerron mitä Sun elämääs olis tarjolla. Mutta ei se mitään!,sillä mä tiedän että Jeesus tekee hiljaa nyt työtä Sun sydämessäs.

        Mutta puhutaan nyt sitä Sun asiaas! Kerros meille Kari miksi alkuperäiskansojen muinaismuisto ja Raamattu osuu yksiin mitä tulee 1000-vuotiaisiin ihmisiin,dinoihin ja tulvaan.

        SUN PUOLESTAS RUKOILLAAN1

        "Kerros meille Kari miksi alkuperäiskansojen muinaismuisto ja Raamattu osuu yksiin mitä tulee 1000-vuotiaisiin ihmisiin,dinoihin ja tulvaan."

        Ei se käy yksiin - dinot kuoli 65 milj.v sitten, paitsi yksi höyhenellinen lahko, joka nousi lentoon.


        http://www.student.oulu.fi/~ktikkane/dinot.html


      • Late kirjoitti:

        "--Miksi sä Late (ja tjt) olette niin negatiivisia Darwiniin nähden. Onko teillä jokin syvä ahdistus, sisäisen sankarin kaipuu ?--"

        No eei oikeastaan, vaan kyse on enempikin heikohkon pätevyyden omaavan Darwinin fanijoukoista, eli evouskovien hurmoshenkisestä puolijumalaksi paaluttamisesta.

        Negatiivinen singnaali tulee tietysi siitä, että
        olisi ollut monta häntä pätevämpää, mutta hän oli riittävän yksinkertainen, joka siihen evouskovien
        patsasteltavaksi saatiin höynäytettyä.

        Monet Darwinin omat ehtonsa ovat jo poistaneet ko. teorian tieteiden kartalta, jos tarkkoja ollaan, mutta eihän sitä nyt poistamaan. :)

        "--Ensi sunnuntaina 12.2. vietetään Darwinin päivää.
        Oliko taka-ajatuksena piruntorjuntajoukkojen vahvistaminen pilaamalla meidän ilo etukäteen ?--"

        Minähän haluaisin teidän iloanne vain lisätä, mutta meillä onkin erikäsitys toimintatavoista, kuinka sitä aitoa iloa oikeasti nostatetaan. :)

        Sinänsä Darwinia vastaan minulla ei ole muuta sanottavaa, kuin minkä hänen epäpätevyydestään tuossa yllä sanoin.

        "--Oliko Galileokaan virheetön, kun esim. jätti Keplerin lähes huomiotta ? Kreationistit eivät kuitenkaan mustamaalaa häntä ?--"

        No ei varmaankaan, kuten ei kukaan muukaan ihminen ole virheetön, mutta kokonaisuutena Galileo Galilei oli kuitenkin tiedemiehenä pätevyydeltään aivan omaa luokkaansa verrattuna Darwiniin.

        Toiseksi Galileon vaikutus evoluutioteorian kannalta oli jokseenkin merkityksetön.

        "--Kuitenkaan Kuopion piispa Wille Riekkinen puolustaessaan homoutta ja ja vastustaessaan Raamatun kirjaimellista fundamentalistista ei vedonnut Darwiniin vaan juuri Galileo Galileihin ja hänen nostamaansa meteliin ja esimerkkiin siitä miten kirkko erehtyi. Ei voi olla mainitsematta että se on vaikuttanut (ja tähtit. populaarikirjoissa toistaminen) myös minun kielteiseen suhtautumiseen fundamentalisteihin.
        Galilein ja Keplerin perintönä tuli deismi, kirkon ja Jumalan työntö sivuraiteelle, valistus ja ateisminkin nousu 1700-luvulla.--"

        Ah-haa, siis tämä ateistien, homojen ja evouskovien hellimä suosikki piispa Wille Riekkinen on siis kysymyksessä, jota leipäpiispaksikin kutsutaan. :) Hyvä!

        Juu,_ no tähän nyt tarvitsee enempää sanoa, kuin sen jotta kyllä vakka kantensa valitsee ja uskosta osaton etsii puhetta esim. Riekkisen suunnalta korvasyyhyynsä ja Raamatun sana painetaan tietysti
        alimpaan maan rakoon vaikkapa suvaitsevaisuuden kaapuun pukeutuneena. ;) (kieroa porukkaa ja valitettavasti vastuu on meillä kaikilla)

        "--Darwinin mustaamiselle ette saavuta yhtikäs mitään. Galilei ja valistus pitäisi mustamaalata kanssa. Ette voi tuhota G:n ja D:n perintöä. Nolaatte vain itsenne.--"

        Nooh,_ rauhoitus nyt Mr.K.A.T. ei tässä nyt mitään
        Darwinin mustamaalaus mielenosoituksia olla järjestelemässä, kunhan nyt tuli hieman lainailtua
        teikäläisten omia tekstejä, jolla nyt hieman kompensoidaan sitä, ettei pahimpien evofundamentalistien pirskeet mene aivan ääliömäisen överiksi. ;) HEH!

        >>"Maankiekko oli leikkikalunani,.."

        Reinikaisen ja kreationistien auktoriteettinaan käyttämä Denton on kovasti kehunut Darwinin neroutta ja suuruutta. Mites se sopii kuvioon ?

        |>">>"Maankiekko oli leikkikalunani,.."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe