Kumpaa ottaisin huomenna töihin mennessä kahviautomaatista, cappucinoa vai sitä tavallista: kahvi kerma sokeri????????? =00
Cappucino vai tavallinen?
36
890
Vastaukset
- quistis
itsesi positiivisesti...Kylmänviileesti liut automaatin ohi..ottamatta kumpaakaan:o)))
- News
ei lähde päivä käyntiin ilman kaffeeta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =(((((
News kirjoitti:
..energidrinksuu tai kokist.. raikkaan freesshh ja kofeiini toimiiii
- quistis
News kirjoitti:
sitä ollaan niin kuin koukussa....Paha,paha....Juuh...Otas vaan tavallista...ei mee masu sekas...Niin teen minäkin....Quun aamu lähtee kans käyntiin työmaalla kahvin voimalla....Hurjan terveellistä...joo mä tiedän;o)
- News
pervokki kirjoitti:
..energidrinksuu tai kokist.. raikkaan freesshh ja kofeiini toimiiii
No onhan siellä käytävän päässä se virvoteautomaattikin, mutta kylmässä pakkassäässä oltua tekisi mieli jotain lämpösempää juotavaa....... =//
- News
quistis kirjoitti:
sitä ollaan niin kuin koukussa....Paha,paha....Juuh...Otas vaan tavallista...ei mee masu sekas...Niin teen minäkin....Quun aamu lähtee kans käyntiin työmaalla kahvin voimalla....Hurjan terveellistä...joo mä tiedän;o)
päihteisiin, on kupillinen pieni paha kaiken muun roskan seassa joilla ihmiset nautiskelevat ja sekoittavat päänsä.
Expresso sanon minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0 =0 =0 =0 - quistis
News kirjoitti:
päihteisiin, on kupillinen pieni paha kaiken muun roskan seassa joilla ihmiset nautiskelevat ja sekoittavat päänsä.
Expresso sanon minä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0 =0 =0 =0puhuu huuhaalla;o)))) Kahvi vahvin munkin nauttimista myrkyistä...:o))))))) Taisit muuten aivan itse tehdä päätöksesi;o))))))
- News
quistis kirjoitti:
puhuu huuhaalla;o)))) Kahvi vahvin munkin nauttimista myrkyistä...:o))))))) Taisit muuten aivan itse tehdä päätöksesi;o))))))
kahvi mitään myrkkyä ole, paitsi jos tietysti hörppii 50 kuppia päivässä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD
- quistis
News kirjoitti:
kahvi mitään myrkkyä ole, paitsi jos tietysti hörppii 50 kuppia päivässä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD
tosiiiiii vahva kahvi missä lusikkakin seisoo on aikas myrkkyy...Kysys vaikkas masultasi;o)))
- News
quistis kirjoitti:
tosiiiiii vahva kahvi missä lusikkakin seisoo on aikas myrkkyy...Kysys vaikkas masultasi;o)))
sellainen ihan tavallinen ruskea, lilluva ja höyryävä kuppi kuumaa sumppia ei kenellekkään pahaa tee. Mieli vain piristyy ja ajatustoiminta lähtee liikkeelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =DDDDDDDD
*Kannattaisi sunkin kokeilla!!!!!!!!!!!!!* =)))))))) - quistis
News kirjoitti:
sellainen ihan tavallinen ruskea, lilluva ja höyryävä kuppi kuumaa sumppia ei kenellekkään pahaa tee. Mieli vain piristyy ja ajatustoiminta lähtee liikkeelle!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =DDDDDDDD
*Kannattaisi sunkin kokeilla!!!!!!!!!!!!!* =))))))))kokeilee päivittäin useita kupillisia...:o/
- News
quistis kirjoitti:
kokeilee päivittäin useita kupillisia...:o/
liikaa, vai mitä???????????!!!!! ;)
- quistis
News kirjoitti:
liikaa, vai mitä???????????!!!!! ;)
Mul siellä täällä pitkin työpaikkaa puolinaisia kahvimukeja....;o/
- News
quistis kirjoitti:
Mul siellä täällä pitkin työpaikkaa puolinaisia kahvimukeja....;o/
:D :D :D
- quistis
News kirjoitti:
:D :D :D
Quu ei raaski siivoitta toisilla jälkiään...Ihan itse kilttinä tyttönä kerään kamani ja tiskaan ne taas seutaavaa päivää varten...;o)))
- News
quistis kirjoitti:
Quu ei raaski siivoitta toisilla jälkiään...Ihan itse kilttinä tyttönä kerään kamani ja tiskaan ne taas seutaavaa päivää varten...;o)))
juotko niin kuin kertakäyttömukista vai ihan oikeista kupeista (ihmettelee tiskausta)..........???????????????????? =00000000
- quistis
News kirjoitti:
juotko niin kuin kertakäyttömukista vai ihan oikeista kupeista (ihmettelee tiskausta)..........???????????????????? =00000000
kertakäyttökulttuuria!!! Juon mukeista....Mun mukissa lukee slave:o)))))))) Juuh ja toki tiskaan itse mukini...Miksi ihmettelit???
