etsin seuraa!!

mansikka85

olen 21vuotias hyvännäköiseksi ja söpöksi sanottu tyttö! ajattelin nyt etsiä miehen itelleni täältä netistä! löytyykö kunnon miestä? ja turun alueelta

20

4652

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinmenee

      Kovat kriteerit ainakin paikan suhteen :)

      • mansikka85

        mutta olen ainakin ihan tosissani nyt etsimässä seuraa,että tiedoksi vaan...;)


    • miten tämän nyt sanoisi..

      Voisitko opetella ensin kirjoittamaan. Ei ole kivaa seurustella tyttösen kanssa, joka ei osaa käyttää isoja alkukirjaimia...kertoo aika paljon
      sinusta.

      • ...

        niinpä, täydellisiä ihmisiä täs muuten ollaa...


    • sitä nyt

      aina hyvännäköselle ja söpölle tytölle netistä yksi mies pitäisi löytyä. Jopa minä pystyisin täyttämään ainakin toisen noista sun "kriteereistä" eli ton turkulaisuuden.. Kunnollisuudesta en oo niin varma, tai no, se riippuu täysin siitä miten sen määrität..

      Onnea sinulle etsintöihin, toivottavasti löydät jonkun, joka onnistuu täyttämään molemmat "kriteereit".

    • Epeli.

      mahdoton yhtälö:

      "löytyykö kunnon miestä? ja turun alueelta"

    • .........

      Seuranhakuilmoituksia voit jättää Torin Henkilökohtaiset-palstoille.
      Katso myös: Suomi24 Treffit

    • että..

      kertoo että on hyvännäkönen/söpö ikä/alue ei taida riittää..ainakaan kunnon miehen löytämiseen..itse ainakin haluan tietää naisesta enemmänkin..harrastukset/musiikkimaku/pukeutuminen..kaikki vaikuttaa..

    • Missä on treffiprofiilisi? Itse en kenellekään kirjoita, mutta jos tykkäät niin omani löytyy ihan treffipalstalla. Varoituksen sana sitten että pidän rimaa varsin korkealla naiseni suhteen.

      • mansikka85

        no sano osoite niin käväisen kattoo?:)


      • Mene hyvä ihminen...
        mansikka85 kirjoitti:

        no sano osoite niin käväisen kattoo?:)

        ...tällä samalla sivustolla etusivulta treffeihin! Ei siihen mitään muuta osoitetta tarvita...?


    • ...ja tee profiili!

      ...sillä ei kukaan sikaa säkissä osta! Ja tämä on ihan väärä foorumi seuranhakuun, tämä on keskustelupalsta ellet sattunut huomaamaan;-)

    • Mika0800

      Moi, Mansikka85 !

      Et sitten laittanut mitään yhteystietoa, mistä sut tavoittaa ?!

      Mutta soita sä sit minulle, olis kiva tutustua !

      Numeroni löydät täältä:


      http://ota.se/mika0800

    • burumba

      med_moma@hot...

    • make

      Sori mutta turkkusen alueelta ei löydy mitään muuta ku pillun vonkaajia ja runkkareita . sanonpa sinulle että tuleppas ja käy täällä vantaalla niin saatat löyttääkki miehen isolla M ton sä voit ymmärtää kui haluut mut laita vaiks sähköö niiin vastailen oon kyl iäkkäämpi kuin sinä mut voisin kertoo ja antaa muutaman unohtumattoman kokemuksen ja niihin kokemuksiin kuuluu muutakin kuin pelkkä pano steissin kulmil ota selvää jos kiinostuit. T:make

      • vai ei kelpaa?

        [email protected] etsin naista joka ei juokse baareissa ja en ole vain herra seitsemäs, Hollolasta olen ja 44v ikää et jos jollekin kelpaa niin eikun ottaa yhteyttä ja mulla ei ole muitakriteereitä kuin nuo!


      • Aksena
        vai ei kelpaa? kirjoitti:

        [email protected] etsin naista joka ei juokse baareissa ja en ole vain herra seitsemäs, Hollolasta olen ja 44v ikää et jos jollekin kelpaa niin eikun ottaa yhteyttä ja mulla ei ole muitakriteereitä kuin nuo!

        Hmm... vai ei kelpaa! No onpa lyhyt, mut ytimekäs ilmotus! Eihän se mitään haittaa, hyvä mies! Ainahan sitä voi jutella, mitä kautta vaan! :-)


    • David H

      Olen 23 vuotias mies. Asun Leppävaarassa.
      Etsin nais-seuraa itselleni. Omistan KingCH spanielin nimeltä Onni.
      Nimeltäni olen David Hirviniemi, ja olen huumorin tajuinen. harrastan uintia,maasto juoksua sekä laskettelua.

    • Hei. Olen 16, säännöllisesti urheileva metalisti/gootti. Kuuntelen kaikkea paitsi poppia, omistan lähi aikoina kevarin, asun lahdessa ja olen seuraa vailla kun joka päivä tuntuu samanlaiselta. Aluksi koe mielessä ja myöhemmin kattoo mitä tulee. Käyn kisoissa, olen sosiaalinen paitsi alkuun ujo ja omistan lemmikki käärmeen. Ottakaa rohkeasti yhteyttä sähköpostilla [email protected] tai kikkiin zeizei182

      • Anonyymi

        Aina voi juu jutella mutta sitäkin kun aikansa tekee alkaa kyllä puulta maistumaan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      247
      2439
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      186
      1572
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1396
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      77
      1123
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1109
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      987
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      885
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      709
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    Aihe