benzo riippuvuus

sami83

mistä kannattas hakea apua?? oon syöny tenoxia,diapamia ja xanoria noin 7vuotta..mulle on kehittynyt todella vahva riippuvuus..haluaisin eroon niistä mutta olen enemmän sekaisin "selvinpäin" koska elimistö on tottunu niihin lääkkeisiin..oon suunnitellu että pitäiskö lopettaa yht.äkkisesti ja kärsiä olt kuin mies...mutta onko muita joilla on saman tyyppisiä ongelmia??

5

3503

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lasse Lekuri

yhtäkkiä koska vieroitusoireista voi seurata kuolema. Mene juttelemaan lääkärille niin annostusta pienennetään pikkuhiljaa.

• -JaRi-

jos on 7 v popsinu bentsoja, et yksinkertaisesti pysty lopettamaan kertaheitolla, eikä kannatakkaan. tiputa annosta vähitellen ja jos tällä hetkellä syöt useita lääkkeitä, jätä joku pois nopeammin kuin joku toinen, bentsojahan noi kaikki kuitenkin on.

• koleboy

Älä missään tapauksessa rupea vähentelemään lääkitystäsi ilman asiaa tuntevan lääkärin neuvoja, olet sitten syönyt lääkkeitä lääkärin määräyksestä tai ilman määräystä. Vieroitus noista lääkkeistä tulisi mielestäni tehdä valvotuissa olosuhteissa ja mielellään osastohoidossa. Ota yhteyttä lääkäriin ja neuvottele vieroituksen toteuttamisesta.

• vilkaisemassa

www.tukiasema.net ja sieltä menet keskustelupalstoille klikkaat kohtaa lääkehoito ja sieltä kohta beat the bentsos,vieroittajilta saat neuvoja ja vertaistukea.Lääkäri parhaiten osaa kuitenkin antaa oikeat ohjeet.

• Tipi81

..max 0.5mg per viikko. Jos syöt noita kaikkia lääkkeitä koko ajan ns. päällekkäin, niin sit sun täytyy lopettaa jokainen lääke erikseen. Että ensin yhestä eroon ja sit ku se on pois, ni sit seuraavasta jne. Eli pitkä prosessi tiedossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      40
      3771
    2. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      33
      3364
    3. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      69
      2968
    4. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      91
      2820
    5. Miks tän meidän

Rakkauden on pitänyt olla näin vaikeaa?
      Ikävä
      35
      1828
    6. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      83
      1816
    7. muista olla

VAROVAINEN! m
      Ikävä
      24
      1659
    8. Elän vastoin

Kaikkia arvoja kun en pysy sinusta erossa.
      Ikävä
      28
      1597
    9. Onneksi on edes yksi kuva

Susta mitä voin välillä ihastella ja kaipailla sua😔
      Ikävä
      29
      1579
    10. Olisitpa se hellä

Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k
      Ikävä
      23
      1564
    Aihe