- News
quistis kirjoitti:
kertakäyttökulttuuria!!! Juon mukeista....Mun mukissa lukee slave:o)))))))) Juuh ja toki tiskaan itse mukini...Miksi ihmettelit???
automaatin mukit ovat aina kertakäyttöisiä, mutta kaipa se riippuu työpaikasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =/
- quistis
News kirjoitti:
automaatin mukit ovat aina kertakäyttöisiä, mutta kaipa se riippuu työpaikasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =/
keitän kahvitkin...Meillä on pieni työyhteisö...Vain kaksi ja puoli henkilöä:o/
- dansku-29
vaikeita valintoja, mutta minä valitsisin siinä vaiheessa ne molemmat, niin ei tarvitse miettiä :))
- News
No joo, mutta pitäähän sitä jättää muillekkin duunareille, etteivät rupea ärhentelemään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :=;0
News kirjoitti:
No joo, mutta pitäähän sitä jättää muillekkin duunareille, etteivät rupea ärhentelemään!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :=;0
Kun tiedämme automaattikahvin laadun niin voit huoleti ottaa molempia. Näin saat aimo annoksen kofeiinia ja jaksat tehdä töitä kahden miehen edestä joten toverisi voi loikoilla rauhassa ilman omaa kahviannostaan.
- News
tuputuu kirjoitti:
Kun tiedämme automaattikahvin laadun niin voit huoleti ottaa molempia. Näin saat aimo annoksen kofeiinia ja jaksat tehdä töitä kahden miehen edestä joten toverisi voi loikoilla rauhassa ilman omaa kahviannostaan.
Niin teenkin. Eikä tule edes kalliiksi!!!!!!!!!!!!!! =)))))))))
News kirjoitti:
Niin teenkin. Eikä tule edes kalliiksi!!!!!!!!!!!!!! =)))))))))
suostuu maksamaan kahvisi jos annat hänen pitää palkkansa vaikka teetkin myös hänen työnsä:DDD
- News
tuputuu kirjoitti:
suostuu maksamaan kahvisi jos annat hänen pitää palkkansa vaikka teetkin myös hänen työnsä:DDD
tehdä heti alkukättelyssä vain omat työnsä, niin jääpähän sitten sitä vapaatakin kun ei huvita lähteä töihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Kävin muuten tuolla Kahvikeskustelut-palstalla ja kävi ilmi, että palstalla vallitsee rauha ja järjestys ja koko sota oli vain väärin käsitystä (säkin olit muuten käynyt siellä)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =DDDDDDDDDDDDDDDDD News kirjoitti:
tehdä heti alkukättelyssä vain omat työnsä, niin jääpähän sitten sitä vapaatakin kun ei huvita lähteä töihin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)
Kävin muuten tuolla Kahvikeskustelut-palstalla ja kävi ilmi, että palstalla vallitsee rauha ja järjestys ja koko sota oli vain väärin käsitystä (säkin olit muuten käynyt siellä)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =DDDDDDDDDDDDDDDDDSiellä on ilmeisesti sefu tarttunut kuudestilaukeevaansa jos siellä on rauha ja järjestys. Pitäiskö provota lisää?
