hei!
sain tuossa noin vuosi sitten jouluna äidiltäni kuulla että isäni (eronnut äidistäni v.91 tai 92 en muista enään) oli humalassa soittanut hänelle ja avautunut äidilleni hänen ensimmäisestä lapsestaan. sain tietää että minulla ja pikkuveljelläni on siskopuoli joka tietääkseni asuu tällä hetkellä helsingissä ja olisi minua muutaman vuoden vanhempi, itse olen vm.1984. kummallista tässä äidilleni oli että he jo silloin seurustelivat kun tämä puolisiskoni oli siitetty... en ole kauheasti isäni kanssa tekemisissä muutakuin että näemme silloin tällöin ja vaihdamme kuulumisia ja en tavallaan käsitä häntä isäkseni ennemminkin vanhaksi tuttavaksi. tämän takia en edes kehtaa tai halua sitä häneltä kysyä. onko minun mahdollista saada tietää tästä siskopuolestani mitään muuta kautta kuin isäni kautta. esim. jonkinnäköisistä rekistereistä, kirkonkirjoista tai muualta?!? kaikista eniten minua vaivaa eräs muisto kun oltiin broidini kanssa erään faijan naisystävän luona, hänellä oli hieman minua vanhempi tytär kenellä oli syntikka ja osas hienosti sitä soittaa ja minulla on outo muistikuva että isäni olisi sanonut jotain meidän olevan sukulaisia, mutta en tiedä olenko vaan sen kuvitellut sen mitä isäni sanoi...
kauan kadonnut puolisisko
vph84
2
955
Vastaukset
- ovat hyvät
otta kirkonkirjat saat selville kaikki siskot ja veli-puolet
- Kat
on tunnustanut. Jos ei, sinun ainoa vaihtoehto on kysyä isältäsi. Kysy rohkeasti vaan, toinen vaihtoehto on ettet saa ikinä tietää.
Minulla on tilanne että yksi on ikuiseti kateissa, ei ole riittävästi tietoa että löytisin eikä enää ketää keltä kysyisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia?
Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?812412Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä511183Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1755095Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa293712Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1963554Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss493122Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1082849Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky132388Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie442155Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy191965