Niin sitten ei ole vakkareita, eikä uusia naamoja erikseen, vaan kaikki tapp..siis kaikki keskustelee ihan niinku ekaa kertaa täällä. Kaikki aiheet on siis uusia ja niistä ei siis koskaan, ikuna, eikä varsinkaan milloinkaan ole aiemmin kirjoitettu.
Kukaan nilkki, eli siis nikki ei tunnista toista etukäteen, eikä varsinkaan jälkitennariin.
Eli kaikki nyt suorittaan katumuksena sellaiset poistumisnyyhkytykset pyhän kolminaisen WWW:n nimeen ja sitten pikapäin kattomaan takaisin, mitäs siitä uuden alun tinakokkareesta oikein muotoutuikaan.
Turha on siis vaihtaa edes nikkiä, koska kukaan ei kuiteskaan tunnista toista, koska olemme kaikki täällä niinkusta ekaa kertaa. Niiiiiiin!
Uusi alku
44
3205
Vastaukset
- Jermu
Hyvästi jää paloaukia, perskeles!
Jermu lähtee, mopot jää, madonruuasta nousee mopon pää!
Nyt riitti kahvion piipitykset.
Olen siis viimeistä kertaa täällä ja takaisin en tule.
Saattaahan se olla, että olen jollekkin pahastikkin sanonut ja sellaista pyy pyy pyyd..
an...ssi no jokatapauksessa sellaista pehmolällyä.
Pitäkää palstanne, senkin pelkurit!- Carmerita
Tulin tähän kukkakimppu kädessä nätisti niijaamaan.
Lähtisitkös mun kaa riijaa..maan...öh..
..siis tansisitkos mun kaa vaikka mustankissan tangoo ?????
*painaa päätään ujosti hymyillen nykien essunkulmaa sekä potkien kengän kärkee häkeltynee* - Jermu
Carmerita kirjoitti:
Tulin tähän kukkakimppu kädessä nätisti niijaamaan.
Lähtisitkös mun kaa riijaa..maan...öh..
..siis tansisitkos mun kaa vaikka mustankissan tangoo ?????
*painaa päätään ujosti hymyillen nykien essunkulmaa sekä potkien kengän kärkee häkeltynee*Mars mars katumusta suorittamaan...
- Carmenita ejk.
Jermu kirjoitti:
Mars mars katumusta suorittamaan...
..tehdä syntiä,että mä tiedän etes katua.
Senkin ilkimys ja torahampainen lökäpöksy ja pikkupipoinen maailmanparantaja ja säkkipilliin puhaltaja ja turkinpippurin kätyri*#&%%¤## - Jermu
Carmenita ejk. kirjoitti:
..tehdä syntiä,että mä tiedän etes katua.
Senkin ilkimys ja torahampainen lökäpöksy ja pikkupipoinen maailmanparantaja ja säkkipilliin puhaltaja ja turkinpippurin kätyri*#&%%¤##Kuten jo tässä totesin, niin pelkkä palstalla olo riittää aikaslailla isoksi synniksi. Sen jälkeen tulee sellainen, että olet peräti kirjoittanut jotain ja siten toistenkin aikaa tuhlannut..niin, että jokos alkaa välkyttää, mitä..Hus siitä pätem..siis tunnustamaan syntejä.
- Carmenita ejk.
Jermu kirjoitti:
Kuten jo tässä totesin, niin pelkkä palstalla olo riittää aikaslailla isoksi synniksi. Sen jälkeen tulee sellainen, että olet peräti kirjoittanut jotain ja siten toistenkin aikaa tuhlannut..niin, että jokos alkaa välkyttää, mitä..Hus siitä pätem..siis tunnustamaan syntejä.
Oon ollut aina ja iänkaikkisesti kiltti ja viaton.
*ittu paas nuo räyhärit vaan polvilleen katumukseen ja synnin tuskiin. Sido ne vaikka jalkapuuhun.
Mä oon vasta ikään tullut murkkuikään ja nyt mä haluun kokee kaiken mikä on kielettyä. Mä alan täällä harrastaa hauskoppelua ja salasuhteita ja muuta riettautta. Voin vaikka alkaa täyspäiväiseksi satirikoksikin. Tai huputtelen puskissa kun noi legendaariset täällä tekee mahtavaa historiaa.
Mä luovutan neitsyyteni ensimmäiselle halukkaalle ja jatkan salavuoteudessa.
Mitäs sanot! * IRVISTÄÄ hammasraudoitetulla suullaan ja paukuttaa purkkapallon.