- News
tuputuu kirjoitti:
Siellä on ilmeisesti sefu tarttunut kuudestilaukeevaansa jos siellä on rauha ja järjestys. Pitäiskö provota lisää?
väittää, tosin sanoi tuo...... oliko se nyt Mariette(?)............ että välillä on sota ja välillä rauha. Tosin mitäs me nyt vieraan palstan toimiin puututaan, kun ei ole Huuhaalla virallista ulkoministeriäkään.................. =//
News kirjoitti:
väittää, tosin sanoi tuo...... oliko se nyt Mariette(?)............ että välillä on sota ja välillä rauha. Tosin mitäs me nyt vieraan palstan toimiin puututaan, kun ei ole Huuhaalla virallista ulkoministeriäkään.................. =//
ulkokultaisia:)))) Minä vakoilin mitä siellä ketjuissa tapahtui:)))) Ja pitää sitä naapuria nälväistä kun kerta voi:))))
- News
tuputuu kirjoitti:
ulkokultaisia:)))) Minä vakoilin mitä siellä ketjuissa tapahtui:)))) Ja pitää sitä naapuria nälväistä kun kerta voi:))))
ettei tule sivujen välistä sotaa, siis niin kuin että muodostuisi eräänlainen ketju, jossa toiset palstat tukisivat toisia taistelemaan toisen palstan osapuolia ja heidän tukijoita vastaan jne. Jos olet lukenut ensimmäisestä maailmansodasta kertovia kirjoja, niin tiedät mitä tarkoitan.
Tosin tällaista ei kuitenkaan luultavasti ole koskaan päässyt käymään Internetissä.......................... onneksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 News kirjoitti:
ettei tule sivujen välistä sotaa, siis niin kuin että muodostuisi eräänlainen ketju, jossa toiset palstat tukisivat toisia taistelemaan toisen palstan osapuolia ja heidän tukijoita vastaan jne. Jos olet lukenut ensimmäisestä maailmansodasta kertovia kirjoja, niin tiedät mitä tarkoitan.
Tosin tällaista ei kuitenkaan luultavasti ole koskaan päässyt käymään Internetissä.......................... onneksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0 =0Paras antaa niiden sotia vaan keskenään. Huomasin että siellä on ilmapiiri kiristynyt jälleen, huh, onneksi meidän sotamme eivät saavuta ihan noita mittasuhteita:)))
- News
tuputuu kirjoitti:
Paras antaa niiden sotia vaan keskenään. Huomasin että siellä on ilmapiiri kiristynyt jälleen, huh, onneksi meidän sotamme eivät saavuta ihan noita mittasuhteita:)))
tämä onkin Huuhaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D
News kirjoitti:
tämä onkin Huuhaa!!!!!!!!!!!!!!!!!! =D
Joudun tässä kohta sulkemaan masiinan mutta seurataan tilannetta. Ehkä on kuitenkin parasta että pysymme sivullisina tarkkailijoina ettei sota ala leviämään tännekin. Siellä kun ne välit ovat hiertäneet jo pitkään ja sinne on kerääntynyt niin iso joukko ihmisiä jotka evät ole oppineet sulkemaan konettaan:DDD
- koopee4ever
Sen mikä on aamulla maittavin. :)
- News
en ole maistanut siitä automaatista muuta kuin vain tuota tavallista sumppia, joten siksihän tässä tätä kyselinkin.............. =/ =/
- Johan Selkis
Te siis teette työtä heti maanantaiaamusta alkaen huuhaavien nesteiden vaikutusten alaisena!!
Raikkaan ja ravitsevan oluen sijasta olette vielä päätyneet kahvin juontiin!!
Se johtaa ennen pitkää turmioon: alakulo, kulopalo, mielipaha, paha olo. palkan alennus, painon korotus, närästys ja näärännäpyt, kahvikuppineuroosi sekä likaiset astiat ja ajatukset!!
No. Itse juon litrakaupalla kahvia päivässä. Mottoni on: Kahvia on juotava mahdollisimman paljon. Ja sitä ihan tavallista mustaa kahvia. Ilman sokeria.
Eli huonot ajat on tulossa itsellekin. Örks! - kippari
et ota termari messiin sinne duuniin kyllä noi automaatikahvit on niin kovaa kamaa et siinä menee pakki sekasin ainakin:=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81865Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51598Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41079- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708