munan koko!!!

poitsu

nyt tytöt pian vastauksia...

Eli mun munan koko on velttona 7cm pitkä ja 2.5 cm paksu...
seisokissa 12,5cm pitkä ja reilu 3cm paksu...

mit olette mieltä??? mun mielestä normaali tai isohko...

jos haluu niin saa kuvankin nähdä!!!

vastatkaa pian...

8

3806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuotanoin

      Jos sinun pitää kaluasi mittailla, niin silloin se on pieni. Valitettavasti.

    • se on varsin mukavan kokoinen ja täysin käyttökelpoinen ;)

      • poitsu

        haluisitko kuvan nähdä...?


    • pieni

      Jollekin varmaan ihan passeli.

    • Tyttöpegasos

      On niiiiin soma pikku nakki sulla,
      vaan en sen antais pilluuni tulla.
      Kokoluokkaa lasten on toukkasi tuo,
      älä vielä vie sitä tyttöjen luo.
      Vaan mene kotiisi poikanen,
      vuodet kun kuluvat vierien,
      ehkä nakkisi vielä tuosta kasvaa,
      eikä tarvita pumppua, ei rasvaa..
      Ajan anna kulua toivoen vaan
      et pippelisi alkaa isontumaan.

      Pusi pusi :D

      • ja koskettavaa.

        Kyllä se kasvaa murrosiän loppupuolella, toivotaan niin!


      • tuo...

        kutsuuko prinssi nakkia luo
        vaativainen on tyttö varmaan
        pian otsalla näkee hiuksen harmaan
        katsoo kalua lerpahtanutta (kuvitellun)armaan

        vaativainen ollut vuosia
        ei kokenut yhtään kuosia
        ruma ja horoperseinenkin oli
        tuli kusi kuin kannusta kaadettuna soli soli

        termospullot haaveissaan vain
        ilman normikalikkaa ollut ain
        ei saanut välilihaa soimaan
        ei tavaraansa tullattuna voimaan
        nuolee näppejään kaunokainen
        todellisuudessa rupinen ja vaivainen

        vain alati katselee peilikuvaa
        sovittelee halppiskaupan tekomunaa
        hyvää jatkoa ja hyvää yötä
        toivottelee normimunainen käsille työtä

        ;) pusuja.. ja hauskaa


      • tyttöpegasos
        tuo... kirjoitti:

        kutsuuko prinssi nakkia luo
        vaativainen on tyttö varmaan
        pian otsalla näkee hiuksen harmaan
        katsoo kalua lerpahtanutta (kuvitellun)armaan

        vaativainen ollut vuosia
        ei kokenut yhtään kuosia
        ruma ja horoperseinenkin oli
        tuli kusi kuin kannusta kaadettuna soli soli

        termospullot haaveissaan vain
        ilman normikalikkaa ollut ain
        ei saanut välilihaa soimaan
        ei tavaraansa tullattuna voimaan
        nuolee näppejään kaunokainen
        todellisuudessa rupinen ja vaivainen

        vain alati katselee peilikuvaa
        sovittelee halppiskaupan tekomunaa
        hyvää jatkoa ja hyvää yötä
        toivottelee normimunainen käsille työtä

        ;) pusuja.. ja hauskaa

        Yhtä monta syntymäpäivää mä viettänyt oon
        kuin kuluu tunteja aamunkoitosta aamunkoittoon.
        Sulokas olen ja seksikkyyttä löytyy
        miesten usein toisen kerran vilkaista täytyy
        rintojani pyöreitä, tukkaa tuoksuvaa
        peppuni kiinteä karjuja kiinnostaa.

        Olen nainen, himokas, kostea niin
        usein ajattelen miestä, kulliakin.
        Joka armahin päivä mä onneksi saan
        rakastella kanssa oman uroon uljaan.
        Hän pimppiini piukkaan kun penistään painaa
        ei tarvitse toisten miehiä mun lainaa!

        Kera pikkuisten poikasten en nussia halua
        tarvitsen miestä ja kunnon kalua.
        Lapsi joka matoansa alati mittaa
        äidin tisusta iltamaitonsa kittaa
        ei saa naisessa aikaan kiimaa
        -tarvittais iso dildo ja liimaa-
        et pojusta saatais oikea panomies
        mut tuliskohan pienelle traumoja, kenties?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe