Jeesuuksen kiusaukset

Aramiz

Evankeliumi Matteuksen mukaan 4 jäs luku =Sitten
henki vei Jeesuksen erämaahan perkeleen kiusattavaksi .

2. Ja kun Jeesus oli paastonnut 40 päivää ja neljä kymmentä yötä, tuli hänen lopulta nälkä

3. Silloin kiusaaja tuli hänen luoksensa ja sanoi hänelle = Jos sinä olet Jumalan poika,niin
käske näiden kivien muuttua leiviksi=

4. Mutta hän vastasi ja sanoi:= Kirjoitettu on:
Ei ihminen elä ainoastaan leivästä, vaan Jokaisesta sanasta, vaan jokaisesta sanasta, joka Jumalan suusta lähtee:

5. Silloin Perkele otti kanssansa pyhään kaupunkiin ja asetti hänet pyhäkön harjalle:

6. Ja sanoi:= jos olet Jumalan poika, niin heidäydy tästä alas;soillä kirjoitettu on: Hän antaa enkeleilleen käskyn sinusta, ja He kantavat sisunua käsillänsä, ettet jalkaasi kiveen loukkaisi.=

7. Jeesus sanoi hänelle:= Taas on kirjoitettu:
Älä kiusaa Herraa sinun Jumalaasi:=

8. Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston.

9. Ja hän sanoi hänelle: = Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua=.

10. Silloin Jeesus sanoi hänelle: = Mene pois, Saatana; sillä kirjoitettu on: Herraa sinun Jumalaasi, pitää sinun kumartaman ja hä
ntä ainoata palveleman:=

Siis tässä pienessä tarinassa on meille esitetty
erittäin hyvin, Jeesuksen esimerkillä,ettei meisän tule palvella Saatanaa. Jeesu kesti kiusauksen, kuitenkin pian hänen lähtönsä jälkeen Myöhäisimmät opetus lapset eksyivät. He
eksyivät Saatanan palvelus linjoille. Juuri Tämä
Jumalan sinetti eroitti Jumalan palveluksen ja
Saatanan palveluksen eron.

Jokainen joka sanoo tuntevansa Raamattunsa. Hänen pitäisi tietää mikä ero on Saatanan ja jumalan välillä. Onhan Jumala antanut Sapattinsa
sinetikseen itsensä Ja hänen kansansa välille.

Säätana on antanut Sunnuntain Sinetikseen oman kansansa välille. Joren asia lienee hyvin helppotajuinen jopa yksinkertaisemmillekin ihmisille. Ja loppujen lopuksi meille on annettu valinnan vapaus eikä mitään pakko määräystä:

Maran ata

7

336

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kirjoitusta!

Sinun mielestäsi koko raamatussa ja itse Jumalassa ei ole muuta kuin sapatti! Millään muulla ei ole väliä kunhan tietää lauantain olevan sapatti. Käyttäytyä voi kuin kyykäärme, mutta SAPATTI!
      Onneksi Toivonlinnakin on muuttumassa yhteiskristilliseksi oppilaitokseksi. Olisi tulevaisuudessa vähemän henkisesti häiriintyneitä sapattitiedosta vanhurskautuneita.
      Toivottavasti, ette pilaa kouluunne tulevia kristittyjä ellenin harhoihin. ELÄ KUIN SIKA, mutta älä syö sikaa. Myrkytä kaikki mihin kosket, mutta kerskaa sapatista.

Eikö Jumalalla ja saatanalla ole muuta kuin päivän ero, lauantai ja sunnuntai? Minun mielestä paljonkin muuta!

Minä kiitän Jumalaa kaikista adventtikirkon laitosten "konkursseista". Toivottavasti loppuisi tuo saastan levitys.

• Aramiz

Hän Jeesus luomakunnan mestari. Hän voitti Kiusauksen. Hän antoi meille esimerkin, että meilläkin on vielä mahdollisuus voittaa Saatanan kiusaukset. Olisiko mielestäsi Jeesuksen pitänyt
        kumartaa Saatanaa? Jeesus ei kumartanut, Jos hän olisi kumartanut olisi hän hyväksynyt Saatanan
        kunniottamisen merkin, Josta me tunnemme kuka meidät pyhittää.

Eihän tämä Sapatti ollut annettu meille vain
        uskon kuuliaisuuden merkiksi. Jumalalle uskovaiset kunnioittavat Jumalan asetuksia, mutta ei kuuliaiset noudattavat jumalan vastustajan asetuksia. Tämän asianhan pystyy
        ymmärtämään jopa pienilapsikin.

Kerroppa millä esimerkillä Jeesus todella voitti tämän Saatanan kunniottamisen? Tosiasiassa sinä
        et kirjoituksesi perusteella kunnioita Jumalaa
        lainkaan. Minä toin julki totuuden. kuitenkin
        Jeesuksen esimerkkiin suhtauduttiin vihamielisesti. Tästäkin jo saa todellisen kuvan millaisia ovat Varajeesuksen opetuslapset.

Tosin voisit käyttäytyä kuin Kuningas Cobra. Kuitentkaan et voi päästä pois sen vaikutuksen
        alaisuudesta. Mikä on Jumalan antamaa se on Jumalan. Mikä lähtee vihollisesta se myrkyttää.

Tosiasiassa minä en tiedä Toivonlinnasta mitään
        muuta kuin nimen näiden kirjoitusten mukaan.
        Näistä kirjoituksista olen nähnyt sellaisen paikan olevan olemassa, kuitenkaan en tiedä missä se sijaitseé.

Sehän on suuremmoinen asia, että näin on. Kyllä
        se Kristus keskeisyys pitäisi löytyä näihin kristilisesti ajatteleviin lapsiin. Kuitenkin
        totuushan on se. Vaikka Lapsi kävisi kuinka kristillisen koulun, niin ei sillä annetut opetukset käy varmasti päähän, jos kotona ovat
        asiat ei Jumalisessa suhteessa, Näet jo kotoahan pitäisi kaikki alku hyvyys Ja raakamalli elämään ollla nähtävissä.

Olen nähnyt moninaita Ei Adventisti Kristittyjen koulujen käyneitä, kuitenkin olen havainnut,
        heidän ottaneen esimerkkiä Vanhemmistaan.
        Kuitenkaan ei edes koulu ole pystynyt heitä parantamaan. Munia Hyvän kodin lapsia on joutunut Jopa Kristillisissä Kouluissa Huumeiden
        käyttäjiksi. Vaikka vanhemmat ovat antaneet loistoesimerkin kuinka tulisi käyttäytyä.

Siis Sinä voit viedä Hevosen veden ääreen, kuitenkaan sinä et voi pakoittaa hevosta juomaan. Sama pätee myös lapsiin nähden. Ei edes lapsiin tehoa mikään hyvä, ellei lapsi itse halua.

Olen Joskus Nuoruudessani lukenut Ellenin teokset. Ei niissä todellakaan ollut mitään
        Rikollisuuteen johtavaa aineistoa, Vaan päinvastoin Terveelliseen Jumalalliseen elämään johtavaa kirjallisuutta. Todella jos elät niiden neuvojen mukaan varmasti vältät Raastuvat ja vankilat. Sitä minä en ymmärrä lainkaan, Jos terveelliseen Jumalalliseen elämään johtava
        kirjallisuus on harhaa, niin mikä tässä maailmassa sitten on sitä hyvyyttä. Ovatko ne Huumeet Murhat Huoruudet Varkaudet Pahoin pitelyt Ynnä muut toiminta muodot.

Eikö meidän pitäisi elää täällä yhteikunnassa
        hyvässä sopusoinnussa toistemme kanssa. niin että meissä voitaisiin itsessämme nähdä jotain
        hyvää. Että ihmiset voisivat sanoa meidän olevan todellisia kristittyjä Jotka todella kulkevat Jeesuksen askeleissa. Kuinka usen me erehdymmekään antamaan Kristuksesta väärän kuvan oman tökeryytemme ansiosta.

Siis ottakaamme oppia hänestä joka ei katsonut
        olevansa Jumalan kaltainen, Vaan hän syntyi
        ihmiseksi Eläen kuuliaisena Taivaalliselle
        isälleen Hamaan Kristin kuolemaan.

Maran ata

• ............................
        Aramiz kirjoitti:

Hän Jeesus luomakunnan mestari. Hän voitti Kiusauksen. Hän antoi meille esimerkin, että meilläkin on vielä mahdollisuus voittaa Saatanan kiusaukset. Olisiko mielestäsi Jeesuksen pitänyt
        kumartaa Saatanaa? Jeesus ei kumartanut, Jos hän olisi kumartanut olisi hän hyväksynyt Saatanan
        kunniottamisen merkin, Josta me tunnemme kuka meidät pyhittää.

