MATTI VANHANEN ! TUKI JUMALAUTA JO TURPAS.

Ma3ap

Jumalauta Matti Vanhanen. Pida jo jumalista turpas tukossa. Noista sinun puolustuspuheistas Tanskalaisa kohtaan voi seurata se että kohta saakeli ne ampuu täälläkin pommeja. Ja siitä olet sitten yksin omaan SINÄ HERRA PÄÄMINISTERI VASTUUSSA. EI KUKAAN MUU. Islamin kaikkein pyhintä miestä sitten Allahin jälkeen on menty häpäisemään ja pääministeri väittää että sellainen on muka SANANVAPAUTTA !. Jops kuka tuollaista menee laukomaan niin kyllä aika vajaaälyinen saa olla. Meneppä arvostelemaan Suomalaisen pyhia asioita tai arvoja niin johan alkaa meteli. Muttakun varsin hyvin tiedetään miten arka asia ISLAM on Arabeille ja muille islam kansoille niin on se nyt jumalauta että pitää mennä tuollasta paskaa piirtämään. Kiitos Tanskan Hallituksen ja sen lehtitoimittajan : Suurlähetystöjä palaa eripuolilla Lähi-itää ja maailman suurtin uskontokunta ei pysy nahoissaan ja vaativat vain anteeksipyyntöä ja Tanska ei anteeksi pyydä. Mitähän seuraavaksi.! Seuraan mielenkiinnolla AL Jazeera tvaseman raportteja eripuolilta Arabiaa.

13

693

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhanen

sellasta se on kun landet tulee tänne helsinkiin päättämään asioista.

• fioidfkpeasf

Helsingin metropolihan on koko maailman sivistyksen kehto ja muodin mekka.

• Veronmaksaja

Vielä kun oppisit dokaan, voisit olla mukiinmenevä pääministeri. Alas Allah!

• pelkuri

Kokeile miten syvään voit kumartaa muslimeille, lopussa käy niin että lipaiset lattiaa.

• ..--..

"Meneppä arvostelemaan Suomalaisen pyhia asioita tai arvoja niin johan alkaa meteli."

Meteli ehkä, mutta ketään ei tapeta, ei uhata tappaa, ei pidetä mielenosoituksia. Suomalaisten Iltalehtien tasaisin väliajoin järjestemät "kohut" ovat hieman eri asia kuin se, että Suomessa alettaisiin polttaa suurlähetystöjä.

Tyhmä saa olla, mutta ei liian tyhmä.

• Lauta!

Makkaraa, saunaa ja kaljaa jos alat arvostelee ni kyllä alkaa morat ja pommit heilua perkeles.

• eilisellä

presidenttien kokoontumisella Saksassa, ja heidän mielipiteillään vaikutusta Pääministeri Vanhasen kannanottoon???
      Eikös aiemmin Vanhanen sanonut, ettei hän hyväksy Jumalan häpäisemistä. Oikaiskaa jos olen ymmärtänyt väärin.

• se on

sanonut, mutta kai se sitten tarkoitti vain OMAA jumalaansa.

• Älä naurata.

hah hah allahah hahhaa

• Eu:n puheenjohtajamaa

Ainoastaan virkansa puolesta Vanhanen lähtee, menisitkö itse? En usko, tulis varmaan paskat housuun jo lentokentällä. Helppo on haukkua turvallisesta lämpimästä kämpästä ihmisiä jotka panevat kaikkensa peliin. Vanhanen on rehti ja raittius ei ole mielestäni mikään virhe ihmisessä. Kato peiliin omia viinan turvottamia poskias.

• YK SOTILAS

Eiks toi WTC:N pommiatakki opettanu teille tuontaivaallista ? HÄ HÄ Kysyn vaan . Vieläkö te tuudittaudutte siihen uskoon ettei täällä voi sattua samanlaista. NYT HEI HERÄTYS VITUN UUNOT. Yhtälailla Suomi voi olla terrori-iskun kohde kuin mikä muukin maa tahansa. Ja muhun ei tuollanen paska uppoa. Olen itse käynyt mm,Palestiinassa,Gazassa ja muualla lähi-idässä ja nähnyt mitä se on kun ihmiset kivittää ja riehuu. Sellanen ihminen joka ei siellä ole käynyt ja kokenut sitä ei voi edes kuvitella mitään sellasta. Ja tunnusta avoimesti että välillä pelkäsin henkeni puolesta mutta virkani puolesta olen siellä ollut ja virkani puolesta sinne vissiin taas joudun menemään.

• Role
        YK SOTILAS kirjoitti:

Eiks toi WTC:N pommiatakki opettanu teille tuontaivaallista ? HÄ HÄ Kysyn vaan . Vieläkö te tuudittaudutte siihen uskoon ettei täällä voi sattua samanlaista. NYT HEI HERÄTYS VITUN UUNOT. Yhtälailla Suomi voi olla terrori-iskun kohde kuin mikä muukin maa tahansa. Ja muhun ei tuollanen paska uppoa. Olen itse käynyt mm,Palestiinassa,Gazassa ja muualla lähi-idässä ja nähnyt mitä se on kun ihmiset kivittää ja riehuu. Sellanen ihminen joka ei siellä ole käynyt ja kokenut sitä ei voi edes kuvitella mitään sellasta. Ja tunnusta avoimesti että välillä pelkäsin henkeni puolesta mutta virkani puolesta olen siellä ollut ja virkani puolesta sinne vissiin taas joudun menemään.

YK SOTILAS !

Olet oikeassa tuon suhteen et ei Suomi ole mikään erillinen valtio mitä ei pommit ja muut vois uhata. Yhtälailla täälläkin voi pamahtaa ja varsinkin jos Suomi alkaa ottaa aktiivisesti kantaa tuohon juttuun. Olis vaan parempi et Suomi antais asian olla ja sanois et hoitakaa itse omat ongelmanne.
        Eihän se edes meille kuulu. Onko muutes kuolema liipannu koskaan sua lähetä siellä kaikenmaailman sekopäiden joukossa ?...

• YK SOTILAS
        Role kirjoitti:

YK SOTILAS !

Olet oikeassa tuon suhteen et ei Suomi ole mikään erillinen valtio mitä ei pommit ja muut vois uhata. Yhtälailla täälläkin voi pamahtaa ja varsinkin jos Suomi alkaa ottaa aktiivisesti kantaa tuohon juttuun. Olis vaan parempi et Suomi antais asian olla ja sanois et hoitakaa itse omat ongelmanne.
        Eihän se edes meille kuulu. Onko muutes kuolema liipannu koskaan sua lähetä siellä kaikenmaailman sekopäiden joukossa ?...

Et kyllä siellä otetaan yhteen aika rajusti ja aseet paukkuu puolin ja toisin. Mut ei varsinaisesti Hengenlähtö ole lähellä ollut. Mutta silloin alkaa olla tiukat paikat kun väestö alkaa heitellä kivi tai vastaavaa. Kaveri sai kivestä kaulaansa ja ei se mitään kaunista katsottavaa ollut. Mutta kyllä nuo riskit tiedettiin kun värväydyttiin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      141
      3888
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      352
      3015
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      13
      1927
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1645
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1109
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      964
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      874
    8. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      801
    9. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      784
    10. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      67
      779
    Aihe