Riitaisin palsta

MieJami

Tässä on Suomi24,n riitaisin palsta, sen näin äkkipäätä olen todennut. Jatkuvasta riidasta pitävät huolen Rea, Sun-glasses, Poikalapsi, muutama ateisti ja uskovaisista herra Ritari itse. Ihmettelen missä on uskovaisten uskossa kasvu ja hengen hedelmä? Kun jättää noiden katkerien ja omilla laduillaan hiihtävien kommentit omaan arvoonsa he hiljenevät. Toisille riita on se elämän voima. Uskovainen voittaa taistelun Jumalan voiman avulla.

17

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on niin, että Jumala on molempien joukkojen puolella, silloin nimittäin, kun on kyse oikeasta sodasta.

• Lihan himo

Kun hedelmät käyvät mätänemään, iskee lihan himo. Verta pakkiin!

• sanon suoraan.

Täällä menee hermot koska porukka on yksinkertaisesti lahoaivoja!

Ymmärrän että poikalapsella menee hermot, ns uskovien kommentit on ala-arvoisia ja typeriä homoseksuaalisuudesta. Kuka tahansa hermostuu tuollaisesta soranaisesta typeryydestä ja tiedon puutteesta.

Ritari on erittäin fanaattinen uskova ja mieleltänsä lukkiutunut, on selvää että tuollaiset ihmiset ärsyttävät eritoten muita.

Ateistit ottavat muiden tyhmyydestä ilon irti ja käyvät täällä naureskelemassa ja pilkkaamassa. Voiko heitä siitä moittiakaan?

Helluntailahkon jäsenet on tosi yksinkertaista sakkia, siksi täällä riidellään. Jos muilla palstoilla osataan vähänkin käyttäytyä, on riitoja puolet vähempi. Tämän palstan uskovilta ei ilmeisesti voi odottaa parempaa käytöstä koska heillä ei ole kykyjä siihen.

• tode'

palstan sheriffi ei minun ymmärtääkseni hoida tehtäväänsä, johon on sitoutunut, ollenkaan kunnolla.
      hän selittää kiireitään, mutta on silti ottanut vastatakseen toisenkin palsta, joka näkyy olevan aivan yhtä sekainen.
      sheriffin motto "kaikesta saa ja tulee keskustella" kuulosta tämän palstan kohdalla lähes naurettavalta.
      kaikesta tulisi tosiaan keskustella, mutta hyvässä ilmapiirissä ja SIITÄ on sheriffi foorumin sääntöjen mukaan vastuussa.

tämän palstan ilmapiiri on haiseva.
      olen pyörinyt tällä palstalla pari vuotta ja huomaan pikkuhiljaa kirjoittelevani päivä päivältä yhä ilkeimpiä kommentteja.
      aihe "helluntailaisuus" on mielenkiintoinen, mutta täällä sitä voi käsitellä vain ja ainoastaan esittämällä mitä ilkeämielisempiä syytöksiä. nyt ollaan jo niin pitkällä, että helluntailaiset on yhdistetty terrorismiin, eikä sheriffillä värähdä eväkään.
      voihan sitä tietysti ajatella ja ehdottaa, että "tämä on vain leikkiä, älä ota niin tosissasi".
      uskon kuitenkin niin, että monelle ei-uskikselle tämän leikin seuraamukset ovat kauaskantoiset. ja sitä haluasin sheriffin miettivän, jos hänellä ylipäätään on siihen hengellistä ajattelukykyä.

• Käväisijä

on ihan hyvä. Ei liikaa puuttumista keskusteluun.

Rienaaja-Rean ja pylly-Pekan pitäisi hieman miettiä, mitä tänne kirjoittelevat.

• poikalapsi

Tuota noin: varpaasi ovat taas aika herkkinä, huomaan. MISSÄ ja KUKA on yhdistänyt helluntailaisuuden terrorismiin?