Eihän tämä Sapatti ollut annettu meille vain
        uskon kuuliaisuuden merkiksi. Jumalalle uskovaiset kunnioittavat Jumalan asetuksia, mutta ei kuuliaiset noudattavat jumalan vastustajan asetuksia. Tämän asianhan pystyy
        ymmärtämään jopa pienilapsikin.

Kerroppa millä esimerkillä Jeesus todella voitti tämän Saatanan kunniottamisen? Tosiasiassa sinä
        et kirjoituksesi perusteella kunnioita Jumalaa
        lainkaan. Minä toin julki totuuden. kuitenkin
        Jeesuksen esimerkkiin suhtauduttiin vihamielisesti. Tästäkin jo saa todellisen kuvan millaisia ovat Varajeesuksen opetuslapset.

Tosin voisit käyttäytyä kuin Kuningas Cobra. Kuitentkaan et voi päästä pois sen vaikutuksen
        alaisuudesta. Mikä on Jumalan antamaa se on Jumalan. Mikä lähtee vihollisesta se myrkyttää.

Tosiasiassa minä en tiedä Toivonlinnasta mitään
        muuta kuin nimen näiden kirjoitusten mukaan.
        Näistä kirjoituksista olen nähnyt sellaisen paikan olevan olemassa, kuitenkaan en tiedä missä se sijaitseé.

Sehän on suuremmoinen asia, että näin on. Kyllä
        se Kristus keskeisyys pitäisi löytyä näihin kristilisesti ajatteleviin lapsiin. Kuitenkin
        totuushan on se. Vaikka Lapsi kävisi kuinka kristillisen koulun, niin ei sillä annetut opetukset käy varmasti päähän, jos kotona ovat
        asiat ei Jumalisessa suhteessa, Näet jo kotoahan pitäisi kaikki alku hyvyys Ja raakamalli elämään ollla nähtävissä.

Olen nähnyt moninaita Ei Adventisti Kristittyjen koulujen käyneitä, kuitenkin olen havainnut,
        heidän ottaneen esimerkkiä Vanhemmistaan.
        Kuitenkaan ei edes koulu ole pystynyt heitä parantamaan. Munia Hyvän kodin lapsia on joutunut Jopa Kristillisissä Kouluissa Huumeiden
        käyttäjiksi. Vaikka vanhemmat ovat antaneet loistoesimerkin kuinka tulisi käyttäytyä.

Siis Sinä voit viedä Hevosen veden ääreen, kuitenkaan sinä et voi pakoittaa hevosta juomaan. Sama pätee myös lapsiin nähden. Ei edes lapsiin tehoa mikään hyvä, ellei lapsi itse halua.

Olen Joskus Nuoruudessani lukenut Ellenin teokset. Ei niissä todellakaan ollut mitään
        Rikollisuuteen johtavaa aineistoa, Vaan päinvastoin Terveelliseen Jumalalliseen elämään johtavaa kirjallisuutta. Todella jos elät niiden neuvojen mukaan varmasti vältät Raastuvat ja vankilat. Sitä minä en ymmärrä lainkaan, Jos terveelliseen Jumalalliseen elämään johtava
        kirjallisuus on harhaa, niin mikä tässä maailmassa sitten on sitä hyvyyttä. Ovatko ne Huumeet Murhat Huoruudet Varkaudet Pahoin pitelyt Ynnä muut toiminta muodot.

Eikö meidän pitäisi elää täällä yhteikunnassa
        hyvässä sopusoinnussa toistemme kanssa. niin että meissä voitaisiin itsessämme nähdä jotain
        hyvää. Että ihmiset voisivat sanoa meidän olevan todellisia kristittyjä Jotka todella kulkevat Jeesuksen askeleissa. Kuinka usen me erehdymmekään antamaan Kristuksesta väärän kuvan oman tökeryytemme ansiosta.

Siis ottakaamme oppia hänestä joka ei katsonut
        olevansa Jumalan kaltainen, Vaan hän syntyi
        ihmiseksi Eläen kuuliaisena Taivaalliselle
        isälleen Hamaan Kristin kuolemaan.

Maran ata

Adventistit ovat kertoneet monen Toivonlinnan käyneen tehneen itsemurhan jo nuorena.

• Kalle2
        ............................ kirjoitti:

Adventistit ovat kertoneet monen Toivonlinnan käyneen tehneen itsemurhan jo nuorena.