Mua ei piiskata ja nöyryytetä.Mä alan vaikka naissoldaatiksi.NIIH. - Puhurix
ja päivää taas.
- merliNi
tuli mieleen sellanen sanonta..ei se vaihettamalla parane..tais kyllä olla kyse akanvaihdosta, mutta sama taitaa päteä nikkiinkin.
Voishan sitä omaa luukkiaan jotenkin muuten uudistaa..*miettii*..vaikkapa ilman hyminöitä ja ihan tosikkona.- Jermu
ja sitten vaan henkisesti uutistuneena uutelleen ihan uutelle palstalle. Hiffaatkos..Vähän niinku katolinen palsta katsos...
- merliNi
Jermu kirjoitti:
ja sitten vaan henkisesti uutistuneena uutelleen ihan uutelle palstalle. Hiffaatkos..Vähän niinku katolinen palsta katsos...
vissiin ekaksi alkaa tekemään ilkeyksiä, ei tarvi ponnistella katumusharjotusten kanssa.
Hiffata..se taitaa olla jotain hoksaamiseen liittyvää..*mutristelee*..Ei taida onnistua. - Jermu
merliNi kirjoitti:
vissiin ekaksi alkaa tekemään ilkeyksiä, ei tarvi ponnistella katumusharjotusten kanssa.
Hiffata..se taitaa olla jotain hoksaamiseen liittyvää..*mutristelee*..Ei taida onnistua.että olet yleensä käynyt täällä..Se on varmaankin jo riittävän syntistä..Hopi hopi vaan pyyteleen ajanhukkaamista anteeksi ja sitten taas netti laulamaan, kun synnit on anteeksiannettu.
- tähtitoimittaja
pitääkö mun nyt jättää nettijäähyväiset ja tulla uudella nikillä? Mites törkylehden käy?
- Carmerita
..koko päivän kytänny...kun toi palkinto kiinnostaa.. Joten ensin lehti ja sitten muu huvitus. Ker*KELES!!!
- Jermu
Nyt vaan heität sellaisen nyyhky- (luuseri suom. huom.)poistumistekstin, jossa ilmoitat tehneesi kauheesti kaikkee pahaa ja silleen niinku syntiä. Sitten vaan palaat takaisin ja (normaalisti) syntisi on annettu anteeksi pyhän kolminaisen WWW:n nimeen ja siitä eikun uutta juttua vaan kehiin. Eihän tässä nyt ruveta nilkkejä vaihteleen mokoman rippituolissakäynnin takia...Ihan mahottomia sentäs..perskeles...Aaaaamen!
- tähtitoimittaja
Carmerita kirjoitti:
..koko päivän kytänny...kun toi palkinto kiinnostaa.. Joten ensin lehti ja sitten muu huvitus. Ker*KELES!!!
myöhästyit ja pahasti, numperoinen vei voiton ja norMixin.
- tähtitoimittaja
Jermu kirjoitti:
Nyt vaan heität sellaisen nyyhky- (luuseri suom. huom.)poistumistekstin, jossa ilmoitat tehneesi kauheesti kaikkee pahaa ja silleen niinku syntiä. Sitten vaan palaat takaisin ja (normaalisti) syntisi on annettu anteeksi pyhän kolminaisen WWW:n nimeen ja siitä eikun uutta juttua vaan kehiin. Eihän tässä nyt ruveta nilkkejä vaihteleen mokoman rippituolissakäynnin takia...Ihan mahottomia sentäs..perskeles...Aaaaamen!
mutku en mä muista mitään pahaa tehneeni?? *viattomana*
- merliNi
Jermu kirjoitti:
vai tuommoista.
Laitetaanko ne tekstit tähän vaiko ihan omaan avaukseen. - Jermu
tähtitoimittaja kirjoitti:
mutku en mä muista mitään pahaa tehneeni?? *viattomana*
omaa ja muitten aikaa ja olet toimittanut törkymakasiinia. Johan noilla pitänee sun huudella suu vaahdossa herätystä..Sen jälkeen palaat kaikista synneistäsi puhtaana pulm..no vaikka sitten vaikka kylpyankkana..(Katsos ei passaa sanoa puhtaana pulmusena, kun on noita influenssoja ja sen sellaista.)
- Jermu
merliNi kirjoitti:
vai tuommoista.
Laitetaanko ne tekstit tähän vaiko ihan omaan avaukseen.Kuka niitä jaksais katsella, kun olis toistasataa nyyhkytarinaa rivissä tossa. Kaikki tähän vaan, perskeles!
- Carmenita ejk.
myöhästyit ja pahasti, numperoinen vei voiton ja norMixin.