Yksi palstan ongelmista on se, että "uskovat" eivät saata keskustella mistään ottamatta henkilökohtaista hernettä nenuunsa. Yleisellä tasolla pohdiskeleminen on tässä sakissa totaalisen mahdotonta. Oma lukunsa ovat muutamat kaalinpäät, joille eivät mm. minun kommenttini kelpaa koskaan, koska olen sanonut suoraan olevani homo. Kas: niinpä minun ei ole lupa sanoa mistään mitään - tai ainakin aletaan hokea, etteihän nyt HOMO voi mitään tuostakaan asiasta tietää, kun on homo. Niin: se tästä palstasta ja monesta sen helluntahihhulista.

• Mies he-Tero
        poikalapsi kirjoitti:

Tuota noin: varpaasi ovat taas aika herkkinä, huomaan. MISSÄ ja KUKA on yhdistänyt helluntailaisuuden terrorismiin?

Yksi palstan ongelmista on se, että "uskovat" eivät saata keskustella mistään ottamatta henkilökohtaista hernettä nenuunsa. Yleisellä tasolla pohdiskeleminen on tässä sakissa totaalisen mahdotonta. Oma lukunsa ovat muutamat kaalinpäät, joille eivät mm. minun kommenttini kelpaa koskaan, koska olen sanonut suoraan olevani homo. Kas: niinpä minun ei ole lupa sanoa mistään mitään - tai ainakin aletaan hokea, etteihän nyt HOMO voi mitään tuostakaan asiasta tietää, kun on homo. Niin: se tästä palstasta ja monesta sen helluntahihhulista.

# Häiris änkee tunkee mahtailee kuin sika käyttäytyy,
        siellä missä juhlitaan myös häiris näyttäytyy. #

• uppi.akko

miksi juuri tällä palstalla meno on tämmöistä?
        En laittaisi sitä ensijaisesti seriffin syyksi, vaan meidän hellareiden.
        Pääsääntöisesti helluntailaisena esiityvät kirjoittajat ovat jalat irti maasta kuljeksivia haahuilijoita, tai tuomiohenkisiä riidankylväjiä.

Jos seriffi karsisi heidät pois ei jäisi montakaan hellaria vastailemaan muiden kysymyksiin.

Miksi meillä on niin herkkä nahka? Sitä pitäisi pohtia.

• Kunnon mies
        uppi.akko kirjoitti:

Pääsääntöisesti helluntailaisena esiityvät kirjoittajat ovat jalat irti maasta kuljeksivia haahuilijoita, tai tuomiohenkisiä riidankylväjiä.

Jos seriffi karsisi heidät pois ei jäisi montakaan hellaria vastailemaan muiden kysymyksiin.

Siirrät penseälle kristitylle tyypilliseen tapaan helluntaiseurakunnan syyksi. Eikö helluntaiseurakuntaa saa arvostella? Saa ja pitääkin mutta rakentavalla tavalla ja rakkauden hengessä. Sinulla penseä "saarnaaja" ei ole Jumalan rakkautta itsessäsi. Olisitpa kylmä tai palava mutta kun olet penseä. Mitä luvataan penseälle kristitylle?

• tode'
        uppi.akko kirjoitti:

ja yksi sen pohdinnan tuloksista, joka jäi pakkasaamun kiireessä kirjoittamatta, mutta jota olen täällä toistanut sen sataan kertaan, on että:

***täällä ollaan asiattomia puolin ja toisin***

lisää tuohon faktaan liittyvää pohdintaa: koska kirjoittajat eivät itse pysty hillitsemään käyttäytymistään, on sheriffi viime kädessä se, jonka tehtävä on pitää, ainakin yrittää pitää, palstan ilmapiiri edes jonkinlaisessa kondiksessa.

jos sheriffi karsisi täältä jokaisen, joka ei pysty olemaan asiallinen ja kunnioittamaan toisen uskoa ja elämää (koskee myöäs homoja ja reaa & apupappejaan),

niiiin jopa täällä olisi tuota pikaa niitä entisiä ja uusia kirjoittajia, jotka haluaisivat todella keskustella helluntailaisuudesta, joilla jalat ovat maassa, ja jotka eivät turhia haahuile, sen hyvistä ja huonoista puolista.
        NYT täällä valitettavasti keskustellaan VAIN huonoista puolista.

miksi juuri tällä palstalla meno tämmöistä? eihän tämä suinkaan ole ainut palsta, jolla meno on kuin ...tottakai eniron bisneksenteko-kuvioon kuuluu, että paskajutut kiinnostavat ja kansaa liikkuu markkinatorilla, mutta siitäkin huolimatta vetoan tuohon enisron omaan sääntöön, että sheriffin tehtävänä on valvoa palstan ilmapiiriä.

