KRISTILLISET KOULUT

DoctorT

Sosiaalidemokraatti Kalliomäki on ottanut missiokseen kristillisten koulujen alasajon!

Miksi tähän on tultu, kysytään! Se on koulujen oma vika. Tai ei oikeastaan koulujen, vaan niiden henkilöiden, jotka ovat kristilliset koulut oppiensa kanavaksi kaapanneet!

Monissa näistä kouluista ovat vastuunkannossa naiset ja miehet, jotka ovat vaelluksessaan harhautuneet näiden harhaoppien aikaansaannoksiin, pirstottuihin vapaisiin seurakuntiin.

Hgin seudulla näitä on mm Risteyspaikka, Elämän Sana, Citysrk, Suur-Helsingin helluntaisrk jne!

Jo vuosia sitten, tuttavani, jolla oli sisäpiirin kokemusta eräästä koulusta, kertoi karmeita kuulumisia sieltä.

Lapset olivat PAHEMPIKÄYTÖKSISIÄ kuin lapset "pakanakouluissa". Ja mitä tekivät vanhemmat? Ihan sitä samaa kuin muutkin mussukoistaan vain parasta uskovat, syyttivät opettajaa!

En tiedä, enkä myöskään usko, että meno olisi parantunut. Ehkäpä juuri päinvastoin ja juuri siksi opetsuministeri on puuttunut asioihin kovalla kädellä.

Joten jos lopputulema on kristillisten koulujen lupien epääminen, ei syy ole valtiossa, vaan valvomattomissa uskovissa ja harhautuneissa heissä!

Meille oli annettu erinomainen mahdollisuus kristillisiin kouluihin. Mutta se sama harhaopinhenki, joka on hajottanut kymmeniä seurakuntia ja parhaillaan hajottaa, hajottaa ja tuhoaa kaiken kauniin ja puhtaan, myös mahdollisuuden kristillisiin kouluihin.

Tämän tähden en allekirjoitra yhtään vetoomusta!

12

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poikalapsi

Enpä usko, että kyseessä on nimen omaan kristillisten koulujen alasajo. Kyseessä lienee demarien yleinen halua olla yksityiskouluvastaisia. Sen näkee siitä, että ihan samoin on asennoiduttu myös mm. Steiner-kouluihin, joiden toimilupa on katkolla. Mikään uskonnonvastainen kampana ja ei ole ainakaan kyseessä.

Olen sitä mieltä, että lasten aivopesu jonkin opin tai aatteen kannattajaksi ei saa olla syy koulun perustamiseen. Vai mitäpä avaaja olisi itse mieltä siitä, että perustettaisiin sosialistisia koulja, joissa opetus väritettäöisiin sosialismia ihannoivasti ja ainoana oikeana oppina koristelevasti? Noinhan on kristillisissä kouluissa pahimmillaan tavaoitteena: aivopestään mukulat kunnon hihhuleiksi ja tehdään heistä samalla kehnosti moniarvoiseen yhteiskuntaan sopeutuvia.

• koulu!

Turha jossitella, jos olisi sosialistinen koulu. Suomessa OLI JO, eikä vain yksittäinen koulu, vaan kokonaan sosialistinen koululaitos 70 - 80 -luvuilla! Minä kävin sen myllyn läpi, se oli DDR :stä muotoineen ja oppeineen kopioitu peruskoulu. Pelkkää Neukkulan ja itäblokin nuoleskelua. Eli kristillinen koulu on piristävä vaihtoehto minun jälkikasvulleni.

• VALHEITA...........

VALHEITA...........

• DoctorT

Niin mikä tai mitkä ovat valheita?

Tokaisu VALHEITA, osoittaa, että taisin tiedollani napsahtaa arkaan paikkaan!

Minun ei ole tarvinnut vielä valheidne varassa kirjoitella, enkä aio sitä tehdä vastaisuudessakaan.

Tietoni tuosta esim koulusta on muutaman vuoden vanha. Mutta tuskin muutosta taaksepäin on tapahtunut, eihän vastaavaa liikettä ole myöskään näissä pirstaleseurakunnissa tapahtunut!

Hesarin kokousilmoituksia seuratessani Hgin kristillinen koulu on yhden poppoon kokouspaikaksi aika usein ilmoitettu! Joten tueksi riittänee tuokin vähäinen pikkujuttu!

• aina jankuttaa

niitä äärikarismaattisten valheita.
        doctor T:n kirjoitus on ihan totta

• ............
        aina jankuttaa kirjoitti:

vai tohtuuri itse?

• DoctorT
        aina jankuttaa kirjoitti:

Kylläpä diagnoosisi osaakin heittää!!

Minä en ole, en tule, enkä arvosta äärikarismaattisuutta enkä sen ilmiöitä. Tuon nyt pitäisi käydä ilmi mielipiteistäni!

Olen mieluummin KONSERVATIIVI SANAN LINJALLA, KUIN TUULIVIIRI harhaoppien tuulissa!

• http://www.suhe.net/
      • DoctorT

SUHE oli tuomassa ja porttina TORONTOLAISUUDELLE tässä maassa!

• ........
        DoctorT kirjoitti:

SUHE oli tuomassa ja porttina TORONTOLAISUUDELLE tässä maassa!

........

• DoctorT

Kiittämistä liikkeestä, joka on pirstonut enempi seurakuntia kuin mikään muu villitys!

Joka on jättänyt tuhansia ihmisiä hengelliseen pimeyteen!

Joka on alentanut Kristusta, Jumalaa ja Pyhää Henkeä mitä uskomattomin tavoin!

KETÄ KIITÄT?

• ..........

..........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe