noita paikkoja on useampia,,,kaikista vippaamalla saa velkaa aikaiseksi noin 1300e
onko muillakin useammista paikoista esim 3.-4 vippiä??
kuinka monesta paikasta otettu?
5
1701
Vastaukset
- sitä
tullu otettua kaikista..ja kaikki maksamatta..viimeksi viestiluotosta 150€..voi kun aukeais uusia...
- onsitä
joka puljusta..ensimmäiset jo perinnässä...
mut vielä sai... - yrittäny
onsitä kirjoitti:
joka puljusta..ensimmäiset jo perinnässä...
mut vielä sai...kysyä lisää maksuaikaa millekän pikavipilles?
Mullaki on monesta paikasta ja pitäs kysyä laittaako ne heti perintään vai antaako maksuaikaa.
tiiäks saako mistään pitennettynä sitä takasinmaksua,jos sopis?mä haluun maksaa kuiteski pois ne velat.
kiitti jos sanosit miten nopeesti menee perintään - ja muija
yrittäny kirjoitti:
kysyä lisää maksuaikaa millekän pikavipilles?
Mullaki on monesta paikasta ja pitäs kysyä laittaako ne heti perintään vai antaako maksuaikaa.
tiiäks saako mistään pitennettynä sitä takasinmaksua,jos sopis?mä haluun maksaa kuiteski pois ne velat.
kiitti jos sanosit miten nopeesti menee perintäänEikä eesa vituta ku sain 150e vippiä ny.. aukeispa jo uus, paitti ettei oo kyllä enää puhelintakaa
- vippaaja
yrittäny kirjoitti:
kysyä lisää maksuaikaa millekän pikavipilles?
kiitti jos sanosit miten nopeesti menee perintäänAika nopeasti (yhden tai korkeintaan kahden muistutuskirjeen jälkeen) laittavat perintätoimistolle. Osa vippipaikoista on hyvinkin joustavia maksuajan suhteen kun vaan soittaa ja sopii. Ja se tulee halvemmaksi kun antaa laskun mennä perintätoimistolle (saati sitten oikeudelliseen perintään saakka).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 471012
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153902Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717837- 88802
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182790Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka46687