Siellä se oli. Sihteerini saa sen tuhannet satikutiset tukanpöllyytykset ,ei rontti ilmoittanut mulle ajoissa. Onneks toi Normixi ei ole ilmoittautunut tänään ja huomenna on taas uusi yritys. Mä voin lukita Normiksin valmiiksi hauruskoppiin. Soon mun palkinto.* hyppii tasakäpälää****
- merliNi
Jermu kirjoitti:
Kuka niitä jaksais katsella, kun olis toistasataa nyyhkytarinaa rivissä tossa. Kaikki tähän vaan, perskeles!
Mä nyt sitten lähden käplimään tältä palstalta.
Kadun omaa kiltteyttä ja tappelusten välttämistä.
Kadun hymiöitä joita olen viljellyt joidenkin harmiksi.
Kadun mielikuvituksenpuutetta kirjoituksissa ja kirjoitusvirheitä.
Kadun että ylipäätään koskaan eksyin tänne palstalle.
Kadun jokaista naurunpyrskähdystä jonka olen suustani päästänyt, lukiessani kirjoituksia.
Kadun sitä että tulin tänne ja nyt kun lähden, jätän jälkeeni rusinapullan kokoisen aukon.
Näkemiin, kiitos ja plääh...*potkaisee kahvilan oven auki ja häipyy pakkaseen* - Jermu
merliNi kirjoitti:
Mä nyt sitten lähden käplimään tältä palstalta.
Kadun omaa kiltteyttä ja tappelusten välttämistä.
Kadun hymiöitä joita olen viljellyt joidenkin harmiksi.
Kadun mielikuvituksenpuutetta kirjoituksissa ja kirjoitusvirheitä.
Kadun että ylipäätään koskaan eksyin tänne palstalle.
Kadun jokaista naurunpyrskähdystä jonka olen suustani päästänyt, lukiessani kirjoituksia.
Kadun sitä että tulin tänne ja nyt kun lähden, jätän jälkeeni rusinapullan kokoisen aukon.
Näkemiin, kiitos ja plääh...*potkaisee kahvilan oven auki ja häipyy pakkaseen*No aika hyvin olit olemattomista aineksista syntejä keräillyt kasaan..Tossa sulle synnipäästököttiä..Noin..;Hitto, että tää haisee...Ja sitten suihkun kautta, ei teitä uudelleensyntyneitä viitti noin pahalle haisevina täällä palstalla pitää..Hopi hopi suihkuun!
- tähtitoimittaja
Jermu kirjoitti:
omaa ja muitten aikaa ja olet toimittanut törkymakasiinia. Johan noilla pitänee sun huudella suu vaahdossa herätystä..Sen jälkeen palaat kaikista synneistäsi puhtaana pulm..no vaikka sitten vaikka kylpyankkana..(Katsos ei passaa sanoa puhtaana pulmusena, kun on noita influenssoja ja sen sellaista.)
mä vedän Pirpanaa turpiin.
- merliNi
Jermu kirjoitti:
No aika hyvin olit olemattomista aineksista syntejä keräillyt kasaan..Tossa sulle synnipäästököttiä..Noin..;Hitto, että tää haisee...Ja sitten suihkun kautta, ei teitä uudelleensyntyneitä viitti noin pahalle haisevina täällä palstalla pitää..Hopi hopi suihkuun!
en mää mitään tarkottanu.
Muuten vaan hiplasin näppäimistöä. - Jermu
mä vedän Pirpanaa turpiin.
Jos Pipana tarvitseekin juuri sellaisen kaatumusharjoituksen, nääs.Huomasitkos sen uuden nilkin? Pipana.
- tähtitoimittaja
Jermu kirjoitti:
Jos Pipana tarvitseekin juuri sellaisen kaatumusharjoituksen, nääs.Huomasitkos sen uuden nilkin? Pipana.
kohta tohtori Nordströmin palveluja! *ittu. *puhisee*
- Jermu
kohta tohtori Nordströmin palveluja! *ittu. *puhisee*
Mutta jossain vaiheessa, myös herra Nordström nostaa kätensä ylös mahdottoman edessä....
- koltis
Täällä pidetään. No, ei paha.
- koltis
koltis kirjoitti:
Täällä pidetään. No, ei paha.
Ihmettelyt pikakiväärimäisestä sanojen suoltamisesta alle aikayksikön. Eikun palaa vaan.
- merliNi
mun katumukset ei sitte kelvaneetkaan.
Kadun että viitsin edes kirjoittaa katumisia.
Mulle ainakin koitti uusi alku nyt.- Jermu
Huomasit valon tässä sekamelskassa. Hieno suoritus!
