Onhan se Jack kyllä

niin epäsopiva näyttelijä

kyseiseen rooliin. Tavallista nössömmän näköinen peruspullero. Ei sovi rooliin! Joku särmikkäämpi kaveri olisi parempi eikä mikään tuommonen back to the shitty times äijä.

15

719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 346463463643

      Viestistäsi vain päättelin...
      Onneksi täällä on tuollaisia fanejakin kirjoittelemassa eikä vain 24:n vihaajia.

      • Tietäjä84

        Alkaa Jack "pullistumaan" ..JOOH!!! Mutta kuka tilalle ...Lostin Jack =D !!!


      • kisuliini
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Alkaa Jack "pullistumaan" ..JOOH!!! Mutta kuka tilalle ...Lostin Jack =D !!!

        Eiku hyvä vaan että Jackissa on vähän rosoa, he´s the man!


      • Tietäjä84
        kisuliini kirjoitti:

        Eiku hyvä vaan että Jackissa on vähän rosoa, he´s the man!

        ...ne häiritsee ...rosoisuus on hyvä mutta ei (tiedät kyllä)...


      • minäpä vaan
        Tietäjä84 kirjoitti:

        ...ne häiritsee ...rosoisuus on hyvä mutta ei (tiedät kyllä)...

        tarviiko kaikkien olla ulkonäöllisesti täys kymppejä?mun mielestä 24:selle pitäis nostaa hattua kun päähenkilönä ei ole sellaienn,joka iskee naisia ympäri maailmaa vaan ulkonäöllään ja sitten luonteeltaan onkin täys tollo!aika outoa muuten,että Lostissa sattumalta kaikki miehet ovat sellaisia ulkonäöllisesti "täydellisiä"..outoa että samaan lentokoneeseen on ahdattu niin epätavallisen paljon ulkonäöllisesti kelpaavia..mutta ulkonäköhän on kaikille tärkeetä,ei sarjan luonne ja muu.. :(


      • Tietäjä84
        minäpä vaan kirjoitti:

        tarviiko kaikkien olla ulkonäöllisesti täys kymppejä?mun mielestä 24:selle pitäis nostaa hattua kun päähenkilönä ei ole sellaienn,joka iskee naisia ympäri maailmaa vaan ulkonäöllään ja sitten luonteeltaan onkin täys tollo!aika outoa muuten,että Lostissa sattumalta kaikki miehet ovat sellaisia ulkonäöllisesti "täydellisiä"..outoa että samaan lentokoneeseen on ahdattu niin epätavallisen paljon ulkonäöllisesti kelpaavia..mutta ulkonäköhän on kaikille tärkeetä,ei sarjan luonne ja muu.. :(

        VARSINKI Charlie ...ihan HIRVEEN näkönen ...F*CKING DRUG ADDIKT ...varmaan on oikeestikki?!?!? Ja kuten sanoin ...Jack on hyvä mutta ikä alkaa painamaan ....ja "pulleus" =D !!!


      • .......
        Tietäjä84 kirjoitti:

        VARSINKI Charlie ...ihan HIRVEEN näkönen ...F*CKING DRUG ADDIKT ...varmaan on oikeestikki?!?!? Ja kuten sanoin ...Jack on hyvä mutta ikä alkaa painamaan ....ja "pulleus" =D !!!

        niin ja minkähänlainen pullukka itse oikein olet?ja mitä vikaa charliessa on?aika moni tyttö(kuten minäkin)pitää häntä söpönä ja parhaana koko Lostissa..Hurley taas on ihana olemukseltaan(ulkonäkö ei ratkaise,niin kuin sinä ehkä luulet)nimittäin kukaan ei vihaa täällä päin Hurleyta eikä arvostele tämän ulkonäköä(niin kuin sinä varmasti teet)mutta huoh,ulkonäköhän ON sinun mielestä NIIN kovin tärkeää..


      • Tietäjä84
        ....... kirjoitti:

        niin ja minkähänlainen pullukka itse oikein olet?ja mitä vikaa charliessa on?aika moni tyttö(kuten minäkin)pitää häntä söpönä ja parhaana koko Lostissa..Hurley taas on ihana olemukseltaan(ulkonäkö ei ratkaise,niin kuin sinä ehkä luulet)nimittäin kukaan ei vihaa täällä päin Hurleyta eikä arvostele tämän ulkonäköä(niin kuin sinä varmasti teet)mutta huoh,ulkonäköhän ON sinun mielestä NIIN kovin tärkeää..

        Taas pitää laskea kymmeneen "1 ...2 ...3 ...4 ...5 ...6 ...7 ...8 ...9 ...10" ...siis onko tämä joku tapa saada mut pois täältä ...alkamalla TYPERIKSI kuin 24 ...voitte jopa onnistua ...TYPERYYTTÄ vihaan eniten!!! JOOH ...niin viestiisi ...MÄHÄN KUMOSIN SEN VÄITTEEN että ei oo pelkkii täyellisii ...MITÄÄN haukkunu (tai ehkä vähän) ...mutta mielestäni Hurley on parhaita hahmoja ...läskeys haittaa yhtään (jota en ite TOD oo ...semmonen lihaksikas adonis että HUH-HUH)!!! Mutta mitä Charlieseen ...AIVAN KARSEA ...HYI HELVETTI ...mikä teitä nulokoita vaivaa ku siitä tykkäätte?!?!? Ja loppu kommenttiisi ...ulkonäöllä ei ole väliä ...NIIN VARMAAN!!!


