kauan kadonnut puolisisko

vph84

hei!
sain tuossa noin vuosi sitten jouluna äidiltäni kuulla että isäni (eronnut äidistäni v.91 tai 92 en muista enään) oli humalassa soittanut hänelle ja avautunut äidilleni hänen ensimmäisestä lapsestaan. sain tietää että minulla ja pikkuveljelläni on siskopuoli joka tietääkseni asuu tällä hetkellä helsingissä ja olisi minua muutaman vuoden vanhempi, itse olen vm.1984. kummallista tässä äidilleni oli että he jo silloin seurustelivat kun tämä puolisiskoni oli siitetty... en ole kauheasti isäni kanssa tekemisissä muutakuin että näemme silloin tällöin ja vaihdamme kuulumisia ja en tavallaan käsitä häntä isäkseni ennemminkin vanhaksi tuttavaksi. tämän takia en edes kehtaa tai halua sitä häneltä kysyä. onko minun mahdollista saada tietää tästä siskopuolestani mitään muuta kautta kuin isäni kautta. esim. jonkinnäköisistä rekistereistä, kirkonkirjoista tai muualta?!? kaikista eniten minua vaivaa eräs muisto kun oltiin broidini kanssa erään faijan naisystävän luona, hänellä oli hieman minua vanhempi tytär kenellä oli syntikka ja osas hienosti sitä soittaa ja minulla on outo muistikuva että isäni olisi sanonut jotain meidän olevan sukulaisia, mutta en tiedä olenko vaan sen kuvitellut sen mitä isäni sanoi...

2

955

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ovat hyvät

otta kirkonkirjat saat selville kaikki siskot ja veli-puolet

• Kat

on tunnustanut. Jos ei, sinun ainoa vaihtoehto on kysyä isältäsi. Kysy rohkeasti vaan, toinen vaihtoehto on ettet saa ikinä tietää.
        Minulla on tilanne että yksi on ikuiseti kateissa, ei ole riittävästi tietoa että löytisin eikä enää ketää keltä kysyisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      8
      12412
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      5
      11183
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5095
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      29
      3712
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3554
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3122
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2849
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2388
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      44
      2155
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1965
    Aihe