- merliNi
Jermu kirjoitti:
Huomasit valon tässä sekamelskassa. Hieno suoritus!
ei se oikeesti niin hauskaa ollu.
Onhan nuo katumusnappulat keksitty, taidan häipyä paineleen.
Hauskat jatkot. - Jermu
merliNi kirjoitti:
ei se oikeesti niin hauskaa ollu.
Onhan nuo katumusnappulat keksitty, taidan häipyä paineleen.
Hauskat jatkot.Pyhän WWW:n nimeen..Ei sellaisia napukoita täällä saa painella...Aaaaargh!
- merliNi
Jermu kirjoitti:
Pyhän WWW:n nimeen..Ei sellaisia napukoita täällä saa painella...Aaaaargh!
no minkä helkkarin takia ne on olemassa jos ei saa painella.
Mä painelen tasan tarkkaan missä, millon ja mitä haluan.
Tuleekos täällä helposti leukaan, kun tälleen uutena tulen keskusteluun mukaan?
- Jermu
Ensiksi pyyhkäiset tuon naurun naamaltasi ja sitten tunnustat syntisi. Sen jälkeen päällesi pirskotellaan jotain tököttiä ja olet synneistâ vapaa. Helppoa, eikö totta? No niin, hopi hopi vaan!
- Carmenita ejk.
peliin, sillä ulkonäkösi tuskin koskaan on enää entisensä. *huppista ....osuikos?'
Jermu kirjoitti:
Ensiksi pyyhkäiset tuon naurun naamaltasi ja sitten tunnustat syntisi. Sen jälkeen päällesi pirskotellaan jotain tököttiä ja olet synneistâ vapaa. Helppoa, eikö totta? No niin, hopi hopi vaan!
Mä mitään syntiä ikinä ole tehnyt. Mutt jos joskus tulevaisuudessa tulee tehtyä, eihä sitä koskaan voi tietää. Pitänee sitte tunnustaa tulevat varmuuden vuoksi.
Mihis ripityskoppiin mä muuten oon oikein eksyny?Carmenita ejk. kirjoitti:
peliin, sillä ulkonäkösi tuskin koskaan on enää entisensä. *huppista ....osuikos?'
*pitelee leukaansa*. Het tuli osuma leukaan.
Moksis* sinne moksahti vasen suora Carmeritan silmäkulmaan. Herra auttakoon, täällähän pääsee heti uudetkin tappeluksiin.- Jermu
Mariet kirjoitti:
Mä mitään syntiä ikinä ole tehnyt. Mutt jos joskus tulevaisuudessa tulee tehtyä, eihä sitä koskaan voi tietää. Pitänee sitte tunnustaa tulevat varmuuden vuoksi.
Mihis ripityskoppiin mä muuten oon oikein eksyny?mahtuupi hyvin ripittäytymään. Tosta sitten vaan tuota tököttiä niskaan, niin johan saa synnit ajolähdön..Käy sitten äkkiä suihkussa, ettei lähde muutakin...
- Saako kahvin konjakilla?
Hieno aloitus vuodelle 2006, no myönnän on kulunut jo vähäisen aikaa, mutta kuitenkin.
En minä ainakaan tunnista ketään täältä, ikuna käyny ennen, mutta nyt saatte ainaisen riesan Nikkiä en ole vielä keksinyt,
Ehdotuksia: mielyttäviä, mukavia, hauskoja ja ennenkaikkea kaikille noin yleisesti ottaen sopivia, ei mitään hankaluuksia, tai, vaikka tappeluksia aiheuttavia...!
Miten olis vaikka: jorma? Kadun yhtä kirjoitustani tuolla alempana Carmeritan avauksessa. Yritän kuitenkin olla poistamatta sitä koska se sotii periaatteitani vastaan. Vaikka aistinkin että omat kirjoitukseni ärsyttää joitakin.
Pinnistelen nyt muutaman päivän poissa näistä maisemista ärsyttämästä. Palaan taas joku päivä. Ei pysty millään kauaa olemaan täältä poissa.
Olen niin tykästynyt teihin.- Taas yksi
No tervemenoa sullekin.
- Puhurix
Idea on miljoona prosenttia hyvä. Nyt kaikki sitten ruotuun ja puhaltamaan yhteiseen nuotioon, että saadaan porokaffetta kohta. Kai mä voin jatkaa pitkon tyrkkäämistä?
Ketjusta on poistettu 92 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi403771Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal333364- 692968
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912820- 351828
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no831816- 241659
- 281597
- 291579
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231564