ONKO TÄÄL KAIKKI HYVIN:
NÄKYYKS KELLO! OOTTEKO HEREILLÄ?
HUUDANKO LISÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!
HYVÄÄÄÄÄÄÄ PÄIVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
11
262
Vastaukset
- kerron
salaisuuden!EI OO MIKÄÄN TÄÄLLÄ HYVIN,mut mullapas onkin ihan loistavasti, hiii haa ja jatkuu,,,,,,,, ihansti ja eritoten fantastisesti! Et tämmönen päivä, ja kellojakin muutama näkyvillä. ÄLÄKÄ HUUDA,tai joudun antamaan sulle korvatillikan.
- ELÄ KEHTOOO
korvatillikkaa jooko. sehän sattuu..multa pääsee itku muuten..:(
- kerron
ELÄ KEHTOOO kirjoitti:
korvatillikkaa jooko. sehän sattuu..multa pääsee itku muuten..:(
ei oo rappista, mut muuten vaan ei pidä huudella, naapurit pian aikaan tykkää kakkendaalia, joten ssshhhhh, et ei tuu häätöö metelin vuoks sssshhhhh,,,,.
- mulla onneks
kerron kirjoitti:
ei oo rappista, mut muuten vaan ei pidä huudella, naapurit pian aikaan tykkää kakkendaalia, joten ssshhhhh, et ei tuu häätöö metelin vuoks sssshhhhh,,,,.
NIIIIIIIIIIIIN KIVOJA NAAPUREITA että ne tyksii ku huudan....:)))))))))))))))))))))))
- oteelma
nuin lujaa... Joitakin voi sattua päähän näin sunnuntaina... nätisti vain, kyllä se tästä piristyy...
- ONKO TELLÄ
KENTIES KRAPULA.... sit näet saa huutaa!!!!!!!!!!
- oteelma
ONKO TELLÄ kirjoitti:
KENTIES KRAPULA.... sit näet saa huutaa!!!!!!!!!!
mulla onneksi mitään krapulaa ole, kylkiluu poikki vain, kateellinen kun en itse pysty huutelemaan, paitsi tuskasta..
- no voihan
oteelma kirjoitti:
mulla onneksi mitään krapulaa ole, kylkiluu poikki vain, kateellinen kun en itse pysty huutelemaan, paitsi tuskasta..
sentään..ok en huuda enää!!!!!
- oteelma
no voihan kirjoitti:
sentään..ok en huuda enää!!!!!
tuo sentää helepottaa, löytyihan inhimillisyyttäkin jostain.. *pidättelee yskää*
- News
EI TUNNU MISSÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0
- AAAAAAAAAAAAAAÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIOOOOOOOOOHHHHH.......
KERRO SÄÄÄÄÄÄÄÄÄ TAAS JOTAIN JÄNNÄÄÄÄÄÄÄÄÄ UUTISTA!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1544116Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4013164Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142088Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa131755Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51158- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar69995Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24911- 54886
- 71869