Porukka on niin kiihkoissaan omasta uskonnostaan, että rupeaa kohta ottaa pattiin.
Voitte olla ihan mitä hihhuleita vaan haluatte, mut ei sitä tarvi tulla mulle toitottaa.
Eräskin päivä ovelle kolkutteli pari sanansaattajaa kertomaan, että eikö olisi hyvä jos maailmassa olisi vain yksi yhteinen uskonto.
Niinpä... Tuli vaan mieleen että, jos ei olisi ainuttakaan uskontoa.
Kaikki olisivat vain omia itsejään, eikä kulkis sormi pystyssä kailottamassa mielipiteitään.
uskovaiset on hulluja
29
1857
Vastaukset
- minä vaan
On niitä kiihkoateistejakin... fanaatikkoja löytyy joka porukasta. Usein nämä sitten pilaavat toiminnallaan koko porukan maineen...
Ja noista "sanansaattajista": tarkoitatko Jehovan todistajia? kieltämättä se itseäkin välillä ärsyttää. Onneksi eivät ole eksyneet ovelleni kuin pari kertaa ... niille kannattaa sanoa suoraan vain, että "sori, mut ei nyt just tällä hetkellä kiinnosta tommoset jutut"... yleensä lopettavat, kun huomaavat, että ei ole kiinnostusta.- EiUskoTota
"On niitä kiihkoateistejakin"
ai missä? - AntiHihhuli
EiUskoTota kirjoitti:
"On niitä kiihkoateistejakin"
ai missä?esimerkiksi minä
Maailma sanoo niin Mutta Jumala sanoo että olemme viisampi kuin järkevin maailmassa!
Kysyppä ite Jumalalta! Jos et mua uskoo??
Jumala kerro onko savis ihan viisas! Kerro mikä vastaus saat! Odotan mieleenkiinnolla!!!- olet ihan
väärällä palstalla. Hus, muualle.
- Antuska
Porukka on niin kiihkoissaan omasta mielipiteestään, että rupeaa kohta ottaa pattiin.
Voitte olla ihan mitä vaan haluatte, mut ei sitä tarvi tulla mulle toitottaa.
Eräskin päivä ovelle kolkutteli pari tyyppiä kertomaan, että eikö olisi hyvä jos maailmassa olisi vain yksi yhteinen mielipide.
Niinpä... Tuli vaan mieleen että, jos ei olisi ainuttakaan mielipidettä.
Kaikki olisivat vain omia itsejään, eikä kulkis sormi pystyssä kailottamassa mielipiteitään. - sen toisen!
Saatanaan uskovat (hänen leiriin lukeutuvat) sitä palvelevat. Eli kaikki jotka ei palvele pyhää Jumalaa, palvelevat saatanaa, ovat hänen orjiaan.
Ovat silloin saatanaan ja sen vääryyden ja phuuden villityksiin kiihkoisia.
Useimmat jopa julkisesti oikeilla nimillään häntä kovalla äänellä ylistäen, niillä saatana ja perkele nimillä. Monilla melkein joka toinen sana!
Että kyllä on paljon viisaampaa olla Jumalan "hullu", kuin saatanan hullu!- hullumpiko
onko parempi?
- Papithan ne noituu
Vai Jumalan hullu vai saatanan hullu oletko kumpakaan nähnyt.Ihminen pelkää kuolemaa ja luulee että elämä jatkuu kun on uskossa.Elämä jatkuu jälkeen jääneissä eikä siinä ole jumalaa eikä saatanaa.
- Asylum2
Näistä mieluiten olisin vitun hullu.
- Sadas
Asylum2 kirjoitti:
Näistä mieluiten olisin vitun hullu.
Hulluja on 99 eri lajia ja lisäksi naimahullut.
- D.S.O.M.
Tiedä nyt tosta... Jumalan hullut ovat tappaneet huomattavasti enemmän ihmisiä maailman historian aikana. Ei mitään henkilökohtaista ketään vastaan sillä olen ehdottomasti kaikkia murhia vastaan.
- maailmasi
Onpas sinun maailmasi mustavalkoinen! Minun maailmani loistelee sateenkaaren väreissä.
- Atte Isti
Vois se yksi yhteinen uskonto ollakin hyvä juttu. Pitänee näille saarnaajille ruveta markkinoimaan vaikka jotain Uuden-Seelannin tai Afrikan viidakkokansan uskontoa. Mistäs sen tietää, että juuri tuo uskonto onkin se ainoa oikea! Kiva nähdä, lähtevätkö mukaan!