Itse en ole Toivonlinnan koulua käynyt mutta tunnen useita nuoria jotka ovat käyneet Toivonlinnan koulua. Ihailen heidän itsenäistä ajattelumallia ja tasapainoista elämän asennetta johon liittyy hyvä itsetunto.Jokainen ihminen on yksilö Jumalan armosta. Kun ihminen on sovinnossa itsensä ja Jumalan kanssa niin tulos näkyy tasapainoisena ristittynä.(tietenkin poikkeuksiakin on, en kyllä satu tuntemaan)Ristillinen koulu on siunaukseksi nuorelle. Mutta sekään ei korvaa vanhempien ristillistä rakkautta lapsiaan kohtaan.Rukoillaa nuorten edestä, riippumatta siitä mitä koulua käyvät. Tulevaisuus on nuorten Jeesuksen tuloon asti. Maran ata.

• Aramiz
        Kalle2 kirjoitti:

Itse en ole Toivonlinnan koulua käynyt mutta tunnen useita nuoria jotka ovat käyneet Toivonlinnan koulua. Ihailen heidän itsenäistä ajattelumallia ja tasapainoista elämän asennetta johon liittyy hyvä itsetunto.Jokainen ihminen on yksilö Jumalan armosta. Kun ihminen on sovinnossa itsensä ja Jumalan kanssa niin tulos näkyy tasapainoisena ristittynä.(tietenkin poikkeuksiakin on, en kyllä satu tuntemaan)Ristillinen koulu on siunaukseksi nuorelle. Mutta sekään ei korvaa vanhempien ristillistä rakkautta lapsiaan kohtaan.Rukoillaa nuorten edestä, riippumatta siitä mitä koulua käyvät. Tulevaisuus on nuorten Jeesuksen tuloon asti. Maran ata.

Jos oppilaat kulkevat näiden periaatteiden mukaan
        ,niin silloin he ovat todella Toivon tiellä.

Minäkin olen kuullut myönteisiä lausuntoja henkilöiltä, jotka ovat opiskelleet Toivon linnassa. Minä en tarkalleen tiedä missäpäin se edes sijaitsee. Ehkä jossain Turun lähettyvillä.

Periaatehan lienee otettu Jeesuksen kiusauksen
        mukaan liittämisestä, että ymmärtäisimme omat kiusauksemme

Maran ata

• Aramiz
        Aramiz kirjoitti:

Jos oppilaat kulkevat näiden periaatteiden mukaan
        ,niin silloin he ovat todella Toivon tiellä.

Minäkin olen kuullut myönteisiä lausuntoja henkilöiltä, jotka ovat opiskelleet Toivon linnassa. Minä en tarkalleen tiedä missäpäin se edes sijaitsee. Ehkä jossain Turun lähettyvillä.

Periaatehan lienee otettu Jeesuksen kiusauksen
        mukaan liittämisestä, että ymmärtäisimme omat kiusauksemme

Maran ata

Eikä Jeesus edes kiusattuna alistunut palvelemaan sielun vihollisen vallan merkkiä.

Henkilöt jotka ovat olleet sotavankeudessa tietävät kuinka voittajan vallan merkkiä pitää
        kunnioittaa, vaikka se ei le muuta kuin voittajan lippu, pitää voitetun tunnustaa tämä
        lippu oikeaksi. koska tämä seremonia haluaa
        laittaa voitetun täysin polvilleen.

On aina hyvä muistaa se tosiasia,että jopa hengellisilläkin valtioilla on oman Jumalansa
        liput tunnuksena. Muslimeillakin on ikioma lippunsa johon he panevat toivonsa Muhamedin takia, koska Muhamed on heille pyhyys. Meille
        on pyhyys Jeesus Nazaretilainen. Joka käytti

ite itsestään nimeä Ihmisen poika. Ollessaan siellä Isänsä luona hänestä käytettiin Nimeä
        Michal joka tarkoittaa sitä Sanakirjan mukaan
        Who is like God Toinen muunnos Like God. Joten Hebrealaiset pitivät tätä Micaelia jumalan
        vertaisena eli Jeeuksena, kuitenkaan Kristityt
        eivät hyväksy Jeesusta muutenkaan kun heillä
        on jotain sala oppeja jotka eivät täsmää Evan-keliumien kanssa. Heille totuus on aina harhaa
        Ja todellinen Harha on totuutta. Miksi näin?

Maran ata

• Jo riittää

Palaa takaisin Evankeliumiin ja lue tarkasti, mitä todella tarkoittaa se kohta etti jeesus langennut kiusaukseen

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe