Häikäilemättömät sossut ovat Suomessa saaneet aikaan tuhoa jo muutenkin. Koska tämä omia aateveljiään suosivat häikäilemätön puolue saadaan aisoihin. Nyt Suomi vääristyy viimeksi Liikasen vuodon takia, sitä ennen Koiviston konklaavin, stasi-listan, Lipposen tekemiset(sonera, iraK) . On tämä ihme, että näin muutkin päättävät taipuvat.
KAUANKO SDP SUOMESSA AJAA EPÄOIKEUDENMUKAISUUTTA?
5
617
Vastaukset
- Sulle - mulle periaatteella?
Tämä on tiedetty, kaikki tietävät. SDP luulee että piilossa voi tehdä = julkinen salaisuus.
- KERTOKAA KANSALLE
Teidät on valittu sinne JUURI MEITÄ PUOLUSTAMAAN.
ONKO SIELLÄ YHTÄÄN ROHKEATA? - sonera kylläkin
oli muuten Olli Pekka Heinosen tekemiä,minkä jälkeen hän hyväveli systeemillä siirrettiin Yleen.
- maksumies
Meinaan poliitikkojen aikaansaamat kuluerät veronmaksajille. (1990-2005)
Tarkoitan nyt yhden ihmisen aiheuttamaa kulua.
Heinonen oli pihalla kuin lintulauta, ja "kunnialoukattu" Relander kusetti 100-0.
Lilius taas istuu kultaisella oksalla, koska Arkadianmäellä ei kukaan näytä ymmärtävän laittaa optioihin jotain tolkkua.
Joht. Lilius ei todellakaan omalla osaamisellaan saanut kurssia ylös, vaan sen hoiti G W Bush ja vihreiden eduskuntaryhmä ilmastosopimuksella.
- Ralluska
Vastaus esitettyyn kysymykseen on selvä ja yksinkertainen: 2.5. saakka. Vapun jälkeisen päivän jälkeen alkaa toinen meno. SDP sopii yhdessä EK:n kanssa miten Suomessa edetetään tässä globalisoituvassa mailmassa ja mitä tehdään. Kiinalaiset palkat työntekijöille ja amerikkalaiset voitot osakkeenomistajille. Siinä se. Sosiaaliturva ja eläkkeet kiinalaiselle tasolle, niin johan alkoi Suomi kukoistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752855Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka412271Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471977- 1101712
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121355- 661307
- 681243
- 551169
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771141