Sosiaalidemokraatti Kalliomäki on ottanut missiokseen kristillisten koulujen alasajon!
Miksi tähän on tultu, kysytään! Se on koulujen oma vika. Tai ei oikeastaan koulujen, vaan niiden henkilöiden, jotka ovat kristilliset koulut oppiensa kanavaksi kaapanneet!
Monissa näistä kouluista ovat vastuunkannossa naiset ja miehet, jotka ovat vaelluksessaan harhautuneet näiden harhaoppien aikaansaannoksiin, pirstottuihin vapaisiin seurakuntiin.
Hgin seudulla näitä on mm Risteyspaikka, Elämän Sana, Citysrk, Suur-Helsingin helluntaisrk jne!
Jo vuosia sitten, tuttavani, jolla oli sisäpiirin kokemusta eräästä koulusta, kertoi karmeita kuulumisia sieltä.
Lapset olivat PAHEMPIKÄYTÖKSISIÄ kuin lapset "pakanakouluissa". Ja mitä tekivät vanhemmat? Ihan sitä samaa kuin muutkin mussukoistaan vain parasta uskovat, syyttivät opettajaa!
En tiedä, enkä myöskään usko, että meno olisi parantunut. Ehkäpä juuri päinvastoin ja juuri siksi opetsuministeri on puuttunut asioihin kovalla kädellä.
Joten jos lopputulema on kristillisten koulujen lupien epääminen, ei syy ole valtiossa, vaan valvomattomissa uskovissa ja harhautuneissa heissä!
Meille oli annettu erinomainen mahdollisuus kristillisiin kouluihin. Mutta se sama harhaopinhenki, joka on hajottanut kymmeniä seurakuntia ja parhaillaan hajottaa, hajottaa ja tuhoaa kaiken kauniin ja puhtaan, myös mahdollisuuden kristillisiin kouluihin.
Tämän tähden en allekirjoitra yhtään vetoomusta!
KRISTILLISET KOULUT
12
417
Vastaukset
- poikalapsi
Enpä usko, että kyseessä on nimen omaan kristillisten koulujen alasajo. Kyseessä lienee demarien yleinen halua olla yksityiskouluvastaisia. Sen näkee siitä, että ihan samoin on asennoiduttu myös mm. Steiner-kouluihin, joiden toimilupa on katkolla. Mikään uskonnonvastainen kampana ja ei ole ainakaan kyseessä.
Olen sitä mieltä, että lasten aivopesu jonkin opin tai aatteen kannattajaksi ei saa olla syy koulun perustamiseen. Vai mitäpä avaaja olisi itse mieltä siitä, että perustettaisiin sosialistisia koulja, joissa opetus väritettäöisiin sosialismia ihannoivasti ja ainoana oikeana oppina koristelevasti? Noinhan on kristillisissä kouluissa pahimmillaan tavaoitteena: aivopestään mukulat kunnon hihhuleiksi ja tehdään heistä samalla kehnosti moniarvoiseen yhteiskuntaan sopeutuvia.- koulu!
Turha jossitella, jos olisi sosialistinen koulu. Suomessa OLI JO, eikä vain yksittäinen koulu, vaan kokonaan sosialistinen koululaitos 70 - 80 -luvuilla! Minä kävin sen myllyn läpi, se oli DDR :stä muotoineen ja oppeineen kopioitu peruskoulu. Pelkkää Neukkulan ja itäblokin nuoleskelua. Eli kristillinen koulu on piristävä vaihtoehto minun jälkikasvulleni.
- VALHEITA...........
VALHEITA...........
- DoctorT
Niin mikä tai mitkä ovat valheita?
Tokaisu VALHEITA, osoittaa, että taisin tiedollani napsahtaa arkaan paikkaan!
Minun ei ole tarvinnut vielä valheidne varassa kirjoitella, enkä aio sitä tehdä vastaisuudessakaan.
Tietoni tuosta esim koulusta on muutaman vuoden vanha. Mutta tuskin muutosta taaksepäin on tapahtunut, eihän vastaavaa liikettä ole myöskään näissä pirstaleseurakunnissa tapahtunut!
Hesarin kokousilmoituksia seuratessani Hgin kristillinen koulu on yhden poppoon kokouspaikaksi aika usein ilmoitettu! Joten tueksi riittänee tuokin vähäinen pikkujuttu! - aina jankuttaa
niitä äärikarismaattisten valheita.
doctor T:n kirjoitus on ihan totta - ............
aina jankuttaa kirjoitti:
doctor T:n kirjoitus on ihan tottavai tohtuuri itse?
- DoctorT
aina jankuttaa kirjoitti:
doctor T:n kirjoitus on ihan tottaKylläpä diagnoosisi osaakin heittää!!
Minä en ole, en tule, enkä arvosta äärikarismaattisuutta enkä sen ilmiöitä. Tuon nyt pitäisi käydä ilmi mielipiteistäni!
Olen mieluummin KONSERVATIIVI SANAN LINJALLA, KUIN TUULIVIIRI harhaoppien tuulissa!
- http://www.suhe.net/
- DoctorT
SUHE oli tuomassa ja porttina TORONTOLAISUUDELLE tässä maassa!
- ........
DoctorT kirjoitti:
SUHE oli tuomassa ja porttina TORONTOLAISUUDELLE tässä maassa!
........
- DoctorT
Kiittämistä liikkeestä, joka on pirstonut enempi seurakuntia kuin mikään muu villitys!
Joka on jättänyt tuhansia ihmisiä hengelliseen pimeyteen!
Joka on alentanut Kristusta, Jumalaa ja Pyhää Henkeä mitä uskomattomin tavoin!
KETÄ KIITÄT?- ..........
..........
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965