      • kisuliini
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Taas pitää laskea kymmeneen "1 ...2 ...3 ...4 ...5 ...6 ...7 ...8 ...9 ...10" ...siis onko tämä joku tapa saada mut pois täältä ...alkamalla TYPERIKSI kuin 24 ...voitte jopa onnistua ...TYPERYYTTÄ vihaan eniten!!! JOOH ...niin viestiisi ...MÄHÄN KUMOSIN SEN VÄITTEEN että ei oo pelkkii täyellisii ...MITÄÄN haukkunu (tai ehkä vähän) ...mutta mielestäni Hurley on parhaita hahmoja ...läskeys haittaa yhtään (jota en ite TOD oo ...semmonen lihaksikas adonis että HUH-HUH)!!! Mutta mitä Charlieseen ...AIVAN KARSEA ...HYI HELVETTI ...mikä teitä nulokoita vaivaa ku siitä tykkäätte?!?!? Ja loppu kommenttiisi ...ulkonäöllä ei ole väliä ...NIIN VARMAAN!!!

        Jackilla on karismaa ja SE tekee siitä komean ja ihanan. mun mielestä se ei kyllä ole pulska(!)


      • Tietäjä84
        kisuliini kirjoitti:

        Jackilla on karismaa ja SE tekee siitä komean ja ihanan. mun mielestä se ei kyllä ole pulska(!)

        Mahaki valu ku teki haavan ...sopivan näköinen mutta liian vanha ja "pulska" ...VALITAN!!!


      • kisuliini
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mahaki valu ku teki haavan ...sopivan näköinen mutta liian vanha ja "pulska" ...VALITAN!!!

        eli se on SULLE liian vanha ja pulska. Mutta mun mielestä se ei ensinnäkään ole pulska ja mitä ilmeisemmin ei liian vanhakaan, koska se on koko ajan menossa ja tekemässä, kuntoa, viisautta ja rohkeutta riittää. Joskus joku 20 vee voi olla vanhempi kuin 40 vee...Siinä päivän ajatelma.


      • Tietäjä84
        kisuliini kirjoitti:

        eli se on SULLE liian vanha ja pulska. Mutta mun mielestä se ei ensinnäkään ole pulska ja mitä ilmeisemmin ei liian vanhakaan, koska se on koko ajan menossa ja tekemässä, kuntoa, viisautta ja rohkeutta riittää. Joskus joku 20 vee voi olla vanhempi kuin 40 vee...Siinä päivän ajatelma.

        Mun mielestä se on vähän liian vanha ja pulska (OLEMALLA OIKEASSA) ja sä oot sitä mieltä että se on jotain (OLEMALLA VÄÄRÄSSÄ) ...YEAH!!!


      • ....
        Tietäjä84 kirjoitti:

        Mun mielestä se on vähän liian vanha ja pulska (OLEMALLA OIKEASSA) ja sä oot sitä mieltä että se on jotain (OLEMALLA VÄÄRÄSSÄ) ...YEAH!!!

        niin tietäjä84,vai pitäisikö kutsua tietämätön84?juu,niin taidankin kirjoittaa tästä lähin!SINUN mielestä asia on ratkaistu,koska tämä asia loppui SINUN omituisiin räatkaisuihin..sanot mitä sanot,jos Jack on yhtäkki NIIN pulska,en ymmärrä miten se sinua liikuttaa?kuntoile itse hänen edestä jos sua sen niin paljo vaivaa..


      • Tietäjä84
        .... kirjoitti:

        niin tietäjä84,vai pitäisikö kutsua tietämätön84?juu,niin taidankin kirjoittaa tästä lähin!SINUN mielestä asia on ratkaistu,koska tämä asia loppui SINUN omituisiin räatkaisuihin..sanot mitä sanot,jos Jack on yhtäkki NIIN pulska,en ymmärrä miten se sinua liikuttaa?kuntoile itse hänen edestä jos sua sen niin paljo vaivaa..

        Tiedän paljon PALJOOOOOOOOooooooon enemmän ku sä ...että ala kutsuu mua Jumala84:ksi =D !!! Ja mähän EN TOD kuntoile!!!


    • agentti.bauer

      siis juts sellanen mikä siihen sopii! ei siihen voi laittaa jotai 20 vuotiasta! eihän sellasella oo yhtää kokemusta vielä mistää tollasesta! Ja ei kukaa osaa sitä hommaa niinku Jack!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8851
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1453
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1345
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1249
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      143
      1122
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1094
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    8. 48
      839
    9. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      813
    Aihe