• uppi.akko
        tode' kirjoitti:

ja yksi sen pohdinnan tuloksista, joka jäi pakkasaamun kiireessä kirjoittamatta, mutta jota olen täällä toistanut sen sataan kertaan, on että:

***täällä ollaan asiattomia puolin ja toisin***

lisää tuohon faktaan liittyvää pohdintaa: koska kirjoittajat eivät itse pysty hillitsemään käyttäytymistään, on sheriffi viime kädessä se, jonka tehtävä on pitää, ainakin yrittää pitää, palstan ilmapiiri edes jonkinlaisessa kondiksessa.

jos sheriffi karsisi täältä jokaisen, joka ei pysty olemaan asiallinen ja kunnioittamaan toisen uskoa ja elämää (koskee myöäs homoja ja reaa & apupappejaan),

niiiin jopa täällä olisi tuota pikaa niitä entisiä ja uusia kirjoittajia, jotka haluaisivat todella keskustella helluntailaisuudesta, joilla jalat ovat maassa, ja jotka eivät turhia haahuile, sen hyvistä ja huonoista puolista.
        NYT täällä valitettavasti keskustellaan VAIN huonoista puolista.

miksi juuri tällä palstalla meno tämmöistä? eihän tämä suinkaan ole ainut palsta, jolla meno on kuin ...tottakai eniron bisneksenteko-kuvioon kuuluu, että paskajutut kiinnostavat ja kansaa liikkuu markkinatorilla, mutta siitäkin huolimatta vetoan tuohon enisron omaan sääntöön, että sheriffin tehtävänä on valvoa palstan ilmapiiriä.

aina järkeviä vastauksia, mutta mitä sanot nyt vaikka tuohon "kunnon miehen" kommenttiin?
        Ei pysy asiassa, ei ota kantaa kysymykseen, vaan alkaa heti suoran hyökkäyksen minun persoonaani kohtaan ja täysin perusteettomasti. Sen lisäksi hän luulee palvelevansa helluntailaisuutta tuolla asenteella. Ehkä jopa Jumalaakin, vaikka siitä itse Jumalalla vois olla erikin mielipide.

• Häh?

Mitä meinaat? Haastatko riitaa? Älä mulle ala...

• palstalla.

Miksei olisikin, kun RIITAriOlematon on palstalla?

• oli niin hyvä nimi, että lainasin sitä viestiini tuolla ylempänä.

• hybridi.
        Työmies2 kirjoitti:

oli niin hyvä nimi, että lainasin sitä viestiini tuolla ylempänä.

Fiksuna kaverina varmaan ymmärrät, että se on hybridi.

• Roopertti45
        hybridi. kirjoitti:

Fiksuna kaverina varmaan ymmärrät, että se on hybridi.

skovat vuodesta toiseen aina yhtä riidanhaluisia..puolin ja toisin?

• selvästi nähtävissä
        Roopertti45 kirjoitti:

skovat vuodesta toiseen aina yhtä riidanhaluisia..puolin ja toisin?

se,että riidanhaluiset asettuvat tälle palstalle tarkoituksellisesti
        arvostelemaan helluntailaisia ja savustamaan heitä pois!
        Ei täällä uskovat riitelet-vaan heitä vastustavat puolijumaliset.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      125
      4783
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      7
      3443
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      128
      3231
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      27
      2679
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      81
      2403
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1793
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1414
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      120
      1283
    9. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1249
    10. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1188
    Aihe