- kansa
Uuden Seelannin viidakkokansa ? :) Eikös yhtä hyvin kävis Suomen viidakkokansa ?
- SEEMOS
kansa kirjoitti:
Uuden Seelannin viidakkokansa ? :) Eikös yhtä hyvin kävis Suomen viidakkokansa ?
Ehdotankin SEMOSLAISUUTTA uudeksi valtionuskonnoksi (virniö)
- siino
SEEMOS kirjoitti:
Ehdotankin SEMOSLAISUUTTA uudeksi valtionuskonnoksi (virniö)
Semos on ainoa, oikea jumala. Tämän kun vielä islamilaisetkin tajuaisivat, niin jäisivät nuo edustustot ehjiksi.
- evankelistaT
itse sanoo Raamatussa:vain hullu sanoo, ettei ole Jumalaa!
- Tavoitteeton
>>Jumala kyllä itse sanoo Raamatussa:vain hullu sanoo, ettei ole Jumalaa!
- evankelistaT
Tavoitteeton kirjoitti:
>>Jumala kyllä itse sanoo Raamatussa:vain hullu sanoo, ettei ole Jumalaa!
että Raamattu , Jumalan Pyhä sana ilmoittaa:JEESUS KRISTUS on Herra nyt, aina ja iankaikkisesti, amen! So. absoluuttinen TOTUUS, eikö.
jk. eikä taivaan kannen alla ole muuta nimeä missä ihminen PELASTUU! - Tavoitteeton
evankelistaT kirjoitti:
että Raamattu , Jumalan Pyhä sana ilmoittaa:JEESUS KRISTUS on Herra nyt, aina ja iankaikkisesti, amen! So. absoluuttinen TOTUUS, eikö.
jk. eikä taivaan kannen alla ole muuta nimeä missä ihminen PELASTUU!että Koraani, Jumalan Pyhä sana ilmoittaa:
Suura Al-maaidä 5:72-74:
72. Totisesti ne ovat harhauskossa, jotka sanovat: »Jumala on Messias, Marian poika»; mutta Messias sanoi: »Oi, Israelin lapset! Palvelkaa Jumalaa, - minun Herraani ja teidän Herraanne.» Totisesti, kuka ikinä rinnastaa (muita) Jumalaan, häneltä Jumala kieltää pääsyn autuuden puutarhaan, ja Hänen asuinsijansa on tuli; siellä ei ole auttajia väärintekijöille.
73. Totisesti ne ovat harhauskossa, jotka sanovat: »Jumala on kolmas kolmesta.» Eihän ole muuta jumalaa kuin ainoa Jumala, ja elleivät he lakkaa niin sanomasta, lankeaa tuskallinen kuritus niiden ylitse heidän keskuudessaan, jotka ovat väärässä uskossa.
74. Eivätkö he aio kääntyä Jumalan puoleen ja anoa Häneltä anteeksiantoa? Onhan Jumala armahtavainen, laupias.
Kuten huomaat, näitä ilmoituksia kyllä löytyy joka lähtöön. Todistusarvo niillä on nolla. - koraaniin, koska
Tavoitteeton kirjoitti:
että Koraani, Jumalan Pyhä sana ilmoittaa:
Suura Al-maaidä 5:72-74:
72. Totisesti ne ovat harhauskossa, jotka sanovat: »Jumala on Messias, Marian poika»; mutta Messias sanoi: »Oi, Israelin lapset! Palvelkaa Jumalaa, - minun Herraani ja teidän Herraanne.» Totisesti, kuka ikinä rinnastaa (muita) Jumalaan, häneltä Jumala kieltää pääsyn autuuden puutarhaan, ja Hänen asuinsijansa on tuli; siellä ei ole auttajia väärintekijöille.
73. Totisesti ne ovat harhauskossa, jotka sanovat: »Jumala on kolmas kolmesta.» Eihän ole muuta jumalaa kuin ainoa Jumala, ja elleivät he lakkaa niin sanomasta, lankeaa tuskallinen kuritus niiden ylitse heidän keskuudessaan, jotka ovat väärässä uskossa.
74. Eivätkö he aio kääntyä Jumalan puoleen ja anoa Häneltä anteeksiantoa? Onhan Jumala armahtavainen, laupias.
Kuten huomaat, näitä ilmoituksia kyllä löytyy joka lähtöön. Todistusarvo niillä on nolla.so.paljon Raamattua nuorempi kirja ja siihen on kopioitu Raamatusta! Raamatun vanhin kirja Jobinkirja on yli 5000v vanha.
- Tavoitteeton
koraaniin, koska kirjoitti:
so.paljon Raamattua nuorempi kirja ja siihen on kopioitu Raamatusta! Raamatun vanhin kirja Jobinkirja on yli 5000v vanha.
luottaa Jumalan viimeisimpään ilmoitukseen? Eihän Jumala tuollaista ilmoitusta edes olisi antanut, jos aiemmat olisi ymmärretty oikein. Jos näistä pitää valita, kyllä Koraani uusimpana on ehdottomasti luotettavin.
- ainoa totuus!
Tavoitteeton kirjoitti:
luottaa Jumalan viimeisimpään ilmoitukseen? Eihän Jumala tuollaista ilmoitusta edes olisi antanut, jos aiemmat olisi ymmärretty oikein. Jos näistä pitää valita, kyllä Koraani uusimpana on ehdottomasti luotettavin.
kahta totuutta ei voi olla, koraani =väärennös!Siksi luotamme Jumalan oikeaan ilmoitukseen RAAMATTUUN!
keskustelu ko. aiheesta =päättynyt! - Tavoitteeton
ainoa totuus! kirjoitti:
kahta totuutta ei voi olla, koraani =väärennös!Siksi luotamme Jumalan oikeaan ilmoitukseen RAAMATTUUN!
keskustelu ko. aiheesta =päättynyt!Raamattu ja Koraani ovat tosiaan ristiriitaisia keskenään. Kumpikin ei voi olla totta. Meillä on siis kolme vaihtoehtoa:
1) Raamattu on totta ja Koraani ei.
2) Koraani on totta ja Raamattu ei.
3) Koraani ja Raamattu eivät kumpikaan ole totta.
Kertoisitko, mitä perusteita sinulla on pitää vaihtoehtoa 1 oikeana?
Lisäksi olisin kovin utelias kuulemaan millä perusteella valitset mitkä Raamatun keskenään ristiriitaisista väitteistä ovat mielestäsi totta ja mitkä eivät, koska, kuten aivan oikein sanoit, kahta (keskenään ristiriitaista) totuutta ei voi olla.
Voisit vaikka aloittaa kertomalla (perustelujen kera) loiko Jumala ensin ihmisen vai eläimet. - Canopus
ainoa totuus! kirjoitti:
keskustelu ko. aiheesta =päättynyt!Laittaa kädet korville ja huutaa "Laalalaalaa.... mä en kuule mitä sä sanot laalalaaa.....". Loistavasti toimivat defenssit. :-D
- Salam al Eikun.
Se huutaa joka pelkää.
- Apostoli35
"Eräskin päivä ovelle kolkutteli pari sanansaattajaa kertomaan, että eikö olisi hyvä jos maailmassa olisi vain yksi yhteinen uskonto. "
Älä vaan suostu, se on menoa sitten:) Erään uskomuksen mukaan tulee maailmanuskonto, joka syrjäyttää kristinuskon. Jehovien keskeinen ajatus on saarnata Ilmestyskirjaa ja heidän mukaansa Taivaaseen pääsevät 144000 valittua, Jeesus kuoli tottelevien puolesta ja nousi kuolleista henkiolentona. He odottavat Uutta tulemista ja tuhatvuotista valtakuntaa ja ovat ennustaneet sen tulon jo moneen kertaan.
"Kaikki olisivat vain omia itsejään, eikä kulkis sormi pystyssä kailottamassa mielipiteitään."
Jos kiellät jotakuta tekemästä tuota, kiellät häntä olemasta oma itsensä ja julkaisemalla mielipiteesi täällä, rikoit juuri luomaasi sääntöä vastaan.
Millainen maailma olisi ilman yhtään uskontoa? Ihmisellä on taipumus palvoa jotakin, joko Jumalaa tai epäjumalaa. Jos ihminen ei palvo Jumalaa, hän palvoo itseään, kauneutta, rahaa, tai omaisuutta. Hän palvoo ihmisen viisautta, kaikkivoipaisuutta, nerokkuutta, maallista omaisuutta. Jumalan palvominen on vaihtunut mm. julkkisten palvomiseen. Yhtä suurta ylistystä voi nähdä jumalanpalveluksessa kuin Idols-finaalissa.... Tuhannet ihmiset jonottivat Idols-karsintoihin unelmanaan tulla julkkikseksi, kuuluisuus ja maine on nykypäivän uskonto. Mikä on nykyään jumalan nimi? "Oma Napa". - SEEMOS
Katala juonesi alkaa paljastua ;) Aiot näköjään vallata koko ateismi-palstan......
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?712406Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä411173Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss473104Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082839Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132368Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie412149Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191955