Lost season 2

vviillee

kuinka monta jaksoo on toises tuotantokaudes?

27

10222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kattonut jo

2. season jenkeissä. Mulla viimeisin opn jakso 12/2. kausi. Onko jollain jo enemmän?

• Tietäjä84

12 on uusin ...tietääkseni/löytäämättäkseni?!?!?

• Tietäjä82
        Tietäjä84 kirjoitti:

12 on uusin ...tietääkseni/löytäämättäkseni?!?!?

Jakso 13 tulee ulos jenkkilässä 8.2

• Tietäjä84
        Tietäjä82 kirjoitti:

7.jaksossa oon ...vähänkö ärsyttäää sit ku joutuu odottaa ;( ...HEMMETTI ...ois kyllä pitäny jotenki ajastaa ...vaikka 2 jaksoo viikossa ...no ei ole vielä myöhäistä =D ...ÄÄÄÄÄÄäääääh ...ei pysty ...on se vaan niin LOiSTava sarja ...otetaan nyt vaan kiinni ja sit odotetaan kynsiä purren ;( ...

• santtuli
        Tietäjä82 kirjoitti:

No jos oot niin viisas,niin kerroppa mulle mitä tapahtuu?

• mira

Kakkoskaudessa vaan 15 jaksoo ja ne loput tulee nyt vaan joka toinen viikko.

• Gordo-n

Perhan toista kautta nähny jo 12 jaksoa. ja tässä orottelen scenen ilmoitusta jaksosta nro 13. KIITOS P2P ohjelmille :D Lost o ehkä paras sarja ikinä;O

• hyvät

lost air dates

211 - 1/18/06
      212 - 1/25/06
      2 week gap
      213 - 2/08/06
      214 - 2/15/06
      215 - 2/22/06
      1 month gap
      216 - 3/22/06
      217 - 3/29/06
      218 - 4/05/06
      3 week gap
      219 - 4/26/06
      220 - 5/03/06
      221 - 5/10/06
      222 - 5/17/06
      223 - 5/24/06 (double episode)

Ja tässä tämän päivän jakson synopsis:

LOST - "The Long Con" - Survivors fear that "The Others" may have returned when Sun is injured during a failed kidnapping attempt. Meanwhile, Sawyer is an amused but highly interested bystander when tension escalates between Jack, Locke, Kate and Ana Lucia, on "Lost," WEDNESDAY, FEBRUARY 8 (9:00-10:03 p.m., ET), on the ABC Television Network.

• Tietäjä84

...HUONO ...koska kohta ollaan kiinni ja pitää ruveta odottaa ;( ...EIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiii ...nyt pitäis alkaa hidastaa (8.jaksossa oon) ...EIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiii...

• betty
        Tietäjä84 kirjoitti:

...HUONO ...koska kohta ollaan kiinni ja pitää ruveta odottaa ;( ...EIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiii ...nyt pitäis alkaa hidastaa (8.jaksossa oon) ...EIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiii...

joha tässä onkin jo puolitoistaviikkoa ooteltu tuota osaa 13...

• Tietäjä84
        betty kirjoitti:

joha tässä onkin jo puolitoistaviikkoa ooteltu tuota osaa 13...

Nyt hyökkään 10.jakson kimppuun ...EI TÄSTÄ TUU MITÄÄN ...mä en haluu odottaa MITÄÄN 2.viikkoa ...mitein saisin itseni hidastamaan ...no jos nyt 10.jakson jälkeen pidän viikon tauon ...HEMMETTI ...ei semmoseen pysty ....HEMMETTI ;( ...

• LostMan
        Tietäjä84 kirjoitti:

Nyt hyökkään 10.jakson kimppuun ...EI TÄSTÄ TUU MITÄÄN ...mä en haluu odottaa MITÄÄN 2.viikkoa ...mitein saisin itseni hidastamaan ...no jos nyt 10.jakson jälkeen pidän viikon tauon ...HEMMETTI ...ei semmoseen pysty ....HEMMETTI ;( ...

Eli lostin toisen tuotantokauden 15 jakso tuli jenkkilässä ulos 1.3.2006 ...seuraavat tulee 22.3.2006 ja 30.3.2006, 16 ja 17 jakso, siis jenkeissä! -OLKAA HYVÄ-

• Tietäjä84
        LostMan kirjoitti:

Eli lostin toisen tuotantokauden 15 jakso tuli jenkkilässä ulos 1.3.2006 ...seuraavat tulee 22.3.2006 ja 30.3.2006, 16 ja 17 jakso, siis jenkeissä! -OLKAA HYVÄ-

HÄH?!?!?

• Lostman
        Tietäjä84 kirjoitti:

HÄH?!?!?

Satuin vaan googlettaa tän niin laitoin.. :PP

• Tietäjä84
        Lostman kirjoitti:

Satuin vaan googlettaa tän niin laitoin.. :PP

Olin varmaan ainoo joka tän näki ...NOH ...hyödyin siitä =D !!!

• Lostman
        Tietäjä84 kirjoitti:

Olin varmaan ainoo joka tän näki ...NOH ...hyödyin siitä =D !!!

Hyvä juttu, ei tullut turhaa tuhlattua aikaa :D

• Tietäjä84
        Lostman kirjoitti:

Hyvä juttu, ei tullut turhaa tuhlattua aikaa :D

Teitäjä on kaikkialla ja näkee kaiken ...EI HUOLTA =D !!!

• Lostman
        Tietäjä84 kirjoitti:

Teitäjä on kaikkialla ja näkee kaiken ...EI HUOLTA =D !!!

VERY GOOD!

• Tietäjä84
        Lostman kirjoitti:

VERY GOOD!

Joo mutta eiköhän tän anneta rauhassa maata haudassaan ;) ...

• Lostman
        Tietäjä84 kirjoitti:

Joo mutta eiköhän tän anneta rauhassa maata haudassaan ;) ...

oot nopee..joo, aika kuluu, aika menee, kaikki kuolee aikanaan ja on tämäkin viestiketju saatu päätökseen :(( surullista

• Tietäjä84
        Lostman kirjoitti:

oot nopee..joo, aika kuluu, aika menee, kaikki kuolee aikanaan ja on tämäkin viestiketju saatu päätökseen :(( surullista

Kuhan et enää vastaile ;) ...

• lostman
        Tietäjä84 kirjoitti:

Kuhan et enää vastaile ;) ...

Joo en enää vastaile!! :PPPPPpp

• Plajon

Elikkäs siinä on 24 jaksoa, tai jos haluaa ajatella sen viimeisen vain yhdeksi niin siten 23. Kaikki katsottu ja aivan uskomattoman hyvä sarja kyseessä! 3 kautta venailemaan..

• laane^

Lost on kyll yksin kertasesti paras sarja heei kuka tietää millon 3season tulee jenkeissä?

• sal
        laane^ kirjoitti:

Lost on kyll yksin kertasesti paras sarja heei kuka tietää millon 3season tulee jenkeissä?

Googlasin, 3. lokakuuta pitäis alkaa 3. kausi, jenkeissä.

• master of puppets
        sal kirjoitti:

Googlasin, 3. lokakuuta pitäis alkaa 3. kausi, jenkeissä.

ku 4.10 tulee eka jakso ulos jenkeissä season 3:sta

• koe

24 jaksoa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2897
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      32
      2616
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      21
      2468
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2448
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      144
      1804
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1345
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe